Hráč je uveden do světa, jemuž kdysi vládli mocní draci, kteří časem stvořili čtyři bytosti jménem Nito, Gwyn, Witch of Izalith a Pygmy. Započali tím však svůj neslavný konec, poněvadž se jejich výtvory obrátili proti nim a draci byli svrženi a vyhubeni. V tomto ponurém světě doslova přežívá lidstvo, ohrožované navíc podivnou nákazou, která mění živé na nemrtvé. Jedním z takových nešťastníků je i hlavní hrdina hry, který byl uvržen do vězeňského hospicu pro nakažené. Není jim pomoci a postupem času se změní v bezduché trosky. Hrdina však z tohoto pekla unikne, aby záhy poznal svůj úděl, který může změnit nepříznivý chod dějin.
Hra začíná podobně jako každé druhé RPG. Nejdříve se vytváří hlavní postava. Volby jsou tradiční, na výběr je pohlaví, třída (povolání) a vzhled charakteru. Poté je již hráč vržen do otevřeného světa, který atmosférou staví na temnotě a značné brutalitě soubojů. Toto RPG je na dnešní poměry obtížnější, a tak není radno podceňovat žádného nepřítele. Souboje s monstry mnohdy obnáší i na několik minut urputného zápolení. Je nezbytné znát taktiku protivníků a vlastnosti prostředí. Každičká chyba může snadno vyústit v hráčovu smrt. Souboje s bossy pak celou obtížnost pozvedají ještě o úroveň výše. Při každém z nich je nutné najít slabinu, bez které bosse zkrátka nejde porazit.
Za výhru nad nepřáteli je hrdina odměňován získáváním duší, které zde figurují jako nezbytnost pro osvojení si dalších schopností. Duše jsou bezprostředně nutné pro přežití hrdiny. Za smrt je hráč naopak trestán odebráním veškerých neuložených duší a ztrátou části své lidskosti, která ovlivňuje jeho vzhled. Méně človečenství znamená větší posun k vzezření zombie a naopak. Ukládání postupu je vyřešeno na záchytných bodech. Jsou prezentovány ohništi, které jsou jedinými bezpečnými body ve hře. V případě uložení hry dochází k respwanu veškerých nepřátel a to včetně bossů.
Cennou součástí titulu je i značně originální forma multiplayeru. Ve hře lze neustále narážet na různé odkazy po jiných hráčích, od pouhých nápisů v úrovních, až po duše. Střetnout se však lze i s hráči samotnými. Ti se mohou kdykoliv připojit do vaší hry a buď vás rovnou napadnout, nebo přátelsky vyzvat na souboj. Nejde o titul určený casual hráčům, či hráčům se slabými nervy. Cílovou skupinou jsou všichni ti, kteří vyžadují výzvu, ti kteří nechtějí postup ve hře zadarmo a kterým nevadí, že některé souboje s monstry budou muset mnohokrát opakovat, než se jim podaří postoupit dále.
Součástí PC verze je i DLC Artorias of the Abyss, které na konzolích vyjde později a do hry přidává nové úkoly, kraje, monstra, NPC i vybavení.
Hráč je uveden do světa, jemuž kdysi vládli mocní draci, kteří časem stvořili čtyři bytosti jménem Nito, Gwyn, Witch of Izalith a snadno zapomenutelný tajemný skřítek. Započali tím však svůj neslavný konec, poněvadž se jejich výtvory obrátili proti nim a draci byli svrženi a vyhubeni. V tomto ponurém světě doslova přežívá lidstvo, ohrožované navíc podivnou nákazou, která mění živé na nemrtvé. Jedním z takových nešťastníků je i hlavní hrdina hry, který byl uvržen do vězeňského hospicu pro nakažené. Není jim pomoci a postupem času se změní v bezduché trosky. Hrdina však z tohoto pekla unikne, aby záhy poznal svůj úděl, který může změnit nepříznivý chod dějin.
Hra začíná podobně jako každé druhé RPG. Nejdříve se vytváří hlavní postava. Volby jsou tradiční, na výběr je pohlaví, třída (povolání) a vzhled charakteru. Poté je již hráč vržen do otevřeného světa, který atmosférou staví na temnotě a značné brutalitě soubojů. Toto RPG je na dnešní poměry obtížnější, a tak není radno podceňovat žádného nepřítele. Souboje s monstry mnohdy obnáší i na několik minut urputného zápolení. Je nezbytné znát taktiku protivníků a vlastnosti prostředí. Každičká chyba může snadno vyústit v hráčovu smrt. Souboje s bossy pak celou obtížnost pozvedají ještě o úroveň výše. Při každém z nich je nutné najít slabinu, bez které bosse zkrátka nejde porazit.
Za výhru nad nepřáteli je hrdina odměňován získáváním duší, které zde figurují jako nezbytnost pro osvojení si dalších schopností. Duše jsou bezprostředně nutné pro přežití hrdiny. Za smrt je hráč naopak trestán odebráním veškerých neuložených duší a ztrátou části své lidskosti, která ovlivňuje jeho vzhled. Méně človečenství znamená větší posun k vzezření zombie a naopak. Ukládání postupu je vyřešeno na záchytných bodech. Jsou prezentovány ohništi, které jsou jedinými bezpečnými body ve hře. V případě uložení hry dochází k respwanu veškerých nepřátel a to včetně bossů.
