Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@Ronik (28.10.2019 17:59): Výborně, tak to mu neuniklo.

Musím se přiznat, že málokterá hra ve mně dokázala před střetem vybudovat takové napětí. Z Killera šla vyloženě hrůza, nachcaní žoldáci s prsty na spoušti nedávali jinou možnost než kataklyzmatické násilí, Kimův strach atmosféru jen dohušťoval a opatrní Hardie boys to jen dokreslovali.

Nemohlo to dopadnout jinak. Nikdy.
Zajímavá statistika ze Steamu:
Biggest Communism Builder 21,2 %
The World's Most Laughable Centrist 17,8 %
Baddest Hustler In The Neoliberal Hood 12,9 %
Truly Rabid "Traditionalist" 6,1 %
@Shoggot (28.10.2019 15:55): Hmmm, vím jen, že někdo (Ruby??) zmínil, že už dorazil do města, a tak může tribunál začít. Jinak přímo při tribunálu jsem střelil bosse do krku, Kim headshotnul toho čtvrtýho, pak nás oba někdo postřelil, a k tomu ještě padnul jeden z Boys. Když jsem se probral, tak jsem zjistil, že ze sedmi Boys zbyli jen tři, vlastně ani nevím, jestli jasně zaznělo, že jsme postříleli všechny žoldáky. Jestli jo, tak bylo sedm obětí (4+3).
Když jsme u tribunálu, podařilo se někomu nějak dřív odhalit, že v grupě je i ten čtvrtý žoldák (čtyři jsou totiž dohromady se zavražděným)?
@Shoggot (28.10.2019 11:48): Tak jsem to ještě vyzkoušel. Když to odzátkuješ, kravata ti řekne, abys ji nacpal do láhve (odkaz) a vytvoříš tak molotov, který můžeš hodit na žoldáky při tribunálu (na průběh to nemá vliv, jen to je o jeden bod jednodušší check než s pistolí). Ještě před její smrtí pak s kravatou máš dojemný dialog.

@BUMTARATA (28.10.2019 12:25): Ano, ano a ne, takovéhle přiznání se mi z něj dostat nepovedlo. Buďto jsem někde zvolil špatnou odpověď nebo to byl bug.
@BUMTARATA (28.10.2019 12:27): Já určitě ještě tenhle rok. Nejen s jiným buildem, ale i s jinou osobností prostě Harryho. Byť to chci dát za fašouna, nevím, jestli na to před poručíkem Kimem budu mít. Už když měl dát do zástavy ty disky, tak jsem se opravdu CÍTIL špatně.

No, tak ve dvojce snad už celý Jamrock.
Jinak já si teda se svojí kravatou nepovídal… Těším se, až si to jednou dám s jiným buildem.
@Ronik (28.10.2019 11:41): S tím modrým inkoustem to přijde hned po setkání s Ruby. Nad hlavou ti začne létat klasicky jedna z těch koulí (myslím, že fialová?)
a po kliknutí na ní se spustí dialog s kravatou, která ti nabidneten inkoust vypít. Já to odmítl.
Teď mě ještě napadla taková drobnost, proběhlo u vás dokončení tasku s kravatou a modrým lihem? Na urgování kravaty jsem ho koupil od jednoho z těch bezdomovců, v questlogu bylo napsané, že na něj přijde čas a po konfrontaci z Ruby ten task prostě zmizel.

@BUMTARATA (28.10.2019 10:55): Jasně, jen by mě zajímalo, jaký dialog jsem minul, když mi to vůbec nenabídlo možnost označit za motiv žárlivost. Přitom si myslím, že jsem všechno potřebné našel. Možná nějaký bug?

@Shoggot (28.10.2019 11:21): Shodneme!
@BUMTARATA (28.10.2019 10:55): End game spoiler. Souhlas dezertera jsem bral jako demona minulost pro ktereho valka neskoncilai a tak jsem taky vysvetlil jeho motiv. Chtel rozpoutat nepokoje mezi dělňasema a Wild pines
Dohráno. Jednoznačně hra roku, což je ale hodnocení pro tohle strašně málo. Rozhodně jedna z nejlepších her, co jsem kdy hrál a nejspíš nejlépe napsaná.

55 hodin na první dohrání. Odhalen jednoznačně nejen pravý pachatel, ale i pravý motiv To jsem chvíli jen nevěřícně zíral, je to úžasné.. Napadnout lze pouze nějaké technické nedostatky, ale ty se ztratí v té genialitě.
@BUMTARATA (26.10.2019 22:40): Jsem ve FELD budově a hledám Ruby.. Soudě podle dialogu s Kimem, tohle je asi ta část, za kterou už jaksi není bod návratu, že? Nedokončené questy už nepůjdou splnit atd. Je to tak?
@BUMTARATA (26.10.2019 22:40): Nicméně už mám další průběh hry naplánovaný za nácka.

Teda pardon, za nadšeného vlastence s konzervativním viděním světa, odmítající falešnou politickou korektnost a uznávající rasový a genderový realismus!

