Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.
Dungeons & Dragons: Neverwinter Dungeons & Dragons: Neverwinter Dungeons & Dragons: Neverwinter Dungeons & Dragons: Neverwinter Dungeons & Dragons: Neverwinter Dungeons & Dragons: Neverwinter Dungeons & Dragons: Neverwinter Dungeons & Dragons: Neverwinter

Neverwinter

Cryptic Studios
Cryptic Studios
Cryptic Studios
Cryptic Studios
Cryptic Studios
Cryptic Studios
Cryptic Studios
Cryptic Studios
PC
20.06.2013
PC
20.06.2013
PC
20.06.2013
PC
20.06.2013
XOne
31.03.2015
PS4
19.07.2016
PC
20.06.2013
XOne
31.03.2015
PS4
19.07.2016
PC
20.06.2013
XOne
31.03.2015
PS4
19.07.2016
PS5
kompatibilní
PC
20.06.2013
XOne
31.03.2015
PS4
19.07.2016
PS5XboxX/S
kompatibilní
PC
20.06.2013
XOne
31.03.2015
PS4
19.07.2016
PS5XboxX/S
kompatibilní
Dungeons & Dragons: Neverwinter Dungeons & Dragons: Neverwinter Dungeons & Dragons: Neverwinter Dungeons & Dragons: Neverwinter Dungeons & Dragons: Neverwinter Dungeons & Dragons: Neverwinter Dungeons & Dragons: Neverwinter Dungeons & Dragons: Neverwinter
Žánr
online > online RPG *
online > online RPG *
online > online RPG *
online > online RPG *
online > online RPG *
online > online RPG *
online > online RPG *
online > online RPG *

Forma
free to play free to play free to play free to play free to play free to play free to play free to play
Rozsah
samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra
Multiplayer
ano ano ano ano ano ano ano ano

Rok 1385 do zemí kontinentu Faerûn přinesl nenávratné změny. S násilnou smrtí bohyně magie Mystry se rozpoutala kataklyzmická bouře s nebesy plnými modrých plamenů. Některé oblasti se změnily v bizarní pustiny, jinde lidem i nelidem zbyly oči pro pláč, protože vše co měli rádi lehlo popelem. Města Neverwinter přezdívaném "Drahokam Severu" na Mečovém pobřeží se však tehdy všechny pohromy vyhnuly. Následující roky relativního klidu ukončila erupce nedaleké sopky, která v roce 1451 zničila převážnou část města (román Gauntlgrym (2010) od R. A. Salvatoreho). O deset let později si vzal skomírají Neverwinter pod ochranu Lord Neverember a svolává všechny dobrodruhy z širokého okolí, aby se svými hrdinskými skutky podíleli na jeho obnově.

Neverwinter je po MMORPG Stormreach (2006) a Eberron Unlimited (2009) třetím pokusem o MMO interpretaci světa Dungeons & Dragons od Američana Garryho Gygaxe. Tento F2P titul se vyznačuje spojením klasického výtvarného pojetí světa s akčnějším soubojovým systémem a celkovou hratelností podle čtvrtého vydání souboru D&D pravidel. Slabinou valné části MMORPG bývá příběh, který se do hratelnosti z podstatné části utvářené samotnými hráči obtížně implementuje. Právě zde se tvůrci pokusili co nejvíce setřít rozdíly mezi singleplayerovými a multiplayerovými RPG hrami, když ten z Neverwinteru přirovnali k příběhu z Dragon Age: Origins. Součástí hry je i editor The Foundry, umožňující hráčům vytvářet vlastní dobrodružství.
Rok 1385 do zemí kontinentu Faerûn přinesl nenávratné změny. S násilnou smrtí bohyně magie Mystry se rozpoutala kataklyzmická bouře s nebesy plnými modrých plamenů. Některé oblasti se změnily v bizarní pustiny, jinde lidem i nelidem zbyly oči pro pláč, protože vše co měli rádi lehlo popelem. Městu Neverwinter přezdívaném "Drahokam Severu" na Mečovém pobřeží se však tehdy všechny pohromy vyhnuly. Následující roky relativního klidu ukončila erupce nedaleké sopky, která v roce 1451 zničila převážnou část města (román Gauntlgrym (2010) od R. A. Salvatoreho). O deset let později si vzal skomírají Neverwinter pod ochranu Lord Neverember a svolává všechny dobrodruhy z širokého okolí, aby se svými hrdinskými skutky podíleli na jeho obnově.