Cennou součástí titulu je i značně originální forma multiplayeru. Ve hře lze neustále narážet na různé odkazy po jiných hráčích, od pouhých nápisů v úrovních, až po duše. Střetnout se však lze i s hráči samotnými. Ti se mohou kdykoliv připojit do vaší hry a buď vás rovnou napadnout, nebo přátelsky vyzvat na souboj. Nejde o titul určený casual hráčům, či hráčům se slabými nervy. Cílovou skupinou jsou všichni ti, kteří vyžadují výzvu, ti kteří nechtějí postup ve hře zadarmo a kterým nevadí, že některé souboje s monstry budou muset mnohokrát opakovat, než se jim podaří postoupit dále.
Součástí PC verze je i DLC Artorias of the Abyss, které na konzolích vyjde později a do hry přidává nové úkoly, kraje, monstra, NPC i vybavení.
Hráč je uveden do světa, jemuž kdysi vládli mocní draci, kteří časem stvořili čtyři bytosti jménem Nito, Gwyn, Witch of Izalith a snadno zapomenutelný tajemný skřítek. Započali tím však svůj neslavný konec, poněvadž se jejich výtvory obrátili proti nim a draci byli svrženi a vyhubeni. V tomto ponurém světě doslova přežívá lidstvo, ohrožované navíc podivnou nákazou, která mění živé na nemrtvé. Jedním z takových nešťastníků je i hlavní hrdina hry, který byl uvržen do vězeňského hospicu pro nakažené. Není jim pomoci a postupem času se změní v bezduché trosky. Hrdina však z tohoto pekla unikne, aby záhy poznal svůj úděl, který může změnit nepříznivý chod dějin.
Hra začíná podobně jako každé druhé RPG. Nejdříve se vytváří hlavní postava. Volby jsou tradiční, na výběr je pohlaví, třída (povolání) a vzhled charakteru. Poté je již hráč vržen do otevřeného světa, který atmosférou staví na temnotě a značné brutalitě soubojů. Toto RPG je na dnešní poměry obtížnější, a tak není radno podceňovat žádného nepřítele. Souboje s monstry mnohdy obnáší i na několik minut urputného zápolení. Je nezbytné znát taktiku protivníků a vlastnosti prostředí. Každičká chyba může snadno vyústit v hráčovu smrt. Souboje s bossy pak celou obtížnost pozvedají ještě o úroveň výše. Při každém z nich je nutné najít slabinu, bez které bosse zkrátka nejde porazit.
Za výhru nad nepřáteli je hrdina odměňován získáváním duší, které zde figurují jako nezbytnost pro osvojení si dalších schopností. Duše jsou bezprostředně nutné pro přežití hrdiny. Za smrt je hráč naopak trestán odebráním veškerých neuložených duší a ztrátou části své lidskosti, která ovlivňuje jeho vzhled. Méně človečenství znamená větší posun k vzezření zombie a naopak. Ukládání postupu je vyřešeno na záchytných bodech. Jsou prezentovány ohništi, které jsou jedinými bezpečnými body ve hře. V případě uložení hry dochází k respawnu veškerých nepřátel a to včetně bossů.
Cennou součástí titulu je i značně originální forma multiplayeru. Ve hře lze neustále narážet na různé odkazy po jiných hráčích, od pouhých nápisů v úrovních, až po duše. Střetnout se však lze i s hráči samotnými. Ti se mohou kdykoliv připojit do vaší hry a buď vás rovnou napadnout, nebo přátelsky vyzvat na souboj. Nejde o titul určený casual hráčům, či hráčům se slabými nervy. Cílovou skupinou jsou všichni ti, kteří vyžadují výzvu, ti kteří nechtějí postup ve hře zadarmo a kterým nevadí, že některé souboje s monstry budou muset mnohokrát opakovat, než se jim podaří postoupit dále.
Součástí PC verze je i DLC Artorias of the Abyss, které na konzolích vyjde později a do hry přidává nové úkoly, kraje, monstra, NPC i vybavení.
Hráč je uveden do světa, jemuž kdysi vládli mocní draci. Poté však hrdinové Nito, Gwyn a Witch of Izalith nalezli v "First flame" několik mocných duší (Lord Souls), které jim umožnili draky porazit a zničit. Byla však nalezena ještě jedna duše, Temná duše (Dark soul), ze které se zrodili lidé. Nalezl ji "Furtive pygmy", na kterého je snadné zapomenout. Po nějaké době (tisíce let) začal však First flame vyhasínat, což uvrhlo svět do sílící temnoty. Navíc se objevila kletba, která mění živé na nemrtvé. Ti, jež jsou prokleti, nemohou trvale zemřít, avšak každá smrt je o kousek přiblíží do stavu "dutosti" (hollow), kdy se z nich stávají bezduché zombie, jejichž jediným údělem je konzumovat duše jiných (plynoucí nejspíš z podvědomého přesvědčení, že tak získají vlastní lidskost zpět). Jedním z takových nešťastníků je i hlavní hrdina hry, který byl uvržen do vězeňského hospicu pro nakažené. Hrdina však z tohoto pekla unikne, aby záhy poznal svůj skutečný úděl, který může změnit nepříznivý chod dějin, možná dokonce zbavit svět temnoty a dočasně snad i kletby nemrtvých.
Hra začíná podobně jako každé druhé RPG. Nejdříve se vytváří hlavní postava. Volby jsou tradiční, na výběr je pohlaví, třída (povolání) a vzhled charakteru. Poté je již hráč vržen do otevřeného světa, který atmosférou staví na temnotě a značné brutalitě soubojů. Toto RPG je na dnešní poměry obtížnější, a tak není radno podceňovat žádného nepřítele. Souboje s monstry mnohdy obnáší i na několik minut urputného zápolení. Je nezbytné znát taktiku protivníků a vlastnosti prostředí. Každičká chyba může snadno vyústit v hráčovu smrt. Souboje s bossy pak celou obtížnost pozvedají ještě o úroveň výše. Při každém z nich je nutné najít slabinu, bez které bosse zkrátka nejde porazit.
