Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Tak titul již není k zakoupení, online žebříček časů je vypnutý a pro majitele hry už zřejmě neexistují ani oficiální servery ke stažení instalačky. Nainstalovaná hra ale ještě funguje, byť je otázkou jak dlouho, jelikož ověřování licence probíhá online při každém spuštění.
@Jirx (23.11.2013 21:36): Všechno se ještě ladí, hledají se a opravují chyby, lidi mají stále nějaké návrhy... De fakto to, co tam teď je, je funkční na 90 až 98%, s fyzikou problémy prakticky nejsou, třeba systém opakovaných záznamů ještě není dokonalý, ale rychle opravují a vylepšují, včerejší aktualizace byla velký pokrok. Ono v podstatě všechny plánované části hry do verze 1.0 už jsou v pokročilém stádiu, teď se to jen postupně ladí a skládá dohromady. Stejně jako s netKar PRO je jisté, že pak stále budou přibývat nové a nové věci a funkce.
Jinak aut je tam snad 14 teď, každé je specifické, takže to zabere čas se s nimi sžít, tratí je tam méně, ale Imola a Mugello vydrží opravdu hodně, mezi tím si občas zajezdím Magione či Silverstone anebo Vallelunga. Všechny tratě jsou zpracované absolutně špičkově, holt naskenované v 3D laserem, těžko říct, kolik to zabere času. Ale dle rozhovoru zde: http://www.youtube.com/watch?v=FkyTDugp7kw , má snad jedno auto zabrat minimálně 8 týdnů, pokud si dobře vzpomínám. Dle ukázek umělé inteligence v jiném videu, co je také někde na YT, to vypadá na solidní závodění i sám, snad to má pak nějak pomáhat i při výpočtech fyziky při multiplayeru a při lagování.
Jak vůbec AC momentálně vypadá? Těch pár tratí a aut je 100% funkčních? Nebo se bude fyzika a podobný věci ještě ladit?
@Jirx (23.11.2013 15:47): Ale jenom trošku OT, je to alespoň příbuzné. Co jiného zbývá, dokud sem Assetto Corsa nepřidám, až se bude schylovat v1.0.
Kolem Vánoc už by se mohl rýsovat nějaký multiplayer či online žebříčky, do té doby by se měly stihnout tak další dva větší update. Určitě bychom si pak mohli někdy zazávodit, byť ti asi nebudu moc stíhat.
@KRoman47 (23.11.2013 12:13): Ještě chvilku počkám a nejspíš kolem Vánoc taky pořídim. Že tam zatim nejsou formule mi vůbec nevadí, mám rád automobilový závody všeho druhu. Ale to už je trošku OT x)
@Jirx (22.11.2013 18:10): Jindy to snad bude lepší a zase se překonáš. Jinak doporučuji pořídit to Assetto Corsa na Steamu, totální pecka, včera přidali to Mugello a pár aut, to je poježděníčko s P4/5 Competizione! Ale formule tam pořádná ještě není, to bude během následujících týdnů. Všímám si ale, že i v reálu začínám mít tendence projíždět zatáčky s alespoň částečným plynem a najíždět si, takže mě štve, jak jsem omezený jedním pruhem, hah. Chtělo by to někdy fakt zkusit někde na okruhu, snad někdy v budoucnu.
No já jsem dneska nebyl schopnej zajet ani jedno kolo pořádně =D Ale na Mugellu s F150 jsem zajel aspoň 1:21.708 (427. poz.).
@Jirx (21.11.2013 20:25): Tak s F150 ani prdík, buď jsem moc pomalý, anebo tlačím moc na pilu a někde vyletím, jedno kolo horší jak druhé, eh. Za to s F10 jsem na Mugello udělal 1' 22" 389 (614 pos.), ještě se budu pokoušet dál, ale na formule jsem zkrátka moc pomalý. Začal jsem zkoušet i Nürburgring, ale tam je to zatím úplná mizérie, ještě jsem ho s formulemi nejezdil, i když některé zatáčky už jsem se naučil, některé mi dělají ale strašný problém, se musím podívat na ostatní, jak je jezdí.
Díky, zítra se pokusím aplikovat tvé rady v praxi a dám vědět výsledky, když to někoho bude zajímat, eh. Ale na tvůj čas se jistojistě hned tak nedostanu, pokud vůbec někdy. Jinak v zítřejším update 0.2 pro Assetto Corsa přibude Mugello, kvůli tomu jsem pořizoval i FVA, protože jsem nečekal, že v AC bude tak brzy, hah. Ale nevadí, FVA jsem si též zamiloval a v AC stejně ještě není žádná nadupaná formule.
http://www.youtube.com/watch?v=7M8_GhhaDWI&feature=player_embedded
No já taky nejsem kdovíjakej odborník =D
Zkus podřazovat trochu rychleji, motor to udržuje ve vyšších otáčkách a ty pak o něco snáze padají, takže ti pomáhá při brždění motor a auto není tak nedotáčivý. Do zatáčky kde jedu na dvojku podřazuji rychle na trojku a dvojku tam hodim až třeba u apexu. Taky je dobrý nastavit si rozložení brzd trošku víc dozadu (nejvíc mi zatím vyhovuje 54.00)
Při výjezdu piloti přirazí plyn prudce tak na 85%, a v ideálním místě dorazí naplno, to je samozřejmě pro každou zatáčku jiný a musí se dávat pozor na obrubíky, někdy to může ujet, jindy ti obrubník pomůže, záleží na profilu zatáčky, vejšce obrubíku, naklonění trati apod. Trochu plynu už se přidává hned v apexu zatáčky, ale to chce hodně citu.
KERS používám na výjezdu ze zatáček, ale až když zařadim trojku, nebo jako menší boost při výjezdu z rychlý zatáčkovitý pasáže, občas pošetřim cca vteřinu a něco na nejdelší rovinku. DRS se snažim zapínat na každým výjezdu za zatáčky, jakmile mám 100% trakci, občas to můžeš otevřít už na obrubníku.
Snad ti tyhle drobný tipy pomůžou x]
No já formule jezdím fakt zřídkakdy, takže pro mě to je docela novinka a vždycky šok, přece jen s autem se musí na okruzích dost opatrně a formule mají limit úplně jinde, čímž se mění celý styl jízdy. Ale už jsem dokázal celkem dost zrychlit oproti začátkům, kde jsem začínal šlapat brzdu už 100m před zatáčkou. =) Ale naopak někdy to pak přepísknu a jak říkáš, člověk přišlápne trochu víc plynu na obrubníku a jde se na výlet mimo trať.

