Posádka vesmírné lodi se ocitá pod útokem mimozemských vetřelců zvaných Gnosia, kteří na sebe dokáží vzít libovolnou podobu. Jelikož si nikdo nemůže být jistý, komu z ostatních pasažérů se dá věřit, přichází na řadu zoufalý plán – každý den bude ke kryospánku uložen ten nejvíce podezřelý člen posádky. Pokud se tímto způsobem nepodaří odhalit Gnosii, jeden z členů posádky do rána zemře a proces se opakuje. Aby toho nebylo málo, v momentě, kdy lodní umělá inteligence detekuje převahu Gnosií nad lidmi, je naprogramovaná vyřadit z provozu kyslíkové přístroje. Avšak kdybyste náhodou selhali, nezoufejte – další časová smyčka pro vás vždycky může dopadnout lépe...
Gnosia je, podobně jako populární Among Us či Mafia/Werewolf (u nás známé jako Městečko Palermo), hra založená na sociální dedukci, ovšem na rozdíl od většiny svých žánrových souputníků je určena čistě pro jednoho hráče. Hráč v roli pasažéra vesmírné lodi musí přežít nebezpečí představované Gnosií a úspěšně určit, kdo z ostatních pasažérů je mimozemským vrahem. Ať už však uspěje či ne, vrací se v čase, vražedná hra začíná znovu a postupně se začíná komplikovat.
Hráč se v průběhu hry seznamuje s ostatními pasažéry a objevuje jejich příběhy, ujímá se na palubě lodi různých rolí jako technik, doktor, ochranka či dokonce samotná Gnosia a za své výkony v jednotlivých smyčkách získává zkušenostní body, za něž může vylepšovat své řečnické dovednosti. Během každodenního hlasování je potřeba odhadnout, kdo z ostatních pasažérů by tentokrát mohl být Gnosií a pokusit se ostatní vhodnými argumenty přesvědčit na svou stranu. Je však třeba být opatrný, jelikož přílišná horlivost může vzbudit podezření jak ostatních lidských pasažérů, tak Gnosií, což může vyústit až v hráčovu smrt či uložení ke kryospánku a tím pádem předčasný konec smyčky. Ultimativním cílem hry je však postupným získáváním informací přijít na kloub celému tajemství a prolomit tak časovou smyčku.
Gnosia je, podobně jako populární Among Us či Mafia/Werewolf (u nás známé jako Městečko Palermo), hra založená na sociální dedukci, ovšem na rozdíl od většiny svých žánrových souputníků je určena čistě pro jednoho hráče. Hráč v roli pasažéra vesmírné lodi musí přežít nebezpečí představované Gnosií a úspěšně určit, kdo z ostatních pasažérů je mimozemským vrahem. Ať už však uspěje či ne, vrací se v čase, vražedná hra začíná znovu a postupně se začíná komplikovat.
Hráč se v průběhu hry seznamuje s ostatními pasažéry a objevuje jejich příběhy, ujímá se na palubě lodi různých rolí jako technik, doktor, ochranka či dokonce samotná Gnosia a za své výkony v jednotlivých smyčkách získává zkušenostní body, za něž může vylepšovat své řečnické dovednosti. Během každodenního hlasování je potřeba odhadnout, kdo z ostatních pasažérů by tentokrát mohl být Gnosií a pokusit se ostatní vhodnými argumenty přesvědčit na svou stranu. Je však třeba být opatrný, jelikož přílišná horlivost může vzbudit podezření jak ostatních lidských pasažérů, tak Gnosií, což může vyústit až v hráčovu smrt či uložení ke kryospánku a tím pádem předčasný konec smyčky. Ultimativním cílem hry je však postupným získáváním informací přijít na kloub celému tajemství a prolomit tak časovou smyčku.
Posádka vesmírné lodi se ocitá pod útokem mimozemských vetřelců zvaných Gnosia, kteří na sebe dokáží vzít libovolnou podobu. Jelikož si nikdo nemůže být jistý, komu z ostatních pasažérů se dá věřit, přichází na řadu zoufalý plán – každý den bude ke kryospánku uložen ten nejvíce podezřelý člen posádky. Pokud se tímto způsobem nepodaří odhalit Gnosii, jeden z členů posádky do rána zemře a proces se opakuje. Aby toho nebylo málo, v momentě, kdy lodní umělá inteligence detekuje převahu Gnosií nad lidmi, je naprogramovaná vyřadit z provozu kyslíkové přístroje. Avšak kdybyste náhodou selhali, nezoufejte – další časová smyčka pro vás vždycky může dopadnout lépe...
Gnosia je, podobně jako populární Among Us či Mafia/Werewolf (u nás známé jako Městečko Palermo), hra založená na sociální dedukci, ovšem na rozdíl od většiny svých žánrových souputníků je určena čistě pro jednoho hráče. Hráč v roli pasažéra vesmírné lodi musí přežít nebezpečí představované Gnosií a úspěšně určit, kdo z ostatních pasažérů je mimozemským vrahem. Ať už však uspěje či ne, vrací se v čase, vražedná hra začíná znovu a postupně se začíná komplikovat.
Hráč se v průběhu hry seznamuje s ostatními pasažéry a objevuje jejich příběhy, ujímá se na palubě lodi různých rolí jako technik, doktor, ochranka či dokonce samotná Gnosia a za své výkony v jednotlivých smyčkách získává zkušenostní body, za něž může vylepšovat své řečnické dovednosti. Během každodenního hlasování je potřeba odhadnout, kdo z ostatních pasažérů by tentokrát mohl být Gnosií a pokusit se ostatní vhodnými argumenty přesvědčit na svou stranu. Je však třeba být opatrný, jelikož přílišná horlivost může vzbudit podezření jak ostatních lidských pasažérů, tak Gnosií, což může vyústit až v hráčovu smrt či uložení ke kryospánku a tím pádem předčasný konec smyčky. Ultimativním cílem hry je však postupným získáváním informací přijít na kloub celému tajemství a prolomit tak časovou smyčku.
