Z pohledu třetí osoby viděný akční survival horor, spadající do mrtvolného universa Dead Island, vytvořený švédskými vývojáři z Fatshark, odehrávající se na ostrově Banoi, v části Narapela, kde v kůži rozmazleného zbohatlického dítěte Cliffa Cala chcete světu odhalit skutečné pozadí katastrofy prvního dílu série.
Hlavní změnou (oproti dílům polských vývojářů - krom pohledu) je grafické ztvárnění zabarvené do cel shade kabátu. Dále jsou tu změny v gameplay, kdy je jednak nutné ve většině případů volit tichý a kradmí postup (samozvaný investigativní žurnalista nedisponuje nekonečným arzenálem) a potom je tu prvek, kdy postupem hrou se čím dál tím více objevují psychadelické stavy, jež mají zkoušet vaši příčetnost.
Hlavní změnou (oproti dílům polských vývojářů - krom pohledu) je grafické ztvárnění zabarvené do cel shade kabátu. Dále jsou tu změny v gameplay, kdy je jednak nutné ve většině případů volit tichý a kradmí postup (samozvaný investigativní žurnalista nedisponuje nekonečným arzenálem) a potom je tu prvek, kdy postupem hrou se čím dál tím více objevují psychadelické stavy, jež mají zkoušet vaši příčetnost.
Z pohledu třetí osoby viděný akční survival horor, spadající do mrtvolného universa Dead Island, vytvořený švédskými vývojáři z Fatshark, odehrávající se na ostrově Banoi, v části Narapela, kde v kůži rozmazleného zbohatlického dítěte Cliffa Cala chcete světu odhalit skutečné pozadí katastrofy prvního dílu série.
Hlavní změnou (oproti dílům polských vývojářů - krom pohledu) je grafické ztvárnění zabarvené do cel shade kabátu. Dále jsou tu změny v gameplay, kdy je jednak nutné ve většině případů volit tichý a kradmý postup (samozvaný investigativní žurnalista nedisponuje nekonečným arzenálem) a potom je tu prvek, kdy postupem hrou se čím dál tím více objevují psychadelické stavy, jež mají zkoušet vaši příčetnost.
Hlavní změnou (oproti dílům polských vývojářů - krom pohledu) je grafické ztvárnění zabarvené do cel shade kabátu. Dále jsou tu změny v gameplay, kdy je jednak nutné ve většině případů volit tichý a kradmý postup (samozvaný investigativní žurnalista nedisponuje nekonečným arzenálem) a potom je tu prvek, kdy postupem hrou se čím dál tím více objevují psychadelické stavy, jež mají zkoušet vaši příčetnost.
Z pohledu třetí osoby viděný akční survival horor, spadající do mrtvolného universa Dead Island, vytvořený švédskými vývojáři z Fatshark, odehrávající se na ostrově Banoi, v části Narapela, kde v kůži rozmazleného zbohatlického dítěte Cliffa Cala chcete světu odhalit skutečné pozadí katastrofy prvního dílu série.
Hlavní změnou (oproti dílům polských vývojářů - krom pohledu) je grafické ztvárnění zabarvené do cel shade kabátu. Dále jsou tu změny v gameplay, kdy je jednak nutné ve většině případů volit tichý a kradmý postup (samozvaný investigativní žurnalista nedisponuje nekonečným arzenálem) a potom je tu prvek, kdy postupem hrou se čím dál tím více objevují psychadelické stavy, jež mají zkoušet vaši příčetnost.
Hlavní změnou (oproti dílům polských vývojářů - krom pohledu) je grafické ztvárnění zabarvené do cel shade kabátu. Dále jsou tu změny v gameplay, kdy je jednak nutné ve většině případů volit tichý a kradmý postup (samozvaný investigativní žurnalista nedisponuje nekonečným arzenálem) a potom je tu prvek, kdy postupem hrou se čím dál tím více objevují psychadelické stavy, jež mají zkoušet vaši příčetnost.
Z pohledu třetí osoby viděný akční survival horor, spadající do mrtvolného universa Dead Island, vytvořený švédskými vývojáři z Fatshark, odehrávající se na ostrově Banoi, v části Narapela, kde v kůži rozmazleného zbohatlického dítěte Cliffa Cala chcete světu odhalit skutečné pozadí katastrofy prvního dílu série.
Hlavní změnou (oproti dílům polských vývojářů - krom pohledu) je grafické ztvárnění zabarvené do cel shade kabátu. Dále jsou tu změny v gameplay, kdy je jednak nutné ve většině případů volit tichý a kradmý postup (samozvaný investigativní žurnalista nedisponuje nekonečným arzenálem) a potom je tu prvek, kdy postupem hrou se čím dál tím více objevují psychadelické stavy, jež mají zkoušet vaši příčetnost.
