Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.
Final Fantasy: Crystal Chronicles Final Fantasy: Crystal Chronicles Final Fantasy: Crystal Chronicles Final Fantasy: Crystal Chronicles Final Fantasy: Crystal Chronicles

Final Fantasy: Crystal Chronicles Remastered Edition

Final Fantasy: Crystal Chronicles Remastered Edition

Final Fantasy: Crystal Chronicles Remastered Edition

Final Fantasy: Crystal Chronicles Remastered Edition

The Game Designers Studio
The Game Designers Studio
The Game Designers Studio
The Game Designers Studio
The Game Designers Studio
NGC
09.02.2004
NGC
09.02.2004
PS4Switch
23.01.2020
NGC
09.02.2004
PS4Switch
27.08.2020
NGC
09.02.2004
PS4Switch
27.08.2020
PS5
kompatibilní
NGC
09.02.2004
PS4SwitchiOSAndroid
27.08.2020
PS5
kompatibilní
Final Fantasy: Crystal Chronicles Final Fantasy: Crystal Chronicles Final Fantasy: Crystal Chronicles Final Fantasy: Crystal Chronicles Final Fantasy: Crystal Chronicles
Žánr
akce > akční adventura *
RPG > nezařazeno
akce > akční adventura *
RPG > nezařazeno
akce > akční adventura *
RPG > nezařazeno
akce > akční adventura *
RPG > nezařazeno
akce > akční adventura *
RPG > nezařazeno

Forma
placená hra placená hra placená hra placená hra placená hra
Rozsah
samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra
Multiplayer
ano ano ano ano ano

Crystal Chronicles je první ze série akčních spin-offů nesoucí stejný název, spadající pod sérii Final Fantasy. Pro znalé hráče původní série tak Crystal Chronicles přináší zcela nový herní zážitek. Hratelnost se totiž nově odkloňuje od tahových soubojů a soustředí se na real-time akci. Celkový nelineární design světa se pak silně inspirován v sérii The Legend of Zelda.

Příběh hráče zavede do neznámého světa zamořeného plynem Miasma. Ten je pro živé organismy zničující a lidé se tak usadili v okolí obrovských krystalů, které plyn odpuzují a slouží jako majáky života. Původce života ve strachu a onoho jedovatého plynu je mimozemský parasit, který se střetl s oním světem pomocí meteoritu již před dávnými časy. Hráč se tak ocitá v roli člena karavany, která sbírá energii myrrh z lesů, poznává svět a jeho obyvatele z různých kmenů a co víc, může dokonce světu pomoci zbavit se svazujícího zla.

Již zmíněná hratelnost je akčního rázu a na počátku má hráč na výběr ze čtyř kmenů, k němuž bude náležet. Tahle možnost je dána jednak z kvůli odlišným statistikám a dovednostem, ale především pro možnost hrát až ve čtyřech hráčích, což ideálně dává každému účastníkovi jiné schopnosti a vytváří pocit týmové spolupráce. Jak je pro sérii typické, i zde je hratelnost rozdělena na tři části. Herní mapa je poseta městy či karavany, se kterými lze spustit interakce, popřípadě danou oblast prozkoumat. Souboje pak čekají mezi body na mapě a v dungeonech. Na rozdíl od zmíněné Zeldy je ale Crystal Chronicles stále RPG hrou disponující zkušenostmi. Ty se získávají na konci každého dungeonu a lze tak zvyšovat určité statistiky.

Zmíněný multiplayer vyžaduje po hráčích vlastnictví handheldu GameBoy Advance. Ten lze připojit pomocí link-kabelu a jsou nuceni ho využívat všichni hráči krom prvního, který používá ovladač GameCube konzole. Hra ve více hráčích také hru lehce mění a zvýhodňuje, jelikož lze spoluprací využívat nové způsoby kouzel. Další vychytávkou je i čistá obrazovka, jelikož mapa, radar a další ukazatele z HUD se zobrazují přímo na GBA. To nutí i k vzájemné spolupráci, protože například v dungeonech každý hráč vidí odlišné informace.
Crystal Chronicles je první ze série akčních spin-offů nesoucí stejný název, spadající pod sérii Final Fantasy. Pro znalé hráče původní série tak Crystal Chronicles přináší zcela nový herní zážitek. Hratelnost se totiž nově odkloňuje od tahových soubojů a soustředí se na real-time akci. Celkový nelineární design světa se pak silně inspirován v sérii The Legend of Zelda.

Příběh hráče zavede do neznámého světa zamořeného plynem Miasma. Ten je pro živé organismy zničující a lidé se tak usadili v okolí obrovských krystalů, které plyn odpuzují a slouží jako majáky života. Původce života ve strachu a onoho jedovatého plynu je mimozemský parasit, který se střetl s oním světem pomocí meteoritu již před dávnými časy. Hráč se tak ocitá v roli člena karavany, která sbírá energii myrrh z lesů, poznává svět a jeho obyvatele z různých kmenů a co víc, může dokonce světu pomoci zbavit se svazujícího zla.

