Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.
Gnosia Gnosia Gnosia
Petit Depotto
Petit Depotto
Petit Depotto
Vita
20.06.2019
Switch
04.03.2021
Vita
20.06.2019
Switch
04.03.2021
PC
23.01.2022
Vita
20.06.2019
Switch
04.03.2021
PC
23.01.2022
PS4PS5XOneXboxX/S
14.12.2023
Gnosia Gnosia Gnosia
Žánr
adventura > vizuální román *
RPG > nezařazeno
adventura > vizuální román *
RPG > nezařazeno
adventura > vizuální román *
RPG > nezařazeno

Forma
placená hra placená hra placená hra
Rozsah
samostatná hra samostatná hra samostatná hra
Multiplayer
ne ne ne

Posádka vesmírné lodi se ocitá pod útokem mimozemských vetřelců zvaných Gnosia, kteří na sebe dokáží vzít libovolnou podobu. Jelikož si nikdo nemůže být jistý, komu z ostatních pasažérů se dá věřit, přichází na řadu zoufalý plán – každý den bude ke kryospánku uložen ten nejvíce podezřelý člen posádky. Pokud se tímto způsobem nepodaří odhalit Gnosii, jeden z členů posádky do rána zemře a proces se opakuje. Aby toho nebylo málo, v momentě, kdy lodní umělá inteligence detekuje převahu Gnosií nad lidmi, je naprogramovaná vyřadit z provozu kyslíkové přístroje. Avšak kdybyste náhodou selhali, nezoufejte – další časová smyčka pro vás vždycky může dopadnout lépe...

Gnosia je, podobně jako populární Among Us či Mafia/Werewolf (u nás známé jako Městečko Palermo), hra založená na sociální dedukci, ovšem na rozdíl od většiny svých žánrových souputníků je určena čistě pro jednoho hráče. Hráč v roli pasažéra vesmírné lodi musí přežít nebezpečí představované Gnosií a úspěšně určit, kdo z ostatních pasažérů je mimozemským vrahem. Ať už však uspěje či ne, vrací se v čase, vražedná hra začíná znovu a postupně se začíná komplikovat.

Hráč se v průběhu hry seznamuje s ostatními pasažéry a objevuje jejich příběhy, ujímá se na palubě lodi různých rolí jako technik, doktor, ochranka či dokonce samotná Gnosia a za své výkony v jednotlivých smyčkách získává zkušenostní body, za něž může vylepšovat své řečnické dovednosti. Během každodenního hlasování je potřeba odhadnout, kdo z ostatních pasažérů by tentokrát mohl být Gnosií a pokusit se ostatní vhodnými argumenty přesvědčit na svou stranu. Je však třeba být opatrný, jelikož přílišná horlivost může vzbudit podezření jak ostatních lidských pasažérů, tak Gnosií, což může vyústit až v hráčovu smrt či uložení ke kryospánku a tím pádem předčasný konec smyčky. Ultimativním cílem hry je však postupným získáváním informací přijít na kloub celému tajemství a prolomit tak časovou smyčku.
Posádka vesmírné lodi se ocitá pod útokem mimozemských vetřelců zvaných Gnosia, kteří na sebe dokáží vzít libovolnou podobu. Jelikož si nikdo nemůže být jistý, komu z ostatních pasažérů se dá věřit, přichází na řadu zoufalý plán – každý den bude ke kryospánku uložen ten nejvíce podezřelý člen posádky. Pokud se tímto způsobem nepodaří odhalit Gnosii, jeden z členů posádky do rána zemře a proces se opakuje. Aby toho nebylo málo, v momentě, kdy lodní umělá inteligence detekuje převahu Gnosií nad lidmi, je naprogramovaná vyřadit z provozu kyslíkové přístroje. Avšak kdybyste náhodou selhali, nezoufejte – další časová smyčka pro vás vždycky může dopadnout lépe...

