„Ahoj. Jmenuji se Honza Majer. Kluci mi říkaj kreténe a holky taky kreténe.“ Touto úvodní narážkou na Horké léto, aneb Majer v akci začíná příběh hry, kde se budete snažit v roli nespokojeného brigádníka pracujícího na chmelnici, co nejdříve ukončit zdejší nucený pobyt z důvodu malé mzdy za tvrdou práci.
Mluveného slova se sice ve hře nedočkáte, protože jsou všechny dialogy vedeny formou textů, ale bude vás provázet vcelku vhodně zvolená moderní hudba od skupiny Mano Negra, která zpříjemní váš herní zážitek. Pokud narazíte na nějaký předmět, který můžete sebrat nebo použít, kurzor myši začne rotovat kolem své osy a nejinak je tomu i u osob. Díky nelogickým kombinacím předmětů se asi nevyhnete známému používání všeho na všechno.
Chmelnicu vytvořil jednočlenný dívčí tým Marion Software spolu s Tomášem Krajčou, jenž je autorem scénáře, založeného na autentickém zážitku z chmelové brigády.
Mluveného slova se sice ve hře nedočkáte, protože jsou všechny dialogy vedeny formou textů, ale bude vás provázet vcelku vhodně zvolená moderní hudba od skupiny Mano Negra, která zpříjemní váš herní zážitek. Pokud narazíte na nějaký předmět, který můžete sebrat nebo použít, kurzor myši začne rotovat kolem své osy a nejinak je tomu i u osob. Díky nelogickým kombinacím předmětů se asi nevyhnete známému používání všeho na všechno.
Chmelnicu vytvořil jednočlenný dívčí tým Marion Software spolu s Tomášem Krajčou, jenž je autorem scénáře, založeného na autentickém zážitku z chmelové brigády.
„Ahoj. Jmenuji se Honza Majer. Kluci mi říkaj kreténe a holky taky kreténe.“ Touto úvodní narážkou na Horké léto, aneb Majer v akci začíná příběh hry, kde se budete snažit v roli nespokojeného brigádníka pracujícího na chmelnici, co nejdříve ukončit zdejší nucený pobyt z důvodu malé mzdy za tvrdou práci.
Mluveného slova se sice ve hře nedočkáte, protože jsou všechny dialogy vedeny formou textů, ale bude vás provázet vcelku vhodně zvolená moderní hudba od skupiny Mano Negra, která zpříjemní váš herní zážitek. Pokud narazíte na nějaký předmět, který můžete sebrat nebo použít, kurzor myši začne rotovat kolem své osy a nejinak je tomu i u osob. Díky nelogickým kombinacím předmětů se asi nevyhnete známému používání všeho na všechno.
Chmelnicu vytvořil jednočlenný dívčí tým Marion Software spolu s Tomášem Krajčou, jenž je autorem scénáře, založeného na autentickém zážitku z chmelové brigády.
Mluveného slova se sice ve hře nedočkáte, protože jsou všechny dialogy vedeny formou textů, ale bude vás provázet vcelku vhodně zvolená moderní hudba od skupiny Mano Negra, která zpříjemní váš herní zážitek. Pokud narazíte na nějaký předmět, který můžete sebrat nebo použít, kurzor myši začne rotovat kolem své osy a nejinak je tomu i u osob. Díky nelogickým kombinacím předmětů se asi nevyhnete známému používání všeho na všechno.
Chmelnicu vytvořil jednočlenný dívčí tým Marion Software spolu s Tomášem Krajčou, jenž je autorem scénáře, založeného na autentickém zážitku z chmelové brigády.
„Ahoj. Jmenuji se Honza Majer. Kluci mi říkaj kreténe a holky taky kreténe.“ Touto úvodní narážkou na Horké léto, aneb Majer v akci začíná příběh hry, kde se budete snažit v roli nespokojeného brigádníka pracujícího na chmelnici, co nejdříve ukončit zdejší nucený pobyt z důvodu malé mzdy za tvrdou práci.
Mluveného slova se sice ve hře nedočkáte, protože jsou všechny dialogy vedeny formou textů, ale bude vás provázet vcelku vhodně zvolená moderní hudba od skupiny Mano Negra, která zpříjemní váš herní zážitek. Pokud narazíte na nějaký předmět, který můžete sebrat nebo použít, kurzor myši začne rotovat kolem své osy a nejinak je tomu i u osob. Kvůli nelogickým kombinacím předmětů se asi nevyhnete známému používání všeho na všechno.
Chmelnicu vytvořil jednočlenný dívčí tým Marion Software spolu s Tomášem Krajčou, jenž je autorem scénáře, založeného na autentickém zážitku z chmelové brigády.
Mluveného slova se sice ve hře nedočkáte, protože jsou všechny dialogy vedeny formou textů, ale bude vás provázet vcelku vhodně zvolená moderní hudba od skupiny Mano Negra, která zpříjemní váš herní zážitek. Pokud narazíte na nějaký předmět, který můžete sebrat nebo použít, kurzor myši začne rotovat kolem své osy a nejinak je tomu i u osob. Kvůli nelogickým kombinacím předmětů se asi nevyhnete známému používání všeho na všechno.
Chmelnicu vytvořil jednočlenný dívčí tým Marion Software spolu s Tomášem Krajčou, jenž je autorem scénáře, založeného na autentickém zážitku z chmelové brigády.