Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Komentáře

  • PC --
Keď túto hru beriem ako filmový zážitok, tak skvelo funguje. Ak ju ale beriem ako hru tak sa stráca vo všetkom. Stovky, tisíce skriptov, nekonečné zástupy npc, ktoré nabiehajú pod jatočnú zbraň. Všetke nedostatky hry sa snažia zakryť WoW efektami aby človek zabudol na odpornú grafiku ale hlavne prečo tu hru vlastne hrá(pozerá). Príbeh je úplná klasika CoD hier. Čo sa rozhodovania týka, tak mi bolo úplne jedno kto prežije a kto umrie. Absolútne som nemal potrebu odôvodniť svoje rozhodnutie. Už som si zvykol, že CoD je ako brána, cez ktorú prechádza Hollywood do hier.
+8
  • PC 95
Nové Black Ops a nevím co si o tom mám myslet. Nejenže to vydělalo obrovský balík, ale dokonce jsem si to koupil, byť už mě série COD omrzela, nejsem blázen?...

Ze začátku hra vypadala na 100 %, ale po dohrání hry jsem si rozmyslel hodnocení...

Začnu tím nejpodstatnějším a to je hratelnost a engin(bez toho by hra neexistovala) - grafika je skoro stejná.Hratelnost a engin v průběhu hry udělá své, vizuální efekty, zvuky, na gamepadu neskutečně skvělé ovládání - prakticky stejné jak v předchozích dílech akorát mírně upgradované a k tomu ještě skvělý příběh.
Když už jsem u toho příběhu, tak o něm taky něco napíšu(nudím se). Až po dohrání hry jsem vše chápal, začátek byl moc nechápavý a to mě na tom bavilo,mise vypadají realisticky a když se do toho vžijete, tak si připadáte jako ten voják a né jako hráč.. Postavy(nejvíce jsem si oblíbil Woodse a jak jinak než hlavního hrdinu) - ostatní nejsou moc dobří herci, skvělé mise(hlavně ta ve Vietnamu) - k tomu pěkné efekty, kdy vlezete do domu a namíříte "devítku" teráčovi k hlavě a pak ten granát, no prostě boží!.. Trošku se mi nezdáli ty mise v budoucnosti, byl to takový nezvyk po tom všem. Toto ještě v žádném CODčku nebylo, nebo snad ano?!(pokud nepočítám sérii MW).

Musím vytknout AI spolubojovníků, která je na pozici idotismu - proč se mi zdá, že v nějakých misích střílím jen já? Zdá se mi, jakkdybych byl nějaký James Bond a spolubojovníci by dělali jen natáčecí tým.. Musím ale uznat povedou AI nepřátel- dokážou vás pěkně zaměstnat pokud si nedáváte pozor a když se nekryjete, tak můžete mít dobrý průser!

Pak jsou již zmiňované mise v budoucnosti, které mohou ovlivnit příběh a záleží jen na vás jak vše dopadne. Tak třeba - bráníte základnu před vetřelci, a máte něco jako taktickou mapu a můžete si zvolit nějakého jiného vojáka a poslat ho na určené místo, nebo se vžít do role robota a jen tak bezmyšlenkovitě kropit okolí. Nezábavné! Nezábavné! Nezábavné! Ještě mě k tomu hra nutí.

Multiplayer je skvělý, hlavně Zombie mód u kterého jsem strávil spoustu času :)
Realistické zvuky...? Kdepák. Nejsme v BF3
Možnost upgradování zbraně, kde později může plácat jakoukoliv hovadinu a stojí to za to, pak to dává hře tu správnou šťávu.

Verdikt?:
Podle mě se snažilo Treyarch přijít s něčím unikátním a to se jim podařilo, hra mě bavila až na některé mise, kde jsem je musel pasivně opakovat, poněvadž jsem chtěl vědět, jak to dopadne s tou či onou postavou nebo jak to vůbec všechno bude.

90%

Pro: Příběh(zahrnuje i postavy a možnost jeho ovlivňování), AI nepřátel(přátel dávám do Proti), skvělé vizuální efekty, boží mise, multiplayer(zombie mód), upgrade zbraní

Proti: AI přátel(opravdu nechutně provedené), mise v budoucnosti které vás nutí hrát abyste pokračovali v příběhu...

+7 +11 −4
  • PC 100
HRÁNO NA XBOX360

Už to s tou sérií a dalšími díly veleúspěšného Call of Duty přehánějí. Skončilo MW3 a přišlo Black Ops 2 a dokonce se chystá opět něco nového! Activision má aspoň miliardy a ostatní jen závidí. Hned jak se mi dostalo Black Ops II pod ruku, tak jsem to šel spustit a řeknu vám, taková hra je pro mě geniální dílo. Určitě se to bude jevit tak ,že hře dávám 100% jen proto, že je úspěšná, tak to není! Takové hodnocení si hry zaslouží, pokud mají co nabídnout a Black Ops II toho nabízí hodně.

Jak už je zvykem, dnes je primární dělat FPSky moderních válek(série Modern Warfare, Battlefield 3 atd..) a to se Black Ops II daří poněkud nenápadně. Na jednu stranu je to trapné, na druhou stranu zábavné. Až moc přeplácané efekty, filmovost - mise v Angole, na Filipínách. V podstatě nějaký díl série přinese novou novinku, v CoD 5 to bylo "BANZAI", zde je ovlivňování příběhu- pokud můžete oddělejte hlavního záporáka při první možnosti + upgrade zbraní + vedlejší(nepovinné)mise v budoucnosti, kde máte bránit a dobývat určité oblasti = zajišťuje znovu hratelnost. Hru jsem dohrál 3x a za žádné kolo jsem na své konzoli nezaznamenal žádné bugy.

Grafika! No, ta je hodně stará. Vzhledem k tomu, že je ve hře hodně efektů jak vizuálních, tak i zvukových a hodně barevně vyladěných, tak to ani nezaznamenáte a při soužití s příběhem vám to bude jedno!Hlavní záporák ve hře zemře několikrát a netvrďte mi, že přežije jeden výbuch granátu + střelu do hlavy, druhý výbuch granátu a další věci.

Po druhé za herní sérii se objevují zombíci se kterými jsme se mohli setkat už v CoD 5. Škoda, že je k tomu potřeba internet!!! Engin je zastaralý a dost možná jede na MW3 :)
Umělou inteligenci ani nezmiňuji, u nepřátel genialita, u spolubojovníku odpad!

Verdikt?:
Ač se to zdá i nezdá, moderní války(včetně ty z budoucnosti) jsou na dobré cestě, je to dnes v módě a je to hrané! Treyarchu, jen tak dál!

Pro: zombie mód, ovlivňování příběhu, vedlejší mise v budoucnosti, budoucnost sama o sobě, téma hry, postavy a příběh, AI.

Proti: nesmrtelný hlavní záporák, nejvýdělečnější v historii Activisionu,zastaralý engin,AI

+6 +12 −6