Don't run, fight against fate.
Příběh Crystar si pohrává s myšlenkou katarze a sleduje tak dvě sestry procházející děsivým očistcem. Rei, starší ze sester, se snaží ochránit Mirai a najít cestu ven přes nebezpečná monstra. V Rei ale dřímá skrytá síla, která se s neuváženým využitím může otočit proti ní. A taky se tak stane, když omylem svou sestru zabije. Démoni ale přichází s nabídkou možnosti, jak Mirai přivést zpět k životu, nebude to ovšem zadarmo...
Jedná se o další z řady budgetových RPG od vydavatele Spike Chunsoft. Tentokrát vsadili na akčnější pojetí a tudíž veškeré souboje probíhají real-time. Samotný název dává tušit, že se hra ve velkém točí kolem pláče, který ve hře hraje roli především při mentálním vývoji hlavní hrdinky, ale také působí na její vybavení. Jako v jiných hrách, kde se bojem plní například ukazatel hněvu, zde se plní tzv. „Tear Gauge“, po jehož maximu lze vyvolat Guardiana a získat značnou výhodu na bojišti. Rei se může během hry vracet z očistce do reálného světa, kde se ve svém pokoji lze připravit na dungeony, nebo prohlédnout sběratelské předměty nebo třeba vzpomínky na život padlých nepřátel zvaných „Revenants“ a další. Mimo Rei jsou k dispozici i další hratelné postavy.
Příběh Crystar si pohrává s myšlenkou katarze a sleduje tak dvě sestry procházející děsivým očistcem. Rei, starší ze sester, se snaží ochránit Mirai a najít cestu ven přes nebezpečná monstra. V Rei ale dřímá skrytá síla, která se s neuváženým využitím může otočit proti ní. A taky se tak stane, když omylem svou sestru zabije. Démoni ale přichází s nabídkou možnosti, jak Mirai přivést zpět k životu, nebude to ovšem zadarmo...
Jedná se o další z řady budgetových RPG od vydavatele Spike Chunsoft. Tentokrát vsadili na akčnější pojetí a tudíž veškeré souboje probíhají real-time. Samotný název dává tušit, že se hra ve velkém točí kolem pláče, který ve hře hraje roli především při mentálním vývoji hlavní hrdinky, ale také působí na její vybavení. Jako v jiných hrách, kde se bojem plní například ukazatel hněvu, zde se plní tzv. „Tear Gauge“, po jehož maximu lze vyvolat Guardiana a získat značnou výhodu na bojišti. Rei se může během hry vracet z očistce do reálného světa, kde se ve svém pokoji lze připravit na dungeony, nebo prohlédnout sběratelské předměty nebo třeba vzpomínky na život padlých nepřátel zvaných „Revenants“ a další. Mimo Rei jsou k dispozici i další hratelné postavy.
Don't run, fight against fate.
Příběh Crystar si pohrává s myšlenkou katarze a sleduje tak dvě sestry procházející děsivým očistcem. Rei, starší ze sester, se snaží ochránit Mirai a najít cestu ven přes nebezpečná monstra. V Rei ale dřímá skrytá síla, která se s neuváženým využitím může otočit proti ní. A taky se tak stane, když omylem svou sestru zabije. Démoni ale přichází s nabídkou možnosti, jak Mirai přivést zpět k životu, nebude to ovšem zadarmo...
Jedná se o další z řady budgetových RPG od vydavatele Spike Chunsoft. Tentokrát vsadili na akčnější pojetí a tudíž veškeré souboje probíhají real-time. Samotný název dává tušit, že se hra ve velkém točí kolem pláče, který ve hře hraje roli především při mentálním vývoji hlavní hrdinky, ale také působí na její vybavení. Jako v jiných hrách, kde se bojem plní například ukazatel hněvu, zde se plní tzv. „Tear Gauge“, po jehož maximu lze vyvolat Guardiana a získat značnou výhodu na bojišti. Rei se může během hry vracet z očistce do reálného světa, kde se ve svém pokoji lze připravit na dungeony, nebo prohlédnout sběratelské předměty nebo třeba vzpomínky na život padlých nepřátel zvaných „Revenants“ a další. Mimo Rei jsou k dispozici i další hratelné postavy.
Příběh Crystar si pohrává s myšlenkou katarze a sleduje tak dvě sestry procházející děsivým očistcem. Rei, starší ze sester, se snaží ochránit Mirai a najít cestu ven přes nebezpečná monstra. V Rei ale dřímá skrytá síla, která se s neuváženým využitím může otočit proti ní. A taky se tak stane, když omylem svou sestru zabije. Démoni ale přichází s nabídkou možnosti, jak Mirai přivést zpět k životu, nebude to ovšem zadarmo...
Jedná se o další z řady budgetových RPG od vydavatele Spike Chunsoft. Tentokrát vsadili na akčnější pojetí a tudíž veškeré souboje probíhají real-time. Samotný název dává tušit, že se hra ve velkém točí kolem pláče, který ve hře hraje roli především při mentálním vývoji hlavní hrdinky, ale také působí na její vybavení. Jako v jiných hrách, kde se bojem plní například ukazatel hněvu, zde se plní tzv. „Tear Gauge“, po jehož maximu lze vyvolat Guardiana a získat značnou výhodu na bojišti. Rei se může během hry vracet z očistce do reálného světa, kde se ve svém pokoji lze připravit na dungeony, nebo prohlédnout sběratelské předměty nebo třeba vzpomínky na život padlých nepřátel zvaných „Revenants“ a další. Mimo Rei jsou k dispozici i další hratelné postavy.
