Když Cadence prohledávala pozůstalost po svém otci Dorianovi, nalezla stopy, díky nimž by mohla odhalit, co stojí za jeho zmizením před dvěma lety. S rýčem v ruce se proto vydává na hřbitov a začíná hloubit. Záhy se však propadá do krypty, jíž vládne zlovolný NecroDancer. Hrdince tedy nezbývá než tančit, jak vládce duní.
Crypt of the NecroDancer lze nejsnáze charakterizovat jako rytmický rogue-like. Cadence prozkoumává náhodně generované kobky, v nichž bojuje s nepřáteli, prokopává zdi, získává nové vybavení a hromadí poklady. Veškeré činnosti je přitom třeba vykonávat v rytmu skladby, která právě hraje, neboť v této kryptě je rytmu podřízeno vše. Dobře sladění hráči jsou odměněni větším množstvím zlata a posílením některých předmětů. Špatně sladění hráči záhy bídně zhynou a vrátí se na počátek.
Komu by nevyhovovala hudba dodaná tvůrci, může si do hry importovat jakoukoli vlastní.
Crypt of the NecroDancer lze nejsnáze charakterizovat jako rytmický rogue-like. Cadence prozkoumává náhodně generované kobky, v nichž bojuje s nepřáteli, prokopává zdi, získává nové vybavení a hromadí poklady. Veškeré činnosti je přitom třeba vykonávat v rytmu skladby, která právě hraje, neboť v této kryptě je rytmu podřízeno vše. Dobře sladění hráči jsou odměněni větším množstvím zlata a posílením některých předmětů. Špatně sladění hráči záhy bídně zhynou a vrátí se na počátek.
Komu by nevyhovovala hudba dodaná tvůrci, může si do hry importovat jakoukoli vlastní.
Když Cadence prohledávala pozůstalost po svém otci Dorianovi, nalezla stopy, díky nimž by mohla odhalit, co stojí za jeho zmizením před dvěma lety. S rýčem v ruce se proto vydává na hřbitov a začíná hloubit. Záhy se však propadá do krypty, jíž vládne zlovolný NecroDancer. Hrdince tedy nezbývá než tančit, jak vládce duní.
Crypt of the NecroDancer lze nejsnáze charakterizovat jako rytmický rogue-like. Cadence prozkoumává náhodně generované kobky, v nichž bojuje s nepřáteli, prokopává zdi, získává nové vybavení a hromadí poklady. Veškeré činnosti je přitom třeba vykonávat v rytmu skladby, která právě hraje, neboť v této kryptě je rytmu podřízeno vše. Dobře sladění hráči jsou odměněni větším množstvím zlata a posílením některých předmětů. Špatně sladění hráči záhy bídně zhynou a vrátí se na počátek.
Komu by nevyhovovala hudba dodaná tvůrci, může si do hry importovat jakoukoli vlastní.
Crypt of the NecroDancer lze nejsnáze charakterizovat jako rytmický rogue-like. Cadence prozkoumává náhodně generované kobky, v nichž bojuje s nepřáteli, prokopává zdi, získává nové vybavení a hromadí poklady. Veškeré činnosti je přitom třeba vykonávat v rytmu skladby, která právě hraje, neboť v této kryptě je rytmu podřízeno vše. Dobře sladění hráči jsou odměněni větším množstvím zlata a posílením některých předmětů. Špatně sladění hráči záhy bídně zhynou a vrátí se na počátek.
Komu by nevyhovovala hudba dodaná tvůrci, může si do hry importovat jakoukoli vlastní.
Když Cadence prohledávala pozůstalost po svém otci Dorianovi, nalezla stopy, díky nimž by mohla odhalit, co stojí za jeho zmizením před dvěma lety. S rýčem v ruce se proto vydává na hřbitov a začíná hloubit. Záhy se však propadá do krypty, jíž vládne zlovolný NecroDancer. Hrdince tedy nezbývá než tančit, jak vládce duní.
Crypt of the NecroDancer lze nejsnáze charakterizovat jako rytmický rogue-like. Cadence prozkoumává náhodně generované kobky, v nichž bojuje s nepřáteli, prokopává zdi, získává nové vybavení a hromadí poklady. Veškeré činnosti je přitom třeba vykonávat v rytmu skladby, která právě hraje, neboť v této kryptě je rytmu podřízeno vše. Dobře sladění hráči jsou odměněni větším množstvím zlata a posílením některých předmětů. Špatně sladění hráči záhy bídně zhynou a vrátí se na počátek.
Komu by nevyhovovala hudba dodaná tvůrci, může si do hry importovat jakoukoli vlastní.