Gnosia je, podobně jako populární Among Us či Mafia/Werewolf (u nás známé jako Městečko Palermo), hra založená na sociální dedukci, ovšem na rozdíl od většiny svých žánrových souputníků je určena čistě pro jednoho hráče. Hráč v roli pasažéra vesmírné lodi musí přežít nebezpečí představované Gnosií a úspěšně určit, kdo z ostatních pasažérů je mimozemským vrahem. Ať už však uspěje či ne, vrací se v čase, vražedná hra začíná znovu a postupně se začíná komplikovat.
Hráč se v průběhu hry seznamuje s ostatními pasažéry a objevuje jejich příběhy, ujímá se na palubě lodi různých rolí jako technik, doktor, ochranka či dokonce samotná Gnosia a za své výkony v jednotlivých smyčkách získává zkušenostní body, za něž může vylepšovat své řečnické dovednosti. Během každodenního hlasování je potřeba odhadnout, kdo z ostatních pasažérů by tentokrát mohl být Gnosií a pokusit se ostatní vhodnými argumenty přesvědčit na svou stranu. Je však třeba být opatrný, jelikož přílišná horlivost může vzbudit podezření jak ostatních lidských pasažérů, tak Gnosií, což může vyústit až v hráčovu smrt či uložení ke kryospánku a tím pádem předčasný konec smyčky. Ultimativním cílem hry je však postupným získáváním informací přijít na kloub celému tajemství a prolomit tak časovou smyčku.
Posádka vesmírné lodi se ocitá pod útokem mimozemských vetřelců zvaných Gnosia, kteří na sebe dokáží vzít libovolnou podobu. Jelikož si nikdo nemůže být jistý, komu z ostatních pasažérů se dá věřit, přichází na řadu zoufalý plán – každý den bude ke kryospánku uložen ten nejvíce podezřelý člen posádky. Pokud se tímto způsobem nepodaří odhalit Gnosii, jeden z členů posádky do rána zemře a proces se opakuje. Aby toho nebylo málo, v momentě, kdy lodní umělá inteligence detekuje převahu Gnosií nad lidmi, je naprogramovaná vyřadit z provozu kyslíkové přístroje. Avšak kdybyste náhodou selhali, nezoufejte – další časová smyčka pro vás vždycky může dopadnout lépe...
Gnosia je, podobně jako populární Among Us či Mafia/Werewolf (u nás známé jako Městečko Palermo), hra založená na sociální dedukci, ovšem na rozdíl od většiny svých žánrových souputníků je určena čistě pro jednoho hráče. Hráč v roli pasažéra vesmírné lodi musí přežít nebezpečí představované Gnosií a úspěšně určit, kdo z ostatních pasažérů je mimozemským vrahem. Ať už však uspěje či ne, vrací se v čase, vražedná hra začíná znovu a postupně se začíná komplikovat.
Hráč se v průběhu hry seznamuje s ostatními pasažéry a objevuje jejich příběhy, ujímá se na palubě lodi různých rolí jako technik, doktor, ochranka či dokonce samotná Gnosia a za své výkony v jednotlivých smyčkách získává zkušenostní body, za něž může vylepšovat své řečnické dovednosti. Během každodenního hlasování je potřeba odhadnout, kdo z ostatních pasažérů by tentokrát mohl být Gnosií a pokusit se ostatní vhodnými argumenty přesvědčit na svou stranu. Je však třeba být opatrný, jelikož přílišná horlivost může vzbudit podezření jak ostatních lidských pasažérů, tak Gnosií, což může vyústit až v hráčovu smrt či uložení ke kryospánku a tím pádem předčasný konec smyčky. Ultimativním cílem hry je však postupným získáváním informací přijít na kloub celému tajemství a prolomit tak časovou smyčku.
Gnosia je, podobně jako populární Among Us či Mafia/Werewolf (u nás známé jako Městečko Palermo), hra založená na sociální dedukci, ovšem na rozdíl od většiny svých žánrových souputníků je určena čistě pro jednoho hráče. Hráč v roli pasažéra vesmírné lodi musí přežít nebezpečí představované Gnosií a úspěšně určit, kdo z ostatních pasažérů je mimozemským vrahem. Ať už však uspěje či ne, vrací se v čase, vražedná hra začíná znovu a postupně se začíná komplikovat.
Hráč se v průběhu hry seznamuje s ostatními pasažéry a objevuje jejich příběhy, ujímá se na palubě lodi různých rolí jako technik, doktor, ochranka či dokonce samotná Gnosia a za své výkony v jednotlivých smyčkách získává zkušenostní body, za něž může vylepšovat své řečnické dovednosti. Během každodenního hlasování je potřeba odhadnout, kdo z ostatních pasažérů by tentokrát mohl být Gnosií a pokusit se ostatní vhodnými argumenty přesvědčit na svou stranu. Je však třeba být opatrný, jelikož přílišná horlivost může vzbudit podezření jak ostatních lidských pasažérů, tak Gnosií, což může vyústit až v hráčovu smrt či uložení ke kryospánku a tím pádem předčasný konec smyčky. Ultimativním cílem hry je však postupným získáváním informací přijít na kloub celému tajemství a prolomit tak časovou smyčku.