Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.
Desktop Dungeons Desktop Dungeons Desktop Dungeons Desktop Dungeons Desktop Dungeons

Desktop Dungeons HD

QCF Design
QCF Design
QCF Design
QCF Design
QCF Design
PC
2010
PC
2010
PC
07.11.2013
PC
07.11.2013
PC
07.11.2013
Android
26.05.2015
iOS
27.05.2015
Desktop Dungeons Desktop Dungeons Desktop Dungeons Desktop Dungeons Desktop Dungeons
Žánr
RPG > nezařazeno *
logická > nezařazeno
RPG > nezařazeno *
logická > nezařazeno
RPG > nezařazeno *
logická > nezařazeno
RPG > nezařazeno *
logická > nezařazeno
RPG > nezařazeno *
logická > nezařazeno

Forma
freeware freeware placená hra placená hra placená hra
Rozsah
samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra
Multiplayer
ne ne ne ne ne

Desktop Dungeons je variací na klasické rogue-like hry, kdy v jedné malé obrazovce se nachází vše potřebné od nepřátel po různé vylepšení vašeho hrdiny. Nepřátelé se nepohybují, ale porazit můžete jen ty, jež jsou okolo úrovně vašeho hrdiny, která se pohybuje od první do desáté, v níž je i závěrečný boss levelu. Dalším faktorem, na který musíte dbát, je rozvržení zdraví vámi vybraného hrdiny. To získáváte z volně rozmístěných lahviček s léčivým nápojem nebo jen při přechodu na nové, doposavad neprozkoumané políčko. Přítomna je i mana k vyvolávání kouzel, pro kterou platí stejné pravidla.

Proklamovaná doba deseti minut na jeden dungeon se tak díky vyvážené hratelnosti a obtížnosti může změnit na dlouhé hodiny. Vedle jednoduchých pravidel je další předností získávání bodů a následné poměřování mezi rozsáhlou komunitou.

Hra je stále ve vývoji, nicméně už dokázala vyhrát například cenu "Excellence in Design" na Independent Games Festivalu 2011.
Desktop Dungeons je variací na klasické rogue-like hry, kdy v jedné malé obrazovce se nachází vše potřebné od nepřátel po různé vylepšení vašeho hrdiny. Nepřátelé se nepohybují, ale porazit můžete jen ty, jež jsou okolo úrovně vašeho hrdiny, která se pohybuje od první do desáté, v níž je i závěrečný boss levelu. Dalším faktorem, na který musíte dbát, je rozvržení zdraví vámi vybraného hrdiny. To získáváte z volně rozmístěných lahviček s léčivým nápojem nebo jen při přechodu na nové, doposavad neprozkoumané políčko. Přítomna je i mana k vyvolávání kouzel, pro kterou platí stejné pravidla.

Proklamovaná doba deseti minut na jeden dungeon se tak díky vyvážené hratelnosti a obtížnosti může změnit na dlouhé hodiny. Vedle jednoduchých pravidel je další předností získávání bodů a následné poměřování mezi rozsáhlou komunitou.

Hra je stále ve vývoji, nicméně už dokázala vyhrát například cenu "Excellence in Design" na Independent Games Festivalu 2011. Roku 2013 byla vydána upravená verze nazvaná Desktop Dungeons HD.
Desktop Dungeons je variací na klasické rogue-like hry, kdy v jedné malé obrazovce se nachází vše potřebné od nepřátel po různé vylepšení vašeho hrdiny a vaším úkolem je zabít hlavního bosse. Nepřátelé se nepohybují, ale mohou vám blokovat cestu. Obtížnost jejich zabití závisí především na jejich úrovni stejně jako na úrovni vašeho hrdiny, která se pohybuje od první do desáté. Hlavním prostředkem, s kterým se ve hře pracuje, je odkrývání doposavaď neprozkoumaných políček dungeonu. S každým čtvercem, který odkryjete, se vaší postavě doplňuje zdraví a mana, ale také se léčí zranění nepřátelé, tudíž je nutné svůj postup plánovat s rozmyslem. V dungeonu lze najít spoustu užitečných věcí, které vám pomohou k vítězství: Léčivé a mana lektvary, kouzla, zlato a obchody, z kterých lze za zlato zakoupit užitečné předměty. Nechybí ani oltáře bohů. Stát se uctívačem může přinést výhody, ale i trest, nechováte-li se podle představ svého boha.

Proklamovaná doba deseti minut na jeden dungeon se může díky vyvážené hratelnosti a obtížnosti výrazně protáhnout. Hra obsahuje několik typů dungeonů a velké množství různých nepřátel. Samotné rozložení dungeonu je náhodně generováno.

