Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

No tak Shinryu byl o dost jednodušší, bez větších obran, sice se silnými útoky (bez coral ringů by to asi nešlo, protože dokáže vzít jedním water útokem všem postavám kolem 9tis hp), ale vesměs stačilo používat nejsilnější kouzla v dualcastu a rapid fire (ideálně naboostované flarem z mystic knight očarování zbraní), navíc zezačátku dost dlouho neútočil, čili je i čas na boost party + první útok dělal tou tidal wave, čili pokud máte coral ringy, tak jste v pohodě.
Uuuuf, teda Omega dala dost zabrat, ale "rapid fire", 2 zbraně a očarování lightingem od mystic knighta + štíty a prsteny proti ohni se zdá být docela ultimátní taktika, díky které lehla během několika zásahů. Ale nejdřív jsem si myslel, že jí snad vůbec nemám šanci dát, protože se zdála být odolná či imunní na cokoliv a útočila hrozně rychle + ten reflect shield na sobě a retaliation útoky... a to jsem si říkal, jak mám nadupanou partu, vrhl se na ní s patřičnou arogancí a hezky rychle mi spadla čelist :).
@Tainaru (02.11.2024 16:13): Já mám Final Fantasy 5 hodně rád pro tu atmosféru. V podstatě všechny tři SNES díly mají v sobě něco takového zvláštního, až příjemně mrazivého. Je to takový vrchol RPG hraní (samozřejmě s Playstationovskou FF7, která z toho hodně těží a skvěle na to navázala, byť už se značně odlišnou grafikou:-)
@Peach (02.11.2024 16:00): Jo, k tomu celkovému srovnání této trojice si ještě musím počkat a odehrát 6. Pak si to snad nějak víc sesumíruju.

Četl jsem ve tvém komentáři to o těch postavách, a asi to mám spíš tak, že preferuju málo-člennou partu právě kvůli tomu, že na sebe mohou mít víc prostoru.
Příběh mi tu taky přišel dost podobný, ale čtyřka mi přišla celá taková roztříštěná a jak se tam postavy stále střídaly a mizely bez návratu, tak jsem si k nim nevytvořil žádné velké pouto.
Inu, humoru ve hrách se nebráním, nevyhledávám přímo vážné věci. Pořád to beru jako hru :) Holt je to individuální.
To s tím gameplayem úplně chápu :)
@Tainaru (komentář): Pro mě je pátý díl nejlepší z první šestky z hlediska mechanik. Nebála bych se říct, že je to nejlepší job system v sérii. Bavil mě i ve třetím díle a tady je ještě lepší.

Bohužel se ale taky řadím mezi ty, co FFV přehlíží. Příběh mě tak citově nezasáhl jako ve čtvrtém a šestém díle, přišel mi po hraní čtyřky asi i dost recyklovaný. Taky v sérii preferuji buď si vytvořit vlastní postavy nebo jich mít hodně, abych si mohla vybírat, takže i tady jak druhý díl, tak pátý (a před chvílí jsem to kritizovala i u patnáctého v komentáři) zklamal. No a poslední co si pamatuju z FFV, tak hromadu dlouhých animací, co bych nejraději skipla. A to mám normálně cutscény a příběhové vložky ráda, ale tady mě víc bavil gameplay a už jsem se těšila až budu moct zase hrát. Možná to bylo tím, že mě kromě příběhu tolik nezaujaly ani postavy a styl humoru.