El Paso, Elsewhere je stylizovaná nízkopolygonová střílečka nesoucí se na vlnách neo-noiru, prodchnutá nadpřirozenem a podbarvená hip-hopovým soundtrackem. Protagonistou se v ní stává detektiv James Savage, který se dostane do oprýskaného hotelu kdesi v Texasu, aby si tam vyřídil účty se svou bývalou láskou a zmařil její démonické plány. Pobyt v hotelu čím dál více připomíná hořečnatou noční můru a hrdina se musí prostřílet řadou nemrtvých až ke své nemesis.
Po stránce hratelnosti nejvíce hra připomíná Maxe Payna, kdy si hráči z pohledu třetí osoby klestí svou cestu skrze surreálný hotel patro po patře a to s pomocí zpomalování času, efektních výskoků a střelby z obou pistolí i jiných zbraní. Zástupy protivníků se skládají z řady nemrtvých, vampýrů, vlkodlaků a jiných prokletých bytostí, jež lze účinně zpacifikovat zásahem do hlavy, s výpomocí destruktivního prostředí nebo třeba házením Molotových koktejlů. Hra je plně namluvena a napříč kapitolami hrdinův chraplavý hlas metaforicky vypráví příběh ze své traumatické minulosti.
Po stránce hratelnosti nejvíce hra připomíná Maxe Payna, kdy si hráči z pohledu třetí osoby klestí svou cestu skrze surreálný hotel patro po patře a to s pomocí zpomalování času, efektních výskoků a střelby z obou pistolí i jiných zbraní. Zástupy protivníků se skládají z řady nemrtvých, vampýrů, vlkodlaků a jiných prokletých bytostí, jež lze účinně zpacifikovat zásahem do hlavy, s výpomocí destruktivního prostředí nebo třeba házením Molotových koktejlů. Hra je plně namluvena a napříč kapitolami hrdinův chraplavý hlas metaforicky vypráví příběh ze své traumatické minulosti.
El Paso, Elsewhere je stylizovaná nízkopolygonová střílečka nesoucí se na vlnách neo-noiru, prodchnutá nadpřirozenem a podbarvená hip-hopovým soundtrackem. Protagonistou se v ní stává detektiv James Savage, který se dostane do oprýskaného hotelu kdesi v Texasu, aby si tam vyřídil účty se svou bývalou láskou a zmařil její démonické plány. Pobyt v hotelu čím dál více připomíná hořečnatou noční můru a hrdina se musí prostřílet řadou nemrtvých až ke své nemesis.
Po stránce hratelnosti nejvíce hra připomíná Maxe Payna, kdy si hráči z pohledu třetí osoby klestí svou cestu skrze surreálný hotel patro po patře a to s pomocí zpomalování času, efektních výskoků a střelby z obou pistolí i jiných zbraní. Zástupy protivníků se skládají z řady nemrtvých, vampýrů, vlkodlaků a jiných prokletých bytostí, jež lze účinně zpacifikovat zásahem do hlavy, s výpomocí destruktivního prostředí nebo třeba házením Molotových koktejlů. Hra je plně namluvena a napříč kapitolami hrdinův chraplavý hlas metaforicky vypráví příběh ze své traumatické minulosti.
Po stránce hratelnosti nejvíce hra připomíná Maxe Payna, kdy si hráči z pohledu třetí osoby klestí svou cestu skrze surreálný hotel patro po patře a to s pomocí zpomalování času, efektních výskoků a střelby z obou pistolí i jiných zbraní. Zástupy protivníků se skládají z řady nemrtvých, vampýrů, vlkodlaků a jiných prokletých bytostí, jež lze účinně zpacifikovat zásahem do hlavy, s výpomocí destruktivního prostředí nebo třeba házením Molotových koktejlů. Hra je plně namluvena a napříč kapitolami hrdinův chraplavý hlas metaforicky vypráví příběh ze své traumatické minulosti.
