Po ukončení ultrarealistické série Harpoon, která vycházela v letech 1989-2010 a která simulovala strategicko-taktické velení moderním námořním, leteckým a ve zjednodušené formě i pozemním vojenským operacím, vznikl v r. 2013 její duchovní nástupce Command: Modern Air Naval Operations. Command: Modern Operations je jejím pokračováním, který však umožňuje hrát většinu původních kampaní a scénářů. Je to možné z toho důvodu, že se spíše jedná o velký upgrade.
Došlo jednak k přepracování základního enginu, dále uživatelského rozhraní, dále je k dispozici možnost integrace s programem Tacview, který umožňuje všechny souboje sledovat "live" ve 3D formě (TacView je ovšem nutno zakoupit zvlášť). Oproti předešlému dílu se souboje odehrávají na kompletní mapě světa, na kterou jsou aplikovány reálné satelitní snímky ve vysokém rozlišení a je možné detailně zoomovat na jakékoli místo na zeměkouli. Už v předešlém díle byla k dispozici detailní databáze vojenské techniky od doby studené války a nejinak je tomu i zde. Míra detailů je omračující a většina najde ve hře uplatnění (například rozsah senzorů). Samozřejmostí je multiplayer a do hry byl přidán i generátor rychlých bitev. Dalším vylepšením je např. radiokomunikace mezi ponorkami, odolnost posádky letounů při překonávání nadzvukové rychlosti či upravitelné letové formace.
Hra je známá mimo jiné i tím, že se používá při výcviku a testování v Pentagonu.
Došlo jednak k přepracování základního enginu, dále uživatelského rozhraní, dále je k dispozici možnost integrace s programem Tacview, který umožňuje všechny souboje sledovat "live" ve 3D formě (TacView je ovšem nutno zakoupit zvlášť). Oproti předešlému dílu se souboje odehrávají na kompletní mapě světa, na kterou jsou aplikovány reálné satelitní snímky ve vysokém rozlišení a je možné detailně zoomovat na jakékoli místo na zeměkouli. Už v předešlém díle byla k dispozici detailní databáze vojenské techniky od doby studené války a nejinak je tomu i zde. Míra detailů je omračující a většina najde ve hře uplatnění (například rozsah senzorů). Samozřejmostí je multiplayer a do hry byl přidán i generátor rychlých bitev. Dalším vylepšením je např. radiokomunikace mezi ponorkami, odolnost posádky letounů při překonávání nadzvukové rychlosti či upravitelné letové formace.
Hra je známá mimo jiné i tím, že se používá při výcviku a testování v Pentagonu.
Po ukončení ultrarealistické série Harpoon, která vycházela v letech 1989-2010 a která simulovala strategicko-taktické velení moderním námořním, leteckým a ve zjednodušené formě i pozemním vojenským operacím, vznikl v r. 2013 její duchovní nástupce Command: Modern Air Naval Operations. Command: Modern Operations je jejím pokračováním, který však umožňuje hrát většinu původních kampaní a scénářů. Je to možné z toho důvodu, že se spíše jedná o velký upgrade.
Došlo jednak k přepracování základního enginu, dále uživatelského rozhraní, dále je k dispozici možnost integrace s programem Tacview, který umožňuje všechny souboje sledovat "live" ve 3D formě (TacView je ovšem nutno zakoupit zvlášť). Oproti předešlému dílu se souboje odehrávají na kompletní mapě světa, na kterou jsou aplikovány reálné satelitní snímky ve vysokém rozlišení a je možné detailně zoomovat na jakékoli místo na zeměkouli. Už v předešlém díle byla k dispozici detailní databáze vojenské techniky od doby studené války a nejinak je tomu i zde. Míra detailů je omračující a většina najde ve hře uplatnění (například rozsah senzorů). Do hry byl přidán i generátor rychlých bitev. Dalším vylepšením je např. radiokomunikace mezi ponorkami, odolnost posádky letounů při překonávání nadzvukové rychlosti či upravitelné letové formace.
Hra je známá mimo jiné i tím, že se používá při výcviku a testování v Pentagonu.
Došlo jednak k přepracování základního enginu, dále uživatelského rozhraní, dále je k dispozici možnost integrace s programem Tacview, který umožňuje všechny souboje sledovat "live" ve 3D formě (TacView je ovšem nutno zakoupit zvlášť). Oproti předešlému dílu se souboje odehrávají na kompletní mapě světa, na kterou jsou aplikovány reálné satelitní snímky ve vysokém rozlišení a je možné detailně zoomovat na jakékoli místo na zeměkouli. Už v předešlém díle byla k dispozici detailní databáze vojenské techniky od doby studené války a nejinak je tomu i zde. Míra detailů je omračující a většina najde ve hře uplatnění (například rozsah senzorů). Do hry byl přidán i generátor rychlých bitev. Dalším vylepšením je např. radiokomunikace mezi ponorkami, odolnost posádky letounů při překonávání nadzvukové rychlosti či upravitelné letové formace.
Hra je známá mimo jiné i tím, že se používá při výcviku a testování v Pentagonu.