Do No Harm je simulátor lékaře zasazený do 19. století s lovecraftovsko-hororovým nádechem. Ujmete se role venkovského lékaře, který musí diagnostikovat a léčit pacienty pomocí zastaralých a často nejasných medicínských postupů. Při své práci se setkáte s podivnými anomáliemi, které postupně narušují realitu a ovlivňují váš zdravý rozum. Noční můry se stávají skutečností a lékařská praxe se mění ve zkoušku nejen odborných znalostí, ale i psychické odolnosti.
Hra klade důraz na rozhodování pod tlakem – na základě příznaků určujete diagnózy, využíváte dobové nástroje, experimentujete s léčbou a spoléháte na svou lékařskou příručku, která se postupně stává klíčem k přežití. Každé rozhodnutí má důsledky, ovlivňuje vaši reputaci mezi vesničany a směřuje k jednomu z dvanácti možných konců. Příběh je inspirován mýty H. P. Lovecrafta a propojuje lékařskou praxi s nadpřirozeným bojem mezi prastarými božstvy. Cílem je přežít 30 dní v narůstajícím chaosu – zda vesnici zachráníte, podlehnete šílenství, nebo odhalíte pravdu o děsivých událostech, záleží jen na vašich volbách.
Hodně přijemná věc, líbí se mi že u léčení pacientů musíte dbát i na svojí příčetnost a vždy jakmile se vám začnou zjevovat bludy (například pacient má více zubů než by měl mít) musíte se napít drijáku od čarodejnice nebo se zbláznité. Ten Lovecraft mythos je na lékařskou hratelnost naroubovaný dost ladně a zábavně. Jasně jsou tam věci jakože nemáte náhodně generované pacienty a když opakujete den přijdou vám tam ti samí a i to že se některé pacienti a dialogy opakují. I přes to je tam zabavný příběh a dost atrakcí co tuto recyklaci hodně potlačují.
Baví mě to. Ale teda zatím nevím zda dělám vůbec dobře všechny léčit atd... je tam dost záhad. Doporučuji i poměrně zábavný příběh jede na pozadí, pomáhá mu i absurdní humor.
Baví mě to. Ale teda zatím nevím zda dělám vůbec dobře všechny léčit atd... je tam dost záhad. Doporučuji i poměrně zábavný příběh jede na pozadí, pomáhá mu i absurdní humor.