První velký projekt varšavského studia People Can Fly od jeho úplné akvizice společností Epic Games v roce 2007 se snaží vymanit z víceméně zaběhnutých pravidel stříleček a přinést do žánru svěží vánek. Heslem reklamní kampaně, i hry samotné je slogan "Kill with skill." V této hře tedy nejde jen o zabíjení nepřátel, jde o to zabíjet je stylově, prostě být řezníkem "na úrovni". Základem výzbroje této FPS jsou klasické palné zbraně od brokovnice, přes samopaly, po raketomety a další robustnější kousky. Odlišení boje Bulletstormu od konkurence tkví už v jeho samotném průběhu. Základem je využívání chapadlovitého paprsku na pravé ruce, pádných kopanců a sekundárních módů zbraní. V neposlední řadě také nástrah samotného prostředí.
Za každé zabití je hráč bodově hodnocen, body se zobrazují přímo v živé akci, obzvláště povedená zabití, tzv. „skill shots“, jsou odměňována více body a mají sloužit jako motivace k ještě větší kreativitě. Přes intenzitu zabíjení se nese boj v odlehčeném tónu a hrdinové hry nešetří hláškami, plnými suchého humoru. Bulletstorm obsahuje i multiplayer, kde má hráč šanci natřít to ostatním živým hráčům a umístit se v tabulkách.
Hra samotná se odehrává v dystopické budoucnosti, kdy lidstvo sice úspěšně zkolonizovalo část vesmírů, žije v relativním míru, který zajišťuje meziplanetární autoritářská konfederace, ovšem vedle krásných míst, kde si lidé žijí v klidu a komfortu se v galaxii nachází řada tak hnusných lokalit, že je o nich lepší nevědět. Taková je i planeta Stygia. Co bylo dříve atraktivní turistickou destinací, je dnes ztraceným "rájem", se sice stále krásnou přírodou, ale rozpadajícími se letovisky a infrastrukturou. Ty jsou obývány nepřátelskými formami života, které Stygii náhle zaplavily a ukončily tak její rozkvět. Nepřátelé ve hře jsou výstřední a připomínají ty ze hry Borderlands. Bývalá výletní a dovolenková planeta se hemží různými, po zuby ozbrojenými, loupeživými lidojedy, jak vystřiženými z postapokalyptických filmů. V boji jim zdatně sekundují roztodivní mutanti, kteří své lidství již zcela ztratili a jejich zbraně odpovídají době kamenné. A jako by toho nebylo málo, planeta je domovem obrovských oblud v pravém slova smyslu, proti nimž vypadá Brumak z Gears of War jako drobek.
Hlavní hrdina hry, Grayson Hunt, dříve býval jedním z nejlepších žoldáků střežících integritu Konfederace v jednotce "Dead Echo", spadající pod velení generála Sarrana, kontroverzní to osobnosti, proslulou svojí krutostí, mající však zásluhy na udržení Konfederace vcelku. Nyní je Grayson Hunt psanec a pijan, který právě havaroval po potyčce s armádou na nehostinné Stygii v lodi ukradené před pár lety při dezerci přímo Sarranovi. Spojuje síly s kamarádem Ishi Satem, se kterým před lety zběhl z armády a Trishkou Novak, taktéž bývalou členkou Sarranova elitního útvaru. Chtějí přežít a dostat se v celku z této planety. Jak však záhy zjišťují, na tomto zapadlém a nehostinném místě se nachází i sám generál Sarrano se svojí malou žoldáckou armádou.
Za každé zabití je hráč bodově hodnocen, body se zobrazují přímo v živé akci, obzvláště povedená zabití, tzv. „skill shots“, jsou odměňována více body a mají sloužit jako motivace k ještě větší kreativitě. Přes intenzitu zabíjení se nese boj v odlehčeném tónu a hrdinové hry nešetří hláškami, plnými suchého humoru. Bulletstorm obsahuje i multiplayer, kde má hráč šanci natřít to ostatním živým hráčům a umístit se v tabulkách.
Hra samotná se odehrává v dystopické budoucnosti, kdy lidstvo sice úspěšně zkolonizovalo část vesmírů, žije v relativním míru, který zajišťuje meziplanetární autoritářská konfederace, ovšem vedle krásných míst, kde si lidé žijí v klidu a komfortu se v galaxii nachází řada tak hnusných lokalit, že je o nich lepší nevědět. Taková je i planeta Stygia. Co bylo dříve atraktivní turistickou destinací, je dnes ztraceným "rájem", se sice stále krásnou přírodou, ale rozpadajícími se letovisky a infrastrukturou. Ty jsou obývány nepřátelskými formami života, které Stygii náhle zaplavily a ukončily tak její rozkvět. Nepřátelé ve hře jsou výstřední a připomínají ty ze hry Borderlands. Bývalá výletní a dovolenková planeta se hemží různými, po zuby ozbrojenými, loupeživými lidojedy, jak vystřiženými z postapokalyptických filmů. V boji jim zdatně sekundují roztodivní mutanti, kteří své lidství již zcela ztratili a jejich zbraně odpovídají době kamenné. A jako by toho nebylo málo, planeta je domovem obrovských oblud v pravém slova smyslu, proti nimž vypadá Brumak z Gears of War jako drobek.
Hlavní hrdina hry, Grayson Hunt, dříve býval jedním z nejlepších žoldáků střežících integritu Konfederace v jednotce "Dead Echo", spadající pod velení generála Sarrana, kontroverzní to osobnosti, proslulou svojí krutostí, mající však zásluhy na udržení Konfederace vcelku. Nyní je Grayson Hunt psanec a pijan, který právě havaroval po potyčce s armádou na nehostinné Stygii v lodi ukradené před pár lety při dezerci přímo Sarranovi. Spojuje síly s kamarádem Ishi Satem, se kterým před lety zběhl z armády a Trishkou Novak, taktéž bývalou členkou Sarranova elitního útvaru. Chtějí přežít a dostat se v celku z této planety. Jak však záhy zjišťují, na tomto zapadlém a nehostinném místě se nachází i sám generál Sarrano se svojí malou žoldáckou armádou.
