Anhak Drakkhen Aghnahir Hurthd! Dost už bylo pohádkám od dracích chrápajících v hloubi svých jeskyní na hromadách zlata. Prastaré proroctví se naplňuje a draci budou brzy vládnout světu! Anebo nebudou? Osud všeho lidstva teď leží na bedrech čtyř hrdinů, které vyslal císař vyřešit „hádanku slz“ a odvrátit tak invazi draků. Rozlehlý ostrov, na kterém se celé dobrodružství odehrává, omývá ze všech stran nedozírný oceán, který se lidem doposud nepodařilo překonat. Ví, že před draky by v případě invaze nebylo kam uniknout ani kam poslat pro pomoc. Místa a zdrojů obživy je tu přitom pro všechny dost a ostrov zahrnuje všechny podnebné pásy. Arktické pláně střídají bažinatá blata, která přecházejí úrodnou zelenou krajinu a ta zase v poušť plnou oáz.
Hra měla méně rozhovorů, než bylo na tehdejší RPG zvykem a směrovala hráče spíše do akce. Na začátku hry se drakobijcům vybere pohlaví a povolání a pak už je na hráči, kam celou čtveřici povede. Zprvu je nutné vyhledávat slabší monstra, plnit schopnostem postav odpovídající questy a posléze vybírat komu a jaké dovednosti zlepšit z nasbíraných zkušenostních bodů. Ani s pokročilými postavami si nelze být ničím jistý. Drakobijci mohou být v krajině napadeni, i když zrovna nikam nejdou a to příletem nočního draka či zjevením stínopána, které končí zpravidla smrtí hrdinů, nevezmou-li nohy včas na ramena.
Drakkhen drží prvenství ve využití 3d grafiky, v níž jsou zpracována veškerá venkovní prostředí. Plně trojrozměrná grafika, už jen vzhledem k výkonu tehdejšího hardware samozřejmě není. Jak veškeré postavy, tak stvoření a řada objektů jsou tvořena 2d sprity a animované charaktery bitmapovými algoritmy. V interiérech se hra přepíná do dvojrozměrného skrolovacího módu. Střídáním dne a noci spolu s naprostou volností pohybu se Drakkhen ve své době zařadil k těm nemnoha RPG, kde toto bylo obsaženo. Za všechny lze jmenovat například The Bard's Tale, The Magic Candle, či Windwalker. V Drakkhenu to vše bylo s přidanou hodnotou nadprůměrné grafické stránky.
Balení hry obsahovalo tři ½ diskety a hned dva manuály. První byl typický návod „How to play.“. Druhá papírová příloha byla přesně to, co dnes řadě hráčů v krabičkách s RPG tak schází a to příručka s popisem příběhu, obestírajícím pouť drakobijců a seznamem magických formulí. Drakkhen volně navazoval na Dragon View (1984), hru, která vyšla pouze pro SNES, zatímco Drahkkhen na všechny dobové počítače, včetně těch s OS DOS.
Hra měla méně rozhovorů, než bylo na tehdejší RPG zvykem a směrovala hráče spíše do akce. Na začátku hry se drakobijcům vybere pohlaví a povolání a pak už je na hráči, kam celou čtveřici povede. Zprvu je nutné vyhledávat slabší monstra, plnit schopnostem postav odpovídající questy a posléze vybírat komu a jaké dovednosti zlepšit z nasbíraných zkušenostních bodů. Ani s pokročilými postavami si nelze být ničím jistý. Drakobijci mohou být v krajině napadeni, i když zrovna nikam nejdou a to příletem nočního draka či zjevením stínopána, které končí zpravidla smrtí hrdinů, nevezmou-li nohy včas na ramena.