Za výhru nad nepřáteli je hrdina odměňován získáváním duší, které zde figurují jako nezbytnost pro osvojení si dalších schopností. Duše jsou bezprostředně nutné pro přežití hrdiny. Za smrt je hráč naopak trestán odebráním veškerých neuložených duší a ztrátou části své lidskosti, která ovlivňuje jeho vzhled. Méně človečenství znamená větší posun k vzezření zombie a naopak. Ukládání postupu je vyřešeno na záchytných bodech. Jsou prezentovány ohništi, které jsou jedinými bezpečnými body ve hře. V případě uložení hry dochází k respawnu veškerých nepřátel a to včetně bossů.
Cennou součástí titulu je i značně originální forma multiplayeru. Ve hře lze neustále narážet na různé odkazy po jiných hráčích, od pouhých nápisů v úrovních, až po duše. Střetnout se však lze i s hráči samotnými. Ti se mohou kdykoliv připojit do vaší hry a buď vás rovnou napadnout, nebo přátelsky vyzvat na souboj. Nejde o titul určený casual hráčům, či hráčům se slabými nervy. Cílovou skupinou jsou všichni ti, kteří vyžadují výzvu, ti kteří nechtějí postup ve hře zadarmo a kterým nevadí, že některé souboje s monstry budou muset mnohokrát opakovat, než se jim podaří postoupit dále.
Hráč je uveden do světa, jemuž kdysi vládli mocní draci. Poté však hrdinové Nito, Gwyn a Witch of Izalith nalezli v "First flame" několik mocných duší (Lord Souls), které jim umožnili draky porazit a zničit. Byla však nalezena ještě jedna duše, Temná duše (Dark soul), ze které se zrodili lidé. Nalezl ji "Furtive pygmy", na kterého je snadné zapomenout. Po nějaké době (tisíce let) začal však First flame vyhasínat, což uvrhlo svět do sílící temnoty. Navíc se objevila kletba, která mění živé na nemrtvé. Ti, jež jsou prokleti, nemohou trvale zemřít, avšak každá smrt je o kousek přiblíží do stavu "dutosti" (hollow), kdy se z nich stávají bezduché zombie, jejichž jediným údělem je konzumovat duše jiných (plynoucí nejspíš z podvědomého přesvědčení, že tak získají vlastní lidskost zpět). Jedním z takových nešťastníků je i hlavní hrdina hry, který byl uvržen do vězeňského hospicu pro nakažené. Hrdina však z tohoto pekla unikne, aby záhy poznal svůj skutečný úděl, který může změnit nepříznivý chod dějin, možná dokonce zbavit svět temnoty a dočasně snad i kletby nemrtvých.
Hra začíná podobně jako každé druhé RPG. Nejdříve se vytváří hlavní postava. Volby jsou tradiční, na výběr je pohlaví, třída (povolání) a vzhled charakteru. Poté je již hráč vržen do otevřeného světa, který atmosférou staví na temnotě a značné brutalitě soubojů. Toto RPG je na dnešní poměry obtížnější, a tak není radno podceňovat žádného nepřítele. Souboje s monstry mnohdy obnáší i na několik minut urputného zápolení. Je nezbytné znát taktiku protivníků a vlastnosti prostředí. Každičká chyba může snadno vyústit v hráčovu smrt. Souboje s bossy pak celou obtížnost pozvedají ještě o úroveň výše. Při každém z nich je nutné najít slabinu, bez které bosse zkrátka nejde porazit.
Za výhru nad nepřáteli je hrdina odměňován získáváním duší, které zde figurují jako nezbytnost pro osvojení si dalších schopností. Duše jsou bezprostředně nutné pro přežití hrdiny. Za smrt je hráč naopak trestán odebráním veškerých neuložených duší a ztrátou části své lidskosti, která ovlivňuje jeho vzhled. Méně človečenství znamená větší posun k vzezření zombie a naopak. Ukládání postupu je vyřešeno na záchytných bodech. Jsou prezentovány ohništi, které jsou jedinými bezpečnými body ve hře. V případě uložení hry dochází k respawnu veškerých nepřátel včetně bossů.
Cennou součástí titulu je i značně originální forma multiplayeru. Ve hře lze neustále narážet na různé odkazy po jiných hráčích, od pouhých nápisů v úrovních, až po duše. Střetnout se však lze i s hráči samotnými. Ti se mohou kdykoliv připojit do vaší hry a buď vás rovnou napadnout, nebo přátelsky vyzvat na souboj. Nejde o titul určený casual hráčům, či hráčům se slabými nervy. Cílovou skupinou jsou všichni ti, kteří vyžadují výzvu, ti kteří nechtějí postup ve hře zadarmo a kterým nevadí, že některé souboje s monstry budou muset mnohokrát opakovat, než se jim podaří postoupit dále.
Hráč je uveden do světa, jemuž kdysi vládli mocní draci. Poté však hrdinové Nito, Gwyn a Witch of Izalith nalezli v "First flame" několik mocných duší (Lord Souls), které jim umožnili draky porazit a zničit. Byla však nalezena ještě jedna duše, Temná duše (Dark soul), ze které se zrodili lidé. Nalezl ji "Furtive pygmy", na kterého je snadné zapomenout. Po nějaké době (tisíce let) začal však First flame vyhasínat, což uvrhlo svět do sílící temnoty. Navíc se objevila kletba, která mění živé na nemrtvé. Ti, jež jsou prokleti, nemohou trvale zemřít, avšak každá smrt je o kousek přiblíží do stavu "dutosti" (hollow), kdy se z nich stávají bezduché zombie, jejichž jediným údělem je konzumovat duše jiných (plynoucí nejspíš z podvědomého přesvědčení, že tak získají vlastní lidskost zpět). Jedním z takových nešťastníků je i hlavní hrdina hry, který byl uvržen do vězeňského hospicu pro nakažené. Hrdina však z tohoto pekla unikne, aby záhy poznal svůj skutečný úděl, který může změnit nepříznivý chod dějin, možná dokonce zbavit svět temnoty a dočasně snad i kletby nemrtvých.
