V Decay of Logos se s mladou dívkou a jejím věrným společníkem jelenem vydáte na cestu za pomstou, jelikož její vesnice byla zničena. Překvapivě za vším stojí královská rodina a zemí brázdí nebezpečná monstra. Jak už to tak bývá, vše není tak jednoduché, jak se zprvu může zdát a na cestě téhle dvojice čeká spousta tajemství a nečekaných zvratů.
Hratelností jde o semi-open-world akční adventuru s RPG prvky, ve které hráče čeká spousta soubojů, dungeonů a bohaté fantasy prostředí k průzkumu. Jelen, který vám bude dělat společnost, má s dívkou silné pouto a neslouží pouze k rychlejšímu přemisťování po mapě, ale také například k řešení různých hádanek. Důležitou součástí jsou i NPC, kteří vám mohou pomoci s postupem hrou, stejně jako nápovědy v samotném prostředí, jelikož se hra snaží nevodit hráče příliš za ručičku.
Jak je od pohledu patrné, jde o titul silně inspirovaný v sérii The Legend of Zelda a také ve filmu Princezna Mononoke (1997). Jak sami vývojáři ale přiznávají, jako inspirace posloužilo i dílo J. R. R. Tolkiena, série Dark Souls, hra Shadow of the Colossus a nebo celkově severská mytologie. Prototyp hry vznikl již roku 2014 a pochází z hlavy André Constantina. Po nadšených reakcích se do vývoje pustil naplno o rok později s týmem Amplify Creations.
Hratelností jde o semi-open-world akční adventuru s RPG prvky, ve které hráče čeká spousta soubojů, dungeonů a bohaté fantasy prostředí k průzkumu. Jelen, který vám bude dělat společnost, má s dívkou silné pouto a neslouží pouze k rychlejšímu přemisťování po mapě, ale také například k řešení různých hádanek. Důležitou součástí jsou i NPC, kteří vám mohou pomoci s postupem hrou, stejně jako nápovědy v samotném prostředí, jelikož se hra snaží nevodit hráče příliš za ručičku.
Jak je od pohledu patrné, jde o titul silně inspirovaný v sérii The Legend of Zelda a také ve filmu Princezna Mononoke (1997). Jak sami vývojáři ale přiznávají, jako inspirace posloužilo i dílo J. R. R. Tolkiena, série Dark Souls, hra Shadow of the Colossus a nebo celkově severská mytologie. Prototyp hry vznikl již roku 2014 a pochází z hlavy André Constantina. Po nadšených reakcích se do vývoje pustil naplno o rok později s týmem Amplify Creations.
V Decay of Logos se s mladou dívkou a jejím věrným společníkem jelenem vydáte na cestu za pomstou, jelikož její vesnice byla zničena. Překvapivě za vším stojí královská rodina a zemí brázdí nebezpečná monstra. Jak už to tak bývá, vše není tak jednoduché, jak se zprvu může zdát a na cestě téhle dvojice čeká spousta tajemství a nečekaných zvratů.
Hratelností jde o semi-open-world akční adventuru s RPG prvky, ve které hráče čeká spousta soubojů, dungeonů a bohaté fantasy prostředí k průzkumu. Jelen, který vám bude dělat společnost, má s dívkou silné pouto a neslouží pouze k rychlejšímu přemisťování po mapě, ale také například k řešení různých hádanek. Důležitou součástí jsou i NPC, kteří vám mohou pomoci s postupem hrou, stejně jako nápovědy v samotném prostředí, jelikož se hra snaží nevodit hráče příliš za ručičku.
Jak je od pohledu patrné, jde o titul silně inspirovaný v sérii The Legend of Zelda a také ve filmu Princezna Mononoke (1997). Jak sami vývojáři ale přiznávají, jako inspirace posloužilo i dílo J. R. R. Tolkiena, série Dark Souls, hra Shadow of the Colossus a nebo celkově severská mytologie. Prototyp hry vznikl již roku 2014 a pochází z hlavy André Constantina. Po nadšených reakcích se do vývoje pustil naplno o rok později s týmem Amplify Creations.
Hratelností jde o semi-open-world akční adventuru s RPG prvky, ve které hráče čeká spousta soubojů, dungeonů a bohaté fantasy prostředí k průzkumu. Jelen, který vám bude dělat společnost, má s dívkou silné pouto a neslouží pouze k rychlejšímu přemisťování po mapě, ale také například k řešení různých hádanek. Důležitou součástí jsou i NPC, kteří vám mohou pomoci s postupem hrou, stejně jako nápovědy v samotném prostředí, jelikož se hra snaží nevodit hráče příliš za ručičku.
Jak je od pohledu patrné, jde o titul silně inspirovaný v sérii The Legend of Zelda a také ve filmu Princezna Mononoke (1997). Jak sami vývojáři ale přiznávají, jako inspirace posloužilo i dílo J. R. R. Tolkiena, série Dark Souls, hra Shadow of the Colossus a nebo celkově severská mytologie. Prototyp hry vznikl již roku 2014 a pochází z hlavy André Constantina. Po nadšených reakcích se do vývoje pustil naplno o rok později s týmem Amplify Creations.