Crypt of the NecroDancer lze nejsnáze charakterizovat jako rytmický rogue-like. Cadence prozkoumává náhodně generované kobky, v nichž bojuje s nepřáteli, prokopává zdi, získává nové vybavení a hromadí poklady. Veškeré činnosti je přitom třeba vykonávat v rytmu skladby, která právě hraje, neboť v této kryptě je rytmu podřízeno vše. Dobře sladění hráči jsou odměněni větším množstvím zlata a posílením některých předmětů. Špatně sladění hráči záhy bídně zhynou a vrátí se na počátek.
Komu by nevyhovovala hudba dodaná tvůrci, může si do hry importovat jakoukoli vlastní.
Když Cadence prohledávala pozůstalost po svém otci Dorianovi, nalezla stopy, díky nimž by mohla odhalit, co stojí za jeho zmizením před dvěma lety. S rýčem v ruce se proto vydává na hřbitov a začíná hloubit. Záhy se však propadá do krypty, jíž vládne zlovolný NecroDancer. Hrdince tedy nezbývá než tančit, jak vládce duní.
Crypt of the NecroDancer lze nejsnáze charakterizovat jako rytmický rogue-like. Cadence prozkoumává náhodně generované kobky, v nichž bojuje s nepřáteli, prokopává zdi, získává nové vybavení a hromadí poklady. Veškeré činnosti je přitom třeba vykonávat v rytmu skladby, která právě hraje, neboť v této kryptě je rytmu podřízeno vše. Dobře sladění hráči jsou odměněni větším množstvím zlata a posílením některých předmětů. Špatně sladění hráči záhy bídně zhynou a vrátí se na počátek.
Komu by nevyhovovala hudba dodaná tvůrci, může si do hry importovat jakoukoli vlastní.
Crypt of the NecroDancer lze nejsnáze charakterizovat jako rytmický rogue-like. Cadence prozkoumává náhodně generované kobky, v nichž bojuje s nepřáteli, prokopává zdi, získává nové vybavení a hromadí poklady. Veškeré činnosti je přitom třeba vykonávat v rytmu skladby, která právě hraje, neboť v této kryptě je rytmu podřízeno vše. Dobře sladění hráči jsou odměněni větším množstvím zlata a posílením některých předmětů. Špatně sladění hráči záhy bídně zhynou a vrátí se na počátek.
Komu by nevyhovovala hudba dodaná tvůrci, může si do hry importovat jakoukoli vlastní.
Když Cadence prohledávala pozůstalost po svém otci Dorianovi, nalezla stopy, díky nimž by mohla odhalit, co stojí za jeho zmizením před dvěma lety. S rýčem v ruce se proto vydává na hřbitov a začíná hloubit. Záhy se však propadá do krypty, jíž vládne zlovolný NecroDancer. Hrdince tedy nezbývá než tančit, jak vládce duní.
Crypt of the NecroDancer lze nejsnáze charakterizovat jako rytmický rogue-like. Cadence prozkoumává náhodně generované kobky, v nichž bojuje s nepřáteli, prokopává zdi, získává nové vybavení a hromadí poklady. Veškeré činnosti je přitom třeba vykonávat v rytmu skladby, která právě hraje, neboť v této kryptě je rytmu podřízeno vše. Dobře sladění hráči jsou odměněni větším množstvím zlata a posílením některých předmětů. Špatně sladění hráči záhy bídně zhynou a vrátí se na počátek.
Komu by nevyhovovala hudba dodaná tvůrci, může si do hry importovat jakoukoli vlastní.
Crypt of the NecroDancer lze nejsnáze charakterizovat jako rytmický rogue-like. Cadence prozkoumává náhodně generované kobky, v nichž bojuje s nepřáteli, prokopává zdi, získává nové vybavení a hromadí poklady. Veškeré činnosti je přitom třeba vykonávat v rytmu skladby, která právě hraje, neboť v této kryptě je rytmu podřízeno vše. Dobře sladění hráči jsou odměněni větším množstvím zlata a posílením některých předmětů. Špatně sladění hráči záhy bídně zhynou a vrátí se na počátek.
Komu by nevyhovovala hudba dodaná tvůrci, může si do hry importovat jakoukoli vlastní.
Když Cadence prohledávala pozůstalost po svém otci Dorianovi, nalezla stopy, díky nimž by mohla odhalit, co stojí za jeho zmizením před dvěma lety. S rýčem v ruce se proto vydává na hřbitov a začíná hloubit. Záhy se však propadá do krypty, jíž vládne zlovolný NecroDancer. Hrdince tedy nezbývá než tančit, jak vládce duní.
