Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Delve Deeper

29.06.2010
60
5 hodnocení Platformy
Žánr

Forma
placená hra
Rozsah
samostatná hra
Multiplayer
ano

Tahová hra pro 1–4 hráče, ve které spolu týmy trpaslíků soupeří o to, kdo nasbírá v určeném čase víc zlata a drahokamů.

Každý tým je složen z 5 trpaslíků, kteří mají jednu ze tří profesí – voják, kopáč, průzkumník. Profese se liší rychlostí pohybu a silou v boji a také unesou různé množství zlata/drahokamů. Mapa, zobrazující průřez podzemím, je hexová a hráči ji skládají přímo během hry – na počátku tahu hráč vždy položí jeden hex, sám si vybere, jaké odbočky na něm budou, a tak staví buď sobě pěkně spojené chodby, nebo přidává soupeřům slepé konce.

V podzemí se samozřejmě kromě pokladů nachází také pěkná řádka monster, se kterými musí trpaslíci bojovat, ovšem největšími nepřáteli jsou si navzájem – mohou se přepadat a obírat se o nakopané poklady. Poklady je ovšem nutno nejen nakopat, ale také odnést ke vstupní šachtě, jinak se body nezapočítají.


Poslední diskuzní příspěvek

Víceméně souhlasím s komentářem ugraugra, vyšší hodnocení mám z důvodu že je to vhodná hra i pro děti a nebo na hraní s kamarády, v jednom to nemá takovou štávu, ovšem zaškodit živému člověku je hned lepší :-)

Nejlépe hodnocené komentáře

  • PC 40
Poměrně zajímavý námět v tomto případě zabíjí naprosto neskutečná zdlouhavost. Pokud si zvolíte mapu pro 4 hráče, tak musíte odehrát svoje tahy a pak počkat na úplně všechny tahy všech ostatních AI ovládaných trpaslíků + VŠECHNY TAHY POTVOR. Takhle napsané to nevypadá tak děsivě jak ve skutečnosti. Ale opravdu, sledovat, jak se po mapě pohybuje jeden sliz (základní potvora) za druhým, když jich je tam přes 20... ne, na tohle nemám nervy.

Více času jsem strávil čuměním na přesuny AI ovládaných postav než samotným hraním. Proboha, to tam opravdu musí být takové množství potvor? At jich je třeba mín a jsou silnější. Nebo tam dejte možnost PŘESKOČIT náhledy všech tahů AI. Hned by ta zábavnost šla prudce nahoru.

Zklamáním jsou i souboje, které probíhají automaticky a absence RPG prvků - stačilo by, kdyby trpaslíci za vyhrané souboje získávali XP a levelovali by. Je tu jednoduše spousta věcí, které by zasloužily zlepšit (ještě jsem nezmínil třeba krkolomné ovládání), takhle to je polotovar, ke kterému musí člověk přistupovat s notnou dávkou tolerance a trpělivosti.

Pro: trpaslíci, zajímavé herní mechanismy, sympatická grafika

Proti: zdlouhavost, zdlouhavost, zdlouhavost, automatické souboje, krkolomné ovládání

+4 +5 −1