Neverwinter je po MMORPG Stormreach (2006) a Eberron Unlimited (2009) třetím pokusem o MMO interpretaci světa Dungeons & Dragons od Američana Garryho Gygaxe. Tento F2P titul se vyznačuje spojením klasického výtvarného pojetí světa s akčnějším soubojovým systémem a celkovou hratelností podle čtvrtého vydání souboru D&D pravidel. Slabinou valné části MMORPG bývá příběh, který se do hratelnosti z podstatné části utvářené samotnými hráči obtížně implementuje. Právě zde se tvůrci pokusili co nejvíce setřít rozdíly mezi singleplayerovými a multiplayerovými RPG hrami, když ten z Neverwinteru přirovnali k příběhu z Dragon Age: Origins. Součástí hry je i editor The Foundry, umožňující hráčům vytvářet vlastní dobrodružství.
Rok 1385 do zemí kontinentu Faerûn přinesl nenávratné změny. S násilnou smrtí bohyně magie Mystry se rozpoutala kataklyzmická bouře s nebesy plnými modrých plamenů. Některé oblasti se změnily v bizarní pustiny, jinde lidem i nelidem zbyly oči pro pláč, protože vše, co měli rádi, lehlo popelem. Městu Neverwinter přezdívaném "Drahokam Severu" na Mečovém pobřeží se však tehdy všechny pohromy vyhnuly. Následující roky relativního klidu ukončila erupce nedaleké sopky, která v roce 1451 zničila převážnou část města (román Gauntlgrym (2010) od R. A. Salvatoreho). O deset let později si vzal skomírají Neverwinter pod ochranu Lord Neverember a svolává všechny dobrodruhy z širokého okolí, aby se se svými hrdinskými skutky podíleli na jeho obnově.

Neverwinter je po MMORPG Stormreach (2006) a Eberron Unlimited (2009) třetím pokusem o MMO interpretaci světa Dungeons & Dragons od Američana Garryho Gygaxe. Tento F2P titul se vyznačuje spojením klasického výtvarného pojetí světa s akčnějším soubojovým systémem a celkovou hratelností podle čtvrtého vydání souboru D&D pravidel. Slabinou valné části MMORPG bývá příběh, který se do hratelnosti z podstatné části utvářené samotnými hráči obtížně implementuje. Právě zde se tvůrci pokusili co nejvíce setřít rozdíly mezi singleplayerovými a multiplayerovými RPG hrami, když ten z Neverwinteru přirovnali k příběhu z Dragon Age: Origins. Součástí hry je i editor The Foundry, umožňující hráčům vytvářet vlastní dobrodružství.
Rok 1385 do zemí kontinentu Faerûn přinesl nenávratné změny. S násilnou smrtí bohyně magie Mystry se rozpoutala kataklyzmická bouře s nebesy plnými modrých plamenů. Některé oblasti se změnily v bizarní pustiny, jinde lidem i nelidem zbyly oči pro pláč, protože vše, co měli rádi, lehlo popelem. Městu Neverwinter přezdívaném "Drahokam Severu" na Mečovém pobřeží se však tehdy všechny pohromy vyhnuly. Následující roky relativního klidu ukončila erupce nedaleké sopky, která v roce 1451 zničila převážnou část města (román Gauntlgrym (2010) od R. A. Salvatoreho). O deset let později si vzal skomírají Neverwinter pod ochranu Lord Neverember a svolává všechny dobrodruhy z širokého okolí, aby se se svými hrdinskými skutky podíleli na jeho obnově.