První velký projekt varšavského studia People Can Fly od jeho úplné akvizice společností Epic Games v roce 2007 se snaží vymanit z víceméně zaběhnutých pravidel stříleček a přinést do žánru svěží vánek. Heslem reklamní kampaně, i hry samotné je slogan "Kill with skill." V této hře tedy nejde jen o zabíjení nepřátel, jde o to zabíjet je stylově, prostě být řezníkem "na úrovni". Základem výzbroje této FPS jsou klasické palné zbraně od brokovnice, přes samopaly, po raketomety a další robustnější kousky. Odlišení boje Bulletstormu od konkurence tkví už v jeho samotném průběhu. Základem je využívání chapadlovitého paprsku na levé ruce, pádných kopanců a sekundárních módů zbraní. V neposlední řadě také nástrah samotného prostředí.
Za každé zabití je hráč bodově hodnocen, body se zobrazují přímo v živé akci, obzvláště povedená zabití, tzv. „skill shots“, jsou odměňována více body a mají sloužit jako motivace k ještě větší kreativitě. Přes intenzitu zabíjení se nese boj v odlehčeném tónu a hrdinové hry nešetří hláškami, plnými suchého humoru. Bulletstorm obsahuje i multiplayer, kde má hráč šanci natřít to ostatním živým hráčům a umístit se v tabulkách.
Hra samotná se odehrává v dystopické budoucnosti, kdy lidstvo sice úspěšně zkolonizovalo část vesmírů, žije v relativním míru, který zajišťuje meziplanetární autoritářská konfederace, ovšem vedle krásných míst, kde si lidé žijí v klidu a komfortu se v galaxii nachází řada tak hnusných lokalit, že je o nich lepší nevědět. Taková je i planeta Stygia. Co bylo dříve atraktivní turistickou destinací, je dnes ztraceným "rájem", se sice stále krásnou přírodou, ale rozpadajícími se letovisky a infrastrukturou. Ty jsou obývány nepřátelskými formami života, které Stygii náhle zaplavily a ukončily tak její rozkvět. Nepřátelé ve hře jsou výstřední a připomínají ty ze hry Borderlands. Bývalá výletní a dovolenková planeta se hemží různými, po zuby ozbrojenými, loupeživými lidojedy, jak vystřiženými z postapokalyptických filmů. V boji jim zdatně sekundují roztodivní mutanti, kteří své lidství již zcela ztratili a jejich zbraně odpovídají době kamenné. A jako by toho nebylo málo, planeta je domovem obrovských oblud v pravém slova smyslu, proti nimž vypadá Brumak z Gears of War jako drobek.
Hlavní hrdina hry, Grayson Hunt, dříve býval jedním z nejlepších žoldáků střežících integritu Konfederace v jednotce "Dead Echo", spadající pod velení generála Sarrana, kontroverzní to osobnosti, proslulou svojí krutostí, mající však zásluhy na udržení Konfederace vcelku. Nyní je Grayson Hunt psanec a pijan, který právě havaroval po potyčce s armádou na nehostinné Stygii v lodi ukradené před pár lety při dezerci přímo Sarranovi. Spojuje síly s kamarádem Ishi Satem, se kterým před lety zběhl z armády a Trishkou Novak, taktéž bývalou členkou Sarranova elitního útvaru. Chtějí přežít a dostat se v celku z této planety. Jak však záhy zjišťují, na tomto zapadlém a nehostinném místě se nachází i sám generál Sarrano se svojí malou žoldáckou armádou.
Za každé zabití je hráč bodově hodnocen, body se zobrazují přímo v živé akci, obzvláště povedená zabití, tzv. „skill shots“, jsou odměňována více body a mají sloužit jako motivace k ještě větší kreativitě. Přes intenzitu zabíjení se nese boj v odlehčeném tónu a hrdinové hry nešetří hláškami, plnými suchého humoru. Bulletstorm obsahuje i multiplayer, kde má hráč šanci natřít to ostatním živým hráčům a umístit se v tabulkách.
Hra samotná se odehrává v dystopické budoucnosti, kdy lidstvo sice úspěšně zkolonizovalo část vesmírů, žije v relativním míru, který zajišťuje meziplanetární autoritářská konfederace, ovšem vedle krásných míst, kde si lidé žijí v klidu a komfortu se v galaxii nachází řada tak hnusných lokalit, že je o nich lepší nevědět. Taková je i planeta Stygia. Co bylo dříve atraktivní turistickou destinací, je dnes ztraceným "rájem", se sice stále krásnou přírodou, ale rozpadajícími se letovisky a infrastrukturou. Ty jsou obývány nepřátelskými formami života, které Stygii náhle zaplavily a ukončily tak její rozkvět. Nepřátelé ve hře jsou výstřední a připomínají ty ze hry Borderlands. Bývalá výletní a dovolenková planeta se hemží různými, po zuby ozbrojenými, loupeživými lidojedy, jak vystřiženými z postapokalyptických filmů. V boji jim zdatně sekundují roztodivní mutanti, kteří své lidství již zcela ztratili a jejich zbraně odpovídají době kamenné. A jako by toho nebylo málo, planeta je domovem obrovských oblud v pravém slova smyslu, proti nimž vypadá Brumak z Gears of War jako drobek.
Hlavní hrdina hry, Grayson Hunt, dříve býval jedním z nejlepších žoldáků střežících integritu Konfederace v jednotce "Dead Echo", spadající pod velení generála Sarrana, kontroverzní to osobnosti, proslulou svojí krutostí, mající však zásluhy na udržení Konfederace vcelku. Nyní je Grayson Hunt psanec a pijan, který právě havaroval po potyčce s armádou na nehostinné Stygii v lodi ukradené před pár lety při dezerci přímo Sarranovi. Spojuje síly s kamarádem Ishi Satem, se kterým před lety zběhl z armády a Trishkou Novak, taktéž bývalou členkou Sarranova elitního útvaru. Chtějí přežít a dostat se v celku z této planety. Jak však záhy zjišťují, na tomto zapadlém a nehostinném místě se nachází i sám generál Sarrano se svojí malou žoldáckou armádou.