Hra začíná podobně jako každé druhé RPG. Nejdříve se vytváří hlavní postava. Volby jsou tradiční, na výběr je pohlaví, třída (povolání) a vzhled charakteru. Poté je již hráč vržen do otevřeného světa, který atmosférou staví na temnotě a značné brutalitě soubojů. Toto RPG je na dnešní poměry obtížnější, a tak není radno podceňovat žádného nepřítele. Souboje s monstry mnohdy obnáší i na několik minut urputného zápolení. Je nezbytné znát taktiku protivníků a vlastnosti prostředí. Každičká chyba může snadno vyústit v hráčovu smrt. Souboje s bossy pak celou obtížnost pozvedají ještě o úroveň výše. Při každém z nich je nutné najít slabinu, bez které bosse zkrátka nejde porazit.
Za výhru nad nepřáteli je hrdina odměňován získáváním duší, které zde figurují jako nezbytnost pro osvojení si dalších schopností. Duše jsou bezprostředně nutné pro přežití hrdiny. Za smrt je hráč naopak trestán odebráním veškerých neuložených duší a ztrátou části své lidskosti, která ovlivňuje jeho vzhled. Méně človečenství znamená větší posun k vzezření zombie a naopak. Ukládání postupu je vyřešeno na záchytných bodech. Jsou prezentovány ohništi, které jsou jedinými bezpečnými body ve hře. V případě uložení hry dochází k respawnu veškerých nepřátel včetně bossů.
Cennou součástí titulu je i značně originální forma multiplayeru. Ve hře lze neustále narážet na různé odkazy po jiných hráčích, od pouhých nápisů v úrovních, až po duše. Střetnout se však lze i s hráči samotnými. Ti se mohou kdykoliv připojit do vaší hry a buď vás rovnou napadnout, nebo přátelsky vyzvat na souboj. Nejde o titul určený casual hráčům, či hráčům se slabými nervy. Cílovou skupinou jsou všichni ti, kteří vyžadují výzvu, ti kteří nechtějí postup ve hře zadarmo a kterým nevadí, že některé souboje s monstry budou muset mnohokrát opakovat, než se jim podaří postoupit dále.
Hráč je uveden do světa, jemuž kdysi vládli mocní draci. Poté však hrdinové Nito, Gwyn a Witch of Izalith nalezli v "First flame" několik mocných duší (Lord Souls), které jim umožnili draky porazit a zničit. Byla však nalezena ještě jedna duše, Temná duše (Dark soul), ze které se zrodili lidé. Nalezl ji "Furtive pygmy", na kterého je snadné zapomenout. Po nějaké době (tisíce let) začal však First flame vyhasínat, což uvrhlo svět do sílící temnoty. Navíc se objevila kletba, která mění živé na nemrtvé. Ti, jež jsou prokleti, nemohou trvale zemřít, avšak každá smrt je o kousek přiblíží do stavu "dutosti" (hollow), kdy se z nich stávají bezduché zombie, jejichž jediným údělem je konzumovat duše jiných (plynoucí nejspíš z podvědomého přesvědčení, že tak získají vlastní lidskost zpět). Jedním z takových nešťastníků je i hlavní hrdina hry, který byl uvržen do vězeňského hospicu pro nakažené. Hrdina však z tohoto pekla unikne, aby záhy poznal svůj skutečný úděl, který může změnit nepříznivý chod dějin, možná dokonce zbavit svět temnoty a dočasně snad i kletby nemrtvých.
Hra začíná podobně jako každé druhé RPG. Nejdříve se vytváří hlavní postava. Volby jsou tradiční, na výběr je pohlaví, třída (povolání) a vzhled charakteru. Poté je již hráč vržen do otevřeného světa, který atmosférou staví na temnotě a značné brutalitě soubojů. Toto RPG je na dnešní poměry obtížnější, a tak není radno podceňovat žádného nepřítele. Souboje s monstry mnohdy obnáší i na několik minut urputného zápolení. Je nezbytné znát taktiku protivníků a vlastnosti prostředí. Každičká chyba může snadno vyústit v hráčovu smrt. Souboje s bossy pak celou obtížnost pozvedají ještě o úroveň výše. Při každém z nich je nutné najít slabinu, bez které bosse zkrátka nejde porazit.
Za výhru nad nepřáteli je hrdina odměňován získáváním duší, které zde figurují jako nezbytnost pro osvojení si dalších schopností. Duše jsou bezprostředně nutné pro přežití hrdiny. Za smrt je hráč naopak trestán odebráním veškerých neuložených duší a ztrátou části své lidskosti, která ovlivňuje jeho vzhled. Méně človečenství znamená větší posun k vzezření zombie a naopak. Ukládání postupu je vyřešeno na záchytných bodech. Jsou prezentovány ohništi, které jsou jedinými bezpečnými body ve hře. V případě uložení hry dochází k respawnu veškerých nepřátel kromě bossů.
