V letecké simulaci F22 ADF se hráč ujímá kontroly nad až 4 letouny F-22 Raptor, které ovládá klasickým způsobem z pohledu první osoby, či netradičně nad radarovým letounem AWACS. V druhém případě se z letecké simulace stává taktická hra, kdy hráč vydává příkazy ostatním letounům a sleduje jejich počínání na taktické mapě. Na rozdíl od svého přímého předchůdce EF2000 a následovníka ze stáje Digital Image Design, hry F-22 Total Air War, se ve hře nenachází dynamická kampaň.
Hráči je k dispozici obsáhlý výcvik čítající 30 tréninkových misí a fiktivní válečný konflikt blízké budoucnosti obsahující 30 samostatných misí. Tyto jsou definovány klasickým rozdělením - vzduch-země, vzduch-vzduch či eskortou letounu AWACS ve válečné zóně.
Ve své době hra excelovala využitím grafických akcelerátorů a vysloužila si nominaci na cenu Academy of Interactive Arts and Sciences, v prvním ročníku kategorie „Computer Simulation Game of the Year“ v roce 1998.
Hráči je k dispozici obsáhlý výcvik čítající 30 tréninkových misí a fiktivní válečný konflikt blízké budoucnosti obsahující 30 samostatných misí. Tyto jsou definovány klasickým rozdělením - vzduch-země, vzduch-vzduch či eskortou letounu AWACS ve válečné zóně.
Ve své době hra excelovala využitím grafických akcelerátorů a vysloužila si nominaci na cenu Academy of Interactive Arts and Sciences, v prvním ročníku kategorie „Computer Simulation Game of the Year“ v roce 1998.
V letecké simulaci F22 ADF se hráč ujímá kontroly až nad 4 letouny F-22 Raptor, které ovládá klasickým způsobem z pohledu první osoby, či netradičně nad radarovým letounem AWACS. V druhém případě se z letecké simulace stává taktická hra, kdy hráč vydává příkazy ostatním letounům a sleduje jejich počínání na taktické mapě. Na rozdíl od svého přímého předchůdce EF2000 a následovníka ze stáje Digital Image Design, hry F-22 Total Air War, se ve hře nenachází dynamická kampaň.
Hráči je k dispozici obsáhlý výcvik čítající 30 tréninkových misí a fiktivní válečný konflikt blízké budoucnosti obsahující 30 samostatných misí. Tyto jsou definovány klasickým rozdělením - vzduch-země, vzduch-vzduch či eskortou letounu AWACS ve válečné zóně.
Ve své době hra excelovala využitím grafických akcelerátorů a vysloužila si nominaci na cenu Academy of Interactive Arts and Sciences, v prvním ročníku kategorie „Computer Simulation Game of the Year“ v roce 1998.
Hráči je k dispozici obsáhlý výcvik čítající 30 tréninkových misí a fiktivní válečný konflikt blízké budoucnosti obsahující 30 samostatných misí. Tyto jsou definovány klasickým rozdělením - vzduch-země, vzduch-vzduch či eskortou letounu AWACS ve válečné zóně.
Ve své době hra excelovala využitím grafických akcelerátorů a vysloužila si nominaci na cenu Academy of Interactive Arts and Sciences, v prvním ročníku kategorie „Computer Simulation Game of the Year“ v roce 1998.