Creaks je hororová logická plošinovka od Amanita Design, která se od předchozích titulů studia liší žánrem a atmosférou.
Vaše postava putuje podzemním městem plným monster a dalších podivností. Hra je plošinovkou viděnou z boku, kdy v každé úrovni musí hráč řešit logické problémy a vyhýbat se monstrům. Může přitom využít toho, že monstra se bojí světla, tudíž jim může rozsvěcením bránit , aby někam šly, nebo je donutit, aby se pohybovaly jen na určitých místech. Pokud se monstrum dostane do světla, tak se změní v nábytek.
Vaše postava putuje podzemním městem plným monster a dalších podivností. Hra je plošinovkou viděnou z boku, kdy v každé úrovni musí hráč řešit logické problémy a vyhýbat se monstrům. Může přitom využít toho, že monstra se bojí světla, tudíž jim může rozsvěcením bránit , aby někam šly, nebo je donutit, aby se pohybovaly jen na určitých místech. Pokud se monstrum dostane do světla, tak se změní v nábytek.
Creaks je hororová logická plošinovka od Amanita Design, která se od předchozích titulů studia liší žánrem a atmosférou.
Vaše postava putuje podzemním městem plným monster, podobným kusům nábytku, a dalších podivností. Hra je plošinovkou viděnou z boku, kdy v každé úrovni musí hráč řešit logické problémy a vyhýbat se monstrům. Může přitom využít toho, že monstra se bojí světla, tudíž jim může rozsvěcením bránit , aby někam šly, nebo je donutit, aby se pohybovaly jen na určitých místech. Pokud se monstrum dostane do světla, tak se změní v nábytek.
Vaše postava putuje podzemním městem plným monster, podobným kusům nábytku, a dalších podivností. Hra je plošinovkou viděnou z boku, kdy v každé úrovni musí hráč řešit logické problémy a vyhýbat se monstrům. Může přitom využít toho, že monstra se bojí světla, tudíž jim může rozsvěcením bránit , aby někam šly, nebo je donutit, aby se pohybovaly jen na určitých místech. Pokud se monstrum dostane do světla, tak se změní v nábytek.
Creaks je hororová logická plošinovka od Amanita Design, která se od předchozích titulů studia liší žánrem a atmosférou.
Vaše postava putuje podzemním městem plným monster, podobným kusům nábytku, a dalších podivností. Hra je plošinovkou viděnou z boku, kdy v každé úrovni musí hráč řešit logické problémy a vyhýbat se monstrům. Může přitom využít toho, že monstra se bojí světla, tudíž jim může rozsvěcením bránit , aby někam šly, nebo je donutit, aby se pohybovaly jen na určitých místech. Pokud se monstrum dostane do světla, tak se změní v nábytek.
Vaše postava putuje podzemním městem plným monster, podobným kusům nábytku, a dalších podivností. Hra je plošinovkou viděnou z boku, kdy v každé úrovni musí hráč řešit logické problémy a vyhýbat se monstrům. Může přitom využít toho, že monstra se bojí světla, tudíž jim může rozsvěcením bránit , aby někam šly, nebo je donutit, aby se pohybovaly jen na určitých místech. Pokud se monstrum dostane do světla, tak se změní v nábytek.
Creaks je hororová logická plošinovka od Amanita Design, která se od předchozích titulů studia liší žánrem a atmosférou.
Vaše postava putuje podzemním městem plným monster, podobným kusům nábytku, a dalších podivností. Hra je plošinovkou viděnou z boku, kdy v každé úrovni musí hráč řešit logické problémy a vyhýbat se monstrům. Může přitom využít toho, že monstra se bojí světla, tudíž jim může rozsvěcením bránit , aby někam šly, nebo je donutit, aby se pohybovaly jen na určitých místech. Pokud se monstrum dostane do světla, tak se změní v nábytek.
Vaše postava putuje podzemním městem plným monster, podobným kusům nábytku, a dalších podivností. Hra je plošinovkou viděnou z boku, kdy v každé úrovni musí hráč řešit logické problémy a vyhýbat se monstrům. Může přitom využít toho, že monstra se bojí světla, tudíž jim může rozsvěcením bránit , aby někam šly, nebo je donutit, aby se pohybovaly jen na určitých místech. Pokud se monstrum dostane do světla, tak se změní v nábytek.
Creaks je hororová logická plošinovka od Amanita Design, která se od předchozích titulů studia liší žánrem a atmosférou.
Vaše postava putuje podzemním městem plným monster, podobným kusům nábytku, a dalších podivností. Hra je plošinovkou viděnou z boku, kdy v každé úrovni musí hráč řešit logické problémy a vyhýbat se monstrům. Může přitom využít toho, že monstra se bojí světla, tudíž jim může rozsvěcením bránit , aby někam šly, nebo je donutit, aby se pohybovaly jen na určitých místech. Pokud se monstrum dostane do světla, tak se změní v nábytek.
Vaše postava putuje podzemním městem plným monster, podobným kusům nábytku, a dalších podivností. Hra je plošinovkou viděnou z boku, kdy v každé úrovni musí hráč řešit logické problémy a vyhýbat se monstrům. Může přitom využít toho, že monstra se bojí světla, tudíž jim může rozsvěcením bránit , aby někam šly, nebo je donutit, aby se pohybovaly jen na určitých místech. Pokud se monstrum dostane do světla, tak se změní v nábytek.
