Godzilla Online začíná tam, kde skončil celovečerní film Rolanda Emmericha z roku 1998. New York se ocitá v ohrožení. Mláďata Godzilly útočí na město a jeho obyvatele. Hrozba zničení celého města je naprosto reálná. Vědci se snaží mláďatům odebrat vzorek krve pro další výzkumy. Zasahuje armáda, vojáci brání obyvatele a jejich majetek, práci jim ztěžují všudypřítomní reportéři a situace se stává zoufalou. Nastává chaos.
Do izometrické hry bylo možné vstoupit v pozici jednoho ze čtyř možných charakterů vojáka, výzkumníka, reportéra nebo mláděte godzilly. Každý z nich používal vlastní zbraňové systémy, a měl svoje slabé i silné stránky, kterých bylo možno v průběhu hry aktivně využívat, stejně jako slabiny nepřátel. Arény, ve kterých probíhaly souboje až stovky hráčů současně, byly vytvořeny podle skutečných lokalit New Yorku, hráči tak měli možnost podívat se do Madison Square Garden, na rybí trh do Fultonu a do stanice podzemky 23. ulice. Celkem existovalo 5 online herních módů, včetně Team Deathmatch, Last Man nebo Free for All.
Hra využívala online herní servis společnosti Kesmai Corporation, nazvaný GameStorm, na kterém běžely některé hry již od roku 1990. Servery byly vypnuty v roce 2001. Hra využívala netradičně voxely k renderování grafiky.
@campbell (16.12.2013 22:40): já našel jen nějaké screenshoty; tato hra je již definitivně v propadlišti dějin...