První velký projekt varšavského studia People Can Fly od jeho úplné akvizice společností Epic Games v roce 2007 se snaží vymanit z víceméně zaběhnutých pravidel stříleček a přinést do žánru svěží vánek. Heslem reklamní kampaně, i hry samotné je slogan "Kill with skill." V této hře tedy nejde jen o zabíjení nepřátel, jde o to zabíjet je stylově, prostě být řezníkem "na úrovni". Základem výzbroje této FPS jsou klasické palné zbraně od brokovnice, přes samopaly, po raketomety a další robustnější kousky. Odlišení boje Bulletstormu od konkurence tkví už v jeho samotném průběhu. Základem je využívání chapadlovitého paprsku na levé ruce, pádných kopanců a sekundárních módů zbraní. V neposlední řadě také nástrah samotného prostředí.
Za každé zabití je hráč bodově hodnocen, body se zobrazují přímo v živé akci, obzvláště povedená zabití, tzv. „skill shots“, jsou odměňována více body a mají sloužit jako motivace k ještě větší kreativitě. Přes intenzitu zabíjení se nese boj v odlehčeném tónu a hrdinové hry nešetří hláškami, plnými suchého humoru. Bulletstorm obsahuje i multiplayer, kde má hráč šanci natřít to ostatním živým hráčům a umístit se v tabulkách.
Hra samotná se odehrává v dystopické budoucnosti, kdy lidstvo sice úspěšně zkolonizovalo část vesmírů, žije v relativním míru, který zajišťuje meziplanetární autoritářská konfederace, ovšem vedle krásných míst, kde si lidé žijí v klidu a komfortu se v galaxii nachází řada tak hnusných lokalit, že je o nich lepší nevědět. Taková je i planeta Stygia. Co bylo dříve atraktivní turistickou destinací, je dnes ztraceným "rájem", se sice stále krásnou přírodou, ale rozpadajícími se letovisky a infrastrukturou. Ty jsou obývány nepřátelskými formami života, které Stygii náhle zaplavily a ukončily tak její rozkvět. Nepřátelé ve hře jsou výstřední a připomínají ty ze hry Borderlands. Bývalá výletní a dovolenková planeta se hemží různými, po zuby ozbrojenými, loupeživými lidojedy, jak vystřiženými z postapokalyptických filmů. V boji jim zdatně sekundují roztodivní mutanti, kteří své lidství již zcela ztratili a jejich zbraně odpovídají době kamenné. A jako by toho nebylo málo, planeta je domovem obrovských oblud v pravém slova smyslu, proti nimž vypadá Brumak z Gears of War jako drobek.
Hlavní hrdina hry, Grayson Hunt, dříve býval jedním z nejlepších žoldáků střežících integritu Konfederace v jednotce "Dead Echo", spadající pod velení generála Sarrana, kontroverzní to osobnosti, proslulou svojí krutostí, mající však zásluhy na udržení Konfederace vcelku. Nyní je Grayson Hunt psanec a pijan, který právě havaroval po potyčce s armádou na nehostinné Stygii v lodi ukradené před pár lety při dezerci přímo Sarranovi. Spojuje síly s kamarádem Ishi Satem, se kterým před lety zběhl z armády a Trishkou Novak, taktéž bývalou členkou Sarranova elitního útvaru. Chtějí přežít a dostat se v celku z této planety. Jak však záhy zjišťují, na tomto zapadlém a nehostinném místě se nachází i sám generál Sarrano se svojí malou žoldáckou armádou.
Za každé zabití je hráč bodově hodnocen, body se zobrazují přímo v živé akci, obzvláště povedená zabití, tzv. „skill shots“, jsou odměňována více body a mají sloužit jako motivace k ještě větší kreativitě. Přes intenzitu zabíjení se nese boj v odlehčeném tónu a hrdinové hry nešetří hláškami, plnými suchého humoru. Bulletstorm obsahuje i multiplayer, kde má hráč šanci natřít to ostatním živým hráčům a umístit se v tabulkách.
Hra samotná se odehrává v dystopické budoucnosti, kdy lidstvo sice úspěšně zkolonizovalo část vesmírů, žije v relativním míru, který zajišťuje meziplanetární autoritářská konfederace, ovšem vedle krásných míst, kde si lidé žijí v klidu a komfortu se v galaxii nachází řada tak hnusných lokalit, že je o nich lepší nevědět. Taková je i planeta Stygia. Co bylo dříve atraktivní turistickou destinací, je dnes ztraceným "rájem", se sice stále krásnou přírodou, ale rozpadajícími se letovisky a infrastrukturou. Ty jsou obývány nepřátelskými formami života, které Stygii náhle zaplavily a ukončily tak její rozkvět. Nepřátelé ve hře jsou výstřední a připomínají ty ze hry Borderlands. Bývalá výletní a dovolenková planeta se hemží různými, po zuby ozbrojenými, loupeživými lidojedy, jak vystřiženými z postapokalyptických filmů. V boji jim zdatně sekundují roztodivní mutanti, kteří své lidství již zcela ztratili a jejich zbraně odpovídají době kamenné. A jako by toho nebylo málo, planeta je domovem obrovských oblud v pravém slova smyslu, proti nimž vypadá Brumak z Gears of War jako drobek.
Hlavní hrdina hry, Grayson Hunt, dříve býval jedním z nejlepších žoldáků střežících integritu Konfederace v jednotce "Dead Echo", spadající pod velení generála Sarrana, kontroverzní to osobnosti, proslulou svojí krutostí, mající však zásluhy na udržení Konfederace vcelku. Nyní je Grayson Hunt psanec a pijan, který právě havaroval po potyčce s armádou na nehostinné Stygii v lodi ukradené před pár lety při dezerci přímo Sarranovi. Spojuje síly s kamarádem Ishi Satem, se kterým před lety zběhl z armády a Trishkou Novak, taktéž bývalou členkou Sarranova elitního útvaru. Chtějí přežít a dostat se v celku z této planety. Jak však záhy zjišťují, na tomto zapadlém a nehostinném místě se nachází i sám generál Sarrano se svojí malou žoldáckou armádou.