Neverwinter je po MMORPG Stormreach (2006) a Eberron Unlimited (2009) třetím pokusem o MMO interpretaci světa Dungeons & Dragons od Američana Garryho Gygaxe. Tento F2P titul se vyznačuje spojením klasického výtvarného pojetí světa s akčnějším soubojovým systémem a celkovou hratelností podle čtvrtého vydání souboru D&D pravidel. Slabinou valné části MMORPG bývá příběh, který se do hratelnosti z podstatné části utvářené samotnými hráči obtížně implementuje. Právě zde se tvůrci pokusili co nejvíce setřít rozdíly mezi singleplayerovými a multiplayerovými RPG hrami, když ten z Neverwinteru přirovnali k příběhu z Dragon Age: Origins. Součástí hry je i editor The Foundry, umožňující hráčům vytvářet vlastní dobrodružství.
Rok 1385 do zemí kontinentu Faerûn přinesl nenávratné změny. S násilnou smrtí bohyně magie Mystry se rozpoutala kataklyzmická bouře s nebesy plnými modrých plamenů. Některé oblasti se změnily v bizarní pustiny, jinde lidem i nelidem zbyly oči pro pláč, protože vše, co měli rádi, lehlo popelem. Městu Neverwinter přezdívaném "Drahokam Severu" na Mečovém pobřeží se však tehdy všechny pohromy vyhnuly. Následující roky relativního klidu ukončila erupce nedaleké sopky, která v roce 1451 zničila převážnou část města (román Gauntlgrym (2010) od R. A. Salvatoreho). O deset let později si vzal skomírají Neverwinter pod ochranu Lord Neverember a svolává všechny dobrodruhy z širokého okolí, aby se se svými hrdinskými skutky podíleli na jeho obnově.

Neverwinter je po MMORPG Stormreach (2006) a Eberron Unlimited (2009) třetím pokusem o MMO interpretaci světa Dungeons & Dragons od Američana Garryho Gygaxe. Tento F2P titul se vyznačuje spojením klasického výtvarného pojetí světa s akčnějším soubojovým systémem a celkovou hratelností podle čtvrtého vydání souboru D&D pravidel. Slabinou valné části MMORPG bývá příběh, který se do hratelnosti z podstatné části utvářené samotnými hráči obtížně implementuje. Právě zde se tvůrci pokusili co nejvíce setřít rozdíly mezi singleplayerovými a multiplayerovými RPG hrami, když ten z Neverwinteru přirovnali k příběhu z Dragon Age: Origins. Součástí hry je i editor The Foundry, umožňující hráčům vytvářet vlastní dobrodružství.
Rok 1385 do zemí kontinentu Faerûn přinesl nenávratné změny. S násilnou smrtí bohyně magie Mystry se rozpoutala kataklyzmická bouře s nebesy plnými modrých plamenů. Některé oblasti se změnily v bizarní pustiny, jinde lidem i nelidem zbyly oči pro pláč, protože vše, co měli rádi, lehlo popelem. Městu Neverwinter přezdívaném "Drahokam Severu" na Mečovém pobřeží se však tehdy všechny pohromy vyhnuly. Následující roky relativního klidu ukončila erupce nedaleké sopky, která v roce 1451 zničila převážnou část města (román Gauntlgrym (2010) od R. A. Salvatoreho). O deset let později si vzal skomírají Neverwinter pod ochranu Lord Neverember a svolává všechny dobrodruhy z širokého okolí, aby se se svými hrdinskými skutky podíleli na jeho obnově.

