Graviteam Tactics: Mius-Front je válečná strategie z 2. světové války na úrovni praporu pokrývající východní frontu v létě 1943 u řeky Mius a vyvýšeninu Savur-Mohyla v Doněcké oblasti o rozloze cca. 140 km2 a vycházející z přesných topografických map, fotografií a videí. Jde o pokračování Graviteam Tactics: Operation Star a Achtung Panzer: Kharkov 1943. K dispozici jsou čtyři operace buď za Němce nebo za Sověty, v jejichž rámci se objeví na 100 detailně modelovaných jednotek.
Hra obsahuje dva módy – operační, který se odehrává na tahy na schematické mapě, a real-time taktický ve 3D, ve kterém probíhají samotné bitvy. Oproti předcházejícím dílům došlo k vylepšení uživatelského rozhraní, ale zůstal zachován důraz na ultrarealistické chování jednotek, materiálu i terénu. Modelována je velice přesně i balistika, která bere v potaz trajektorii, vítr, teplotu a další parametry. Na straně techniky je přesně simulována penetrace pancéřování na základě balistického histogramu.
Na bitevním poli zůstávají krátery po explozích a pozůstatky bitev až do konce operace. Vše na bitevním poli může být zničeno. Každý voják je definován řadou statistik, včetně zkušenosti, výdrže a morálky. Vozidla jsou rozdělena do subsystémů, z nichž každý může podléhat poškození. K dispozici je pokročilá kontrola externí artilerie, včetně typů dělostřeleckých granátů a rozbušek. Samozřejmostí je realistická simulace fází dne i počasí.
Součástí hry je také encyklopedie všech obsažených jednotek.
Hra obsahuje dva módy – operační, který se odehrává na tahy na schematické mapě, a real-time taktický ve 3D, ve kterém probíhají samotné bitvy. Oproti předcházejícím dílům došlo k vylepšení uživatelského rozhraní, ale zůstal zachován důraz na ultrarealistické chování jednotek, materiálu i terénu. Modelována je velice přesně i balistika, která bere v potaz trajektorii, vítr, teplotu a další parametry. Na straně techniky je přesně simulována penetrace pancéřování na základě balistického histogramu.
Na bitevním poli zůstávají krátery po explozích a pozůstatky bitev až do konce operace. Vše na bitevním poli může být zničeno. Každý voják je definován řadou statistik, včetně zkušenosti, výdrže a morálky. Vozidla jsou rozdělena do subsystémů, z nichž každý může podléhat poškození. K dispozici je pokročilá kontrola externí artilerie, včetně typů dělostřeleckých granátů a rozbušek. Samozřejmostí je realistická simulace fází dne i počasí.
Součástí hry je také encyklopedie všech obsažených jednotek.