První velký projekt varšavského studia People Can Fly od jeho úplné akvizice společností Epic Games v roce 2007 se snaží vymanit z víceméně zaběhnutých pravidel stříleček a přinést do žánru svěží vánek. Heslem reklamní kampaně, i hry samotné je slogan "Kill with skill." V této hře tedy nejde jen o zabíjení nepřátel, jde o to zabíjet je stylově, prostě být řezníkem "na úrovni". Základem výzbroje této FPS jsou klasické palné zbraně od brokovnice, přes samopaly, po raketomety a další robustnější kousky. Odlišení boje Bulletstormu od konkurence tkví už v jeho samotném průběhu. Základem je využívání chapadlovitého paprsku na levé ruce, pádných kopanců a sekundárních módů zbraní. V neposlední řadě také nástrah samotného prostředí.
Za každé zabití je hráč bodově hodnocen, body se zobrazují přímo v živé akci, obzvláště povedená zabití, tzv. „skill shots“, jsou odměňována více body a mají sloužit jako motivace k ještě větší kreativitě. Přes intenzitu zabíjení se nese boj v odlehčeném tónu a hrdinové hry nešetří hláškami, plnými suchého humoru. Bulletstorm obsahuje i multiplayer, kde má hráč šanci natřít to ostatním živým hráčům a umístit se v tabulkách.
Hra samotná se odehrává v dystopické budoucnosti, kdy lidstvo sice úspěšně zkolonizovalo část vesmírů, žije v relativním míru, který zajišťuje meziplanetární autoritářská konfederace, ovšem vedle krásných míst, kde si lidé žijí v klidu a komfortu se v galaxii nachází řada tak hnusných lokalit, že je o nich lepší nevědět. Taková je i planeta Stygia. Co bylo dříve atraktivní turistickou destinací, je dnes ztraceným "rájem", se sice stále krásnou přírodou, ale rozpadajícími se letovisky a infrastrukturou. Ty jsou obývány nepřátelskými formami života, které Stygii náhle zaplavily a ukončily tak její rozkvět. Nepřátelé ve hře jsou výstřední a připomínají ty ze hry Borderlands. Bývalá výletní a dovolenková planeta se hemží různými, po zuby ozbrojenými, loupeživými lidojedy, jak vystřiženými z postapokalyptických filmů. V boji jim zdatně sekundují roztodivní mutanti, kteří své lidství již zcela ztratili a jejich zbraně odpovídají době kamenné. A jako by toho nebylo málo, planeta je domovem obrovských oblud v pravém slova smyslu, proti nimž vypadá Brumak z Gears of War jako drobek.
Hlavní hrdina hry, Grayson Hunt, dříve býval jedním z nejlepších žoldáků střežících integritu Konfederace v jednotce "Dead Echo", spadající pod velení generála Sarrana, kontroverzní to osobnosti, proslulou svojí krutostí, mající však zásluhy na udržení Konfederace vcelku. Nyní je Grayson Hunt psanec a pijan, který právě havaroval po potyčce s armádou na nehostinné Stygii v lodi ukradené před pár lety při dezerci přímo Sarranovi. Spojuje síly s kamarádem Ishi Satem, se kterým před lety zběhl z armády a Trishkou Novak, taktéž bývalou členkou Sarranova elitního útvaru. Chtějí přežít a dostat se v celku z této planety. Jak však záhy zjišťují, na tomto zapadlém a nehostinném místě se nachází i sám generál Sarrano se svojí malou žoldáckou armádou.
Za každé zabití je hráč bodově hodnocen, body se zobrazují přímo v živé akci, obzvláště povedená zabití, tzv. „skill shots“, jsou odměňována více body a mají sloužit jako motivace k ještě větší kreativitě. Přes intenzitu zabíjení se nese boj v odlehčeném tónu a hrdinové hry nešetří hláškami, plnými suchého humoru. Bulletstorm obsahuje i multiplayer, kde má hráč šanci natřít to ostatním živým hráčům a umístit se v tabulkách.
Hra samotná se odehrává v dystopické budoucnosti, kdy lidstvo sice úspěšně zkolonizovalo část vesmírů, žije v relativním míru, který zajišťuje meziplanetární autoritářská konfederace, ovšem vedle krásných míst, kde si lidé žijí v klidu a komfortu se v galaxii nachází řada tak hnusných lokalit, že je o nich lepší nevědět. Taková je i planeta Stygia. Co bylo dříve atraktivní turistickou destinací, je dnes ztraceným "rájem", se sice stále krásnou přírodou, ale rozpadajícími se letovisky a infrastrukturou. Ty jsou obývány nepřátelskými formami života, které Stygii náhle zaplavily a ukončily tak její rozkvět. Nepřátelé ve hře jsou výstřední a připomínají ty ze hry Borderlands. Bývalá výletní a dovolenková planeta se hemží různými, po zuby ozbrojenými, loupeživými lidojedy, jak vystřiženými z postapokalyptických filmů. V boji jim zdatně sekundují roztodivní mutanti, kteří své lidství již zcela ztratili a jejich zbraně odpovídají době kamenné. A jako by toho nebylo málo, planeta je domovem obrovských oblud v pravém slova smyslu, proti nimž vypadá Brumak z Gears of War jako drobek.
Hlavní hrdina hry, Grayson Hunt, dříve býval jedním z nejlepších žoldáků střežících integritu Konfederace v jednotce "Dead Echo", spadající pod velení generála Sarrana, kontroverzní to osobnosti, proslulou svojí krutostí, mající však zásluhy na udržení Konfederace vcelku. Nyní je Grayson Hunt psanec a pijan, který právě havaroval po potyčce s armádou na nehostinné Stygii v lodi ukradené před pár lety při dezerci přímo Sarranovi. Spojuje síly s kamarádem Ishi Satem, se kterým před lety zběhl z armády a Trishkou Novak, taktéž bývalou členkou Sarranova elitního útvaru. Chtějí přežít a dostat se v celku z této planety. Jak však záhy zjišťují, na tomto zapadlém a nehostinném místě se nachází i sám generál Sarrano se svojí malou žoldáckou armádou.
