Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.
F-22 Air Dominance Fighter F-22 Air Dominance Fighter

F22 ADF

F22 ADF

Digital Image Design
Digital Image Design
PC
01.12.1997
PC
01.12.1997
F-22 Air Dominance Fighter F-22 Air Dominance Fighter
Žánr
simulátor > letecký simulátor *
akce > taktická akce
simulátor > letecký simulátor *
akce > taktická akce

Forma
placená hra placená hra
Rozsah
samostatná hra samostatná hra
Multiplayer
ano ano

V letecké simulaci F22 ADF se hráč ujímá kontroly nad až 4 letouny F-22 Raptor, které ovládá klasickým způsobem z pohledu první osoby, či netradičně nad radarovým letounem AWACS. V druhém případě se z letecké simulace stává taktická hra, kdy hráč vydává příkazy ostatním letounům a sleduje jejich počínání na taktické mapě. Na rozdíl od svého přímého předchůdce EF2000 a následovníka ze stáje Digital Image Design, hry F-22 Total Air War, se ve hře nenachází dynamická kampaň.

Hráči je k dispozici obsáhlý výcvik čítající 30 tréninkových misí a fiktivní válečný konflikt blízké budoucnosti obsahující 30 samostatných misí. Tyto jsou definovány klasickým rozdělením - vzduch-země, vzduch-vzduch či eskortou letounu AWACS ve válečné zóně.

Ve své době hra excelovala využitím grafických akcelerátorů a vysloužila si nominaci na cenu Academy of Interactive Arts and Sciences, v prvním ročníku kategorie „Computer Simulation Game of the Year“ v roce 1998.
V letecké simulaci F22 ADF se hráč ujímá kontroly až nad 4 letouny F-22 Raptor, které ovládá klasickým způsobem z pohledu první osoby, či netradičně nad radarovým letounem AWACS. V druhém případě se z letecké simulace stává taktická hra, kdy hráč vydává příkazy ostatním letounům a sleduje jejich počínání na taktické mapě. Na rozdíl od svého přímého předchůdce EF2000 a následovníka ze stáje Digital Image Design, hry F-22 Total Air War, se ve hře nenachází dynamická kampaň.

Hráči je k dispozici obsáhlý výcvik čítající 30 tréninkových misí a fiktivní válečný konflikt blízké budoucnosti obsahující 30 samostatných misí. Tyto jsou definovány klasickým rozdělením - vzduch-země, vzduch-vzduch či eskortou letounu AWACS ve válečné zóně.

Ve své době hra excelovala využitím grafických akcelerátorů a vysloužila si nominaci na cenu Academy of Interactive Arts and Sciences, v prvním ročníku kategorie „Computer Simulation Game of the Year“ v roce 1998.