Creaks je hororová logická plošinovka s prvky adventury od Amanita Design, která se od předchozích titulů studia liší žánrem a atmosférou. Hra začala vznikat mimo studio jako diplomová práce, ale později nad ní studio převzalo ochranou ruku a autoři Radim Jurda a Jan Chlup ji tak mohli dodělat více profesionálně a s pomocí dalších vývojářů. Vývoj tak trval cca 8 let.
Hráč ovládá chlapce, který jednoho dne objeví za stěnou průchod do podzemního světa. Tento svět je jiný, než jaký zná a zvědavost ho nutí k průzkumu. Cestou sestupuje níž a níž a zjišťuje, že tu žijí podivní tvorové a evidentně není vše v pořádku. Svět se pomalu rozpadá a je tak na něm, aby se pokusil tento proces zvrátit a pomohl těm správným postavám.
Chlapec se pohybuje do stran a pomocí různých žebříků, průchodů a děr i nahoru a dolů. Postup je dělen na menší celky, v podobě např. jedné místnosti, nebo patra, kde je potřeba vyřešit logický problém a dostat se dál. Do cesty se hráči staví různá monstra a roztodivní tvorové a je na něm, aby je pomocí prostředí a hry světla a stínu zpacifikoval a třeba i využil k postupu dál. Na některých místech je možné narazit i na různé většinou nepovinné minihry ve stylu pohyblivých obrazů, nebo mechanických dřevěných automatů.
Hra získala ocenění Česká hra roku 2020.
Hráč ovládá chlapce, který jednoho dne objeví za stěnou průchod do podzemního světa. Tento svět je jiný, než jaký zná a zvědavost ho nutí k průzkumu. Cestou sestupuje níž a níž a zjišťuje, že tu žijí podivní tvorové a evidentně není vše v pořádku. Svět se pomalu rozpadá a je tak na něm, aby se pokusil tento proces zvrátit a pomohl těm správným postavám.
Chlapec se pohybuje do stran a pomocí různých žebříků, průchodů a děr i nahoru a dolů. Postup je dělen na menší celky, v podobě např. jedné místnosti, nebo patra, kde je potřeba vyřešit logický problém a dostat se dál. Do cesty se hráči staví různá monstra a roztodivní tvorové a je na něm, aby je pomocí prostředí a hry světla a stínu zpacifikoval a třeba i využil k postupu dál. Na některých místech je možné narazit i na různé většinou nepovinné minihry ve stylu pohyblivých obrazů, nebo mechanických dřevěných automatů.
Hra získala ocenění Česká hra roku 2020.
Creaks je hororová logická plošinovka s prvky adventury od Amanita Design, která se od předchozích titulů studia liší žánrem a atmosférou. Hra začala vznikat mimo studio jako diplomová práce, ale později nad ní studio převzalo ochranou ruku a autoři Radim Jurda a Jan Chlup ji tak mohli dodělat více profesionálně a s pomocí dalších vývojářů. Vývoj tak trval cca 8 let.
Hráč ovládá chlapce, který jednoho dne objeví za stěnou průchod do podzemního světa. Tento svět je jiný, než jaký zná a zvědavost ho nutí k průzkumu. Cestou sestupuje níž a níž a zjišťuje, že tu žijí podivní tvorové a evidentně není vše v pořádku. Svět se pomalu rozpadá a je tak na něm, aby se pokusil tento proces zvrátit a pomohl těm správným postavám.
Chlapec se pohybuje do stran a pomocí různých žebříků, průchodů a děr i nahoru a dolů. Postup je dělen na menší celky, v podobě např. jedné místnosti, nebo patra, kde je potřeba vyřešit logický problém a dostat se dál. Do cesty se hráči staví různá monstra a roztodivní tvorové a je na něm, aby je pomocí prostředí a hry světla a stínu zpacifikoval a třeba i využil k postupu dál. Na některých místech je možné narazit i na různé většinou nepovinné minihry ve stylu pohyblivých obrazů, nebo mechanických dřevěných automatů.
Hra získala ocenění Česká hra roku 2020.
Hráč ovládá chlapce, který jednoho dne objeví za stěnou průchod do podzemního světa. Tento svět je jiný, než jaký zná a zvědavost ho nutí k průzkumu. Cestou sestupuje níž a níž a zjišťuje, že tu žijí podivní tvorové a evidentně není vše v pořádku. Svět se pomalu rozpadá a je tak na něm, aby se pokusil tento proces zvrátit a pomohl těm správným postavám.
Chlapec se pohybuje do stran a pomocí různých žebříků, průchodů a děr i nahoru a dolů. Postup je dělen na menší celky, v podobě např. jedné místnosti, nebo patra, kde je potřeba vyřešit logický problém a dostat se dál. Do cesty se hráči staví různá monstra a roztodivní tvorové a je na něm, aby je pomocí prostředí a hry světla a stínu zpacifikoval a třeba i využil k postupu dál. Na některých místech je možné narazit i na různé většinou nepovinné minihry ve stylu pohyblivých obrazů, nebo mechanických dřevěných automatů.
Hra získala ocenění Česká hra roku 2020.