Miley Verisse chce založit ve své škole komediální klub. K tomu však potřebuje nejdříve sehnat ještě další tři členy. Musí tak využít veškerého svého důvtipu, aby požadovaného počtu dosáhla.
Cílem hráče je v roli Miley prozkoumávat město a pomocí různých konverzačních témat (videohry, umění, politika a další) se sblížit a rekrutovat nové členy klubu. Její schopnosti v daných tématech se zlepšují čtením časopisů, knih nebo např. sledováním televize. Čas hry je omezený a správné rozdělení jednotlivých úkonů patří ke klíčovým složkám hry.
Podle toho, které ze šestice potenciálních rekrutů dokáže přesvědčit se hra dělí do několika různých konců. Lokalizaci pro západní trh provedl vydavatel Nyu Media Ltd.
Cílem hráče je v roli Miley prozkoumávat město a pomocí různých konverzačních témat (videohry, umění, politika a další) se sblížit a rekrutovat nové členy klubu. Její schopnosti v daných tématech se zlepšují čtením časopisů, knih nebo např. sledováním televize. Čas hry je omezený a správné rozdělení jednotlivých úkonů patří ke klíčovým složkám hry.
Podle toho, které ze šestice potenciálních rekrutů dokáže přesvědčit se hra dělí do několika různých konců. Lokalizaci pro západní trh provedl vydavatel Nyu Media Ltd.
Miley Verisse chce založit ve své škole komediální klub. K tomu však potřebuje nejdříve sehnat ještě další tři členy. Musí tak využít veškerého svého důvtipu, aby požadovaného počtu dosáhla.
Cílem hráče je v roli Miley prozkoumávat město a pomocí různých konverzačních témat (videohry, umění, politika a další) se sblížit a rekrutovat nové členy klubu. Její schopnosti v daných tématech se zlepšují čtením časopisů, knih nebo např. sledováním televize. Čas hry je omezený a správné rozdělení jednotlivých úkonů patří ke klíčovým složkám hry.
Podle toho, které ze šestice potenciálních rekrutů dokáže přesvědčit se hra dělí do několika různých konců. Lokalizaci pro západní trh provedl vydavatel Nyu Media Ltd.
Cílem hráče je v roli Miley prozkoumávat město a pomocí různých konverzačních témat (videohry, umění, politika a další) se sblížit a rekrutovat nové členy klubu. Její schopnosti v daných tématech se zlepšují čtením časopisů, knih nebo např. sledováním televize. Čas hry je omezený a správné rozdělení jednotlivých úkonů patří ke klíčovým složkám hry.
Podle toho, které ze šestice potenciálních rekrutů dokáže přesvědčit se hra dělí do několika různých konců. Lokalizaci pro západní trh provedl vydavatel Nyu Media Ltd.