První velký projekt varšavského studia People Can Fly od jeho úplné akvizice společností Epic Games v roce 2007 se snaží vymanit z víceméně zaběhnutých pravidel stříleček a přinést do žánru svěží vánek. Heslem reklamní kampaně, i hry samotné je slogan "Kill with skill." V této hře tedy nejde jen o zabíjení nepřátel, jde o to zabíjet je stylově, prostě být řezníkem "na úrovni". Základem výzbroje této FPS jsou klasické palné zbraně od brokovnice, přes samopaly, po raketomety a další robustnější kousky. Odlišení boje Bulletstormu od konkurence tkví už v jeho samotném průběhu. Základem je využívání chapadlovitého paprsku na levé ruce, pádných kopanců a sekundárních módů zbraní. V neposlední řadě také nástrah samotného prostředí.
Za každé zabití je hráč bodově hodnocen, body se zobrazují přímo v živé akci, obzvláště povedená zabití, tzv. „skill shots“, jsou odměňována více body a mají sloužit jako motivace k ještě větší kreativitě. Přes intenzitu zabíjení se nese boj v odlehčeném tónu a hrdinové hry nešetří hláškami, plnými suchého humoru. Bulletstorm obsahuje i multiplayer, kde má hráč šanci natřít to ostatním živým hráčům a umístit se v tabulkách.
Hra samotná se odehrává v dystopické budoucnosti, kdy lidstvo sice úspěšně zkolonizovalo část vesmírů, žije v relativním míru, který zajišťuje meziplanetární autoritářská konfederace, ovšem vedle krásných míst, kde si lidé žijí v klidu a komfortu se v galaxii nachází řada tak hnusných lokalit, že je o nich lepší nevědět. Taková je i planeta Stygia. Co bylo dříve atraktivní turistickou destinací, je dnes ztraceným "rájem", se sice stále krásnou přírodou, ale rozpadajícími se letovisky a infrastrukturou. Ty jsou obývány nepřátelskými formami života, které Stygii náhle zaplavily a ukončily tak její rozkvět. Nepřátelé ve hře jsou výstřední a připomínají ty ze hry Borderlands. Bývalá výletní a dovolenková planeta se hemží různými, po zuby ozbrojenými, loupeživými lidojedy, jak vystřiženými z postapokalyptických filmů. V boji jim zdatně sekundují roztodivní mutanti, kteří své lidství již zcela ztratili a jejich zbraně odpovídají době kamenné. A jako by toho nebylo málo, planeta je domovem obrovských oblud v pravém slova smyslu, proti nimž vypadá Brumak z Gears of War jako drobek.
Hlavní hrdina hry, Grayson Hunt, dříve býval jedním z nejlepších žoldáků střežících integritu Konfederace v jednotce "Dead Echo", spadající pod velení generála Sarrana, kontroverzní to osobnosti, proslulou svojí krutostí, mající však zásluhy na udržení Konfederace vcelku. Nyní je Grayson Hunt psanec a pijan, který právě havaroval po potyčce s armádou na nehostinné Stygii v lodi ukradené před pár lety při dezerci přímo Sarranovi. Spojuje síly s kamarádem Ishi Satem, se kterým před lety zběhl z armády a Trishkou Novak, taktéž bývalou členkou Sarranova elitního útvaru. Chtějí přežít a dostat se v celku z této planety. Jak však záhy zjišťují, na tomto zapadlém a nehostinném místě se nachází i sám generál Sarrano se svojí malou žoldáckou armádou.
Za každé zabití je hráč bodově hodnocen, body se zobrazují přímo v živé akci, obzvláště povedená zabití, tzv. „skill shots“, jsou odměňována více body a mají sloužit jako motivace k ještě větší kreativitě. Přes intenzitu zabíjení se nese boj v odlehčeném tónu a hrdinové hry nešetří hláškami, plnými suchého humoru. Bulletstorm obsahuje i multiplayer, kde má hráč šanci natřít to ostatním živým hráčům a umístit se v tabulkách.
Hra samotná se odehrává v dystopické budoucnosti, kdy lidstvo sice úspěšně zkolonizovalo část vesmírů, žije v relativním míru, který zajišťuje meziplanetární autoritářská konfederace, ovšem vedle krásných míst, kde si lidé žijí v klidu a komfortu se v galaxii nachází řada tak hnusných lokalit, že je o nich lepší nevědět. Taková je i planeta Stygia. Co bylo dříve atraktivní turistickou destinací, je dnes ztraceným "rájem", se sice stále krásnou přírodou, ale rozpadajícími se letovisky a infrastrukturou. Ty jsou obývány nepřátelskými formami života, které Stygii náhle zaplavily a ukončily tak její rozkvět. Nepřátelé ve hře jsou výstřední a připomínají ty ze hry Borderlands. Bývalá výletní a dovolenková planeta se hemží různými, po zuby ozbrojenými, loupeživými lidojedy, jak vystřiženými z postapokalyptických filmů. V boji jim zdatně sekundují roztodivní mutanti, kteří své lidství již zcela ztratili a jejich zbraně odpovídají době kamenné. A jako by toho nebylo málo, planeta je domovem obrovských oblud v pravém slova smyslu, proti nimž vypadá Brumak z Gears of War jako drobek.
Hlavní hrdina hry, Grayson Hunt, dříve býval jedním z nejlepších žoldáků střežících integritu Konfederace v jednotce "Dead Echo", spadající pod velení generála Sarrana, kontroverzní to osobnosti, proslulou svojí krutostí, mající však zásluhy na udržení Konfederace vcelku. Nyní je Grayson Hunt psanec a pijan, který právě havaroval po potyčce s armádou na nehostinné Stygii v lodi ukradené před pár lety při dezerci přímo Sarranovi. Spojuje síly s kamarádem Ishi Satem, se kterým před lety zběhl z armády a Trishkou Novak, taktéž bývalou členkou Sarranova elitního útvaru. Chtějí přežít a dostat se v celku z této planety. Jak však záhy zjišťují, na tomto zapadlém a nehostinném místě se nachází i sám generál Sarrano se svojí malou žoldáckou armádou.
