Dead Cells kombinuje prvky her subžánrů metroidvania (propojená herní mapa s odemknutelnými odbočkami) a rogue-lite (permanentní smrt, část postupu hrou hráči zůstává i po smrti, procedurálně generované levely) a tyto herní mechaniky obaluje do podoby 2D plošinovky se soubojovým systémem inspirovaným Demon's Souls a Dark Souls.
Prozkoumáváte hrad, získáváte předměty, vylepšujete postavu, bojujete se strážci hradu či s bossy, umíráte... a to stále opakujete. Vylepšování postavy probíhá v podobě jednoduchých power-upů, které vám do smrti zvýší vybrané statistiky, ze kterých se vypočítávají životy a poškození různých druhů zbraní/kouzel/speciálních předmětů.
Hra je aktuálně v early accessu, podle vývojářů obsahuje kolem 16-20 hodin obsahu (což by ve finální verzi mělo být zdvojnásobeno). Plná verze by měla vyjít někdy v první polovině roku 2018.
Prozkoumáváte hrad, získáváte předměty, vylepšujete postavu, bojujete se strážci hradu či s bossy, umíráte... a to stále opakujete. Vylepšování postavy probíhá v podobě jednoduchých power-upů, které vám do smrti zvýší vybrané statistiky, ze kterých se vypočítávají životy a poškození různých druhů zbraní/kouzel/speciálních předmětů.
Hra je aktuálně v early accessu, podle vývojářů obsahuje kolem 16-20 hodin obsahu (což by ve finální verzi mělo být zdvojnásobeno). Plná verze by měla vyjít někdy v první polovině roku 2018.
Dead Cells kombinuje prvky her subžánrů metroidvania (propojená herní mapa s odemknutelnými odbočkami) a rogue-lite (permanentní smrt, část postupu hrou hráči zůstává i po smrti, procedurálně generované levely) a tyto herní mechaniky obaluje do podoby 2D plošinovky se soubojovým systémem inspirovaným Demon's Souls a Dark Souls.
Prozkoumáváte hrad, získáváte předměty, vylepšujete postavu, bojujete se strážci hradu či s bossy, umíráte... a to stále opakujete. Vylepšování postavy probíhá v podobě jednoduchých power-upů, které vám do smrti zvýší vybrané statistiky, ze kterých se vypočítávají životy a poškození různých druhů zbraní/kouzel/speciálních předmětů.
Prozkoumáváte hrad, získáváte předměty, vylepšujete postavu, bojujete se strážci hradu či s bossy, umíráte... a to stále opakujete. Vylepšování postavy probíhá v podobě jednoduchých power-upů, které vám do smrti zvýší vybrané statistiky, ze kterých se vypočítávají životy a poškození různých druhů zbraní/kouzel/speciálních předmětů.
Dead Cells kombinuje prvky her subžánrů metroidvania (propojená herní mapa s odemknutelnými odbočkami) a rogue-lite (permanentní smrt, část postupu hrou hráči zůstává i po smrti, procedurálně generované levely) a tyto herní mechaniky obaluje do podoby 2D plošinovky se soubojovým systémem inspirovaným Demon's Souls a Dark Souls.
Prozkoumáváte hrad, získáváte předměty, vylepšujete postavu, bojujete se strážci hradu či s bossy, umíráte... a to stále opakujete. Vylepšování postavy probíhá v podobě jednoduchých power-upů, které vám do smrti zvýší vybrané statistiky, ze kterých se vypočítávají životy a poškození různých druhů zbraní/kouzel/speciálních předmětů.
Prozkoumáváte hrad, získáváte předměty, vylepšujete postavu, bojujete se strážci hradu či s bossy, umíráte... a to stále opakujete. Vylepšování postavy probíhá v podobě jednoduchých power-upů, které vám do smrti zvýší vybrané statistiky, ze kterých se vypočítávají životy a poškození různých druhů zbraní/kouzel/speciálních předmětů.
Dead Cells kombinuje prvky her subžánrů metroidvania (propojená herní mapa s odemknutelnými odbočkami) a rogue-lite (permanentní smrt, část postupu hrou hráči zůstává i po smrti, procedurálně generované levely) a tyto herní mechaniky obaluje do podoby 2D plošinovky se soubojovým systémem inspirovaným Demon's Souls a Dark Souls.
Prozkoumáváte hrad, získáváte předměty, vylepšujete postavu, bojujete se strážci hradu či s bossy, umíráte... a to stále opakujete. Vylepšování postavy probíhá v podobě jednoduchých power-upů, které vám do smrti zvýší vybrané statistiky, ze kterých se vypočítávají životy a poškození různých druhů zbraní/kouzel/speciálních předmětů.