Neverwinter je po MMORPG Stormreach (2006) a Eberron Unlimited (2009) třetím pokusem o MMO interpretaci světa Dungeons & Dragons od Američana Garryho Gygaxe. Tento F2P titul se vyznačuje spojením klasického výtvarného pojetí světa s akčnějším soubojovým systémem a celkovou hratelností podle čtvrtého vydání souboru D&D pravidel. Slabinou valné části MMORPG bývá příběh, který se do hratelnosti z podstatné části utvářené samotnými hráči obtížně implementuje. Právě zde se tvůrci pokusili co nejvíce setřít rozdíly mezi singleplayerovými a multiplayerovými RPG hrami, když ten z Neverwinteru přirovnali k příběhu z Dragon Age: Origins. Součástí hry je i editor The Foundry, umožňující hráčům vytvářet vlastní dobrodružství.
Rok 1385 do zemí kontinentu Faerûn přinesl nenávratné změny. S násilnou smrtí bohyně magie Mystry se rozpoutala kataklyzmická bouře s nebesy plnými modrých plamenů. Některé oblasti se změnily v bizarní pustiny, jinde lidem i nelidem zbyly oči pro pláč, protože vše, co měli rádi, lehlo popelem. Městu Neverwinter přezdívaném "Drahokam Severu" na Mečovém pobřeží se však tehdy všechny pohromy vyhnuly. Následující roky relativního klidu ukončila erupce nedaleké sopky, která v roce 1451 zničila převážnou část města (román Gauntlgrym (2010) od R. A. Salvatoreho). O deset let později si vzal skomírají Neverwinter pod ochranu Lord Neverember a svolává všechny dobrodruhy z širokého okolí, aby se se svými hrdinskými skutky podíleli na jeho obnově.

Neverwinter je po MMORPG Stormreach (2006) a Eberron Unlimited (2009) třetím pokusem o MMO interpretaci světa Dungeons & Dragons od Američana Garryho Gygaxe. Tento F2P titul se vyznačuje spojením klasického výtvarného pojetí světa s akčnějším soubojovým systémem a celkovou hratelností podle čtvrtého vydání souboru D&D pravidel. Slabinou valné části MMORPG bývá příběh, který se do hratelnosti z podstatné části utvářené samotnými hráči obtížně implementuje. Právě zde se tvůrci pokusili co nejvíce setřít rozdíly mezi singleplayerovými a multiplayerovými RPG hrami, když ten z Neverwinteru přirovnali k příběhu z Dragon Age: Origins. Součástí hry je i editor The Foundry, umožňující hráčům vytvářet vlastní dobrodružství.
Rok 1385 do zemí kontinentu Faerûn přinesl nenávratné změny. S násilnou smrtí bohyně magie Mystry se rozpoutala kataklyzmická bouře s nebesy plnými modrých plamenů. Některé oblasti se změnily v bizarní pustiny, jinde lidem i nelidem zbyly oči pro pláč, protože vše, co měli rádi, lehlo popelem. Městu Neverwinter přezdívaném "Drahokam Severu" na Mečovém pobřeží se však tehdy všechny pohromy vyhnuly. Následující roky relativního klidu ukončila erupce nedaleké sopky, která v roce 1451 zničila převážnou část města (román Gauntlgrym (2010) od R. A. Salvatoreho). O deset let později si vzal skomírají Neverwinter pod ochranu Lord Neverember a svolává všechny dobrodruhy z širokého okolí, aby se se svými hrdinskými skutky podíleli na jeho obnově.

Neverwinter je po MMORPG Stormreach (2006) a Eberron Unlimited (2009) třetím pokusem o MMO interpretaci světa Dungeons & Dragons od Američana Garryho Gygaxe. Tento F2P titul se vyznačuje spojením klasického výtvarného pojetí světa s akčnějším soubojovým systémem a celkovou hratelností podle čtvrtého vydání souboru D&D pravidel. Slabinou valné části MMORPG bývá příběh, který se do hratelnosti z podstatné části utvářené samotnými hráči obtížně implementuje. Právě zde se tvůrci pokusili co nejvíce setřít rozdíly mezi singleplayerovými a multiplayerovými RPG hrami, když ten z Neverwinteru přirovnali k příběhu z Dragon Age: Origins. Součástí hry je i editor The Foundry, umožňující hráčům vytvářet vlastní dobrodružství.