Gnosia je, podobně jako populární Among Us či Mafia/Werewolf (u nás známé jako Městečko Palermo), hra založená na sociální dedukci, ovšem na rozdíl od většiny svých žánrových souputníků je určena čistě pro jednoho hráče. Hráč v roli pasažéra vesmírné lodi musí přežít nebezpečí představované Gnosií a úspěšně určit, kdo z ostatních pasažérů je mimozemským vrahem. Ať už však uspěje či ne, vrací se v čase, vražedná hra začíná znovu a postupně se začíná komplikovat.

Hráč se v průběhu hry seznamuje s ostatními pasažéry a objevuje jejich příběhy, ujímá se na palubě lodi různých rolí jako technik, doktor, ochranka či dokonce samotná Gnosia a za své výkony v jednotlivých smyčkách získává zkušenostní body, za něž může vylepšovat své řečnické dovednosti. Během každodenního hlasování je potřeba odhadnout, kdo z ostatních pasažérů by tentokrát mohl být Gnosií a pokusit se ostatní vhodnými argumenty přesvědčit na svou stranu. Je však třeba být opatrný, jelikož přílišná horlivost může vzbudit podezření jak ostatních lidských pasažérů, tak Gnosií, což může vyústit až v hráčovu smrt či uložení ke kryospánku a tím pádem předčasný konec smyčky. Ultimativním cílem hry je však postupným získáváním informací přijít na kloub celému tajemství a prolomit tak časovou smyčku.
Posádka vesmírné lodi se ocitá pod útokem mimozemských vetřelců zvaných Gnosia, kteří na sebe dokáží vzít libovolnou podobu. Jelikož si nikdo nemůže být jistý, komu z ostatních pasažérů se dá věřit, přichází na řadu zoufalý plán – každý den bude ke kryospánku uložen ten nejvíce podezřelý člen posádky. Pokud se tímto způsobem nepodaří odhalit Gnosii, jeden z členů posádky do rána zemře a proces se opakuje. Aby toho nebylo málo, v momentě, kdy lodní umělá inteligence detekuje převahu Gnosií nad lidmi, je naprogramovaná vyřadit z provozu kyslíkové přístroje. Avšak kdybyste náhodou selhali, nezoufejte – další časová smyčka pro vás vždycky může dopadnout lépe...

Gnosia je, podobně jako populární Among Us či Mafia/Werewolf (u nás známé jako Městečko Palermo), hra založená na sociální dedukci, ovšem na rozdíl od většiny svých žánrových souputníků je určena čistě pro jednoho hráče. Hráč v roli pasažéra vesmírné lodi musí přežít nebezpečí představované Gnosií a úspěšně určit, kdo z ostatních pasažérů je mimozemským vrahem. Ať už však uspěje či ne, vrací se v čase, vražedná hra začíná znovu a postupně se začíná komplikovat.

Hráč se v průběhu hry seznamuje s ostatními pasažéry a objevuje jejich příběhy, ujímá se na palubě lodi různých rolí jako technik, doktor, ochranka či dokonce samotná Gnosia a za své výkony v jednotlivých smyčkách získává zkušenostní body, za něž může vylepšovat své řečnické dovednosti. Během každodenního hlasování je potřeba odhadnout, kdo z ostatních pasažérů by tentokrát mohl být Gnosií a pokusit se ostatní vhodnými argumenty přesvědčit na svou stranu. Je však třeba být opatrný, jelikož přílišná horlivost může vzbudit podezření jak ostatních lidských pasažérů, tak Gnosií, což může vyústit až v hráčovu smrt či uložení ke kryospánku a tím pádem předčasný konec smyčky. Ultimativním cílem hry je však postupným získáváním informací přijít na kloub celému tajemství a prolomit tak časovou smyčku.
Oficiální stránky hry (https://gnosia-game.com/)
Oficiální stránky hry (https://gnosia-game.com/)
Oficiální stránky hry (https://gnosia-game.com/)