Druhý díl plánované trilogie Darkness Within od tureckého studia Zoetrope Interactive, který znovu sází na hororovou atmosféru inspirovanou povídkami od H.P. Lovecrafta. Znovu se vžijete do role policejního detektiva Howarda E. Loreida, který v minulém díle skončil v blázinci Wellsmoth Mental Institutin. Na začátku pokračování Howard z blázince unikne a posléze nalezne dopis od neznámé osoby, která ho žádá, aby přijel do městečka Arkhamed, ve kterém se má dozvědět pravdu o jeho utrpení.
Největší změnou oproti předešlému dílu je umožnění volného pohybu do všech stran. Dále tvůrci do hry zakomponovali fyziku a řadu nových adventurních problémů s ní spojenou.
Největší změnou oproti předešlému dílu je umožnění volného pohybu do všech stran. Dále tvůrci do hry zakomponovali fyziku a řadu nových adventurních problémů s ní spojenou.
Druhý díl plánované trilogie Darkness Within od tureckého studia Zoetrope Interactive, který znovu sází na hororovou atmosféru inspirovanou povídkami od H.P. Lovecrafta. Znovu se vžijete do role policejního detektiva Howarda E. Loreida, který v minulém díle skončil v blázinci Wellsmoth Mental Institutin. Na začátku pokračování Howard z blázince unikne a posléze nalezne dopis od neznámé osoby, která ho žádá, aby přijel do městečka Arkhamed, ve kterém se má dozvědět pravdu o jeho utrpení.
Největší změnou oproti předešlému dílu je umožnění volného pohybu do všech stran. Dále tvůrci do hry zakomponovali fyziku a řadu nových adventurních problémů s ní spojenou.
Největší změnou oproti předešlému dílu je umožnění volného pohybu do všech stran. Dále tvůrci do hry zakomponovali fyziku a řadu nových adventurních problémů s ní spojenou.
Druhý díl plánované trilogie Darkness Within od tureckého studia Zoetrope Interactive, který znovu sází na hororovou atmosféru inspirovanou povídkami od H.P. Lovecrafta. Znovu se vžijete do role policejního detektiva Howarda E. Loreida, který v minulém díle skončil v blázinci Wellsmoth Mental Institutin. Na začátku pokračování Howard z blázince unikne a posléze nalezne dopis od neznámé osoby, která ho žádá, aby přijel do městečka Arkhamed, ve kterém se má dozvědět pravdu o jeho utrpení.
Největší změnou oproti předešlému dílu je umožnění volného pohybu do všech stran. Dále tvůrci do hry zakomponovali fyziku a řadu nových adventurních problémů s ní spojenou.
Největší změnou oproti předešlému dílu je umožnění volného pohybu do všech stran. Dále tvůrci do hry zakomponovali fyziku a řadu nových adventurních problémů s ní spojenou.
Druhý díl plánované trilogie Darkness Within od tureckého studia Zoetrope Interactive, který znovu sází na hororovou atmosféru inspirovanou povídkami od H. P. Lovecrafta. Znovu se vžijete do role policejního detektiva Howarda E. Loreida, který v minulém díle skončil v blázinci Wellsmoth Mental Institutin. Na začátku pokračování Howard z blázince unikne a posléze nalezne dopis od neznámé osoby, která ho žádá, aby přijel do městečka Arkhamed, ve kterém se má dozvědět pravdu o jeho utrpení.
Největší změnou oproti předešlému dílu je umožnění volného pohybu do všech stran. Dále tvůrci do hry zakomponovali fyziku a řadu nových adventurních problémů s ní spojenou.
Největší změnou oproti předešlému dílu je umožnění volného pohybu do všech stran. Dále tvůrci do hry zakomponovali fyziku a řadu nových adventurních problémů s ní spojenou.
Druhý díl plánované trilogie Darkness Within od tureckého studia Zoetrope Interactive, který znovu sází na hororovou atmosféru inspirovanou povídkami od H. P. Lovecrafta. Znovu se vžijete do role policejního detektiva Howarda E. Loreida, který v minulém díle skončil v blázinci Wellsmoth Mental Institutin. Na začátku pokračování Howard z blázince unikne a posléze nalezne dopis od neznámé osoby, která ho žádá, aby přijel do městečka Arkhamed, ve kterém se má dozvědět pravdu o jeho utrpení.
Největší změnou oproti předešlému dílu je umožnění volného pohybu do všech stran. Dále tvůrci do hry zakomponovali fyziku a řadu nových adventurních problémů s ní spojenou.
Největší změnou oproti předešlému dílu je umožnění volného pohybu do všech stran. Dále tvůrci do hry zakomponovali fyziku a řadu nových adventurních problémů s ní spojenou.