Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@mazar1234 (15.07.2021 21:04): Ve hře v tahové části nebyl problém vůbec žádný, ale akční souboje byly jen blik, blik a konec. Tak jsem snižoval cykly až na 5% a to bylo pak v pohodě hratelné v té akční části. Ale dělat to při každém souboji a pak cykly vracet zpátky, aby se hra pak v tahové části hýbala normálně a nenačítala x sekund každý scroll po mapě, to se mi fakt nechtělo.

Co se týče taktiky - zjistil jsem, že je fakt dobré mít v každé provincii v kontaktu se soupeřem aspoň 100+ jednotek něčeho. Protože soupeř má zvláštní výhodu, když na něj zaútočíš, on dělá jakýsi counter attack (nebo ústup) do nějaké tvé provincie vedle. Pokud je neobsazená a neubrání se, tak smolík a je schopen ti takto během pár kol převzít celý základ ekonomiky a nebo ti pitomě prchat přes tvé nechráněné provincie (čímž zlikviduje pevnosti a tím pádem zdroj příjmu). Kolikrát jsem takto se soupeřem hrál bezvýsledně na honěnou.

Pak je fajn soustředit výrobu pro hlavní útočnou armádu v jedné provincii a Armory stavět tam, ne to tříštit do každé provincie. To platí pro začátek, když je málo peněz a nesype se to samo, že člověk neví co s tím a může si docvolit produkci ve více provinciích.

Ale co je klíčové a to zásadně - elfové. Bez nich je člověk nahraný a pokud je má soupeř ,je takřka neporazitelný. Takže co nejrychleji se dorvat k provinciím s lesy, obsadit a chrlit elfy ve velkém, , klidně na úkor výroby všech jednotek na blízku. Ztráta provincie produkující fightery či trpaslíky je nepodstatná škoda oproti ztráty provincie produkující Elfy, to je zadělávka na porážku.
@Ringo (15.07.2021 17:41): Nemáš problémy s cyklami/výkonom? Ja som to onehdá skúšal cez DOSbox a teda bola to tortúra, vkuse sa mi tam rozbíjala rýchlosť.

Ale na 486 som sa toho nahral strašné hodiny, už som bol tuším nejaký lvl 35 alebo tak niečo.... zozačiatku je to trošku ťažkopádne a komplikované, ale akonáhle pochopíš mechaniky a +- účinné stratégie buildovania rekrútovačiek + levelovanie žoldáckych hrdinov tak vieš byť značne pragmaticko-efektívny.
První kampaňová mapa dobyta, 98 regionů, byla to 4 denní fuška. Můj charakter postoupil na level 8 a můžu rozjet mapu znova s takto pokročilým charakterem a vybrat si obtížnější nepřátele na vyšších levelech. A nebo si vyberu ty slabé na levelu 1 a ještě se na nich poleveluji.