Prozkoumáváte hrad, získáváte předměty, vylepšujete postavu, bojujete se strážci hradu či s bossy, umíráte... a to stále opakujete. Vylepšování postavy probíhá v podobě jednoduchých power-upů, které vám do smrti zvýší vybrané statistiky, ze kterých se vypočítávají životy a poškození různých druhů zbraní/kouzel/speciálních předmětů.
Dead Cells kombinuje prvky her subžánrů metroidvania (propojená herní mapa s odemknutelnými odbočkami) a rogue-lite (permanentní smrt, část postupu hrou hráči zůstává i po smrti, procedurálně generované levely) a tyto herní mechaniky obaluje do podoby 2D plošinovky se soubojovým systémem inspirovaným Demon's Souls a Dark Souls.
Prozkoumáváte hrad, získáváte předměty, vylepšujete postavu, bojujete se strážci hradu či s bossy, umíráte... a to stále opakujete. Vylepšování postavy probíhá v podobě jednoduchých power-upů, které vám do smrti zvýší vybrané statistiky, ze kterých se vypočítávají životy a poškození různých druhů zbraní/kouzel/speciálních předmětů.
Prozkoumáváte hrad, získáváte předměty, vylepšujete postavu, bojujete se strážci hradu či s bossy, umíráte... a to stále opakujete. Vylepšování postavy probíhá v podobě jednoduchých power-upů, které vám do smrti zvýší vybrané statistiky, ze kterých se vypočítávají životy a poškození různých druhů zbraní/kouzel/speciálních předmětů.
Dead Cells kombinuje prvky her subžánrů metroidvania (propojená herní mapa s odemknutelnými odbočkami) a rogue-lite (permanentní smrt, část postupu hrou hráči zůstává i po smrti, procedurálně generované levely) a tyto herní mechaniky obaluje do podoby 2D plošinovky se soubojovým systémem inspirovaným Demon's Souls a Dark Souls.
Prozkoumáváte hrad, získáváte předměty, vylepšujete postavu, bojujete se strážci hradu či s bossy, umíráte... a to stále opakujete. Vylepšování postavy probíhá v podobě jednoduchých power-upů, které vám do smrti zvýší vybrané statistiky, ze kterých se vypočítávají životy a poškození různých druhů zbraní/kouzel/speciálních předmětů.
Prozkoumáváte hrad, získáváte předměty, vylepšujete postavu, bojujete se strážci hradu či s bossy, umíráte... a to stále opakujete. Vylepšování postavy probíhá v podobě jednoduchých power-upů, které vám do smrti zvýší vybrané statistiky, ze kterých se vypočítávají životy a poškození různých druhů zbraní/kouzel/speciálních předmětů.
Dead Cells kombinuje prvky her subžánrů metroidvania (propojená herní mapa s odemknutelnými odbočkami) a rogue-lite (permanentní smrt, část postupu hrou hráči zůstává i po smrti, procedurálně generované levely) a tyto herní mechaniky obaluje do podoby 2D plošinovky se soubojovým systémem inspirovaným Demon's Souls a Dark Souls.
Prozkoumáváte hrad, získáváte předměty, vylepšujete postavu, bojujete se strážci hradu či s bossy, umíráte... a to stále opakujete. Vylepšování postavy probíhá v podobě jednoduchých power-upů, které vám do smrti zvýší vybrané statistiky, ze kterých se vypočítávají životy a poškození různých druhů zbraní/kouzel/speciálních předmětů.
Prozkoumáváte hrad, získáváte předměty, vylepšujete postavu, bojujete se strážci hradu či s bossy, umíráte... a to stále opakujete. Vylepšování postavy probíhá v podobě jednoduchých power-upů, které vám do smrti zvýší vybrané statistiky, ze kterých se vypočítávají životy a poškození různých druhů zbraní/kouzel/speciálních předmětů.
Dead Cells kombinuje prvky her subžánrů metroidvania (propojená herní mapa s odemknutelnými odbočkami) a rogue-lite (permanentní smrt, část postupu hrou hráči zůstává i po smrti, procedurálně generované levely) a tyto herní mechaniky obaluje do podoby 2D plošinovky se soubojovým systémem inspirovaným Demon's Souls a Dark Souls.
Prozkoumáváte hrad, získáváte předměty, vylepšujete postavu, bojujete se strážci hradu či s bossy, umíráte... a to stále opakujete. Vylepšování postavy probíhá v podobě jednoduchých power-upů, které vám do smrti zvýší vybrané statistiky, ze kterých se vypočítávají životy a poškození různých druhů zbraní/kouzel/speciálních předmětů.
Prozkoumáváte hrad, získáváte předměty, vylepšujete postavu, bojujete se strážci hradu či s bossy, umíráte... a to stále opakujete. Vylepšování postavy probíhá v podobě jednoduchých power-upů, které vám do smrti zvýší vybrané statistiky, ze kterých se vypočítávají životy a poškození různých druhů zbraní/kouzel/speciálních předmětů.