Zdánlivě jednoduchý případ zjevné sebevraždy bohatého průmyslníka Marshalla Robnera dostane za úkol prošetřit nejmenovaný policejní detektiv. Příčinou smrti pana Robnera je předávkování antidepresivy a tělo se nalézá v uzamčené knihovně s klíčem v zámku zevnitř místnosti. Policistovy instinkty jej přes všechny zjevné stopy varují a upozorňují jej na to, že přece jen není všechno tak, jak se zdá na první pohled. Další průběh vyšetřování mu dává za pravdu. Ale kdo z okruhu podezřelých je oním vrahem?
Deadline je první z detektivních interaktivních fikcí Infocomu a současně jejich třetí hrou v pořadí. Hráč v úloze detektiva a s vydatnou pomocí seržanta Duffyho, pátrá po pachateli, který měl zájem na smrti pana Robnera. Detektiv má pouze omezený časový prostor na usvědčení pachatele mezi podezřelými, kterých je hned několik. Jaký mohla mít motiv žena zavražděného, paní Leslie Robnerová? Není smutek George, syna oběti, předstíraný? Ale jsou zde i další podezřelí: zahradník, hospodyně nebo Robnerův obchodní partner. Detektiv musí zajistit nezvratné důkazy, které usvědčí pachatele. Pokud jsou jím předložené motivy, způsob provedení a příležitost k činu postavené na chabých základech, končí hra propuštěním podezřelého s odůvodněním důkazní neprůkaznosti.
Deadline je první z detektivních interaktivních fikcí Infocomu a současně jejich třetí hrou v pořadí. Hráč v úloze detektiva a s vydatnou pomocí seržanta Duffyho, pátrá po pachateli, který měl zájem na smrti pana Robnera. Detektiv má pouze omezený časový prostor na usvědčení pachatele mezi podezřelými, kterých je hned několik. Jaký mohla mít motiv žena zavražděného, paní Leslie Robnerová? Není smutek George, syna oběti, předstíraný? Ale jsou zde i další podezřelí: zahradník, hospodyně nebo Robnerův obchodní partner. Detektiv musí zajistit nezvratné důkazy, které usvědčí pachatele. Pokud jsou jím předložené motivy, způsob provedení a příležitost k činu postavené na chabých základech, končí hra propuštěním podezřelého s odůvodněním důkazní neprůkaznosti.
Zdánlivě jednoduchý případ zjevné sebevraždy bohatého průmyslníka Marshalla Robnera dostane za úkol prošetřit nejmenovaný policejní detektiv. Příčinou smrti pana Robnera je předávkování antidepresivy a tělo se nalézá v uzamčené knihovně s klíčem v zámku zevnitř místnosti. Policistovy instinkty jej přes všechny zjevné stopy varují a upozorňují jej na to, že přece jen není všechno tak, jak se zdá na první pohled. Další průběh vyšetřování mu dává za pravdu. Ale kdo z okruhu podezřelých je oním vrahem?
Deadline je první z detektivních interaktivních próz Infocomu a současně jejich třetí hrou v pořadí. Hráč v úloze detektiva a s vydatnou pomocí seržanta Duffyho, pátrá po pachateli, který měl zájem na smrti pana Robnera. Detektiv má pouze omezený časový prostor na usvědčení pachatele mezi podezřelými, kterých je hned několik. Jaký mohla mít motiv žena zavražděného, paní Leslie Robnerová? Není smutek George, syna oběti, předstíraný? Ale jsou zde i další podezřelí: zahradník, hospodyně nebo Robnerův obchodní partner. Detektiv musí zajistit nezvratné důkazy, které usvědčí pachatele. Pokud jsou jím předložené motivy, způsob provedení a příležitost k činu postavené na chabých základech, končí hra propuštěním podezřelého s odůvodněním důkazní neprůkaznosti.
