Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.
Close Combat: A Bridge Too Far Close Combat: A Bridge Too Far Close Combat: A Bridge Too Far

Close Combat 2

Close Combat 2

Close Combat 2

Atomic Games
Atomic Games
Atomic Games
PC
30.09.1997
PC
30.09.1997
PC
30.09.1997
Close Combat: A Bridge Too Far Close Combat: A Bridge Too Far Close Combat: A Bridge Too Far
Žánr
strategie > real-time strategie *
strategie > real-time strategie *
strategie > real-time strategie *

Forma
placená hra placená hra placená hra
Rozsah
samostatná hra samostatná hra samostatná hra
Multiplayer
ano ano ano

Pokračování velmi úspěšné hry Close Combat, která mapovala události od vylodění až po postup do vnitrozemí Francie. Znalec D-Day jistě ví o jakou pasáž WW2 se v této hře bude jednat – známá a nepříliš vydařená operace Market Garden. Nyní máte kromě amerických a německých jednotek, také k dispozici britské a polské pozemní jednotky.

Kampaň je poměrně náročná neboť je postavená na striktní taktice – kromě samotného "klikání v boji", musíte myslet nejenom na zásobování, ale také na střídání sil (psychická zátěž jednotek). Samotné ovládání hry není složité, jednotky jsou inteligentní a svou "práci" vykonávají podle svých nejlepších schopností.

Z grafického hlediska se opět jedná o pohled na bitevní pole z ptačí perspektivy. Mapy jsou jako reálné fotografie bojišť. Budovy dovolují uschovávat jednotky, což v prvním Close Combat chybělo a přidává to nový rozměr a taktické prvky – např. "camping". Jednotky se mohou pohybovat plazením, v podřepu nebo běhat. Na bojišti lze zoomovat do té míry, že můžete rozeznáte poklopy u tanků. Známé ticho před bitvou občas přeruší ptačí cvrlikání, nebo bučení krav. Každá zbraň má svůj specifický zvuk. Hlasy jsou s přízvukem a jsou dohledatelné v nápovědě.

Oproti prvnímu dílu Close Combat je možné si vytvářet kampaně, ale na rozdíl od StarCraftu se musíte spokojit, s již existujícími mapami – nelze vytvářet vlastní. Close Combat 2 není real-time hra s historickými prvky (jako Age of Empires), ale historická válečná hra s real-time gameplayem.
Pokračování velmi úspěšné hry Close Combat, která mapovala události od vylodění až po postup do vnitrozemí Francie. Znalec D-Day jistě ví o jakou pasáž WW2 se v této hře bude jednat – známá a nepříliš vydařená operace Market Garden. Nyní máte kromě amerických a německých jednotek, také k dispozici britské a polské pozemní jednotky.

Kampaň je poměrně náročná neboť je postavená na striktní taktice – kromě samotného "klikání v boji", musíte myslet nejenom na zásobování, ale také na střídání sil (psychická zátěž jednotek). Samotné ovládání hry není složité, jednotky jsou inteligentní a svou "práci" vykonávají podle svých nejlepších schopností.

Z grafického hlediska se opět jedná o pohled na bitevní pole z ptačí perspektivy. Mapy jsou jako reálné fotografie bojišť. Budovy dovolují uschovávat jednotky, což v prvním Close Combat chybělo a přidává to nový rozměr a taktické prvky – např. "camping". Jednotky se mohou pohybovat plazením, v podřepu nebo běhat. Na bojišti lze zoomovat do té míry, že můžete rozeznat i poklopy u tanků. Známé ticho před bitvou občas přeruší ptačí cvrlikání, nebo bučení krav. Každá zbraň má svůj specifický zvuk. Hlasy jsou s přízvukem a jsou dohledatelné v nápovědě.

Oproti prvnímu dílu Close Combat je možné si vytvářet kampaně, ale na rozdíl od StarCraftu se musíte spokojit, s již existujícími mapami – nelze vytvářet vlastní. Close Combat 2 není real-time hra s historickými prvky (jako Age of Empires), ale historická válečná hra s real-time gameplayem.
Pokračování velmi úspěšné hry Close Combat, která mapovala události od vylodění až po postup do vnitrozemí Francie. Znalec D-Day jistě ví, o jakou pasáž WW2 se v této hře bude jednat – známá a nepříliš vydařená operace Market Garden. Nyní máte kromě amerických a německých jednotek, také k dispozici britské a polské pozemní jednotky.

Kampaň je poměrně náročná neboť je postavená na striktní taktice – kromě samotného "klikání v boji", musíte myslet nejenom na zásobování, ale také na střídání sil (psychická zátěž jednotek). Samotné ovládání hry není složité, jednotky jsou inteligentní a svou "práci" vykonávají podle svých nejlepších schopností.

Z grafického hlediska se opět jedná o pohled na bitevní pole z ptačí perspektivy. Mapy jsou jako reálné fotografie bojišť. Budovy dovolují uschovávat jednotky, což v prvním Close Combat chybělo a přidává to nový rozměr a taktické prvky – např. "camping". Jednotky se mohou pohybovat plazením, v podřepu nebo běhat. Na bojišti lze zoomovat do té míry, že můžete rozeznat i poklopy u tanků. Známé ticho před bitvou občas přeruší ptačí cvrlikání, nebo bučení krav. Každá zbraň má svůj specifický zvuk. Hlasy jsou s přízvukem a jsou dohledatelné v nápovědě.

Oproti prvnímu dílu Close Combat je možné si vytvářet kampaně, ale na rozdíl od StarCraftu se musíte spokojit, s již existujícími mapami – nelze vytvářet vlastní. Close Combat 2 není real-time hra s historickými prvky (jako Age of Empires), ale historická válečná hra s real-time gameplayem.
Oficiální stránky hry (http://)
Oficiální stránky hry (http://)
Oficiální stránky hry (http://)