Drakkhen drží prvenství ve využití 3d grafiky, v níž jsou zpracována veškerá venkovní prostředí. Plně trojrozměrná grafika, už jen vzhledem k výkonu tehdejšího hardware samozřejmě není. Jak veškeré postavy, tak stvoření a řada objektů jsou tvořena 2d sprity a animované charaktery bitmapovými algoritmy. V interiérech se hra přepíná do dvojrozměrného skrolovacího módu. Střídáním dne a noci spolu s naprostou volností pohybu se Drakkhen ve své době zařadil k těm nemnoha RPG, kde toto bylo obsaženo. Za všechny lze jmenovat například The Bard's Tale, The Magic Candle, či Windwalker. V Drakkhenu to vše bylo s přidanou hodnotou nadprůměrné grafické stránky.
Balení hry obsahovalo tři ½ diskety a hned dva manuály. První byl typický návod „How to play.“. Druhá papírová příloha byla přesně to, co dnes řadě hráčů v krabičkách s RPG tak schází a to příručka s popisem příběhu, obestírajícím pouť drakobijců a seznamem magických formulí. Drakkhen volně navazoval na Dragon View (1984), hru, která vyšla pouze pro SNES, zatímco Drahkkhen na všechny dobové počítače, včetně těch s OS DOS.
Anhak Drakkhen Aghnahir Hurthd! Dost už bylo pohádkám od dracích chrápajících v hloubi svých jeskyní na hromadách zlata. Prastaré proroctví se naplňuje a draci budou brzy vládnout světu! Anebo nebudou? Osud všeho lidstva teď leží na bedrech čtyř hrdinů, které vyslal císař vyřešit „hádanku slz“. Rozlehlý ostrov, na kterém se celé dobrodružství odehrává, omývá ze všech stran nedozírný oceán, který se lidem doposud nepodařilo překonat. Ti vědí, že před draky by v případě invaze nebylo kam uniknout, ani kam poslat pro pomoc. Ostrov zahrnuje všechny podnebné pásy. Arktické pláně střídají bažinatá blata, která přecházejí úrodnou zelenou krajinu a ta zase v poušť plnou oáz.
Hra měla méně rozhovorů, než bylo na tehdejší RPG zvykem a směrovala hráče spíše do akce. Na začátku hry se drakobijcům vybere pohlaví a povolání a pak už je jen na hráči, kam celou čtveřici povede. Zprvu je nutné vyhledávat slabší monstra, plnit schopnostem postav odpovídající questy a posléze vybírat komu a jaké dovednosti zlepšit z nasbíraných zkušenostních bodů. Ani s pokročilými postavami si nelze být ničím jistý. Drakobijci mohou být v krajině napadeni, i když zrovna nikam nejdou, a to příletem nočního draka či zjevením stínopána, které končí zpravidla smrtí hrdinů, nevezmou-li nohy včas na ramena.
Drakkhen drží prvenství ve využití 3D grafiky, v níž jsou zpracována veškerá venkovní prostředí. Plně trojrozměrná, už jen vzhledem k výkonu tehdejšího hardware, grafika samozřejmě není. Jak veškeré postavy, tak stvoření a řada objektů jsou tvořena 2d sprity a animované charaktery bitmapovými algoritmy. V interiérech se hra přepíná do 2D skrolovacího módu. Střídáním dne a noci spolu s naprostou volností pohybu se Drakkhen ve své době zařadil k těm nemnoha RPG, kde bylo toto obsaženo. Za všechny lze jmenovat například The Bard's Tale, The Magic Candle, či Windwalker.
Hra měla méně rozhovorů, než bylo na tehdejší RPG zvykem a směrovala hráče spíše do akce. Na začátku hry se drakobijcům vybere pohlaví a povolání a pak už je jen na hráči, kam celou čtveřici povede. Zprvu je nutné vyhledávat slabší monstra, plnit schopnostem postav odpovídající questy a posléze vybírat komu a jaké dovednosti zlepšit z nasbíraných zkušenostních bodů. Ani s pokročilými postavami si nelze být ničím jistý. Drakobijci mohou být v krajině napadeni, i když zrovna nikam nejdou, a to příletem nočního draka či zjevením stínopána, které končí zpravidla smrtí hrdinů, nevezmou-li nohy včas na ramena.
