Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Komentáře

  • PC 80
Podle mého je Point Lookout nejvydařenějším a nejzábavnějším přídavkem pro Fallouta 3. Obrovskou pochvalu si zaslouží nový a poměrně rozsáhlý svět, slušné množství originálních questů, dobrý příběh a fantastická atmosféra. Trochu kontroverzní vlastností tohoto DLC je zvýšení obtížnosti hry, což by na jednu stranu nevadilo, ovšem je třeba říct, že působí trochu divně, když polonahý chlápek vydrží mnohem víc než obrněný voják Enklávy (docela jsem byl šťastnej za nasyslenou munici pro ultimátní Alien Blaster - právě díky zvýšené obtížnosti jsem zde tuto zbraň využíval jako nikdy předtím).

I tak ale platí, že ani toto podivné nastavení obtížnosti nezkazilo skvělý dojem, který ve mně Point Lookout zanechal.

Pro: hratelnost, nový a rozsáhlý svět, originální questy, skvělá atmosféra, příběh

Proti: podivné nastavení obtížnosti

+16
  • PC 85
Point lookout je čtvrtý přídavek do hry, a bezpochybně nejlepší. Co se mi v tomto přídavku líbilo nejvíce, byla určitě atmosféra. Strašidelné, tmavé bažiny Marylandu, jsou skvělá změna. I svět je na přídavek hodně veliký, přesněji jako šestina Capital Wastelandu, to znamená, že je to největší rozloha mapy ze všech přídavků. Dokonce dostaneme i pár nových výborných zbraní. Jsou pouze dvě věci které mi vadili. Ta první je způsobená nejspíše tím, že jsem hrál na PS3. Problém je, že hra se docela často zasekávala, sice nikdy úplně nespadla, ale zasakla se na např. 5 minut. A ta druhá, by mi ani tolik nevadila, ale tento přídavek jsem začal hrát docela brzo, takže jsem ještě neměl žádnou pořádnou výstroj. Takže všichni ty zmutované vidláky bylo docela těžké, takže jsem víc čase strávil tím, že jsem se kolem nich plížil. Dokonce jsem musel i přepnout a nejlehčí obtížnost, protože jinak byli skoro neporazitelní. Takže rada jestli se ještě někdo rozhodnete vrátit k Fallout, a vydat se na Point Lookout, přineste si hodně stimpaků.

Pro: atmosféra, rozloha světa, nové zbraně, příběh

Proti: občas se na PS3 seká, vysoká obtížnost

+15
  • PC 60
Budu vám vyprávět příběh. Že už jsem z hrou Fallout 3 strávil celkem dost času. Že jsem postoupil na maximální úroveň, takže motivace k dalšímu hraní se mi těžko hledala. Že mě zvědavost stejně nakonec přemohla. Že jsem nelitoval, protože to vůbec nebylo špatný. Že se mi zdejší halucinogenní močály i docela zamlouvaly.

Že obtížnost pro moji nabouchanou postavu nebyla tak vysoká. Že spotřeba stimpacků byla sice vyšší, ale na obtížnost těžká jsem v pohodě zvládal. Že, ať se mi zdejší grafická stylizace a atmosféra líbily, neměl jsem už náladu prohledávat a držel jsem se jenom hlavní dějový linky. Že mě i děj někdy překvapil. Že pointa má vpravdě až filozofický nádech a je spjata se samotnými příčinami války.

Že nové zbraně a nepřátelé byly fajn. Že zvláštní psychedelicky hororová atmosféra byla super. Že ale tvůrci mohli přidat pár úrovní. Že by mě to tu možná udrželo déle než jeden večer, protože místa k objevování tu jsou. Že proto mé dobrodružství rychle skončilo, protože spousta míst k objevování je pořád i v původní pustině.

Pro: atmosféra, zajímavý děj, super stylizace, nový nepřátelé, fajn nové zbraně

Proti: nebyla zvýšena maximální úroveň

+13
  • PC 80
Nebylo to špatný: Nová a celkem i velká mapa, některý zajímavý questy (čínskej špion), netradiční lokace (maják, ponorka, Kennyho důl) i super nový zbraně (především obyčejná, ale sakra účinná páková opakovačka!).

Na novou mapu se člověk vydává se svým inventářem a tak tím je asi zapříčiněno, že jsou místňáci dost tuzí, aby poskytli odpovídající výzvu. Už to začíná bejt trapný - 2 zásobníky do břicha polonahýmu domorodci bez armoru aby lehnul?

