DSO: CS je vůbec prvním MMORPG s plným grafickým zpracováním. Hra byla postavena na edici pravidel Advanced Dungeons & Dragons, výtvarně čerpala z Al-Qadim: The Genie's Curse a podobně jako předchozí díly série je její dějství zasazeno do světa Athas.
Hráč měl na výběr hned 8 ras a 8 povolání. Součástí byl propracovaný PVP systém, včetně bezpečných zón, ve kterých se nedalo napadat jiné hráče. PVP systém měl velice tvrdé následky pro poraženého hráče, který smrtí ztratil jednu celou úroveň a zároveň část svého vybavení. Maximální úrovní byl level 15.
Již v tomto MMORPG byl kladen důraz na vytváření sociálních vazeb mezi hráči, a to jak díky přísné penalizaci smrti, která hráče nutila k širší kooperaci, tak možností vytvářet hráčské cechy a komunikovat prostřednictvím chatu mezi ostatními hráči.
Kromě obyčejných úkolů, které jste mohli získat od NPC, jste se již v této hře mohli setkat s eventy, pořádanými GM.
Tento jeden z prototypů MMORPG nemohl skončit jinak než špatně. Jelikož v té době nebyla internetová komunita ještě nijak silná a hru nebylo možno technicky zajistit proti hackům a jejich zneužívání, proto byly herní servery v roce 1998 odstaveny.
Hráč měl na výběr hned 8 ras a 8 povolání. Součástí byl propracovaný PVP systém, včetně bezpečných zón, ve kterých se nedalo napadat jiné hráče. PVP systém měl velice tvrdé následky pro poraženého hráče, který smrtí ztratil jednu celou úroveň a zároveň část svého vybavení. Maximální úrovní byl level 15.
Již v tomto MMORPG byl kladen důraz na vytváření sociálních vazeb mezi hráči, a to jak díky přísné penalizaci smrti, která hráče nutila k širší kooperaci, tak možností vytvářet hráčské cechy a komunikovat prostřednictvím chatu mezi ostatními hráči.
Kromě obyčejných úkolů, které jste mohli získat od NPC, jste se již v této hře mohli setkat s eventy, pořádanými GM.
Tento jeden z prototypů MMORPG nemohl skončit jinak než špatně. Jelikož v té době nebyla internetová komunita ještě nijak silná a hru nebylo možno technicky zajistit proti hackům a jejich zneužívání, proto byly herní servery v roce 1998 odstaveny.
Dark Sun Online: Crimson Sands je jedním z prvních zástupců žánru MMORPG (massively multiplayer online role-playing game) s plným grafickým zpracováním. Hra byla postavena na druhé edici pravidel DnD, tedy Advanced Dungeons & Dragons, a vizuálním stylem čerpala Al-Qadim: The Genie's Curse a podobně jako předchozí díly série je její dějství zasazeno do světa Athas.
Hráč má na výběr osm ras a osm povolání. Součástí byl propracovaný PVP systém, včetně bezpečných zón, ve kterých se nedalo napadat jiné hráče. PVP systém měl velice tvrdé následky pro poraženého hráče, který smrtí ztratil jednu celou úroveň a zároveň část svého vybavení. Maximální úrovní byl patnáctý level.
Již v tomto MMORPG byl kladen důraz na vytváření sociálních vazeb mezi hráči, a to jak díky přísné penalizaci smrti, která hráče nutila k širší kooperaci, tak možností vytvářet hráčské cechy a komunikovat prostřednictvím chatu mezi ostatními hráči. Kromě obyčejných úkolů, které jste mohli získat od NPC, jste se mohli setkávat s eventy, pořádanými správci her, nebo-li game mastery.
Hráč má na výběr osm ras a osm povolání. Součástí byl propracovaný PVP systém, včetně bezpečných zón, ve kterých se nedalo napadat jiné hráče. PVP systém měl velice tvrdé následky pro poraženého hráče, který smrtí ztratil jednu celou úroveň a zároveň část svého vybavení. Maximální úrovní byl patnáctý level.
Již v tomto MMORPG byl kladen důraz na vytváření sociálních vazeb mezi hráči, a to jak díky přísné penalizaci smrti, která hráče nutila k širší kooperaci, tak možností vytvářet hráčské cechy a komunikovat prostřednictvím chatu mezi ostatními hráči. Kromě obyčejných úkolů, které jste mohli získat od NPC, jste se mohli setkávat s eventy, pořádanými správci her, nebo-li game mastery.
