Druhá epizoda Dead Cyborg pokračuje tam, kde skončila první epizoda - Dead Cyborg: Episode 1. Kyborg, který neví nic o své minulosti a probudil se do světa, kde lidé podlehli atomové válce a radiaci, poprvé v životě okusí, jak chutná svoboda. Dostane se na povrch válkou zničené Země, kde k obloze ční betonové trosky lidských budov a rezavé kusy železných konstrukcí. Zemi obývají již jen odolní roboti, kteří pouze plní úkoly, které jim jejich lidští stvořitelé naprogramovali. Kyborg se prodírá mrtvým světem a snaží se najít cestu pryč, daleko od smrtící radiace, která i jemu krátí dny jeho života...
Druhá epizoda adventurní série v mnohém předčí svého předchůdce. Hlavně grafika doznala značného zlepšení. Prostředí je plné předmětů a nástrojů, které v kombinaci s okolím přináší množství interakce. Námět hry je částečně inspirován velikány světové sci-fi literatury, jako jsou například Ray Bradbury nebo Stanislav Lem.
Hra je distribuována zdarma a je k dispozici pro systémy Windows, Linux a MacOS.
Druhá epizoda adventurní série v mnohém předčí svého předchůdce. Hlavně grafika doznala značného zlepšení. Prostředí je plné předmětů a nástrojů, které v kombinaci s okolím přináší množství interakce. Námět hry je částečně inspirován velikány světové sci-fi literatury, jako jsou například Ray Bradbury nebo Stanislav Lem.
Hra je distribuována zdarma a je k dispozici pro systémy Windows, Linux a MacOS.
Druhá epizoda Dead Cyborg pokračuje tam, kde skončila první epizoda Dead Cyborg: Episode 1, ve které jsme se probudili z mnohaleté hibernace se ztrátou paměti. Hlavní postavě se podařilo uniknout z vojenského bunkru, ale ani na povrchu v areálu vojenské základny není bezpečno. Svět je zasažen radiací, která vše pozvolna zabíjí. Navíc v jakékoliv cestě dál nám stojí spousta překážek a síly ubývají. Je vůbec nějaká šance na záchranu?
Druhá epizoda adventurní série navazuje na svého předchůdce. Značného zlepšení doznalo ovládání, kde byl konečně implementován mouselook a ovládání tak odpovídá dnešnímu standardu u her z vlastního pohledu. Základem hry je samozřejmě hledání předmětů a informací a jejich správná interakce s okolím, tak abychom se dále posunuli v příběhu. Jeho námět je částečně inspirován velikány světové sci-fi literatury, jako jsou například Philip K. Dick, Ray Bradbury a Stanislav Lem.
Hra je distribuována zdarma a je k dispozici pro systémy Windows, Linux a MacOS. Vývoj jednotlivých epizod byl závislý na finančních příspěvcích fanoušků, nicméně se zdá, že autor ve vývoji již nepokračuje.
Druhá epizoda adventurní série navazuje na svého předchůdce. Značného zlepšení doznalo ovládání, kde byl konečně implementován mouselook a ovládání tak odpovídá dnešnímu standardu u her z vlastního pohledu. Základem hry je samozřejmě hledání předmětů a informací a jejich správná interakce s okolím, tak abychom se dále posunuli v příběhu. Jeho námět je částečně inspirován velikány světové sci-fi literatury, jako jsou například Philip K. Dick, Ray Bradbury a Stanislav Lem.
Hra je distribuována zdarma a je k dispozici pro systémy Windows, Linux a MacOS. Vývoj jednotlivých epizod byl závislý na finančních příspěvcích fanoušků, nicméně se zdá, že autor ve vývoji již nepokračuje.