První velký projekt varšavského studia People Can Fly od jeho úplné akvizice společností Epic Games v roce 2007 se snaží vymanit z víceméně zaběhnutých pravidel stříleček a přinést do žánru svěží vánek. Heslem reklamní kampaně, i hry samotné je slogan "Kill with skill." V této hře tedy nejde jen o zabíjení nepřátel, jde o to zabíjet je stylově, prostě být řezníkem "na úrovni". Základem výzbroje této FPS jsou klasické palné zbraně od brokovnice, přes samopaly, po raketomety a další robustnější kousky. Odlišení boje Bulletstormu od konkurence tkví už v jeho samotném průběhu. Základem je využívání chapadlovitého paprsku na levé ruce, pádných kopanců a sekundárních módů zbraní. V neposlední řadě také nástrah samotného prostředí.
Za každé zabití je hráč bodově hodnocen, body se zobrazují přímo v živé akci, obzvláště povedená zabití, tzv. „skill shots“, jsou odměňována více body a mají sloužit jako motivace k ještě větší kreativitě. Přes intenzitu zabíjení se nese boj v odlehčeném tónu a hrdinové hry nešetří hláškami, plnými suchého humoru. Bulletstorm obsahuje i multiplayer, kde má hráč šanci natřít to ostatním živým hráčům a umístit se v tabulkách.
Hra samotná se odehrává v dystopické budoucnosti, kdy lidstvo sice úspěšně zkolonizovalo část vesmírů, žije v relativním míru, který zajišťuje meziplanetární autoritářská konfederace, ovšem vedle krásných míst, kde si lidé žijí v klidu a komfortu se v galaxii nachází řada tak hnusných lokalit, že je o nich lepší nevědět. Taková je i planeta Stygia. Co bylo dříve atraktivní turistickou destinací, je dnes ztraceným "rájem", se sice stále krásnou přírodou, ale rozpadajícími se letovisky a infrastrukturou. Ty jsou obývány nepřátelskými formami života, které Stygii náhle zaplavily a ukončily tak její rozkvět. Nepřátelé ve hře jsou výstřední a připomínají ty ze hry Borderlands. Bývalá výletní a dovolenková planeta se hemží různými, po zuby ozbrojenými, loupeživými lidojedy, jak vystřiženými z postapokalyptických filmů. V boji jim zdatně sekundují roztodivní mutanti, kteří své lidství již zcela ztratili a jejich zbraně odpovídají době kamenné. A jako by toho nebylo málo, planeta je domovem obrovských oblud v pravém slova smyslu, proti nimž vypadá Brumak z Gears of War jako drobek.
Hlavní hrdina hry, Grayson Hunt, dříve býval jedním z nejlepších žoldáků střežících integritu Konfederace v jednotce "Dead Echo", spadající pod velení generála Sarrana, kontroverzní to osobnosti, proslulou svojí krutostí, mající však zásluhy na udržení Konfederace vcelku. Nyní je Grayson Hunt psanec a pijan, který právě havaroval po potyčce s armádou na nehostinné Stygii v lodi ukradené před pár lety při dezerci přímo Sarranovi. Spojuje síly s kamarádem Ishi Satem, se kterým před lety zběhl z armády a Trishkou Novak, taktéž bývalou členkou Sarranova elitního útvaru. Chtějí přežít a dostat se v celku z této planety. Jak však záhy zjišťují, na tomto zapadlém a nehostinném místě se nachází i sám generál Sarrano se svojí malou žoldáckou armádou.
Za každé zabití je hráč bodově hodnocen, body se zobrazují přímo v živé akci, obzvláště povedená zabití, tzv. „skill shots“, jsou odměňována více body a mají sloužit jako motivace k ještě větší kreativitě. Přes intenzitu zabíjení se nese boj v odlehčeném tónu a hrdinové hry nešetří hláškami, plnými suchého humoru. Bulletstorm obsahuje i multiplayer, kde má hráč šanci natřít to ostatním živým hráčům a umístit se v tabulkách.
Hra samotná se odehrává v dystopické budoucnosti, kdy lidstvo sice úspěšně zkolonizovalo část vesmírů, žije v relativním míru, který zajišťuje meziplanetární autoritářská konfederace, ovšem vedle krásných míst, kde si lidé žijí v klidu a komfortu se v galaxii nachází řada tak hnusných lokalit, že je o nich lepší nevědět. Taková je i planeta Stygia. Co bylo dříve atraktivní turistickou destinací, je dnes ztraceným "rájem", se sice stále krásnou přírodou, ale rozpadajícími se letovisky a infrastrukturou. Ty jsou obývány nepřátelskými formami života, které Stygii náhle zaplavily a ukončily tak její rozkvět. Nepřátelé ve hře jsou výstřední a připomínají ty ze hry Borderlands. Bývalá výletní a dovolenková planeta se hemží různými, po zuby ozbrojenými, loupeživými lidojedy, jak vystřiženými z postapokalyptických filmů. V boji jim zdatně sekundují roztodivní mutanti, kteří své lidství již zcela ztratili a jejich zbraně odpovídají době kamenné. A jako by toho nebylo málo, planeta je domovem obrovských oblud v pravém slova smyslu, proti nimž vypadá Brumak z Gears of War jako drobek.
Hlavní hrdina hry, Grayson Hunt, dříve býval jedním z nejlepších žoldáků střežících integritu Konfederace v jednotce "Dead Echo", spadající pod velení generála Sarrana, kontroverzní to osobnosti, proslulou svojí krutostí, mající však zásluhy na udržení Konfederace vcelku. Nyní je Grayson Hunt psanec a pijan, který právě havaroval po potyčce s armádou na nehostinné Stygii v lodi ukradené před pár lety při dezerci přímo Sarranovi. Spojuje síly s kamarádem Ishi Satem, se kterým před lety zběhl z armády a Trishkou Novak, taktéž bývalou členkou Sarranova elitního útvaru. Chtějí přežít a dostat se v celku z této planety. Jak však záhy zjišťují, na tomto zapadlém a nehostinném místě se nachází i sám generál Sarrano se svojí malou žoldáckou armádou.