Hlavní změnou (oproti dílům polských vývojářů - krom pohledu) je grafické ztvárnění zabarvené do cel shade kabátu. Dále jsou tu změny v gameplay, kdy je jednak nutné ve většině případů volit tichý a kradmý postup (samozvaný investigativní žurnalista nedisponuje nekonečným arzenálem) a potom je tu prvek, kdy postupem hrou se čím dál tím více objevují psychadelické stavy, jež mají zkoušet vaši příčetnost.
Z pohledu třetí osoby viděný akční survival horor, spadající do mrtvolného universa Dead Island, vytvořený švédskými vývojáři z Fatshark, odehrávající se na ostrově Banoi, v části Narapela, kde v kůži rozmazleného zbohatlického dítěte Cliffa Cala chcete světu odhalit skutečné pozadí katastrofy prvního dílu série.
Hlavní změnou (oproti dílům polských vývojářů - krom pohledu) je grafické ztvárnění zabarvené do cel shade kabátu. Dále jsou tu změny v gameplay, kdy je jednak nutné ve většině případů volit tichý a kradmý postup (samozvaný investigativní žurnalista nedisponuje nekonečným arzenálem) a potom je tu prvek, kdy postupem hrou se čím dál tím více objevují psychadelické stavy, jež mají zkoušet vaši příčetnost.
Hlavní změnou (oproti dílům polských vývojářů - krom pohledu) je grafické ztvárnění zabarvené do cel shade kabátu. Dále jsou tu změny v gameplay, kdy je jednak nutné ve většině případů volit tichý a kradmý postup (samozvaný investigativní žurnalista nedisponuje nekonečným arzenálem) a potom je tu prvek, kdy postupem hrou se čím dál tím více objevují psychadelické stavy, jež mají zkoušet vaši příčetnost.
Z pohledu třetí osoby viděný akční survival horor, spadající do mrtvolného universa Dead Island, vytvořený švédskými vývojáři z Fatshark, odehrávající se na ostrově Banoi, v části Narapela, kde v kůži rozmazleného zbohatlického dítěte Cliffa Cala chcete světu odhalit skutečné pozadí katastrofy prvního dílu série.
Hlavní změnou (oproti dílům polských vývojářů - krom pohledu) je grafické ztvárnění zabarvené do cel shade kabátu. Dále jsou tu změny v gameplay, kdy je jednak nutné ve většině případů volit tichý a kradmý postup (samozvaný investigativní žurnalista nedisponuje nekonečným arzenálem) a potom je tu prvek, kdy postupem hrou se čím dál tím více objevují psychadelické stavy, jež mají zkoušet vaši příčetnost.
Hlavní změnou (oproti dílům polských vývojářů - krom pohledu) je grafické ztvárnění zabarvené do cel shade kabátu. Dále jsou tu změny v gameplay, kdy je jednak nutné ve většině případů volit tichý a kradmý postup (samozvaný investigativní žurnalista nedisponuje nekonečným arzenálem) a potom je tu prvek, kdy postupem hrou se čím dál tím více objevují psychadelické stavy, jež mají zkoušet vaši příčetnost.
Z pohledu třetí osoby viděný akční survival horor, spadající do mrtvolného universa Dead Island, vytvořený švédskými vývojáři z Fatshark, odehrávající se na ostrově Banoi, v části Narapela, kde v kůži rozmazleného zbohatlického dítěte Cliffa Cala chcete světu odhalit skutečné pozadí katastrofy prvního dílu série.
Hlavní změnou (oproti dílům polských vývojářů - krom pohledu) je grafické ztvárnění zabarvené do cel shade kabátu. Dále jsou tu změny v gameplay, kdy je jednak nutné ve většině případů volit tichý a kradmý postup (samozvaný investigativní žurnalista nedisponuje nekonečným arzenálem) a potom je tu prvek, kdy postupem hrou se čím dál tím více objevují psychadelické stavy, jež mají zkoušet vaši příčetnost.
Hlavní změnou (oproti dílům polských vývojářů - krom pohledu) je grafické ztvárnění zabarvené do cel shade kabátu. Dále jsou tu změny v gameplay, kdy je jednak nutné ve většině případů volit tichý a kradmý postup (samozvaný investigativní žurnalista nedisponuje nekonečným arzenálem) a potom je tu prvek, kdy postupem hrou se čím dál tím více objevují psychadelické stavy, jež mají zkoušet vaši příčetnost.