Již zmíněná hratelnost je akčního rázu a na počátku má hráč na výběr ze čtyř kmenů, k němuž bude náležet. Tahle možnost je dána jednak z kvůli odlišným statistikám a dovednostem, ale především pro možnost hrát až ve čtyřech hráčích, což ideálně dává každému účastníkovi jiné schopnosti a vytváří pocit týmové spolupráce. Jak je pro sérii typické, i zde je hratelnost rozdělena na tři části. Herní mapa je poseta městy či karavany, se kterými lze spustit interakce, popřípadě danou oblast prozkoumat. Souboje pak čekají mezi body na mapě a v dungeonech. Na rozdíl od zmíněné Zeldy je ale Crystal Chronicles stále RPG hrou disponující zkušenostmi. Ty se získávají na konci každého dungeonu a lze tak zvyšovat určité statistiky.

Zmíněný multiplayer vyžaduje po hráčích vlastnictví handheldu GameBoy Advance. Ten lze připojit pomocí link-kabelu a jsou nuceni ho využívat všichni hráči krom prvního, který používá ovladač GameCube konzole. Hra ve více hráčích také hru lehce mění a zvýhodňuje, jelikož lze spoluprací využívat nové způsoby kouzel. Další vychytávkou je i čistá obrazovka, jelikož mapa, radar a další ukazatele z HUD se zobrazují přímo na GBA. To nutí i k vzájemné spolupráci, protože například v dungeonech každý hráč vidí odlišné informace.

V roce 2020 hra vyšla ve verzi Remastered Edition na konzole PlayStation 4 a Nintendo Switch, kde se kromě online multiplayeru dočkala i vylepšené grafiky, hudby a dabingu a nových dungeonů.
Crystal Chronicles je první ze série akčních spin-offů nesoucí stejný název, spadající pod sérii Final Fantasy. Pro znalé hráče původní série tak Crystal Chronicles přináší zcela nový herní zážitek. Hratelnost se totiž nově odkloňuje od tahových soubojů a soustředí se na real-time akci. Celkový nelineární design světa se pak silně inspirován v sérii The Legend of Zelda.

Příběh hráče zavede do neznámého světa zamořeného plynem Miasma. Ten je pro živé organismy zničující a lidé se tak usadili v okolí obrovských krystalů, které plyn odpuzují a slouží jako majáky života. Původce života ve strachu a onoho jedovatého plynu je mimozemský parasit, který se střetl s oním světem pomocí meteoritu již před dávnými časy. Hráč se tak ocitá v roli člena karavany, která sbírá energii myrrh z lesů, poznává svět a jeho obyvatele z různých kmenů a co víc, může dokonce světu pomoci zbavit se svazujícího zla.

Již zmíněná hratelnost je akčního rázu a na počátku má hráč na výběr ze čtyř kmenů, k němuž bude náležet. Tahle možnost je dána jednak z kvůli odlišným statistikám a dovednostem, ale především pro možnost hrát až ve čtyřech hráčích, což ideálně dává každému účastníkovi jiné schopnosti a vytváří pocit týmové spolupráce. Jak je pro sérii typické, i zde je hratelnost rozdělena na tři části. Herní mapa je poseta městy či karavany, se kterými lze spustit interakce, popřípadě danou oblast prozkoumat. Souboje pak čekají mezi body na mapě a v dungeonech. Na rozdíl od zmíněné Zeldy je ale Crystal Chronicles stále RPG hrou disponující zkušenostmi. Ty se získávají na konci každého dungeonu a lze tak zvyšovat určité statistiky.

Zmíněný multiplayer vyžaduje po hráčích vlastnictví handheldu GameBoy Advance. Ten lze připojit pomocí link-kabelu a jsou nuceni ho využívat všichni hráči krom prvního, který používá ovladač GameCube konzole. Hra ve více hráčích také hru lehce mění a zvýhodňuje, jelikož lze spoluprací využívat nové způsoby kouzel. Další vychytávkou je i čistá obrazovka, jelikož mapa, radar a další ukazatele z HUD se zobrazují přímo na GBA. To nutí i k vzájemné spolupráci, protože například v dungeonech každý hráč vidí odlišné informace.

V roce 2020 hra vyšla ve verzi Remastered Edition na konzole PlayStation 4 a Nintendo Switch, kde se kromě online multiplayeru dočkala i vylepšené grafiky, hudby a dabingu a nových dungeonů.
Crystal Chronicles je první ze série akčních spin-offů nesoucí stejný název, spadající pod sérii Final Fantasy. Pro znalé hráče původní série tak Crystal Chronicles přináší zcela nový herní zážitek. Hratelnost se totiž nově odkloňuje od tahových soubojů a soustředí se na real-time akci. Celkový nelineární design světa se pak silně inspirován v sérii The Legend of Zelda.