Cennou součástí titulu je i značně originální forma multiplayeru. Ve hře lze neustále narážet na různé odkazy po jiných hráčích, od pouhých nápisů v úrovních, až po duše. Střetnout se však lze i s hráči samotnými. Ti se mohou kdykoliv připojit do vaší hry a buď vás rovnou napadnout, nebo přátelsky vyzvat na souboj. Nejde o titul určený casual hráčům, či hráčům se slabými nervy. Cílovou skupinou jsou všichni ti, kteří vyžadují výzvu, ti kteří nechtějí postup ve hře zadarmo a kterým nevadí, že některé souboje s monstry budou muset mnohokrát opakovat, než se jim podaří postoupit dále.
Hráč je uveden do světa, jemuž kdysi vládli mocní draci. Poté však hrdinové Nito, Gwyn a Witch of Izalith nalezli v "First flame" několik mocných duší (Lord Souls), které jim umožnily draky porazit a zničit. Byla však nalezena ještě jedna duše, Temná duše (Dark soul), ze které se zrodili lidé. Nalezl ji "Furtive pygmy", na kterého je snadné zapomenout. Po nějaké době (tisíce let) začal však First flame vyhasínat, což uvrhlo svět do sílící temnoty. Navíc se objevila kletba, která mění živé na nemrtvé. Ti, jež jsou prokleti, nemohou trvale zemřít, avšak každá smrt je o kousek přiblíží do stavu "dutosti" (hollow), kdy se z nich stávají bezduché zombie, jejichž jediným údělem je konzumovat duše jiných (plynoucí nejspíš z podvědomého přesvědčení, že tak získají vlastní lidskost zpět). Jedním z takových nešťastníků je i hlavní hrdina hry, který byl uvržen do vězeňského hospicu pro nakažené. Hrdina však z tohoto pekla unikne, aby záhy poznal svůj skutečný úděl, který může změnit nepříznivý chod dějin, možná dokonce zbavit svět temnoty a dočasně snad i kletby nemrtvých.
Hra začíná podobně jako každé druhé RPG. Nejdříve se vytváří hlavní postava. Volby jsou tradiční, na výběr je pohlaví, třída (povolání) a vzhled charakteru. Poté je již hráč vržen do otevřeného světa, který atmosférou staví na temnotě a značné brutalitě soubojů. Toto RPG je na dnešní poměry obtížnější, a tak není radno podceňovat žádného nepřítele. Souboje s monstry mnohdy obnáší i na několik minut urputného zápolení. Je nezbytné znát taktiku protivníků a vlastnosti prostředí. Každičká chyba může snadno vyústit v hráčovu smrt. Souboje s bossy pak celou obtížnost pozvedají ještě o úroveň výše. Při každém z nich je nutné najít slabinu, bez které bosse zkrátka nejde porazit.
Za výhru nad nepřáteli je hrdina odměňován získáváním duší, které zde figurují jako nezbytnost pro osvojení si dalších schopností. Duše jsou bezprostředně nutné pro přežití hrdiny. Za smrt je hráč naopak trestán odebráním veškerých neuložených duší a ztrátou části své lidskosti, která ovlivňuje jeho vzhled. Méně človečenství znamená větší posun k vzezření zombie a naopak. Ukládání postupu je vyřešeno na záchytných bodech. Jsou prezentovány ohništi, které jsou jedinými bezpečnými body ve hře. V případě uložení hry dochází k respawnu veškerých nepřátel kromě bossů.
Cennou součástí titulu je i značně originální forma multiplayeru. Ve hře lze neustále narážet na různé odkazy po jiných hráčích, od pouhých nápisů v úrovních, až po duše. Střetnout se však lze i s hráči samotnými. Ti se mohou kdykoliv připojit do vaší hry a buď vás rovnou napadnout, nebo přátelsky vyzvat na souboj. Nejde o titul určený casual hráčům, či hráčům se slabými nervy. Cílovou skupinou jsou všichni ti, kteří vyžadují výzvu, ti, kteří nechtějí postup ve hře zadarmo a kterým nevadí, že některé souboje s monstry budou muset mnohokrát opakovat, než se jim podaří postoupit dále.
Hra začíná podobně jako každé druhé RPG. Nejdříve se vytváří hlavní postava. Volby jsou tradiční, na výběr je pohlaví, třída (povolání) a vzhled charakteru. Poté je již hráč vržen do otevřeného světa, který atmosférou staví na temnotě a značné brutalitě soubojů. Toto RPG je na dnešní poměry obtížnější, a tak není radno podceňovat žádného nepřítele. Souboje s monstry mnohdy obnáší i na několik minut urputného zápolení. Je nezbytné znát taktiku protivníků a vlastnosti prostředí. Každičká chyba může snadno vyústit v hráčovu smrt. Souboje s bossy pak celou obtížnost pozvedají ještě o úroveň výše. Při každém z nich je nutné najít slabinu, bez které bosse zkrátka nejde porazit.
Za výhru nad nepřáteli je hrdina odměňován získáváním duší, které zde figurují jako nezbytnost pro osvojení si dalších schopností. Duše jsou bezprostředně nutné pro přežití hrdiny. Za smrt je hráč naopak trestán odebráním veškerých neuložených duší a ztrátou části své lidskosti, která ovlivňuje jeho vzhled. Méně človečenství znamená větší posun k vzezření zombie a naopak. Ukládání postupu je vyřešeno na záchytných bodech. Jsou prezentovány ohništi, které jsou jedinými bezpečnými body ve hře. V případě uložení hry dochází k respawnu veškerých nepřátel kromě bossů.