Alfa verze hry byla v roce 2010 uvolněna jako freeware titul. Defaultně používala tileset vytvořený Derekem Yu. Od beta verze byla již hra placená. Stále ve vývoji dokázala vyhrát cenu "Excellence in Design" na Independent Games Festivalu 2011. Finální verze vyšla v roce 2013 na Steamu. Od verze z roku 2010 se liší především kompletně novou grafikou a kampaní, ve které za peníze získané z dungeonů budujete město a odemykáte tak nové povolání hrdinů a více možností, jak se na dungeon připravit.
Desktop Dungeons je variací na klasické rogue-like hry, kdy v jedné malé obrazovce se nachází vše potřebné od nepřátel po různá vylepšení vašeho hrdiny a vaším úkolem je zabít hlavního bosse. Nepřátelé se nepohybují, ale mohou vám blokovat cestu. Obtížnost jejich zabití závisí především na jejich úrovni, stejně jako na úrovni vašeho hrdiny, která se pohybuje od první do desáté. Hlavním prostředkem, se kterým se ve hře pracuje, je odkrývání doposavad neprozkoumaných políček dungeonu. S každým čtvercem, který odkryjete, se vaší postavě doplňuje zdraví a mana, ale také se léčí zranění nepřátelé, tudíž je nutné svůj postup plánovat s rozmyslem. V dungeonu lze najít spoustu užitečných věcí, které vám pomohou k vítězství: Léčivé a mana lektvary, kouzla, zlato a obchody, z kterých lze za zlato zakoupit užitečné předměty. Nechybí ani oltáře bohů. Stát se uctívačem může přinést výhody, ale i trest, nechováte-li se podle představ svého boha.

Proklamovaná doba deseti minut na jeden dungeon se může díky vyvážené hratelnosti a obtížnosti výrazně protáhnout. Hra obsahuje několik typů dungeonů a velké množství různých nepřátel. Samotné rozložení dungeonu je náhodně generováno.

Alfa verze hry byla v roce 2010 uvolněna jako freeware titul. Defaultně používala tileset vytvořený Derekem Yuem. Od beta verze byla již hra placená. Stále ve vývoji dokázala vyhrát cenu "Excellence in Design" na Independent Games Festivalu 2011. Finální verze vyšla v roce 2013 na Steamu. Od verze z roku 2010 se liší především kompletně novou grafikou a kampaní, ve které za peníze získané z dungeonů budujete město a odemykáte tak nová povolání hrdinů a více možností, jak se na dungeon připravit.
Desktop Dungeons je variací na klasické rogue-like hry, kdy v jedné malé obrazovce se nachází vše potřebné od nepřátel po různá vylepšení vašeho hrdiny a vaším úkolem je zabít hlavního bosse. Nepřátelé se nepohybují, ale mohou vám blokovat cestu. Obtížnost jejich zabití závisí především na jejich úrovni, stejně jako na úrovni vašeho hrdiny, která se pohybuje od první do desáté. Hlavním prostředkem, se kterým se ve hře pracuje, je odkrývání doposavad neprozkoumaných políček dungeonu. S každým čtvercem, který odkryjete, se vaší postavě doplňuje zdraví a mana, ale také se léčí zranění nepřátelé, tudíž je nutné svůj postup plánovat s rozmyslem. V dungeonu lze najít spoustu užitečných věcí, které vám pomohou k vítězství: Léčivé a mana lektvary, kouzla, zlato a obchody, z kterých lze za zlato zakoupit užitečné předměty. Nechybí ani oltáře bohů. Stát se uctívačem může přinést výhody, ale i trest, nechováte-li se podle představ svého boha.

Proklamovaná doba deseti minut na jeden dungeon se může díky vyvážené hratelnosti a obtížnosti výrazně protáhnout. Hra obsahuje několik typů dungeonů a velké množství různých nepřátel. Samotné rozložení dungeonu je náhodně generováno.

Alfa verze hry byla v roce 2010 uvolněna jako freeware titul. Defaultně používala tileset vytvořený Derekem Yuem. Od beta verze byla již hra placená. Stále ve vývoji dokázala vyhrát cenu "Excellence in Design" na Independent Games Festivalu 2011. Finální verze vyšla v roce 2013 na Steamu. Od verze z roku 2010 se liší především kompletně novou grafikou a kampaní, ve které za peníze získané z dungeonů budujete město a odemykáte tak nová povolání hrdinů a více možností, jak se na dungeon připravit.
Oficiální stránky hry (http://www.qcfdesign.com/?cat=20)
Oficiální stránky hry (http://www.qcfdesign.com/?cat=20)
Oficiální stránky hry (http://www.desktopdungeons.net)
Oficiální stránky hry (http://www.desktopdungeons.net)
Oficiální stránky hry (http://www.desktopdungeons.net)