Crypt of the NecroDancer lze nejsnáze charakterizovat jako rytmický rogue-like. Cadence prozkoumává náhodně generované kobky, v nichž bojuje s nepřáteli, prokopává zdi, získává nové vybavení a hromadí poklady. Veškeré činnosti je přitom třeba vykonávat v rytmu skladby, která právě hraje, neboť v této kryptě je rytmu podřízeno vše. Dobře sladění hráči jsou odměněni větším množstvím zlata a posílením některých předmětů. Špatně sladění hráči záhy bídně zhynou a vrátí se na počátek.
Komu by nevyhovovala hudba dodaná tvůrci, může si do hry importovat jakoukoli vlastní.
Crypt of the NecroDancer lze nejsnáze charakterizovat jako rytmický rogue-like. Cadence prozkoumává náhodně generované kobky, v nichž bojuje s nepřáteli, prokopává zdi, získává nové vybavení a hromadí poklady. Veškeré činnosti je přitom třeba vykonávat v rytmu skladby, která právě hraje, neboť v této kryptě je rytmu podřízeno vše. Dobře sladění hráči jsou odměněni větším množstvím zlata a posílením některých předmětů. Špatně sladění hráči záhy bídně zhynou a vrátí se na počátek.
Komu by nevyhovovala hudba dodaná tvůrci, může si do hry importovat jakoukoli vlastní.
Když Cadence prohledávala pozůstalost po svém otci Dorianovi, nalezla stopy, díky nimž by mohla odhalit, co stojí za jeho zmizením před dvěma lety. S rýčem v ruce se proto vydává na hřbitov a začíná hloubit. Záhy se však propadá do krypty, jíž vládne zlovolný NecroDancer. Hrdince tedy nezbývá než tančit, jak vládce duní.
Crypt of the NecroDancer lze nejsnáze charakterizovat jako rytmický rogue-like. Cadence prozkoumává náhodně generované kobky, v nichž bojuje s nepřáteli, prokopává zdi, získává nové vybavení a hromadí poklady. Veškeré činnosti je přitom třeba vykonávat v rytmu skladby, která právě hraje, neboť v této kryptě je rytmu podřízeno vše. Dobře sladění hráči jsou odměněni větším množstvím zlata a posílením některých předmětů. Špatně sladění hráči záhy bídně zhynou a vrátí se na počátek.
Komu by nevyhovovala hudba dodaná tvůrci, může si do hry importovat jakoukoli vlastní.
Crypt of the NecroDancer lze nejsnáze charakterizovat jako rytmický rogue-like. Cadence prozkoumává náhodně generované kobky, v nichž bojuje s nepřáteli, prokopává zdi, získává nové vybavení a hromadí poklady. Veškeré činnosti je přitom třeba vykonávat v rytmu skladby, která právě hraje, neboť v této kryptě je rytmu podřízeno vše. Dobře sladění hráči jsou odměněni větším množstvím zlata a posílením některých předmětů. Špatně sladění hráči záhy bídně zhynou a vrátí se na počátek.
Komu by nevyhovovala hudba dodaná tvůrci, může si do hry importovat jakoukoli vlastní.
Když Cadence prohledávala pozůstalost po svém otci Dorianovi, nalezla stopy, díky nimž by mohla odhalit, co stojí za jeho zmizením před dvěma lety. S rýčem v ruce se proto vydává na hřbitov a začíná hloubit. Záhy se však propadá do krypty, jíž vládne zlovolný NecroDancer. Hrdince tedy nezbývá než tančit, jak vládce duní.
Crypt of the NecroDancer lze nejsnáze charakterizovat jako rytmický rogue-like. Cadence prozkoumává náhodně generované kobky, v nichž bojuje s nepřáteli, prokopává zdi, získává nové vybavení a hromadí poklady. Veškeré činnosti je přitom třeba vykonávat v rytmu skladby, která právě hraje, neboť v této kryptě je rytmu podřízeno vše. Dobře sladění hráči jsou odměněni větším množstvím zlata a posílením některých předmětů. Špatně sladění hráči záhy bídně zhynou a vrátí se na počátek.
Komu by nevyhovovala hudba dodaná tvůrci, může si do hry importovat jakoukoli vlastní.
Crypt of the NecroDancer lze nejsnáze charakterizovat jako rytmický rogue-like. Cadence prozkoumává náhodně generované kobky, v nichž bojuje s nepřáteli, prokopává zdi, získává nové vybavení a hromadí poklady. Veškeré činnosti je přitom třeba vykonávat v rytmu skladby, která právě hraje, neboť v této kryptě je rytmu podřízeno vše. Dobře sladění hráči jsou odměněni větším množstvím zlata a posílením některých předmětů. Špatně sladění hráči záhy bídně zhynou a vrátí se na počátek.
Komu by nevyhovovala hudba dodaná tvůrci, může si do hry importovat jakoukoli vlastní.