Deadline je první z detektivních interaktivních próz Infocomu a současně jejich třetí hrou v pořadí. Hráč v úloze detektiva a s vydatnou pomocí seržanta Duffyho, pátrá po pachateli, který měl zájem na smrti pana Robnera. Detektiv má pouze omezený časový prostor na usvědčení pachatele mezi podezřelými, kterých je hned několik. Jaký mohla mít motiv žena zavražděného, paní Leslie Robnerová? Není smutek George, syna oběti, předstíraný? Ale jsou zde i další podezřelí: zahradník, hospodyně nebo Robnerův obchodní partner. Detektiv musí zajistit nezvratné důkazy, které usvědčí pachatele. Pokud jsou jím předložené motivy, způsob provedení a příležitost k činu postavené na chabých základech, končí hra propuštěním podezřelého s odůvodněním důkazní neprůkaznosti.
Zdánlivě jednoduchý případ zjevné sebevraždy bohatého průmyslníka Marshalla Robnera dostane za úkol prošetřit nejmenovaný policejní detektiv. Příčinou smrti pana Robnera je předávkování antidepresivy a tělo se nalézá v uzamčené knihovně s klíčem v zámku zevnitř místnosti. Policistovy instinkty jej přes všechny zjevné stopy varují a upozorňují jej na to, že přece jen není všechno tak, jak se zdá na první pohled. Další průběh vyšetřování mu dává za pravdu. Ale kdo z okruhu podezřelých je oním vrahem?
Deadline je první z detektivních interaktivních próz Infocomu a současně jejich třetí hrou v pořadí. Hráč v úloze detektiva a s vydatnou pomocí seržanta Duffyho, pátrá po pachateli, který měl zájem na smrti pana Robnera. Detektiv má pouze omezený časový prostor na usvědčení pachatele mezi podezřelými, kterých je hned několik. Jaký mohla mít motiv žena zavražděného, paní Leslie Robnerová? Není smutek George, syna oběti, předstíraný? Ale jsou zde i další podezřelí: zahradník, hospodyně nebo Robnerův obchodní partner. Detektiv musí zajistit nezvratné důkazy, které usvědčí pachatele. Pokud jsou jím předložené motivy, způsob provedení a příležitost k činu postavené na chabých základech, končí hra propuštěním podezřelého s odůvodněním důkazní neprůkaznosti.
Deadline je první z detektivních interaktivních próz Infocomu a současně jejich třetí hrou v pořadí. Hráč v úloze detektiva a s vydatnou pomocí seržanta Duffyho, pátrá po pachateli, který měl zájem na smrti pana Robnera. Detektiv má pouze omezený časový prostor na usvědčení pachatele mezi podezřelými, kterých je hned několik. Jaký mohla mít motiv žena zavražděného, paní Leslie Robnerová? Není smutek George, syna oběti, předstíraný? Ale jsou zde i další podezřelí: zahradník, hospodyně nebo Robnerův obchodní partner. Detektiv musí zajistit nezvratné důkazy, které usvědčí pachatele. Pokud jsou jím předložené motivy, způsob provedení a příležitost k činu postavené na chabých základech, končí hra propuštěním podezřelého s odůvodněním důkazní neprůkaznosti.
Zdánlivě jednoduchý případ zjevné sebevraždy bohatého průmyslníka Marshalla Robnera dostane za úkol prošetřit nejmenovaný policejní detektiv. Příčinou smrti pana Robnera je předávkování antidepresivy a tělo se nalézá v uzamčené knihovně s klíčem v zámku zevnitř místnosti. Policistovy instinkty jej přes všechny zjevné stopy varují a upozorňují na to, že přece jen není všechno tak, jak se na první pohled jeví. Další průběh vyšetřování mu dává za pravdu. Ale kdo z okruhu podezřelých je oním vrahem?
Deadline je první z detektivních interaktivních próz Infocomu a současně jejich třetí hrou v pořadí. Hráč v úloze detektiva a s vydatnou pomocí seržanta Duffyho, pátrá po pachateli, který měl zájem na smrti pana Robnera. Detektiv má pouze omezený časový prostor na usvědčení pachatele mezi podezřelými, kterých je hned několik. Jaký mohla mít motiv žena zavražděného, paní Leslie Robnerová? Není smutek George, syna oběti, předstíraný? Ale jsou zde i další podezřelí: zahradník, hospodyně nebo Robnerův obchodní partner. Detektiv musí zajistit nezvratné důkazy, které usvědčí pachatele. Pokud jsou jím předložené motivy, způsob provedení a příležitost k činu postavené na chabých základech, končí hra propuštěním podezřelého s odůvodněním důkazní neprůkaznosti.