Cennou součástí titulu je i značně originální forma multiplayeru. Ve hře lze neustále narážet na různé odkazy po jiných hráčích, od pouhých nápisů v úrovních, až po duše. Střetnout se však lze i s hráči samotnými. Ti se mohou kdykoliv připojit do vaší hry a buď vás rovnou napadnout, nebo přátelsky vyzvat na souboj. Nejde o titul určený casual hráčům, či hráčům se slabými nervy. Cílovou skupinou jsou všichni ti, kteří vyžadují výzvu, ti, kteří nechtějí postup ve hře zadarmo a kterým nevadí, že některé souboje s monstry budou muset mnohokrát opakovat, než se jim podaří postoupit dále.
Pro hru vyšlo rozšíření Artorias of the Abyss, které prvně vyšlo jako součást Prepare to Die Edition na PC a později vyšlo i pro konzolové verze.
Hra začíná podobně jako každé druhé RPG. Nejdříve se vytváří hlavní postava. Volby jsou tradiční, na výběr je pohlaví, třída (povolání) a vzhled charakteru. Poté je již hráč vržen do otevřeného světa, který atmosférou staví na temnotě a značné brutalitě soubojů. Toto RPG je na dnešní poměry obtížnější, a tak není radno podceňovat žádného nepřítele. Souboje s monstry mnohdy obnáší i na několik minut urputného zápolení. Je nezbytné znát taktiku protivníků a vlastnosti prostředí. Každičká chyba může snadno vyústit v hráčovu smrt. Souboje s bossy pak celou obtížnost pozvedají ještě o úroveň výše. Při každém z nich je nutné najít slabinu, bez které bosse zkrátka nejde porazit.
Za výhru nad nepřáteli je hrdina odměňován získáváním duší, které zde figurují jako nezbytnost pro osvojení si dalších schopností. Duše jsou bezprostředně nutné pro přežití hrdiny. Za smrt je hráč naopak trestán odebráním veškerých neuložených duší a ztrátou části své lidskosti, která ovlivňuje jeho vzhled. Méně človečenství znamená větší posun k vzezření zombie a naopak. Ukládání postupu je vyřešeno na záchytných bodech. Jsou prezentovány ohništi, které jsou jedinými bezpečnými body ve hře. V případě uložení hry dochází k respawnu veškerých nepřátel kromě bossů.
Cennou součástí titulu je i značně originální forma multiplayeru. Ve hře lze neustále narážet na různé odkazy po jiných hráčích, od pouhých nápisů v úrovních, až po duše. Střetnout se však lze i s hráči samotnými. Ti se mohou kdykoliv připojit do vaší hry a buď vás rovnou napadnout, nebo přátelsky vyzvat na souboj. Nejde o titul určený casual hráčům, či hráčům se slabými nervy. Cílovou skupinou jsou všichni ti, kteří vyžadují výzvu, ti, kteří nechtějí postup ve hře zadarmo a kterým nevadí, že některé souboje s monstry budou muset mnohokrát opakovat, než se jim podaří postoupit dále.
Pro hru vyšlo rozšíření Artorias of the Abyss, které prvně vyšlo jako součást Prepare to Die Edition na PC a později vyšlo i pro konzolové verze.
Hra začíná podobně jako každé druhé RPG. Nejdříve se vytváří hlavní postava. Volby jsou tradiční, na výběr je pohlaví, třída (povolání) a vzhled charakteru. Poté je již hráč vržen do otevřeného světa, který atmosférou staví na temnotě a značné brutalitě soubojů. Toto RPG je na dnešní poměry obtížnější, a tak není radno podceňovat žádného nepřítele. Souboje s monstry mnohdy obnáší i na několik minut urputného zápolení. Je nezbytné znát taktiku protivníků a vlastnosti prostředí. Každičká chyba může snadno vyústit v hráčovu smrt. Souboje s bossy pak celou obtížnost pozvedají ještě o úroveň výše. Při každém z nich je nutné najít slabinu, bez které bosse zkrátka nejde porazit.
Za výhru nad nepřáteli je hrdina odměňován získáváním duší, které zde figurují jako nezbytnost pro osvojení si dalších schopností. Duše jsou bezprostředně nutné pro přežití hrdiny. Za smrt je hráč naopak trestán odebráním veškerých neuložených duší a ztrátou části své lidskosti, která ovlivňuje jeho vzhled. Méně človečenství znamená větší posun k vzezření zombie a naopak. Ukládání postupu je vyřešeno na záchytných bodech. Jsou prezentovány ohništi, které jsou jedinými bezpečnými body ve hře. V případě uložení hry dochází k respawnu veškerých nepřátel kromě bossů.
Cennou součástí titulu je i značně originální forma multiplayeru. Ve hře lze neustále narážet na různé odkazy po jiných hráčích, od pouhých nápisů v úrovních, až po duše. Střetnout se však lze i s hráči samotnými. Ti se mohou kdykoliv připojit do vaší hry a buď vás rovnou napadnout, nebo přátelsky vyzvat na souboj. Nejde o titul určený casual hráčům, či hráčům se slabými nervy. Cílovou skupinou jsou všichni ti, kteří vyžadují výzvu, ti, kteří nechtějí postup ve hře zadarmo a kterým nevadí, že některé souboje s monstry budou muset mnohokrát opakovat, než se jim podaří postoupit dále.
Pro hru vyšlo rozšíření Artorias of the Abyss, které prvně vyšlo jako součást Prepare to Die Edition na PC a později vyšlo i pro konzolové verze.
