Čtvrté pokračování realistického simulátoru letounu McDonell Douglas F-16 Fighting Falcon. Použitý grafický engine tehdy ždímal 3Dfx karty opravdu až na hranici jejich výkonu a majitelé slabších karet byli odkázáni pouze na softwarově renderovanou hru.
Styl hry je navržený na kontaktní boj, a proto je zde velké množství speciálních pohledů pro lepší orientaci. Avionika samotného letounu jde ve stejných šlépějích, jako její předchůdci a zvládnutí všech fines vyžaduje dlouhé hodiny tréninku. Kampaň, odehrávající se nad Koreou, probíhá zcela v reálném čase a tak není výjimkou, že vás během plánování další mise povolají k okamžitému startu, protože se blíží nepřátelské letouny nebo byla poškozena základna a je nutný přesun jinam.
Celkově přinesl Falcon 4.0 do žánru leteckých simulátorů mnoho vylepšení, i když za cenu velké HW náročnosti.
Styl hry je navržený na kontaktní boj, a proto je zde velké množství speciálních pohledů pro lepší orientaci. Avionika samotného letounu jde ve stejných šlépějích, jako její předchůdci a zvládnutí všech fines vyžaduje dlouhé hodiny tréninku. Kampaň, odehrávající se nad Koreou, probíhá zcela v reálném čase a tak není výjimkou, že vás během plánování další mise povolají k okamžitému startu, protože se blíží nepřátelské letouny nebo byla poškozena základna a je nutný přesun jinam.
Celkově přinesl Falcon 4.0 do žánru leteckých simulátorů mnoho vylepšení, i když za cenu velké HW náročnosti.
Čtvrté pokračování realistického simulátoru letounu General Dynamics F-16 Fighting Falcon. Použitý grafický engine tehdy ždímal 3Dfx karty opravdu až na hranici jejich výkonu a majitelé slabších karet byli odkázáni pouze na softwarově renderovanou hru.
Styl hry je navržený na kontaktní boj, a proto je zde velké množství speciálních pohledů pro lepší orientaci. Avionika samotného letounu jde ve stejných šlépějích, jako její předchůdci a zvládnutí všech fines vyžaduje dlouhé hodiny tréninku. Kampaň, odehrávající se nad Koreou, probíhá zcela v reálném čase a tak není výjimkou, že vás během plánování další mise povolají k okamžitému startu, protože se blíží nepřátelské letouny nebo byla poškozena základna a je nutný přesun jinam.
Celkově přinesl Falcon 4.0 do žánru leteckých simulátorů mnoho vylepšení, i když za cenu velké HW náročnosti.
Styl hry je navržený na kontaktní boj, a proto je zde velké množství speciálních pohledů pro lepší orientaci. Avionika samotného letounu jde ve stejných šlépějích, jako její předchůdci a zvládnutí všech fines vyžaduje dlouhé hodiny tréninku. Kampaň, odehrávající se nad Koreou, probíhá zcela v reálném čase a tak není výjimkou, že vás během plánování další mise povolají k okamžitému startu, protože se blíží nepřátelské letouny nebo byla poškozena základna a je nutný přesun jinam.
Celkově přinesl Falcon 4.0 do žánru leteckých simulátorů mnoho vylepšení, i když za cenu velké HW náročnosti.