El Paso, Elsewhere je stylizovaná nízkopolygonová střílečka nesoucí se na vlnách neo-noiru, prodchnutá nadpřirozenem a podbarvená hip-hopovým soundtrackem. Protagonistou se v ní stává detektiv James Savage, který se dostane do oprýskaného hotelu kdesi v Texasu, aby si tam vyřídil účty se svou bývalou láskou a zmařil její démonické plány. Pobyt v hotelu čím dál více připomíná hořečnatou noční můru a hrdina se musí prostřílet řadou nemrtvých až ke své nemesis.
Po stránce hratelnosti nejvíce hra připomíná Maxe Payna, kdy si hráči z pohledu třetí osoby klestí svou cestu skrze surreálný hotel patro po patře a to s pomocí zpomalování času, efektních výskoků a střelby z obou pistolí i jiných zbraní. Zástupy protivníků se skládají z řady nemrtvých, vampýrů, vlkodlaků a jiných prokletých bytostí, jež lze účinně zpacifikovat zásahem do hlavy, s výpomocí destruktivního prostředí nebo třeba házením Molotových koktejlů. Hra je plně namluvena a napříč kapitolami hrdinův chraplavý hlas metaforicky vypráví příběh ze své traumatické minulosti.
Po stránce hratelnosti nejvíce hra připomíná Maxe Payna, kdy si hráči z pohledu třetí osoby klestí svou cestu skrze surreálný hotel patro po patře a to s pomocí zpomalování času, efektních výskoků a střelby z obou pistolí i jiných zbraní. Zástupy protivníků se skládají z řady nemrtvých, vampýrů, vlkodlaků a jiných prokletých bytostí, jež lze účinně zpacifikovat zásahem do hlavy, s výpomocí destruktivního prostředí nebo třeba házením Molotových koktejlů. Hra je plně namluvena a napříč kapitolami hrdinův chraplavý hlas metaforicky vypráví příběh ze své traumatické minulosti.
El Paso, Elsewhere je stylizovaná nízkopolygonová střílečka nesoucí se na vlnách neo-noiru, prodchnutá nadpřirozenem a podbarvená hip-hopovým soundtrackem. Protagonistou se v ní stává detektiv James Savage, který se dostane do oprýskaného hotelu kdesi v Texasu, aby si tam vyřídil účty se svou bývalou láskou a zmařil její démonické plány. Pobyt v hotelu čím dál více připomíná hořečnatou noční můru a hrdina se musí prostřílet řadou nemrtvých až ke své nemesis.
Po stránce hratelnosti nejvíce hra připomíná Maxe Payna, kdy si hráči z pohledu třetí osoby klestí svou cestu skrze surreálný hotel patro po patře a to s pomocí zpomalování času, efektních výskoků a střelby z obou pistolí i jiných zbraní. Zástupy protivníků se skládají z řady nemrtvých, vampýrů, vlkodlaků a jiných prokletých bytostí, jež lze účinně zpacifikovat zásahem do hlavy, s výpomocí destruktivního prostředí nebo třeba házením Molotových koktejlů. Hra je plně namluvena a napříč kapitolami hrdinův chraplavý hlas metaforicky vypráví příběh ze své traumatické minulosti.
Po stránce hratelnosti nejvíce hra připomíná Maxe Payna, kdy si hráči z pohledu třetí osoby klestí svou cestu skrze surreálný hotel patro po patře a to s pomocí zpomalování času, efektních výskoků a střelby z obou pistolí i jiných zbraní. Zástupy protivníků se skládají z řady nemrtvých, vampýrů, vlkodlaků a jiných prokletých bytostí, jež lze účinně zpacifikovat zásahem do hlavy, s výpomocí destruktivního prostředí nebo třeba házením Molotových koktejlů. Hra je plně namluvena a napříč kapitolami hrdinův chraplavý hlas metaforicky vypráví příběh ze své traumatické minulosti.