PHYSICAL INSTRUMENT: Fascism is a gut feeling.
@BUMTARATA (26.10.2019 22:40): 41 hodin, 4. den. Ještěže je prodloužený víkend, další mohutný push ke konci.

Odkaz potěší vždy, je to pořád nejlepší kniha :)) a upřímně mě vlastně nepřekvapuje, že to tam je, vývojáři jsou people of culture as well :))
63 hodin. This pig right here, this oink-oink motherfucker *solved* that shit. (10/10)

-Capitalism fucked me beyond all recognition.
-What?! He lost his memory because of *capitalism*?

@Shoggot (25.10.2019 01:22): Tohle tě potěší: You don't *know* what happened here. You don't know this shit. Automatic fucking weapons. Urban battleground shit. Battle lines drawn in *blood*. Blood Meridian. You don't *know* this shit.
Myslím, že jsem tak jeden dialog od konce, dialog, kterej ovšem nejde ukončit, známej bug prej, takže čekám, až to fixnou, nebude to dlouho trvat prej, každopádně to trochu nasere… but Cuno doesn't fucking care!

(Tak už to fixli. To studio má všechny moje sympatie…)
@BUMTARATA (24.10.2019 23:39): "Detective Du Bois is -- as you may know -- a Mazovian socio-economist. He wants to liquidate the ruling class. Which -- again -- for a police officer...is a little odd."
"I AM A POLICEMAN OF THE STATE TO COME!"


A hlavně nezapomeň: Cuno doesn't fucking care!
@BUMTARATA (23.10.2019 12:39): Tak to je zvláštní, asi máš pravdu.

Jestli to tak je, tak mě to docela mrzí, byť za celou hru se mi tohle nestalo a asi až na dva lidi z RPG Codexu co se prý opravdu někde zasekli jsem o tomhle nečetl. Snad to ještě nějak upraví, byla by to škoda, je to tím pádem asi skoro jediná piha na kráse. Protože jinak co se týče atmosféry, tak je to v topu a ve writingu to snad teď nemá konkurenci.

Jinak jsem až včera zjistil, že když své policejní desky dáte před světla policejního vozidla, odkryje to statistiky, které jsou pak odkryté a dále přístupné v deníku. Zatím jsem spokojen, apokalyptický a vrcholně marxistický policajt je ideální kombinace! Snad se mi i poručíka Kima podaří dostat z odporných chapadel centrismu a přejde na stranu revoluce!

Jak říká skill Rhetorics: "Sodomize the land-owners!"
@Shoggot (23.10.2019 12:26): Já jsem si skoro jistý, že ne, resp. úplně jistý, že to neodemklo ten Authority check. Možná jsi jen něco přehlédl? Myslím, že white check můžeš odemknout buď tak, že investuješ skill point, nebo že přijdeš na něco nového, co ti přidá modifikátor. Právě proto si myslím, že je lepší to zkusit hned a teprve pak se začít rozhlížet po okolí a vždycky, když přijdeš na něco nového, co ti ten check odemkne, tak to zkusit znovu. Tím, že čekáš a mezitím sbíráš modifikátory, ti sice narůstají procenta, ale máš pak jen jeden pokus. Když selžeš, budeš muset investovat skill point. To je poučení, který si z toho odnáším.

Hledám ho na základě rozhovorů s Hardie boys a dalšími ve WiR. Už znám i jméno. Dokonce už jako by vím, kde asi je, ale ještě se tam nemůžu dostat…
@BUMTARATA (23.10.2019 12:22): Jsem si skoro jistý, že ano, white checky můžeš další den zkusit znova, nemusíš to nutně prát potom, co něco investuješ do toho skillu. Aspoň já vím, že jsem třeba do Visual Calculus nic necpal a o den později jsem to mohl zkusit znovu.

A jak ho hledáš? Jako jasně že ho hledáš od začátku (jeden pár otisků chybí), ten quest od Joyce tě mimoděk navede k tomu dokonce, jakého je pohlaví, co dělá a tak dále. S tím pak můžeš Hardieho konfrontovat a zase tě to posune.
@Shoggot (23.10.2019 11:54): To ne, já hledám dalšího člena Hardie boys, ale nenavedla mě Joyce. A jak to myslíš, počkat do dalšího dne? To je přeci neodemkne.

Říkám si, že je asi lepší jít po hlavní linii a vedlejšáky si nechávat na později a když narazíš na skill check, tak ho radši hned zkusit, protože ho pak budeš moci, je-li příběhově důležitej, několikrát odemknout plněním těch vedlejšáků, aniž bys investoval skill pointy. A asi je taky dobrý držet si jeden skill point v záloze, kdyby ses dostal do podobný šlamastyky jako já.
@BUMTARATA (23.10.2019 09:09): Jestli je musíš passnout, tak taky stačí počkat do dalšího dne. Jinak je divný, žes od Joyce nedostal quest, ono stačí jen jít za Evrartema a pak za ní, on ti vyloženě řekne, ať jí vše povíš, protože jí má v paži. Ona ti pak řekne víc a navede tě dál.