Příběh hráče zavede do neznámého světa zamořeného plynem Miasma. Ten je pro živé organismy zničující a lidé se tak usadili v okolí obrovských krystalů, které plyn odpuzují a slouží jako majáky života. Původce života ve strachu a onoho jedovatého plynu je mimozemský parasit, který se střetl s oním světem pomocí meteoritu již před dávnými časy. Hráč se tak ocitá v roli člena karavany, která sbírá energii myrrh z lesů, poznává svět a jeho obyvatele z různých kmenů a co víc, může dokonce světu pomoci zbavit se svazujícího zla.

Již zmíněná hratelnost je akčního rázu a na počátku má hráč na výběr ze čtyř kmenů, k němuž bude náležet. Tahle možnost je dána jednak z kvůli odlišným statistikám a dovednostem, ale především pro možnost hrát až ve čtyřech hráčích, což ideálně dává každému účastníkovi jiné schopnosti a vytváří pocit týmové spolupráce. Jak je pro sérii typické, i zde je hratelnost rozdělena na tři části. Herní mapa je poseta městy či karavany, se kterými lze spustit interakce, popřípadě danou oblast prozkoumat. Souboje pak čekají mezi body na mapě a v dungeonech. Na rozdíl od zmíněné Zeldy je ale Crystal Chronicles stále RPG hrou disponující zkušenostmi. Ty se získávají na konci každého dungeonu a lze tak zvyšovat určité statistiky.

Zmíněný multiplayer vyžaduje po hráčích vlastnictví handheldu GameBoy Advance. Ten lze připojit pomocí link-kabelu a jsou nuceni ho využívat všichni hráči krom prvního, který používá ovladač GameCube konzole. Hra ve více hráčích také hru lehce mění a zvýhodňuje, jelikož lze spoluprací využívat nové způsoby kouzel. Další vychytávkou je i čistá obrazovka, jelikož mapa, radar a další ukazatele z HUD se zobrazují přímo na GBA. To nutí i k vzájemné spolupráci, protože například v dungeonech každý hráč vidí odlišné informace.

V roce 2020 hra vyšla ve verzi Remastered Edition na konzole PlayStation 4 a Nintendo Switch, kde se kromě online multiplayeru dočkala i vylepšené grafiky, hudby a dabingu a nových dungeonů.
Crystal Chronicles je první ze série akčních spin-offů nesoucí stejný název, spadající pod sérii Final Fantasy. Pro znalé hráče původní série tak Crystal Chronicles přináší zcela nový herní zážitek. Hratelnost se totiž nově odkloňuje od tahových soubojů a soustředí se na real-time akci. Celkový nelineární design světa se pak silně inspirován v sérii The Legend of Zelda.

Příběh hráče zavede do neznámého světa zamořeného plynem Miasma. Ten je pro živé organismy zničující a lidé se tak usadili v okolí obrovských krystalů, které plyn odpuzují a slouží jako majáky života. Původce života ve strachu a onoho jedovatého plynu je mimozemský parasit, který se střetl s oním světem pomocí meteoritu již před dávnými časy. Hráč se tak ocitá v roli člena karavany, která sbírá energii myrrh z lesů, poznává svět a jeho obyvatele z různých kmenů a co víc, může dokonce světu pomoci zbavit se svazujícího zla.

Již zmíněná hratelnost je akčního rázu a na počátku má hráč na výběr ze čtyř kmenů, k němuž bude náležet. Tahle možnost je dána jednak z kvůli odlišným statistikám a dovednostem, ale především pro možnost hrát až ve čtyřech hráčích, což ideálně dává každému účastníkovi jiné schopnosti a vytváří pocit týmové spolupráce. Jak je pro sérii typické, i zde je hratelnost rozdělena na tři části. Herní mapa je poseta městy či karavany, se kterými lze spustit interakce, popřípadě danou oblast prozkoumat. Souboje pak čekají mezi body na mapě a v dungeonech. Na rozdíl od zmíněné Zeldy je ale Crystal Chronicles stále RPG hrou disponující zkušenostmi. Ty se získávají na konci každého dungeonu a lze tak zvyšovat určité statistiky.

Zmíněný multiplayer vyžaduje po hráčích vlastnictví handheldu GameBoy Advance. Ten lze připojit pomocí link-kabelu a jsou nuceni ho využívat všichni hráči krom prvního, který používá ovladač GameCube konzole. Hra ve více hráčích také hru lehce mění a zvýhodňuje, jelikož lze spoluprací využívat nové způsoby kouzel. Další vychytávkou je i čistá obrazovka, jelikož mapa, radar a další ukazatele z HUD se zobrazují přímo na GBA. To nutí i k vzájemné spolupráci, protože například v dungeonech každý hráč vidí odlišné informace.

V roce 2020 hra vyšla ve verzi Remastered Edition na konzole PlayStation 4 a Nintendo Switch a mobilní platformy, kde se kromě online multiplayeru dočkala i vylepšené grafiky, hudby a dabingu a nových dungeonů.