Don't run, fight against fate.
Příběh Crystar si pohrává s myšlenkou katarze a sleduje tak dvě sestry procházející děsivým očistcem. Rei, starší ze sester, se snaží ochránit Mirai a najít cestu ven přes nebezpečná monstra. V Rei ale dřímá skrytá síla, která se s neuváženým využitím může otočit proti ní. A taky se tak stane, když omylem svou sestru zabije. Démoni ale přichází s nabídkou možnosti, jak Mirai přivést zpět k životu, nebude to ovšem zadarmo...
Jedná se o další z řady budgetových RPG od vydavatele Spike Chunsoft. Tentokrát vsadili na akčnější pojetí a tudíž veškeré souboje probíhají real-time. Samotný název dává tušit, že se hra ve velkém točí kolem pláče, který ve hře hraje roli především při mentálním vývoji hlavní hrdinky, ale také působí na její vybavení. Jako v jiných hrách, kde se bojem plní například ukazatel hněvu, zde se plní tzv. „Tear Gauge“, po jehož maximu lze vyvolat Guardiana a získat značnou výhodu na bojišti. Rei se může během hry vracet z očistce do reálného světa, kde se ve svém pokoji lze připravit na dungeony, nebo prohlédnout sběratelské předměty nebo třeba vzpomínky na život padlých nepřátel zvaných „Revenants“ a další. Mimo Rei jsou k dispozici i další hratelné postavy.
Příběh Crystar si pohrává s myšlenkou katarze a sleduje tak dvě sestry procházející děsivým očistcem. Rei, starší ze sester, se snaží ochránit Mirai a najít cestu ven přes nebezpečná monstra. V Rei ale dřímá skrytá síla, která se s neuváženým využitím může otočit proti ní. A taky se tak stane, když omylem svou sestru zabije. Démoni ale přichází s nabídkou možnosti, jak Mirai přivést zpět k životu, nebude to ovšem zadarmo...
Jedná se o další z řady budgetových RPG od vydavatele Spike Chunsoft. Tentokrát vsadili na akčnější pojetí a tudíž veškeré souboje probíhají real-time. Samotný název dává tušit, že se hra ve velkém točí kolem pláče, který ve hře hraje roli především při mentálním vývoji hlavní hrdinky, ale také působí na její vybavení. Jako v jiných hrách, kde se bojem plní například ukazatel hněvu, zde se plní tzv. „Tear Gauge“, po jehož maximu lze vyvolat Guardiana a získat značnou výhodu na bojišti. Rei se může během hry vracet z očistce do reálného světa, kde se ve svém pokoji lze připravit na dungeony, nebo prohlédnout sběratelské předměty nebo třeba vzpomínky na život padlých nepřátel zvaných „Revenants“ a další. Mimo Rei jsou k dispozici i další hratelné postavy.
Don't run, fight against fate.
Příběh Crystar si pohrává s myšlenkou katarze a sleduje tak dvě sestry procházející děsivým očistcem. Rei, starší ze sester, se snaží ochránit Mirai a najít cestu ven přes nebezpečná monstra. V Rei ale dřímá skrytá síla, která se s neuváženým využitím může otočit proti ní. A taky se tak stane, když omylem svou sestru zabije. Démoni ale přichází s nabídkou možnosti, jak Mirai přivést zpět k životu, nebude to ovšem zadarmo...
Jedná se o další z řady budgetových RPG od vydavatele Spike Chunsoft. Tentokrát vsadili na akčnější pojetí a tudíž veškeré souboje probíhají real-time. Samotný název dává tušit, že se hra ve velkém točí kolem pláče, který ve hře hraje roli především při mentálním vývoji hlavní hrdinky, ale také působí na její vybavení. Jako v jiných hrách, kde se bojem plní například ukazatel hněvu, zde se plní tzv. „Tear Gauge“, po jehož maximu lze vyvolat Guardiana a získat značnou výhodu na bojišti. Rei se může během hry vracet z očistce do reálného světa, kde se ve svém pokoji lze připravit na dungeony, nebo prohlédnout sběratelské předměty nebo třeba vzpomínky na život padlých nepřátel zvaných „Revenants“ a další. Mimo Rei jsou k dispozici i další hratelné postavy.
Příběh Crystar si pohrává s myšlenkou katarze a sleduje tak dvě sestry procházející děsivým očistcem. Rei, starší ze sester, se snaží ochránit Mirai a najít cestu ven přes nebezpečná monstra. V Rei ale dřímá skrytá síla, která se s neuváženým využitím může otočit proti ní. A taky se tak stane, když omylem svou sestru zabije. Démoni ale přichází s nabídkou možnosti, jak Mirai přivést zpět k životu, nebude to ovšem zadarmo...
Jedná se o další z řady budgetových RPG od vydavatele Spike Chunsoft. Tentokrát vsadili na akčnější pojetí a tudíž veškeré souboje probíhají real-time. Samotný název dává tušit, že se hra ve velkém točí kolem pláče, který ve hře hraje roli především při mentálním vývoji hlavní hrdinky, ale také působí na její vybavení. Jako v jiných hrách, kde se bojem plní například ukazatel hněvu, zde se plní tzv. „Tear Gauge“, po jehož maximu lze vyvolat Guardiana a získat značnou výhodu na bojišti. Rei se může během hry vracet z očistce do reálného světa, kde se ve svém pokoji lze připravit na dungeony, nebo prohlédnout sběratelské předměty nebo třeba vzpomínky na život padlých nepřátel zvaných „Revenants“ a další. Mimo Rei jsou k dispozici i další hratelné postavy.