Upřímně mi spíš tohle přijde fascinující, když říkáš, že už nemáš kam jít dál ani za co sbírat expy a ve vyšetřování ti tak chybí docela zásadní hledání po dalším členu Hardie boys :) Spíš to ukazuje, že je to fakt spletitý.
@Shoggot (23.10.2019 08:45): Není to přehnané v momentě, kdy je pro tebe velmi obtížné získat nový skill point; já na druhém břehu už měl vše splněné nebo zablokované failnutými white checky. Evrartův úkol jsem přijal velmi pozdě, takže nešla splnit už hned ta první prosba (dotyčný opustil město), a Joyce mi nikdy žádný úkol nezadala (tuším, že tam byla možnost ji přesvědčit, ale já jí prostě přinesl odznak). Asi taky záleží, za jaký hraješ build, čeho si tvá postava všimne, jaké dveře vyrazí.

Obecně, sami tvůrci mi potvrdili, že tam jsou white checky, který musíš passnout. Myslím si, že se jedná jak o ten Authority check, tak později ještě o Shivers check (v závislosti na buildu tam možná mohou být další). Pointa je, že v jedné chvíli už nemůžeš získávat nové zkušenosti, a přesto můžeš hodit snake eyes.
@BUMTARATA (23.10.2019 01:06): Mně se zatím u hlavního vyšetřování nestalo, že bych kvůli nějakému failu nemohl dál. Navíc savescummovat u bílých white checků je dost přehnaný. Po levelu jdou zkusit znova, už třetí den se ti otevře most přes řeku, kde je další spousta věcí.

Navíc ten authority check nevadí, musíš na to prostě jinak potom, na což dneska nejsou lidi zvyklý. Pokud chceš prostě vyšetřovat dál, musíš na to z jiné strany a s něčí pomocí. A to ať už je to Evrart nebo Joyce. Výpověď Klassje není ani tak důležitá jako identifikace osmého Hardie boye.
Authority, Shivers a Physical Instrument; z těchto tří white checků bude ještě hooodně mrzení, obzvlášť u hráčů, kteří nechtějí savescumovat. Vskutku nepěkná věc na jinak výjimečný hře.
@Shoggot (22.10.2019 10:41): Tenhle úkol jsem nedostal. Po tom Authority checku byl další, tuším Rhetoric, a zase jsem měl pocit, že ho musím passnout, jinak nebudu moci pokračovat, to se mi ale nepodařilo, i když jsem měl velkou šanci, takže jsem se na to vysral a savescumnul jsem to, a jak jsem byl v náladě, tak jsem ještě savescumnul tu pec v prokletým domě, na který jsem měl 87 %, a přesto jsem ji failnul. Teď jsem z toho všeho strašlivě rozmrzelej. Povinný skill checky mi každopádně přijdou jako nešťastnej nápad.
@BUMTARATA (21.10.2019 19:41): Já jsem ten Authority check teda prošel, ale napadlo mě, že pokud bys ještě vyšetřoval obchod s drogami, jak ti řekne Joyce, tak odhalíš dalšího z Hardie Boys. To by tě podle mě posunulo dál ve vraždě i bez authority checku a následného dialogu s ženou nahoře.

Zkusím na další dohrání to udělat tak. Otázka taky zatím je, jestli to fakt posouvá dál ten dialog, ostatně to, co ona říká, může být falešná stopa...
@Shoggot (21.10.2019 16:03): Nikdo mi nevolá, když jim zavolám, tak mi nic neřeknou. Není to třeba proto, že už mi ani nic nového říct nemohou? Tu kulku jsem vytáhl vlastnoručně z hlavy skrz ústní dutinu – asi nejvíc motherfucker move so far.

Nicméně! Nakonec, když jsem všechny a všechno ještě jednou oběhal, tak se mi podařilo schrastit potřebné zkušenosti, aniž bych se musel zfetovat, a ten check jsem dal hned napoprvé. Takže zpátky na koni…
Tak jsem si to teď chtěl koupit a steam mě fakuje s

There seems to have been an error initializing or updating your transaction. Please wait a minute and try again or contact support for assistance.

Luxus
Hm, tak jsem se včera na několik hodin zasekl a po diskuzi s vývojáři jsem zjistil, že ten Authority check musíš passnout, jinak se nedostaneš dál. No a já jsem teď v situaci, kdy je zamčenej a já nemůžu sehnat dostatek zkušeností na skill point, protože jsem už udělal vše, co šlo, nebo to je zablokované jinými failnutými skill checky. Nakonec jsem zjistil, že když zkusím drogy, tak dostanu dostatek zkušeností na další skill point, hurá, i tak mám na tom checku necelých 60 %. Takže to budu muset savescumnout, když mi to nevyjde napoprvé. A to jsem fakt dělat nechtěl. Docela je mi z toho smutno. Jsem si myslel, jak je všechny sherlocknu a ono hovno. Naopak to po čtyřiceti hodinách na chvíli vypadalo, že jsem tak moc v prdeli, že to budu muset rozehrát znova. Tohle je moc špatně. (9/10)