Hra začíná podobně jako každé druhé RPG. Nejdříve se vytváří hlavní postava. Volby jsou tradiční, na výběr je pohlaví, třída (povolání) a vzhled charakteru. Poté je již hráč vržen do otevřeného světa, který atmosférou staví na temnotě a značné brutalitě soubojů. Toto RPG je na dnešní poměry obtížnější, a tak není radno podceňovat žádného nepřítele. Souboje s monstry mnohdy obnáší i na několik minut urputného zápolení. Je nezbytné znát taktiku protivníků a vlastnosti prostředí. Každičká chyba může snadno vyústit v hráčovu smrt. Souboje s bossy pak celou obtížnost pozvedají ještě o úroveň výše. Při každém z nich je nutné najít slabinu, bez které bosse zkrátka nejde porazit.
Za výhru nad nepřáteli je hrdina odměňován získáváním duší, které zde figurují jako nezbytnost pro osvojení si dalších schopností. Duše jsou bezprostředně nutné pro přežití hrdiny. Za smrt je hráč naopak trestán odebráním veškerých neuložených duší a ztrátou části své lidskosti, která ovlivňuje jeho vzhled. Méně človečenství znamená větší posun k vzezření zombie a naopak. Ukládání postupu je vyřešeno na záchytných bodech. Jsou prezentovány ohništi, které jsou jedinými bezpečnými body ve hře. V případě uložení hry dochází k respawnu veškerých nepřátel kromě bossů.
Cennou součástí titulu je i značně originální forma multiplayeru. Ve hře lze neustále narážet na různé odkazy po jiných hráčích, od pouhých nápisů v úrovních, až po duše. Střetnout se však lze i s hráči samotnými. Ti se mohou kdykoliv připojit do vaší hry a buď vás rovnou napadnout, nebo přátelsky vyzvat na souboj. Nejde o titul určený casual hráčům, či hráčům se slabými nervy. Cílovou skupinou jsou všichni ti, kteří vyžadují výzvu, ti, kteří nechtějí postup ve hře zadarmo a kterým nevadí, že některé souboje s monstry budou muset mnohokrát opakovat, než se jim podaří postoupit dále.
Pro hru vyšlo rozšíření Artorias of the Abyss, které prvně vyšlo jako součást Prepare to Die Edition na PC a později vyšlo i pro konzolové verze.
Hra začíná podobně jako každé druhé RPG. Nejdříve se vytváří hlavní postava. Volby jsou tradiční, na výběr je pohlaví, třída (povolání) a vzhled charakteru. Poté je již hráč vržen do otevřeného světa, který atmosférou staví na temnotě a značné brutalitě soubojů. Toto RPG je na dnešní poměry obtížnější, a tak není radno podceňovat žádného nepřítele. Souboje s monstry mnohdy obnáší i na několik minut urputného zápolení. Je nezbytné znát taktiku protivníků a vlastnosti prostředí. Každičká chyba může snadno vyústit v hráčovu smrt. Souboje s bossy pak celou obtížnost pozvedají ještě o úroveň výše. Při každém z nich je nutné najít slabinu, bez které bosse zkrátka nejde porazit.
Za výhru nad nepřáteli je hrdina odměňován získáváním duší, které zde figurují jako nezbytnost pro osvojení si dalších schopností. Duše jsou bezprostředně nutné pro přežití hrdiny. Za smrt je hráč naopak trestán odebráním veškerých neuložených duší a ztrátou části své lidskosti, která ovlivňuje jeho vzhled. Méně človečenství znamená větší posun k vzezření zombie a naopak. Ukládání postupu je vyřešeno na záchytných bodech. Jsou prezentovány ohništi, které jsou jedinými bezpečnými body ve hře. V případě uložení hry dochází k respawnu veškerých nepřátel kromě bossů.
Cennou součástí titulu je i značně originální forma multiplayeru. Ve hře lze neustále narážet na různé odkazy po jiných hráčích, od pouhých nápisů v úrovních, až po duše. Střetnout se však lze i s hráči samotnými. Ti se mohou kdykoliv připojit do vaší hry a buď vás rovnou napadnout, nebo přátelsky vyzvat na souboj. Nejde o titul určený casual hráčům, či hráčům se slabými nervy. Cílovou skupinou jsou všichni ti, kteří vyžadují výzvu, ti, kteří nechtějí postup ve hře zadarmo a kterým nevadí, že některé souboje s monstry budou muset mnohokrát opakovat, než se jim podaří postoupit dále.
Pro hru vyšlo rozšíření Artorias of the Abyss, které prvně vyšlo jako součást Prepare to Die Edition na PC a později vyšlo i pro konzolové verze.
Hra začíná podobně jako každé druhé RPG. Nejdříve se vytváří hlavní postava. Volby jsou tradiční, na výběr je pohlaví, třída (povolání) a vzhled charakteru. Poté je již hráč vržen do otevřeného světa, který atmosférou staví na temnotě a značné brutalitě soubojů. Toto RPG je na dnešní poměry obtížnější, a tak není radno podceňovat žádného nepřítele. Souboje s monstry mnohdy obnáší i na několik minut urputného zápolení. Je nezbytné znát taktiku protivníků a vlastnosti prostředí. Každičká chyba může snadno vyústit v hráčovu smrt. Souboje s bossy pak celou obtížnost pozvedají ještě o úroveň výše. Při každém z nich je nutné najít slabinu, bez které bosse zkrátka nejde porazit.
Za výhru nad nepřáteli je hrdina odměňován získáváním duší, které zde figurují jako nezbytnost pro osvojení si dalších schopností. Duše jsou bezprostředně nutné pro přežití hrdiny. Za smrt je hráč naopak trestán odebráním veškerých neuložených duší a ztrátou části své lidskosti, která ovlivňuje jeho vzhled. Méně človečenství znamená větší posun k vzezření zombie a naopak. Ukládání postupu je vyřešeno na záchytných bodech. Jsou prezentovány ohništi, které jsou jedinými bezpečnými body ve hře. V případě uložení hry dochází k respawnu veškerých nepřátel kromě bossů.