Dark Sun Online: Crimson Sands je jedním z prvních zástupců žánru MMORPG (massively multiplayer online role-playing game) s plným grafickým zpracováním. Hra byla postavena na druhé edici pravidel DnD, tedy Advanced Dungeons & Dragons, a vizuálním stylem čerpala Al-Qadim: The Genie's Curse a podobně jako předchozí díly série je její dějství zasazeno do světa Athas.
Hráč má na výběr osm ras a osm povolání. Součástí byl propracovaný PVP systém, včetně bezpečných zón, ve kterých se nedalo napadat jiné hráče. PVP systém měl velice tvrdé následky pro poraženého hráče, který smrtí ztratil jednu celou úroveň a zároveň část svého vybavení. Maximální úrovní byl patnáctý level.
Již v tomto MMORPG byl kladen důraz na vytváření sociálních vazeb mezi hráči, a to jak díky přísné penalizaci smrti, která hráče nutila k širší kooperaci, tak možností vytvářet hráčské cechy a komunikovat prostřednictvím chatu mezi ostatními hráči. Kromě obyčejných úkolů, které jste mohli získat od NPC, jste se mohli setkávat s eventy, pořádanými správci her, neboli game mastery.
Hráč má na výběr osm ras a osm povolání. Součástí byl propracovaný PVP systém, včetně bezpečných zón, ve kterých se nedalo napadat jiné hráče. PVP systém měl velice tvrdé následky pro poraženého hráče, který smrtí ztratil jednu celou úroveň a zároveň část svého vybavení. Maximální úrovní byl patnáctý level.
Již v tomto MMORPG byl kladen důraz na vytváření sociálních vazeb mezi hráči, a to jak díky přísné penalizaci smrti, která hráče nutila k širší kooperaci, tak možností vytvářet hráčské cechy a komunikovat prostřednictvím chatu mezi ostatními hráči. Kromě obyčejných úkolů, které jste mohli získat od NPC, jste se mohli setkávat s eventy, pořádanými správci her, neboli game mastery.
Dark Sun Online: Crimson Sands je jedním z prvních zástupců žánru MMORPG (massively multiplayer online role-playing game) s plným grafickým zpracováním. Hra byla postavena na druhé edici pravidel DnD, tedy Advanced Dungeons & Dragons, a vizuálním stylem čerpala Al-Qadim: The Genie's Curse a podobně jako předchozí díly série je její dějství zasazeno do světa Athas.
Hráč má na výběr osm ras a osm povolání. Součástí byl propracovaný PVP systém, včetně bezpečných zón, ve kterých se nedalo napadat jiné hráče. PVP systém měl velice tvrdé následky pro poraženého hráče, který smrtí ztratil jednu celou úroveň a zároveň část svého vybavení. Maximální úrovní byl patnáctý level.
Již v tomto MMORPG byl kladen důraz na vytváření sociálních vazeb mezi hráči, a to jak díky přísné penalizaci smrti, která hráče nutila k širší kooperaci, tak možností vytvářet hráčské cechy a komunikovat prostřednictvím chatu mezi ostatními hráči. Kromě obyčejných úkolů, které jste mohli získat od NPC, jste se mohli setkávat s eventy, pořádanými správci her, neboli game mastery.
Hráč má na výběr osm ras a osm povolání. Součástí byl propracovaný PVP systém, včetně bezpečných zón, ve kterých se nedalo napadat jiné hráče. PVP systém měl velice tvrdé následky pro poraženého hráče, který smrtí ztratil jednu celou úroveň a zároveň část svého vybavení. Maximální úrovní byl patnáctý level.
Již v tomto MMORPG byl kladen důraz na vytváření sociálních vazeb mezi hráči, a to jak díky přísné penalizaci smrti, která hráče nutila k širší kooperaci, tak možností vytvářet hráčské cechy a komunikovat prostřednictvím chatu mezi ostatními hráči. Kromě obyčejných úkolů, které jste mohli získat od NPC, jste se mohli setkávat s eventy, pořádanými správci her, neboli game mastery.