Když mrkneš na to video níže, dal bys mi nějakou radu, na co se kde zaměřit? Případně kde aplikuješ DRS a KERS, s tímto nemám žádné zkušenosti.
Jo ahá, practice se tam neposílá... =D

No proto v závodě jsou formule o dvě i více vteřin pomalejší, než v kvalifikaci, nejede se furt na plnej kotel, i kvůli tomu, že každej člověk ztrácí koncentraci.

Docela mě překvapila fyzika, zezačátku to působí dost arkádověji, ale jakmile se do toho dostaneš, čím dál víc jsou cítit drobnější věci, jako třeba najet na obrubník s plynem o malinko víc, a hned dostaneš hodiny. Je to opravdu dost o pedálech, docela mě to chytlo =)
@Jirx (21.11.2013 19:31): Hodně dobré, na takový čas se nejspíš ani nedostanu. =) Ono se to tam posílá ty časy hned, podívej se, zda jezdíš hot lap režim, ten practice ty časy nikam neposílá. Jinak taky jsem schopný zajet některé kola fakt dobře, ale pak začnu ztrácet koncentraci, tak je to horší a horší. Třeba závod formulí na více jak 10 kol fakt nevím nevím, jak by pro mě dopadl.
Tak zatim s F150 v Mugellu za 1:20.3xx, ty poslední tisíciny jsem zapomněl =)
Ale na žebříčku ještě nejsem, snad se to přes noc aktualizuje. Prostoru pro zlepšování tam mám ještě docela dost =) Sice denní doba u mě nehraje moc roli, ale jsem docela dost nekonzistentní, jdou mi spíš zajet jedno, dvě perfektní kola a pak přichází půl hodiny hrůzy =)
@Jirx (21.11.2013 16:54): Pecka, já se zítra ještě zkusím zlepšit, určitě tam je dost prostoru, otázkou je, zda a za jak dlouho ho dokážu ze sebe vydolovat. Většinou jsem schopný pěkné časy zajet dopoledne, čím později odpoledne/večer, tím horších časů dosahuji. Když tak tu přidám video, ale rozhodně to není nic čím se nechat inspirovat. =)
http://youtu.be/qAgr87w0EMQ
Všechno na tom vypadá naprosto perfektně, ale ten zvuk je fakt příšernej... =D Ale za 5€, možná si to pořídim x)
@KRoman47 (21.11.2013 11:29): No asi nebudu, já jsem přece jen víc arkádový než simulátorový jezdec, a navíc tohle jak se zdá, je skutečně jen o honbě za dokonalostí a nejlepším časem, což mě zas tak moc neláká...
@Crash (21.11.2013 10:00): Jestli budeš pořizovat, tak si spolu můžeme zasoupeřit v časech. Budeme na tom vcelku vyrovnaně já moc formulím neholduji, nikdy jsem je intenzivněji nejezdil a moc je vlastně ani nestíhám.

Mugello
F10 - 1' 23" 088 (759. pos.)
F150 - 1' 21" 969 (468 pos.)
@Crash (21.11.2013 10:00): Áno, výborné, sice systém opakovaných záznamů má pár much a není zda nastavování vozu (kterému stále moc dobře nerozumím), ale fyzika, vozy skvělé a co je absolutně nejlepší, tak je právě zpracování tratí, které jsou naskenované laserem. Mugello s formulí absolutně top! Tuto trať prostě musejí později, byť třeba za příplatek, zapracovat i do Assetto Corsa, které na DH přidám po vydání verze 1.0. Jo a je to už jen za 5 €, no neber to. =)