Cennou součástí titulu je i značně originální forma multiplayeru. Ve hře lze neustále narážet na různé odkazy po jiných hráčích, od pouhých nápisů v úrovních, až po duše. Střetnout se však lze i s hráči samotnými. Ti se mohou kdykoliv připojit do vaší hry a buď vás rovnou napadnout, nebo přátelsky vyzvat na souboj. Nejde o titul určený casual hráčům, či hráčům se slabými nervy. Cílovou skupinou jsou všichni ti, kteří vyžadují výzvu, ti, kteří nechtějí postup ve hře zadarmo a kterým nevadí, že některé souboje s monstry budou muset mnohokrát opakovat, než se jim podaří postoupit dále.
Pro hru vyšlo rozšíření Artorias of the Abyss, které prvně vyšlo jako součást Prepare to Die Edition na PC a později vyšlo i pro konzolové verze.
Hra začíná podobně jako každé druhé RPG. Nejdříve se vytváří hlavní postava. Volby jsou tradiční, na výběr je pohlaví, třída (povolání) a vzhled charakteru. Poté je již hráč vržen do otevřeného světa, který atmosférou staví na temnotě a značné brutalitě soubojů. Toto RPG je na dnešní poměry obtížnější, a tak není radno podceňovat žádného nepřítele. Souboje s monstry mnohdy obnáší i na několik minut urputného zápolení. Je nezbytné znát taktiku protivníků a vlastnosti prostředí. Každičká chyba může snadno vyústit v hráčovu smrt. Souboje s bossy pak celou obtížnost pozvedají ještě o úroveň výše. Při každém z nich je nutné najít slabinu, bez které bosse zkrátka nejde porazit.
Za výhru nad nepřáteli je hrdina odměňován získáváním duší, které zde figurují jako nezbytnost pro osvojení si dalších schopností. Duše jsou bezprostředně nutné pro přežití hrdiny. Za smrt je hráč naopak trestán odebráním veškerých neuložených duší a ztrátou části své lidskosti, která ovlivňuje jeho vzhled. Méně človečenství znamená větší posun k vzezření zombie a naopak. Ukládání postupu je vyřešeno na záchytných bodech. Jsou prezentovány ohništi, které jsou jedinými bezpečnými body ve hře. V případě uložení hry dochází k respawnu veškerých nepřátel kromě bossů.
Cennou součástí titulu je i značně originální forma multiplayeru. Ve hře lze neustále narážet na různé odkazy po jiných hráčích, od pouhých nápisů v úrovních, až po duše. Střetnout se však lze i s hráči samotnými. Ti se mohou kdykoliv připojit do vaší hry a buď vás rovnou napadnout, nebo přátelsky vyzvat na souboj. Nejde o titul určený casual hráčům, či hráčům se slabými nervy. Cílovou skupinou jsou všichni ti, kteří vyžadují výzvu, ti, kteří nechtějí postup ve hře zadarmo a kterým nevadí, že některé souboje s monstry budou muset mnohokrát opakovat, než se jim podaří postoupit dále.
Pro hru vyšlo rozšíření Artorias of the Abyss, které prvně vyšlo jako součást Prepare to Die Edition na PC a později vyšlo i pro konzolové verze.
Hra začíná podobně jako každé druhé RPG. Nejdříve se vytváří hlavní postava. Volby jsou tradiční, na výběr je pohlaví, třída (povolání) a vzhled charakteru. Poté je již hráč vržen do otevřeného světa, který atmosférou staví na temnotě a značné brutalitě soubojů. Toto RPG je na dnešní poměry obtížnější, a tak není radno podceňovat žádného nepřítele. Souboje s monstry mnohdy obnáší i na několik minut urputného zápolení. Je nezbytné znát taktiku protivníků a vlastnosti prostředí. Každičká chyba může snadno vyústit v hráčovu smrt. Souboje s bossy pak celou obtížnost pozvedají ještě o úroveň výše. Při každém z nich je nutné najít slabinu, bez které bosse zkrátka nejde porazit.
Za výhru nad nepřáteli je hrdina odměňován získáváním duší, které zde figurují jako nezbytnost pro osvojení si dalších schopností. Duše jsou bezprostředně nutné pro přežití hrdiny. Za smrt je hráč naopak trestán odebráním veškerých neuložených duší a ztrátou části své lidskosti, která ovlivňuje jeho vzhled. Méně človečenství znamená větší posun k vzezření zombie a naopak. Ukládání postupu je vyřešeno na záchytných bodech. Jsou prezentovány ohništi, které jsou jedinými bezpečnými body ve hře. V případě uložení hry dochází k respawnu veškerých nepřátel kromě bossů.
Cennou součástí titulu je i značně originální forma multiplayeru. Ve hře lze neustále narážet na různé odkazy po jiných hráčích, od pouhých nápisů v úrovních, až po duše. Střetnout se však lze i s hráči samotnými. Ti se mohou kdykoliv připojit do vaší hry a buď vás rovnou napadnout, nebo přátelsky vyzvat na souboj. Nejde o titul určený casual hráčům, či hráčům se slabými nervy. Cílovou skupinou jsou všichni ti, kteří vyžadují výzvu, ti, kteří nechtějí postup ve hře zadarmo a kterým nevadí, že některé souboje s monstry budou muset mnohokrát opakovat, než se jim podaří postoupit dále.
Pro hru vyšlo rozšíření Artorias of the Abyss, které prvně vyšlo jako součást Prepare to Die Edition na PC a později vyšlo i pro konzolové verze.