Cílevědomá Cinders je neustále utiskována svou nevlastní matkou a jejími dvěma dcerami. Rozhodně se však nehodlá smířit se svým osudem a trpělivě čeká na svou šanci. Ta se jí naskytne s ohlášením královského bálu, při kterém si mladý princ vybere svou nastávající ženu. Cinders neváhá a začíná vymýšlet plán, jak situace využít ve svůj prospěch.
Vizuální novela Cinders je dospělejším pohledem na klasickou pohádku o Popelce. Jednotlivé postavy tak mají větší hloubku a nejasné motivy. Rozhodnutí učiněná hráčem mají zásadní vliv na průběh příběhu končícího jedním ze čtyř různých závěrů.
Vizuální novela Cinders je dospělejším pohledem na klasickou pohádku o Popelce. Jednotlivé postavy tak mají větší hloubku a nejasné motivy. Rozhodnutí učiněná hráčem mají zásadní vliv na průběh příběhu končícího jedním ze čtyř různých závěrů.
Cílevědomá Cinders je neustále utiskována svou nevlastní matkou a jejími dvěma dcerami. Rozhodně se však nehodlá smířit se svým osudem a trpělivě čeká na svou šanci. Ta se jí naskytne s ohlášením královského bálu, při kterém si mladý princ vybere svou nastávající ženu. Cinders neváhá a začíná vymýšlet plán, jak situace využít ve svůj prospěch.
Vizuální novela Cinders je dospělejším pohledem na klasickou pohádku o Popelce. Jednotlivé postavy tak mají větší hloubku a nejasné motivy. Rozhodnutí učiněná hráčem mají zásadní vliv na průběh příběhu končícího jedním ze čtyř různých závěrů.
Vizuální novela Cinders je dospělejším pohledem na klasickou pohádku o Popelce. Jednotlivé postavy tak mají větší hloubku a nejasné motivy. Rozhodnutí učiněná hráčem mají zásadní vliv na průběh příběhu končícího jedním ze čtyř různých závěrů.
Cílevědomá Cinders je neustále utiskována svou nevlastní matkou a jejími dvěma dcerami. Rozhodně se však nehodlá smířit se svým osudem a trpělivě čeká na svou šanci. Ta se jí naskytne s ohlášením královského bálu, při kterém si mladý princ vybere svou nastávající ženu. Cinders neváhá a začíná vymýšlet plán, jak situace využít ve svůj prospěch.
Vizuální novela Cinders je dospělejším pohledem na klasickou pohádku o Popelce. Jednotlivé postavy tak mají větší hloubku a nejasné motivy. Rozhodnutí učiněná hráčem mají zásadní vliv na průběh příběhu končícího jedním ze čtyř různých závěrů.
Vizuální novela Cinders je dospělejším pohledem na klasickou pohádku o Popelce. Jednotlivé postavy tak mají větší hloubku a nejasné motivy. Rozhodnutí učiněná hráčem mají zásadní vliv na průběh příběhu končícího jedním ze čtyř různých závěrů.
Cílevědomá Cinders je neustále utiskována svou nevlastní matkou a jejími dvěma dcerami. Rozhodně se však nehodlá smířit se svým osudem a trpělivě čeká na svou šanci. Ta se jí naskytne s ohlášením královského bálu, při kterém si mladý princ vybere svou nastávající ženu. Cinders neváhá a začíná vymýšlet plán, jak situace využít ve svůj prospěch.
Vizuální novela Cinders je dospělejším pohledem na klasickou pohádku o Popelce. Jednotlivé postavy tak mají větší hloubku a nejasné motivy. Rozhodnutí učiněná hráčem mají zásadní vliv na průběh příběhu končícího jedním ze čtyř různých závěrů.
Vizuální novela Cinders je dospělejším pohledem na klasickou pohádku o Popelce. Jednotlivé postavy tak mají větší hloubku a nejasné motivy. Rozhodnutí učiněná hráčem mají zásadní vliv na průběh příběhu končícího jedním ze čtyř různých závěrů.
Cílevědomá Cinders je neustále utiskována svou nevlastní matkou a jejími dvěma dcerami. Rozhodně se však nehodlá smířit se svým osudem a trpělivě čeká na svou šanci. Ta se jí naskytne s ohlášením královského bálu, při kterém si mladý princ vybere svou nastávající ženu. Cinders neváhá a začíná vymýšlet plán, jak situace využít ve svůj prospěch.
Vizuální novela Cinders je dospělejším pohledem na klasickou pohádku o Popelce. Jednotlivé postavy tak mají větší hloubku a nejasné motivy. Rozhodnutí učiněná hráčem mají zásadní vliv na průběh příběhu končícího jedním ze čtyř různých závěrů.
Vizuální novela Cinders je dospělejším pohledem na klasickou pohádku o Popelce. Jednotlivé postavy tak mají větší hloubku a nejasné motivy. Rozhodnutí učiněná hráčem mají zásadní vliv na průběh příběhu končícího jedním ze čtyř různých závěrů.