Hlavní quest mě sice příliš neupoutal - (nešlo jej odmítnout) oba protagonisté mě srali tak, že jsem je nakonec sejmul oba dva, ale byly zde i další "volitelný" Q, který se v seznamu úkolů snad ani nezobrazovaly a nikdo do nich hráče netlačil a ty snad patřily k těm nejlepším (třeba zprovoznění majáku.)

Ačkoliv netvrdím, že jsem si z tohodle DLCéčka sednul na zadek, tak po Anchorage a Mothership Zeta se jedná konečně o něco, co jsem ochoten akceptovat jako odpovídající datadisk k falloutu. Díky za něj!

80%

Pro: Nová a celkem rozlehlá mapa = změna prostředí, slušný vedlejší Q, páková opakovačka!

Proti: Nemastná hlavní dějová linka, příliš odolní nepřátelé, délka

+9
  • PC 75
Nejlepší přídavek pro Fallout 3. Kupa nových zbraní(Oblíbil jsem si loveckou brokovnici), pěkné prostředí, zajímavé sidequesty a odolní nepřátelé (Asi nejtěžší z celé hry a ze všech přídavků) K tomu zajímavý příběh a je tu DLC jako ze škatulky. Není toho moc, co bych vytkl. Snad jen špatnou pointu příběhu, která je taková... nějaká. (Nebo jsem i snad nepochopil?)

Pro: zbraně, obtížnost, prostředí, sidequesty, příběh

Proti: špatná pointa, žádná výrazná novinka

+8 +11 −3
  • PC 80
Další point pro Fallout 3. Oproti třeba Broken steel přidává konečně něco nového. Navíc ten jižanskoburanský styl miluju. Incest, otroctví, moonshine... jo má to svý kouzlo. Překvapila mě velikost světa, zato také málo úkolů, které byly ještě k tomu velice přímočaré s absencí vlastního rozhodování. Opět nám naservírovali spíše 3D akci nežli RPG. A to zase není styl Falloutů. Pochválit však musím hudbu, která mi místy přišla jak ze starých dílů a taky to, že to bylo příjemně strašidelné.
Obtížnost mi nepřišla až tak vysoká, nepřátelé sice vydrželi trochu víc a také způsobovali větší poškození, na druhou stranu stipacků a míst na kam složit zjizvenou hlavu bylo dost. Spíš mi vadila její nelogika. Sakra to zelené co plivu tomu nahému chlápkovi do ksichtu nejsou kemry ale rozžhavená plazma. A opravdu to je brokovnice čím jsem ho střelil z metru do hlavy? No alespoň jsem začal po delší době používat VATS a máte také větší radost z jejich "pachu krve".
Velice jsem litoval, že jsem si na cestu nabral hi-tech výbavu místo abych si vzal starou dobrou klasiku jako "starou bezbolestnou" či "pušku záložáka". Za chvíli jsem totiž neměl ty laserovky a plazmovky jak opravovat, a munici do nich jsem taky hledal marně (což zas takový problém nebyl 2000 micro článku chvilku vydrží). Verdikt: Ale proč né F3 se snad víc už zprasit nedá (nebo vlastně jo viz. Operace Achtobylanuda).

Pro: konfederační styl, bažiny, hudba, malinko hororová atmosférka

Proti: nelogická obtížnost, úkoly

+7 +8 −1
  • PC 80
Atmosféra opusteného vojenského tábora a hmlových močiarov bola magická. Lov na ich obyvateľov (pripomínajúcich súčasných amerických redneckov) som si užil, aj keď to niekedy vyzeralo, že skôr oni lovia mňa. Temnota prostredia a konšpirácia s ovládaním mysle ma dostala, avšak za veľké sklamanie považujem misiu, ktorá ma dostane do neľúbosti divochov (mám na mysli tých z katedrály). Boli mojou krvnou skupinou. Point Lookout napriek tomu považujem za jeden z najlepších datadiskov.

Pro: divosi z katedrály

Proti: vynútené vraždenie divochov z katedrály

+7
  • PC 70
PL je z těch zajímavějších DLC pro F3. Zavede nás do trochu jiného prostředí odehrávající se na ostrově se starým zábavním parkem. NPC jsou v tomto datadisku typově primitivnější, a celkově má DLC zajímavou atmosféru. Úkoly jsou zajímavé a hráče čeká několik dějových zvratů. Herní doba není dlouhá, a příjemně utíká.
+7