Drakkhen drží prvenství ve využití 3D grafiky, v níž jsou zpracována veškerá venkovní prostředí. Plně trojrozměrná, už jen vzhledem k výkonu tehdejšího hardware, grafika samozřejmě není. Jak veškeré postavy, tak stvoření a řada objektů jsou tvořena 2d sprity a animované charaktery bitmapovými algoritmy. V interiérech se hra přepíná do 2D skrolovacího módu. Střídáním dne a noci spolu s naprostou volností pohybu se Drakkhen ve své době zařadil k těm nemnoha RPG, kde bylo toto obsaženo. Za všechny lze jmenovat například The Bard's Tale, The Magic Candle, či Windwalker.
Anhak Drakkhen Aghnahir Hurthd! Dost už bylo pohádkám od dracích chrápajících v hloubi svých jeskyní na hromadách zlata. Prastaré proroctví se naplňuje a draci budou brzy vládnout světu! Anebo nebudou? Osud všeho lidstva teď leží na bedrech čtyř hrdinů, které vyslal císař vyřešit „hádanku slz“. Rozlehlý ostrov, na kterém se celé dobrodružství odehrává, omývá ze všech stran nedozírný oceán, který se lidem doposud nepodařilo překonat. Ti vědí, že před draky by v případě invaze nebylo kam uniknout, ani kam poslat pro pomoc. Ostrov zahrnuje všechny podnebné pásy. Arktické pláně střídají bažinatá blata, která přecházejí úrodnou zelenou krajinu a ta zase v poušť plnou oáz.
Hra měla méně rozhovorů, než bylo na tehdejší RPG zvykem a směrovala hráče spíše do akce. Na začátku hry se drakobijcům vybere pohlaví a povolání a pak už je jen na hráči, kam celou čtveřici povede. Zprvu je nutné vyhledávat slabší monstra, plnit schopnostem postav odpovídající questy a posléze vybírat komu a jaké dovednosti zlepšit z nasbíraných zkušenostních bodů. Ani s pokročilými postavami si nelze být ničím jistý. Drakobijci mohou být v krajině napadeni, i když zrovna nikam nejdou, a to příletem nočního draka či zjevením stínopána, které končí zpravidla smrtí hrdinů, nevezmou-li nohy včas na ramena.
Drakkhen drží prvenství ve využití 3D grafiky, v níž jsou zpracována veškerá venkovní prostředí. Plně trojrozměrná, už jen vzhledem k výkonu tehdejšího hardware, grafika samozřejmě není. Jak veškeré postavy, tak stvoření a řada objektů jsou tvořena 2d sprity a animované charaktery bitmapovými algoritmy. V interiérech se hra přepíná do 2D skrolovacího módu. Střídáním dne a noci spolu s naprostou volností pohybu se Drakkhen ve své době zařadil k těm nemnoha RPG, kde bylo toto obsaženo. Za všechny lze jmenovat například The Bard's Tale, The Magic Candle, či Windwalker.
Hra měla méně rozhovorů, než bylo na tehdejší RPG zvykem a směrovala hráče spíše do akce. Na začátku hry se drakobijcům vybere pohlaví a povolání a pak už je jen na hráči, kam celou čtveřici povede. Zprvu je nutné vyhledávat slabší monstra, plnit schopnostem postav odpovídající questy a posléze vybírat komu a jaké dovednosti zlepšit z nasbíraných zkušenostních bodů. Ani s pokročilými postavami si nelze být ničím jistý. Drakobijci mohou být v krajině napadeni, i když zrovna nikam nejdou, a to příletem nočního draka či zjevením stínopána, které končí zpravidla smrtí hrdinů, nevezmou-li nohy včas na ramena.