V Decay of Logos se s mladou dívkou a jejím věrným společníkem jelenem vydáte na cestu za pomstou, jelikož její vesnice byla zničena. Překvapivě za vším stojí královská rodina a zemí brázdí nebezpečná monstra. Jak už to tak bývá, vše není tak jednoduché, jak se zprvu může zdát a na cestě téhle dvojice čeká spousta tajemství a nečekaných zvratů.
Hratelností jde o semi-open-world akční adventuru s RPG prvky, ve které hráče čeká spousta soubojů, dungeonů a bohaté fantasy prostředí k průzkumu. Jelen, který vám bude dělat společnost, má s dívkou silné pouto a neslouží pouze k rychlejšímu přemisťování po mapě, ale také například k řešení různých hádanek. Důležitou součástí jsou i NPC, kteří vám mohou pomoci s postupem hrou, stejně jako nápovědy v samotném prostředí, jelikož se hra snaží nevodit hráče příliš za ručičku.
Jak je od pohledu patrné, jde o titul silně inspirovaný v sérii The Legend of Zelda a také ve filmu Princezna Mononoke (1997). Jak sami vývojáři ale přiznávají, jako inspirace posloužilo i dílo J. R. R. Tolkiena, série Dark Souls, hra Shadow of the Colossus a nebo celkově severská mytologie. Prototyp hry vznikl již roku 2014 a pochází z hlavy André Constantina. Po nadšených reakcích se do vývoje pustil naplno o rok později s týmem Amplify Creations.
Hratelností jde o semi-open-world akční adventuru s RPG prvky, ve které hráče čeká spousta soubojů, dungeonů a bohaté fantasy prostředí k průzkumu. Jelen, který vám bude dělat společnost, má s dívkou silné pouto a neslouží pouze k rychlejšímu přemisťování po mapě, ale také například k řešení různých hádanek. Důležitou součástí jsou i NPC, kteří vám mohou pomoci s postupem hrou, stejně jako nápovědy v samotném prostředí, jelikož se hra snaží nevodit hráče příliš za ručičku.
Jak je od pohledu patrné, jde o titul silně inspirovaný v sérii The Legend of Zelda a také ve filmu Princezna Mononoke (1997). Jak sami vývojáři ale přiznávají, jako inspirace posloužilo i dílo J. R. R. Tolkiena, série Dark Souls, hra Shadow of the Colossus a nebo celkově severská mytologie. Prototyp hry vznikl již roku 2014 a pochází z hlavy André Constantina. Po nadšených reakcích se do vývoje pustil naplno o rok později s týmem Amplify Creations.
V Decay of Logos se s mladou dívkou a jejím věrným společníkem jelenem vydáte na cestu za pomstou, jelikož její vesnice byla zničena. Překvapivě za vším stojí královská rodina a zemí brázdí nebezpečná monstra. Jak už to tak bývá, vše není tak jednoduché, jak se zprvu může zdát a na cestě téhle dvojice čeká spousta tajemství a nečekaných zvratů.
Hratelností jde o semi-open-world akční adventuru s RPG prvky, ve které hráče čeká spousta soubojů, dungeonů a bohaté fantasy prostředí k průzkumu. Jelen, který vám bude dělat společnost, má s dívkou silné pouto a neslouží pouze k rychlejšímu přemisťování po mapě, ale také například k řešení různých hádanek. Důležitou součástí jsou i NPC, kteří vám mohou pomoci s postupem hrou, stejně jako nápovědy v samotném prostředí, jelikož se hra snaží nevodit hráče příliš za ručičku.
Jak je od pohledu patrné, jde o titul silně inspirovaný v sérii The Legend of Zelda a také ve filmu Princezna Mononoke (1997). Jak sami vývojáři ale přiznávají, jako inspirace posloužilo i dílo J. R. R. Tolkiena, série Dark Souls, hra Shadow of the Colossus a nebo celkově severská mytologie. Prototyp hry vznikl již roku 2014 a pochází z hlavy André Constantina. Po nadšených reakcích se do vývoje pustil naplno o rok později s týmem Amplify Creations.
Hratelností jde o semi-open-world akční adventuru s RPG prvky, ve které hráče čeká spousta soubojů, dungeonů a bohaté fantasy prostředí k průzkumu. Jelen, který vám bude dělat společnost, má s dívkou silné pouto a neslouží pouze k rychlejšímu přemisťování po mapě, ale také například k řešení různých hádanek. Důležitou součástí jsou i NPC, kteří vám mohou pomoci s postupem hrou, stejně jako nápovědy v samotném prostředí, jelikož se hra snaží nevodit hráče příliš za ručičku.
Jak je od pohledu patrné, jde o titul silně inspirovaný v sérii The Legend of Zelda a také ve filmu Princezna Mononoke (1997). Jak sami vývojáři ale přiznávají, jako inspirace posloužilo i dílo J. R. R. Tolkiena, série Dark Souls, hra Shadow of the Colossus a nebo celkově severská mytologie. Prototyp hry vznikl již roku 2014 a pochází z hlavy André Constantina. Po nadšených reakcích se do vývoje pustil naplno o rok později s týmem Amplify Creations.