Deadline je první z detektivních interaktivních próz Infocomu a současně jejich třetí hrou v pořadí. Hráč v úloze detektiva a s vydatnou pomocí seržanta Duffyho, pátrá po pachateli, který měl zájem na smrti pana Robnera. Detektiv má pouze omezený časový prostor na usvědčení pachatele mezi podezřelými, kterých je hned několik. Jaký mohla mít motiv žena zavražděného, paní Leslie Robnerová? Není smutek George, syna oběti, předstíraný? Ale jsou zde i další podezřelí: zahradník, hospodyně nebo Robnerův obchodní partner. Detektiv musí zajistit nezvratné důkazy, které usvědčí pachatele. Pokud jsou jím předložené motivy, způsob provedení a příležitost k činu postavené na chabých základech, končí hra propuštěním podezřelého s odůvodněním důkazní neprůkaznosti.
Zdánlivě jednoduchý případ zjevné sebevraždy bohatého průmyslníka Marshalla Robnera dostane za úkol prošetřit nejmenovaný policejní detektiv. Příčinou smrti pana Robnera je předávkování antidepresivy a tělo se nalézá v uzamčené knihovně s klíčem v zámku zevnitř místnosti. Policistovy instinkty jej přes všechny zjevné stopy varují a upozorňují na to, že přece jen není všechno tak, jak se na první pohled jeví. Další průběh vyšetřování mu dává za pravdu. Ale kdo z okruhu podezřelých je oním vrahem?
Deadline je první z detektivních interaktivních próz Infocomu a současně jejich třetí hrou v pořadí. Hráč v úloze detektiva a s vydatnou pomocí seržanta Duffyho, pátrá po pachateli, který měl zájem na smrti pana Robnera. Detektiv má pouze omezený časový prostor na usvědčení pachatele mezi podezřelými, kterých je hned několik. Jaký mohla mít motiv žena zavražděného, paní Leslie Robnerová? Není smutek George, syna oběti, předstíraný? Ale jsou zde i další podezřelí: zahradník, hospodyně nebo Robnerův obchodní partner. Detektiv musí zajistit nezvratné důkazy, které usvědčí pachatele. Pokud jsou jím předložené motivy, způsob provedení a příležitost k činu postavené na chabých základech, končí hra propuštěním podezřelého s odůvodněním důkazní neprůkaznosti.
Deadline je první z detektivních interaktivních próz Infocomu a současně jejich třetí hrou v pořadí. Hráč v úloze detektiva a s vydatnou pomocí seržanta Duffyho, pátrá po pachateli, který měl zájem na smrti pana Robnera. Detektiv má pouze omezený časový prostor na usvědčení pachatele mezi podezřelými, kterých je hned několik. Jaký mohla mít motiv žena zavražděného, paní Leslie Robnerová? Není smutek George, syna oběti, předstíraný? Ale jsou zde i další podezřelí: zahradník, hospodyně nebo Robnerův obchodní partner. Detektiv musí zajistit nezvratné důkazy, které usvědčí pachatele. Pokud jsou jím předložené motivy, způsob provedení a příležitost k činu postavené na chabých základech, končí hra propuštěním podezřelého s odůvodněním důkazní neprůkaznosti.
Zdánlivě jednoduchý případ zjevné sebevraždy bohatého průmyslníka Marshalla Robnera dostane za úkol prošetřit nejmenovaný policejní detektiv. Příčinou smrti pana Robnera je předávkování antidepresivy a tělo se nalézá v uzamčené knihovně s klíčem v zámku zevnitř místnosti. Policistovy instinkty jej přes všechny zjevné stopy varují a upozorňují na to, že přece jen není všechno tak, jak se na první pohled jeví. Další průběh vyšetřování mu dává za pravdu. Ale kdo z okruhu podezřelých je oním vrahem?
