Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Komentáře

  • PC 40
Klíčovou herní mechanikou je nabírání horizontální rychlosti skrze přeměnu vertikální rychlosti získané volným pádem. To zní (a z videí vypadá) jako fakt sranda, až na to že tady se to nepovedlo dobře zabalit. Na rozdíl od většiny ostatních her o technice a rychlosti (Neon White, I Am Your Beast, Clustertruck, ...) tady nemáme ručně tvořené krátké úrovně kde musíme nahrát co nejlepší čas, ale netradičně se jedná o "roguelike" přístup -- procedurálně generované úrovně, kterých je třeba projít několik zakončených bossfightem, aby se postoupilo dále v příběhu.

Za mě ten přístup prostě nefunguje. Procedurálně generované úrovně jsou občas triviální, občas vygenerují do cesty obří překážku které se nedá vyhnout, a není možnost si těžkou část "natrénovat" jak u standardního řešení s ručně dělanými úrovněmi. Kolísající obtížnosti dává korunu druhý bossfight, kde úkol "attack the machine" zjevně znamená něco jiného než první bossfight, kde se do bosse naráželo -- u druhého vás náraz do bosse rovnou zabije. Přijít o všechny tři životy (dohromady za celou sérii úrovní) = návrat na začátek a jede se znovu. Je to nepřekvapivě dost frustrující způsob.

Příběhově se bavíme o jakési vizuální novele kde na sebe náhodně žvatlají cute postavičky a ačkoliv mám dost vysokou toleranci na úšklebnost tak tohle jsem taky přestal po nějaké chvíli dávat.

Jako celek to prostě nefunguje, což je škoda protože potenciál tam vidět je.
+2