Drakkhen drží prvenství ve využití 3D grafiky, v níž jsou zpracována veškerá venkovní prostředí. Plně trojrozměrná, už jen vzhledem k výkonu tehdejšího hardware, grafika samozřejmě není. Jak veškeré postavy, tak stvoření a řada objektů jsou tvořena 2d sprity a animované charaktery bitmapovými algoritmy. V interiérech se hra přepíná do 2D skrolovacího módu. Střídáním dne a noci spolu s naprostou volností pohybu se Drakkhen ve své době zařadil k těm nemnoha RPG, kde bylo toto obsaženo. Za všechny lze jmenovat například The Bard's Tale, The Magic Candle, či Windwalker.
Anhak Drakkhen Aghnahir Hurthd! Dost už bylo pohádkám od dracích chrápajících v hloubi svých jeskyní na hromadách zlata. Prastaré proroctví se naplňuje a draci budou brzy vládnout světu! Anebo nebudou? Osud všeho lidstva teď leží na bedrech čtyř hrdinů, které vyslal císař vyřešit „hádanku slz“. Rozlehlý ostrov, na kterém se celé dobrodružství odehrává, omývá ze všech stran nedozírný oceán, který se lidem doposud nepodařilo překonat. Ti vědí, že před draky by v případě invaze nebylo kam uniknout, ani kam poslat pro pomoc. Ostrov zahrnuje všechny podnebné pásy. Arktické pláně střídají bažinatá blata, která přecházejí úrodnou zelenou krajinu a ta zase v poušť plnou oáz.
Hra měla méně rozhovorů, než bylo na tehdejší RPG zvykem a směrovala hráče spíše do akce. Na začátku hry se drakobijcům vybere pohlaví a povolání a pak už je jen na hráči, kam celou čtveřici povede. Zprvu je nutné vyhledávat slabší monstra, plnit schopnostem postav odpovídající questy a posléze vybírat komu a jaké dovednosti zlepšit z nasbíraných zkušenostních bodů. Ani s pokročilými postavami si nelze být ničím jistý. Drakobijci mohou být v krajině napadeni, i když zrovna nikam nejdou, a to příletem nočního draka či zjevením stínopána, které končí zpravidla smrtí hrdinů, nevezmou-li nohy včas na ramena.
Drakkhen drží prvenství ve využití 3D grafiky, v níž jsou zpracována veškerá venkovní prostředí. Plně trojrozměrná, už jen vzhledem k výkonu tehdejšího hardware, grafika samozřejmě není. Jak veškeré postavy, tak stvoření a řada objektů jsou tvořena 2d sprity a animované charaktery bitmapovými algoritmy. V interiérech se hra přepíná do 2D skrolovacího módu. Střídáním dne a noci spolu s naprostou volností pohybu se Drakkhen ve své době zařadil k těm nemnoha RPG, kde bylo toto obsaženo. Za všechny lze jmenovat například The Bard's Tale, The Magic Candle, či Windwalker.
Hra měla méně rozhovorů, než bylo na tehdejší RPG zvykem a směrovala hráče spíše do akce. Na začátku hry se drakobijcům vybere pohlaví a povolání a pak už je jen na hráči, kam celou čtveřici povede. Zprvu je nutné vyhledávat slabší monstra, plnit schopnostem postav odpovídající questy a posléze vybírat komu a jaké dovednosti zlepšit z nasbíraných zkušenostních bodů. Ani s pokročilými postavami si nelze být ničím jistý. Drakobijci mohou být v krajině napadeni, i když zrovna nikam nejdou, a to příletem nočního draka či zjevením stínopána, které končí zpravidla smrtí hrdinů, nevezmou-li nohy včas na ramena.
Drakkhen drží prvenství ve využití 3D grafiky, v níž jsou zpracována veškerá venkovní prostředí. Plně trojrozměrná, už jen vzhledem k výkonu tehdejšího hardware, grafika samozřejmě není. Jak veškeré postavy, tak stvoření a řada objektů jsou tvořena 2d sprity a animované charaktery bitmapovými algoritmy. V interiérech se hra přepíná do 2D skrolovacího módu. Střídáním dne a noci spolu s naprostou volností pohybu se Drakkhen ve své době zařadil k těm nemnoha RPG, kde bylo toto obsaženo. Za všechny lze jmenovat například The Bard's Tale, The Magic Candle, či Windwalker.
