Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Komentáře

  • PC 90
Ačkoliv riskuji mnoho palců dolů. Nedá mi to abych neokomentoval tuhle skvělou gamesu.
Na začátku se chci zeptat vás i sám sebe, je Human Revolution lepší či horší než první Deus ex (kterého sám považuji za absolutní vrchol herní historie). Podle mě se to nedá aš tak dobře určit. Pokud odmyslíme grafiku která je u DX3 logicky lepší. Zůstává nám obsah. Zde taky tápu, protože obě hry se podle mě hrají úplně jinak a zároveň mají hodně společného. Nejspolečnějším faktorem je možnost každou situaci, misi či úkol splnit či provést mnoha způsoby a díky tomu má hra vysokou znovuhratelnost. Oproti prvním DX se tu poměrně rychle získávají zkušenosti a tak se z hráče rychleji stává superman. Ovšem má to i jistou nevýhodu, rychlí frkot úrovní má za následek že během hry můžete bez obav přeškolit z tichošlápka na Ramba a kazí to tak pocit ze hry. V původním DX jste si museli hned na začátku říct jak budete hrát a jeké si hned na začátku vyberete dovednosti, protože během hry byla jen minimální možnost se přeorientovat (i když se to taky dalo, ale jako tichošlápek vystřílet celí komplex raketometem to chtělo trpělivost vzhledem k tomu že nebylo zkušenosti) Tady si počkáte hodinku než dostanete dva tři body a už můžete vylepšit přesnost střelby sebrat si samopali a na nějaký obcházení a tichou likvidaci se vykašlat. (jak jsem to nakonec hrál sám.. ze začátku Sam Fisher později Painkiller). Největší problém mě připadl s energii. Během hry si můžete naskillovat až (tuším) pět „baterek“ ovšem někdy po vás hodí Emp granát a pic máte jen jednu která se doplňuje a ostatní nic. Tudíš je tu inventář (taky rozšířitelný pomocí agmentací což považuji stejně jak u energie za blbost) ze kterého si vezmete twixku a hned je o baterku víc. A protože energie u baterek hodně rychle ubývá, není tu moc velký protor pro kombinování několika schopností (jako tichošlápek jsem investoval do Tichého běhu a neviditelnost) jejichž společném spuštění jsem je mohl použítat sotva pár vteřin. Ale zas je dobré že některé agmentace se spouštějí automatiky ve chvíli použití. A ubírání baterky za tichou likvidaci mě zas tak nevadilo, později jsem to tejně používal minimálně.
Kategorii samou o sobě je hackovní, které je podle mě vyřešeno velmi dobře a zábavně a vyžaduje i hráčovu šikovnost, Jensen to za něho všechno neudělá.
A dostáváme se k boosům, kteří jsou pro mě vždy metlou a často mi znechutěj hraní jinak skvělé hry. Stejný problém jsem měl taky. Prvního jsem udolával asi měsíc než jsem si na netu našel jak na něj (použít výbušné kontejnery kterých se po místnost povaluje mraky mě fakt nenapadlo). Drhej byl docela v pohodě, ale taky mi musel poradit youtube. U třetího jsem se právě zasek a nevím kdy se mi zas do něj bude chtít. Víte, mě se hra poměrně pomalu načítá a tak když umřu během půl minuty musím další minutu čekat a to je fakt peklo. Ovšem tohle samosebou není dáno hrou je to spíš mou neschopností.
Takže jaká je odpověď na utázku kterou jsem položil za začátku komentáře?? Je DX3 lepší než DX? Myslím že není, ale je to velice důstojný následovník (preguel??) a je o barák lepší než DX2

Pro: Příběh,Spustu možností,zajímavá náplň hry,agmentace, odkazi na půvosni DX (teď nevím, dami si je najděte)

Proti: Krátké,zbytečně moc rychlé levelování, inventář a bateky mohli být už od začátku na maximum...

+12 +14 −2
  • PC 95
Pro všechny milovníky skvělých příběhů z blízké budoucnosti je tohle čistý herní orgazmus. Pokud máte rádi opravdu chytré hry, kde nelineární postup s řadou možností, jak svérázné situace řešit, je za odměnu. Super rozhovory s košatými možnostmi dialogů, dechberoucí příběh, zatraceně hodně hodin zábavy. A hlavně je to ryzí Deus Ex se vším všudy. Dopuručuji Directors cut edici. Jedna z nejlepších her posledních let

Pro: všechno, Adam, stealth, akce, augmentace, příběh, atmosféra, nelinearita

Proti: konec byl trošku podle šablony až příliš epický

+11 +13 −2
  • PC 90
Tak tohle je pro mě Nej hra roku 2012.
Je to naprosto důstojný následovník prvního dílu (dvojku jsem nedohrál a nemám důvod to měnit).
Třetí díl je tak nádheně retro po všech stránkách - hlavně hratelností a to se dneska už tak často nevidí.
-2 +6 −8
  • PC 60
Deus Ex:HR je klasický jack of all trades, master of none; FPS stránka je tuctová, RPG je okliešnené a filmové cut scény sú nudné.

Deus Ex sa tvári ako FPS a ono to aj je FPS, ale keď mám náladu na FPS, tak Deus Ex je to posledné čo by som zapol. Cut scéna sem, cut scéna tam, z dialógu do dialógu a namiesto akejkoľvek mojej interakcie s hrou som bol 50% času za PC pasívnym divákom. Na druhú stranu, systém hackovania, množstvo rôznych postranných ciest k rovnakému cieľu a relatívne pekná grafika ma dokázali zaujať.

Cyberpunk ako môj obľúbený žáner je bohužiaľ mierne zabitý ambientnou hudbou, ktorá sa záhadne podobá na Mass Effect Theme. Netvrdím, že to musí byť hneď Front Line Assembly, ale akýkoľvek negitarový industriál je ZÁKLADNÝM znakom Cyberpunku.

Napriek tomu, že už jednotka a hype okolo nej išiel celkom mimo mňa, som mal od HR naivne vysoké očakávanie. Za nezvládnutú cyberpunkovú atmosféru Deus Ex, otrasný voice acting hlavného hrdinu (prvých 5 minút som si myslel, že to je snáď sám Clint Eastwood), chaotický dej, neinteraktivitu a priemernú FPS stránku hodnotím Deus EX:HR tak ako hodnotím.
-3 +16 −19