Krátce po uvedení Cybernoid: The Fighting Machine na trh se objevilo pokračování na počítačích ZX Spectrum a Commodore 64 včetně jejich portů na další, v té době populární, herní platformy. Hráči tak dostali skvělou příležitost pokračovat v zastoupení Federace v honbě za vesmírnými piráty do jejich zdánlivě nedobytné pevnosti. 
Hratelnostně se druhý díl podobá svému předchůdci a hráč zde se svým minirobotem prolétá mnoha úrovněmi, které připomínají z boku nahlížené labyrinty. Jednotlivé obrazovky, představující vždy určitou část nepřátelského systému, se mezi sebou hladce střídají tak, jak hráč labyrintem prolétá a přináší vždy nová překvapení a množství protivníků s mnohdy nepředvídatelným chováním. Proti nepřátelům platí hlavní laserová zbraň a několik dalších extra zbraní, jako jsou skákací miny, zaměřovací zbraně  nebo inteligentní bomby a rakety vybuchující až v okamžiku, kdy dostihnou svůj cíl.
Hra byla ve své době poměrně populární a je snadno zapamatovatelná pro svou grafiku a zvuk.
				
									Cybernoid II: The Revenge
															Hewson Consultants • 
															Thalion Software (AtST)
														
							
						 
							 
						