První velký projekt varšavského studia People Can Fly od jeho úplné akvizice společností Epic Games v roce 2007 se snaží vymanit z víceméně zaběhnutých pravidel stříleček a přinést do žánru svěží vánek. Heslem reklamní kampaně, i hry samotné je slogan "Kill with skill." V této hře tedy nejde jen o zabíjení nepřátel, jde o to zabíjet je stylově, prostě být řezníkem "na úrovni". Základem výzbroje této FPS jsou klasické palné zbraně od brokovnice, přes samopaly, po raketomety a další robustnější kousky. Odlišení boje Bulletstormu od konkurence tkví už v jeho samotném průběhu. Základem je využívání chapadlovitého paprsku na levé ruce, pádných kopanců a sekundárních módů zbraní. V neposlední řadě také nástrah samotného prostředí.
Za každé zabití je hráč bodově hodnocen, body se zobrazují přímo v živé akci, obzvláště povedená zabití, tzv. „skill shots“, jsou odměňována více body a mají sloužit jako motivace k ještě větší kreativitě. Přes intenzitu zabíjení se nese boj v odlehčeném tónu a hrdinové hry nešetří hláškami, plnými suchého humoru. Bulletstorm obsahuje i multiplayer, kde má hráč šanci natřít to ostatním živým hráčům a umístit se v tabulkách.
Hra samotná se odehrává v dystopické budoucnosti, kdy lidstvo sice úspěšně zkolonizovalo část vesmírů, žije v relativním míru, který zajišťuje meziplanetární autoritářská konfederace, ovšem vedle krásných míst, kde si lidé žijí v klidu a komfortu se v galaxii nachází řada tak hnusných lokalit, že je o nich lepší nevědět. Taková je i planeta Stygia. Co bylo dříve atraktivní turistickou destinací, je dnes ztraceným "rájem", se sice stále krásnou přírodou, ale rozpadajícími se letovisky a infrastrukturou. Ty jsou obývány nepřátelskými formami života, které Stygii náhle zaplavily a ukončily tak její rozkvět. Nepřátelé ve hře jsou výstřední a připomínají ty ze hry Borderlands. Bývalá výletní a dovolenková planeta se hemží různými, po zuby ozbrojenými, loupeživými lidojedy, jak vystřiženými z postapokalyptických filmů. V boji jim zdatně sekundují roztodivní mutanti, kteří své lidství již zcela ztratili a jejich zbraně odpovídají době kamenné. A jako by toho nebylo málo, planeta je domovem obrovských oblud v pravém slova smyslu, proti nimž vypadá Brumak z Gears of War jako drobek.
Hlavní hrdina hry, Grayson Hunt, dříve býval jedním z nejlepších žoldáků střežících integritu Konfederace v jednotce "Dead Echo", spadající pod velení generála Sarrana, kontroverzní to osobnosti, proslulou svojí krutostí, mající však zásluhy na udržení Konfederace vcelku. Nyní je Grayson Hunt psanec a pijan, který právě havaroval po potyčce s armádou na nehostinné Stygii v lodi ukradené před pár lety při dezerci přímo Sarranovi. Spojuje síly s kamarádem Ishi Satem, se kterým před lety zběhl z armády a Trishkou Novak, taktéž bývalou členkou Sarranova elitního útvaru. Chtějí přežít a dostat se v celku z této planety. Jak však záhy zjišťují, na tomto zapadlém a nehostinném místě se nachází i sám generál Sarrano se svojí malou žoldáckou armádou.
Za každé zabití je hráč bodově hodnocen, body se zobrazují přímo v živé akci, obzvláště povedená zabití, tzv. „skill shots“, jsou odměňována více body a mají sloužit jako motivace k ještě větší kreativitě. Přes intenzitu zabíjení se nese boj v odlehčeném tónu a hrdinové hry nešetří hláškami, plnými suchého humoru. Bulletstorm obsahuje i multiplayer, kde má hráč šanci natřít to ostatním živým hráčům a umístit se v tabulkách.
Hra samotná se odehrává v dystopické budoucnosti, kdy lidstvo sice úspěšně zkolonizovalo část vesmírů, žije v relativním míru, který zajišťuje meziplanetární autoritářská konfederace, ovšem vedle krásných míst, kde si lidé žijí v klidu a komfortu se v galaxii nachází řada tak hnusných lokalit, že je o nich lepší nevědět. Taková je i planeta Stygia. Co bylo dříve atraktivní turistickou destinací, je dnes ztraceným "rájem", se sice stále krásnou přírodou, ale rozpadajícími se letovisky a infrastrukturou. Ty jsou obývány nepřátelskými formami života, které Stygii náhle zaplavily a ukončily tak její rozkvět. Nepřátelé ve hře jsou výstřední a připomínají ty ze hry Borderlands. Bývalá výletní a dovolenková planeta se hemží různými, po zuby ozbrojenými, loupeživými lidojedy, jak vystřiženými z postapokalyptických filmů. V boji jim zdatně sekundují roztodivní mutanti, kteří své lidství již zcela ztratili a jejich zbraně odpovídají době kamenné. A jako by toho nebylo málo, planeta je domovem obrovských oblud v pravém slova smyslu, proti nimž vypadá Brumak z Gears of War jako drobek.
Hlavní hrdina hry, Grayson Hunt, dříve býval jedním z nejlepších žoldáků střežících integritu Konfederace v jednotce "Dead Echo", spadající pod velení generála Sarrana, kontroverzní to osobnosti, proslulou svojí krutostí, mající však zásluhy na udržení Konfederace vcelku. Nyní je Grayson Hunt psanec a pijan, který právě havaroval po potyčce s armádou na nehostinné Stygii v lodi ukradené před pár lety při dezerci přímo Sarranovi. Spojuje síly s kamarádem Ishi Satem, se kterým před lety zběhl z armády a Trishkou Novak, taktéž bývalou členkou Sarranova elitního útvaru. Chtějí přežít a dostat se v celku z této planety. Jak však záhy zjišťují, na tomto zapadlém a nehostinném místě se nachází i sám generál Sarrano se svojí malou žoldáckou armádou.
