@Maximus (23.06.2016 00:20): Určitě to zkus ale aby si poté nebyl zklamaný jako já, co jsem hrál tak hodinu-dvě tak to vypadá na takový průměr :D Docela mě to i nudilo, ale to je asi tím že nemám moc rád tento styl bez dialogových adventur :D Už Curse of Enchantia měla stejný systém dialogů pomocí obrázků a to už mě přestalo bavit po cca třiceti minutách, akorát to ale byla hra pětkrát horší :D
Diskuze
Riadne vysoké hodnotenia (tu 87%, metacritic 80%, steam 94%), som zvedavý ako mi to sadne. Vyhral som to práve na sg, tak sa do toho určite niekedy pustím.
I když Dropsy vypadá jen jako surreálná ujetost, jeho stylizace je tak chytrá a povedená, že mi připravil nejemotivnější herní zážitek za dlouhou dobu. Hug me, too, please!
@GodOfTheSick (21.03.2016 17:49): Možnost rychlocestování je až později, dostaneš auto.
Rozhodně to je unikátní.
Rozhodně to je unikátní.
@Daemon (21.03.2016 14:53): To je možné, že jsem odvykl. Zvlášť když to začíná takovou peckou, jako donesení fusekle na hrob. Rychlocestování tam asi není? Někde se psalo, že to má být inovativní. Tradiční to asi nebude, když místo všeho textu jsou v bublinách obrázky.
@GodOfTheSick (21.03.2016 13:52): Hraje se to stejně jako každá běžná point and click adventura. Nebo už jsi po těch Telltalovkách zapomněl, jak se hrajou adventury? :-) Co je tvým hlavním cílem je vždy celkem jasně napovězeno, není těžké si to domyslet (pro začátek je to donesení dárků k hrobu).
Kde si vzal tvrzení o inovativním systému dialogů?
Kde si vzal tvrzení o inovativním systému dialogů?
To by mě zajímalo, jak se to hraje. Jsem došel z jednoho konce na druhý, nikde nic a vůbec nevím, co má dělat. Údajně inovativní systém dialogů je pěkná chujovina.