Deadline je první z detektivních interaktivních próz Infocomu a současně jejich třetí hrou v pořadí. Hráč v úloze detektiva a s vydatnou pomocí seržanta Duffyho, pátrá po pachateli, který měl zájem na smrti pana Robnera. Detektiv má pouze omezený časový prostor na usvědčení pachatele mezi podezřelými, kterých je hned několik. Jaký mohla mít motiv žena zavražděného, paní Leslie Robnerová? Není smutek George, syna oběti, předstíraný? Ale jsou zde i další podezřelí: zahradník, hospodyně nebo Robnerův obchodní partner. Detektiv musí zajistit nezvratné důkazy, které usvědčí pachatele. Pokud jsou jím předložené motivy, způsob provedení a příležitost k činu postavené na chabých základech, končí hra propuštěním podezřelého s odůvodněním důkazní neprůkaznosti.
Deadline je první z detektivních interaktivních próz Infocomu a současně jejich třetí hrou v pořadí. Hráč v úloze detektiva a s vydatnou pomocí seržanta Duffyho, pátrá po pachateli, který měl zájem na smrti pana Robnera. Detektiv má pouze omezený časový prostor na usvědčení pachatele mezi podezřelými, kterých je hned několik. Jaký mohla mít motiv žena zavražděného, paní Leslie Robnerová? Není smutek George, syna oběti, předstíraný? Ale jsou zde i další podezřelí: zahradník, hospodyně nebo Robnerův obchodní partner. Detektiv musí zajistit nezvratné důkazy, které usvědčí pachatele. Pokud jsou jím předložené motivy, způsob provedení a příležitost k činu postavené na chabých základech, končí hra propuštěním podezřelého s odůvodněním důkazní neprůkaznosti.
Zdánlivě jednoduchý případ zjevné sebevraždy bohatého průmyslníka Marshalla Robnera dostane za úkol prošetřit nejmenovaný policejní detektiv. Příčinou smrti pana Robnera je předávkování antidepresivy a tělo se nalézá v uzamčené knihovně s klíčem v zámku zevnitř místnosti. Policistovy instinkty jej přes všechny zjevné stopy varují a upozorňují na to, že přece jen není všechno tak, jak se na první pohled jeví. Další průběh vyšetřování mu dává za pravdu. Ale kdo z okruhu podezřelých je oním vrahem?
Deadline je první z detektivních interaktivních próz Infocomu a současně jejich třetí hrou v pořadí. Hráč v úloze detektiva a s vydatnou pomocí seržanta Duffyho, pátrá po pachateli, který měl zájem na smrti pana Robnera. Detektiv má pouze omezený časový prostor na usvědčení pachatele mezi podezřelými, kterých je hned několik. Jaký mohla mít motiv žena zavražděného, paní Leslie Robnerová? Není smutek George, syna oběti, předstíraný? Ale jsou zde i další podezřelí: zahradník, hospodyně nebo Robnerův obchodní partner. Detektiv musí zajistit nezvratné důkazy, které usvědčí pachatele. Pokud jsou jím předložené motivy, způsob provedení a příležitost k činu postavené na chabých základech, končí hra propuštěním podezřelého s odůvodněním důkazní neprůkaznosti.
Deadline je první z detektivních interaktivních próz Infocomu a současně jejich třetí hrou v pořadí. Hráč v úloze detektiva a s vydatnou pomocí seržanta Duffyho, pátrá po pachateli, který měl zájem na smrti pana Robnera. Detektiv má pouze omezený časový prostor na usvědčení pachatele mezi podezřelými, kterých je hned několik. Jaký mohla mít motiv žena zavražděného, paní Leslie Robnerová? Není smutek George, syna oběti, předstíraný? Ale jsou zde i další podezřelí: zahradník, hospodyně nebo Robnerův obchodní partner. Detektiv musí zajistit nezvratné důkazy, které usvědčí pachatele. Pokud jsou jím předložené motivy, způsob provedení a příležitost k činu postavené na chabých základech, končí hra propuštěním podezřelého s odůvodněním důkazní neprůkaznosti.