První velký projekt varšavského studia People Can Fly od jeho úplné akvizice společností Epic Games v roce 2007 se snaží vymanit z víceméně zaběhnutých pravidel stříleček a přinést do žánru svěží vánek. Heslem reklamní kampaně, i hry samotné je slogan "Kill with skill." V této hře tedy nejde jen o zabíjení nepřátel, jde o to zabíjet je stylově, prostě být řezníkem "na úrovni". Základem výzbroje této FPS jsou klasické palné zbraně od brokovnice, přes samopaly, po raketomety a další robustnější kousky. Odlišení boje Bulletstormu od konkurence tkví už v jeho samotném průběhu. Základem je využívání chapadlovitého paprsku na levé ruce, pádných kopanců a sekundárních módů zbraní. V neposlední řadě také nástrah samotného prostředí.
Za každé zabití je hráč bodově hodnocen, body se zobrazují přímo v živé akci, obzvláště povedená zabití, tzv. „skill shots“, jsou odměňována více body a mají sloužit jako motivace k ještě větší kreativitě. Přes intenzitu zabíjení se nese boj v odlehčeném tónu a hrdinové hry nešetří hláškami, plnými suchého humoru. Bulletstorm obsahuje i multiplayer, kde má hráč šanci natřít to ostatním živým hráčům a umístit se v tabulkách.
Hra samotná se odehrává v dystopické budoucnosti, kdy lidstvo sice úspěšně zkolonizovalo část vesmírů, žije v relativním míru, který zajišťuje meziplanetární autoritářská konfederace, ovšem vedle krásných míst, kde si lidé žijí v klidu a komfortu se v galaxii nachází řada tak hnusných lokalit, že je o nich lepší nevědět. Taková je i planeta Stygia. Co bylo dříve atraktivní turistickou destinací, je dnes ztraceným "rájem", se sice stále krásnou přírodou, ale rozpadajícími se letovisky a infrastrukturou. Ty jsou obývány nepřátelskými formami života, které Stygii náhle zaplavily a ukončily tak její rozkvět. Nepřátelé ve hře jsou výstřední a připomínají ty ze hry Borderlands. Bývalá výletní a dovolenková planeta se hemží různými, po zuby ozbrojenými, loupeživými lidojedy, jak vystřiženými z postapokalyptických filmů. V boji jim zdatně sekundují roztodivní mutanti, kteří své lidství již zcela ztratili a jejich zbraně odpovídají době kamenné. A jako by toho nebylo málo, planeta je domovem obrovských oblud v pravém slova smyslu, proti nimž vypadá Brumak z Gears of War jako drobek.
Hlavní hrdina hry, Grayson Hunt, dříve býval jedním z nejlepších žoldáků střežících integritu Konfederace v jednotce "Dead Echo", spadající pod velení generála Sarrana, kontroverzní to osobnosti, proslulou svojí krutostí, mající však zásluhy na udržení Konfederace vcelku. Nyní je Grayson Hunt psanec a pijan, který právě havaroval po potyčce s armádou na nehostinné Stygii v lodi ukradené před pár lety při dezerci přímo Sarranovi. Spojuje síly s kamarádem Ishi Satem, se kterým před lety zběhl z armády a Trishkou Novak, taktéž bývalou členkou Sarranova elitního útvaru. Chtějí přežít a dostat se v celku z této planety. Jak však záhy zjišťují, na tomto zapadlém a nehostinném místě se nachází i sám generál Sarrano se svojí malou žoldáckou armádou.
Za každé zabití je hráč bodově hodnocen, body se zobrazují přímo v živé akci, obzvláště povedená zabití, tzv. „skill shots“, jsou odměňována více body a mají sloužit jako motivace k ještě větší kreativitě. Přes intenzitu zabíjení se nese boj v odlehčeném tónu a hrdinové hry nešetří hláškami, plnými suchého humoru. Bulletstorm obsahuje i multiplayer, kde má hráč šanci natřít to ostatním živým hráčům a umístit se v tabulkách.
Hra samotná se odehrává v dystopické budoucnosti, kdy lidstvo sice úspěšně zkolonizovalo část vesmírů, žije v relativním míru, který zajišťuje meziplanetární autoritářská konfederace, ovšem vedle krásných míst, kde si lidé žijí v klidu a komfortu se v galaxii nachází řada tak hnusných lokalit, že je o nich lepší nevědět. Taková je i planeta Stygia. Co bylo dříve atraktivní turistickou destinací, je dnes ztraceným "rájem", se sice stále krásnou přírodou, ale rozpadajícími se letovisky a infrastrukturou. Ty jsou obývány nepřátelskými formami života, které Stygii náhle zaplavily a ukončily tak její rozkvět. Nepřátelé ve hře jsou výstřední a připomínají ty ze hry Borderlands. Bývalá výletní a dovolenková planeta se hemží různými, po zuby ozbrojenými, loupeživými lidojedy, jak vystřiženými z postapokalyptických filmů. V boji jim zdatně sekundují roztodivní mutanti, kteří své lidství již zcela ztratili a jejich zbraně odpovídají době kamenné. A jako by toho nebylo málo, planeta je domovem obrovských oblud v pravém slova smyslu, proti nimž vypadá Brumak z Gears of War jako drobek.
Hlavní hrdina hry, Grayson Hunt, dříve býval jedním z nejlepších žoldáků střežících integritu Konfederace v jednotce "Dead Echo", spadající pod velení generála Sarrana, kontroverzní to osobnosti, proslulou svojí krutostí, mající však zásluhy na udržení Konfederace vcelku. Nyní je Grayson Hunt psanec a pijan, který právě havaroval po potyčce s armádou na nehostinné Stygii v lodi ukradené před pár lety při dezerci přímo Sarranovi. Spojuje síly s kamarádem Ishi Satem, se kterým před lety zběhl z armády a Trishkou Novak, taktéž bývalou členkou Sarranova elitního útvaru. Chtějí přežít a dostat se v celku z této planety. Jak však záhy zjišťují, na tomto zapadlém a nehostinném místě se nachází i sám generál Sarrano se svojí malou žoldáckou armádou.