Anhak Drakkhen Aghnahir Hurthd! Dost už bylo pohádkám od dracích chrápajících v hloubi svých jeskyní na hromadách zlata. Prastaré proroctví se naplňuje a draci budou brzy vládnout světu! Anebo nebudou? Osud všeho lidstva teď leží na bedrech čtyř hrdinů, které vyslal císař vyřešit „hádanku slz“. Rozlehlý ostrov, na kterém se celé dobrodružství odehrává, omývá ze všech stran nedozírný oceán, který se lidem doposud nepodařilo překonat. Ti vědí, že před draky by v případě invaze nebylo kam uniknout, ani kam poslat pro pomoc. Ostrov zahrnuje všechny podnebné pásy. Arktické pláně střídají bažinatá blata, která přecházejí úrodnou zelenou krajinu a ta zase v poušť plnou oáz.
Hra měla méně rozhovorů, než bylo na tehdejší RPG zvykem a směrovala hráče spíše do akce. Na začátku hry se drakobijcům vybere pohlaví a povolání a pak už je jen na hráči, kam celou čtveřici povede. Zprvu je nutné vyhledávat slabší monstra, plnit schopnostem postav odpovídající questy a posléze vybírat komu a jaké dovednosti zlepšit z nasbíraných zkušenostních bodů. Ani s pokročilými postavami si nelze být ničím jistý. Drakobijci mohou být v krajině napadeni, i když zrovna nikam nejdou, a to příletem nočního draka či zjevením stínopána, které končí zpravidla smrtí hrdinů, nevezmou-li nohy včas na ramena.
Drakkhen drží prvenství ve využití 3D grafiky, v níž jsou zpracována veškerá venkovní prostředí. Plně trojrozměrná, už jen vzhledem k výkonu tehdejšího hardware, grafika samozřejmě není. Jak veškeré postavy, tak stvoření a řada objektů jsou tvořena 2d sprity a animované charaktery bitmapovými algoritmy. V interiérech se hra přepíná do 2D skrolovacího módu. Střídáním dne a noci spolu s naprostou volností pohybu se Drakkhen ve své době zařadil k těm nemnoha RPG, kde bylo toto obsaženo. Za všechny lze jmenovat například The Bard's Tale, The Magic Candle, či Windwalker.
Hra měla méně rozhovorů, než bylo na tehdejší RPG zvykem a směrovala hráče spíše do akce. Na začátku hry se drakobijcům vybere pohlaví a povolání a pak už je jen na hráči, kam celou čtveřici povede. Zprvu je nutné vyhledávat slabší monstra, plnit schopnostem postav odpovídající questy a posléze vybírat komu a jaké dovednosti zlepšit z nasbíraných zkušenostních bodů. Ani s pokročilými postavami si nelze být ničím jistý. Drakobijci mohou být v krajině napadeni, i když zrovna nikam nejdou, a to příletem nočního draka či zjevením stínopána, které končí zpravidla smrtí hrdinů, nevezmou-li nohy včas na ramena.
Drakkhen drží prvenství ve využití 3D grafiky, v níž jsou zpracována veškerá venkovní prostředí. Plně trojrozměrná, už jen vzhledem k výkonu tehdejšího hardware, grafika samozřejmě není. Jak veškeré postavy, tak stvoření a řada objektů jsou tvořena 2d sprity a animované charaktery bitmapovými algoritmy. V interiérech se hra přepíná do 2D skrolovacího módu. Střídáním dne a noci spolu s naprostou volností pohybu se Drakkhen ve své době zařadil k těm nemnoha RPG, kde bylo toto obsaženo. Za všechny lze jmenovat například The Bard's Tale, The Magic Candle, či Windwalker.