Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.
Bulletstorm Bulletstorm Bulletstorm Bulletstorm Bulletstorm Bulletstorm Bulletstorm Bulletstorm

Bulletstorm: Full Clip Edition

Bulletstorm: Full Clip Edition, Bulletstorm: Duke of Switch Edition

Bulletstorm: Full Clip Edition, Bulletstorm: Duke of Switch Edition

Bulletstorm: Full Clip Edition, Bulletstorm: Duke of Switch Edition

People Can Fly •  Epic Games
People Can Fly •  Epic Games
People Can Fly •  Epic Games
People Can Fly •  Epic Games
People Can Fly •  Epic Games
People Can Fly •  Epic Games
People Can Fly •  Epic Games
People Can Fly •  Epic Games
PC
22.02.2011
PC
22.02.2011
PC
22.02.2011
PCPS3X360
22.02.2011
PCPS3X360
22.02.2011
PS4XOne
07.04.2017
PCPS3X360
22.02.2011
PS4XOne
07.04.2017
Switch
30.08.2019
PCPS3X360
22.02.2011
PS4XOne
07.04.2017
Switch
30.08.2019
PS5
kompatibilní
PCPS3X360
22.02.2011
PS4XOne
07.04.2017
Switch
30.08.2019
PS5XboxX/S
kompatibilní
Bulletstorm Bulletstorm Bulletstorm Bulletstorm Bulletstorm Bulletstorm Bulletstorm Bulletstorm
Žánr
akce > 1st person akce *
akce > 1st person akce *
akce > 1st person akce *
akce > 1st person akce *
akce > 1st person akce *
akce > 1st person akce *
akce > 1st person akce *
akce > 1st person akce *

Forma
placená hra placená hra placená hra placená hra placená hra placená hra placená hra placená hra
Rozsah
samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra
Multiplayer
ano ano ano ano ano ano ano ano

První velký projekt varšavského studia People Can Fly od jeho úplné akvizice společností Epic Games v roce 2007 se snaží vymanit z víceméně zaběhnutých pravidel stříleček a přinést do žánru svěží vánek. Heslem reklamní kampaně, i hry samotné je slogan "Kill with skill." V této hře tedy nejde jen o zabíjení nepřátel, jde o to zabíjet je stylově, prostě být řezníkem "na úrovni". Základem výzbroje této FPS jsou klasické palné zbraně od brokovnice, přes samopaly, po raketomety a další robustnější kousky. Odlišení boje Bulletstormu od konkurence tkví už v jeho samotném průběhu. Základem je využívání chapadlovitého paprsku na pravé ruce, pádných kopanců a sekundárních módů zbraní. V neposlední řadě také nástrah samotného prostředí.

Za každé zabití je hráč bodově hodnocen, body se zobrazují přímo v živé akci, obzvláště povedená zabití, tzv. „skill shots“, jsou odměňována více body a mají sloužit jako motivace k ještě větší kreativitě. Přes intenzitu zabíjení se nese boj v odlehčeném tónu a hrdinové hry nešetří hláškami, plnými suchého humoru. Bulletstorm obsahuje i multiplayer, kde má hráč šanci natřít to ostatním živým hráčům a umístit se v tabulkách.

Hra samotná se odehrává v dystopické budoucnosti, kdy lidstvo sice úspěšně zkolonizovalo část vesmírů, žije v relativním míru, který zajišťuje meziplanetární autoritářská konfederace, ovšem vedle krásných míst, kde si lidé žijí v klidu a komfortu se v galaxii nachází řada tak hnusných lokalit, že je o nich lepší nevědět. Taková je i planeta Stygia. Co bylo dříve atraktivní turistickou destinací, je dnes ztraceným "rájem", se sice stále krásnou přírodou, ale rozpadajícími se letovisky a infrastrukturou. Ty jsou obývány nepřátelskými formami života, které Stygii náhle zaplavily a ukončily tak její rozkvět. Nepřátelé ve hře jsou výstřední a připomínají ty ze hry Borderlands. Bývalá výletní a dovolenková planeta se hemží různými, po zuby ozbrojenými, loupeživými lidojedy, jak vystřiženými z postapokalyptických filmů. V boji jim zdatně sekundují roztodivní mutanti, kteří své lidství již zcela ztratili a jejich zbraně odpovídají době kamenné. A jako by toho nebylo málo, planeta je domovem obrovských oblud v pravém slova smyslu, proti nimž vypadá Brumak z Gears of War jako drobek.

Hlavní hrdina hry, Grayson Hunt, dříve býval jedním z nejlepších žoldáků střežících integritu Konfederace v jednotce "Dead Echo", spadající pod velení generála Sarrana, kontroverzní to osobnosti, proslulou svojí krutostí, mající však zásluhy na udržení Konfederace vcelku. Nyní je Grayson Hunt psanec a pijan, který právě havaroval po potyčce s armádou na nehostinné Stygii v lodi ukradené před pár lety při dezerci přímo Sarranovi. Spojuje síly s kamarádem Ishi Satem, se kterým před lety zběhl z armády a Trishkou Novak, taktéž bývalou členkou Sarranova elitního útvaru. Chtějí přežít a dostat se v celku z této planety. Jak však záhy zjišťují, na tomto zapadlém a nehostinném místě se nachází i sám generál Sarrano se svojí malou žoldáckou armádou.
První velký projekt varšavského studia People Can Fly od jeho úplné akvizice společností Epic Games v roce 2007 se snaží vymanit z víceméně zaběhnutých pravidel stříleček a přinést do žánru svěží vánek. Heslem reklamní kampaně, i hry samotné je slogan "Kill with skill." V této hře tedy nejde jen o zabíjení nepřátel, jde o to zabíjet je stylově, prostě být řezníkem "na úrovni". Základem výzbroje této FPS jsou klasické palné zbraně od brokovnice, přes samopaly, po raketomety a další robustnější kousky. Odlišení boje Bulletstormu od konkurence tkví už v jeho samotném průběhu. Základem je využívání chapadlovitého paprsku na levé ruce, pádných kopanců a sekundárních módů zbraní. V neposlední řadě také nástrah samotného prostředí.

Za každé zabití je hráč bodově hodnocen, body se zobrazují přímo v živé akci, obzvláště povedená zabití, tzv. „skill shots“, jsou odměňována více body a mají sloužit jako motivace k ještě větší kreativitě. Přes intenzitu zabíjení se nese boj v odlehčeném tónu a hrdinové hry nešetří hláškami, plnými suchého humoru. Bulletstorm obsahuje i multiplayer, kde má hráč šanci natřít to ostatním živým hráčům a umístit se v tabulkách.

Hra samotná se odehrává v dystopické budoucnosti, kdy lidstvo sice úspěšně zkolonizovalo část vesmírů, žije v relativním míru, který zajišťuje meziplanetární autoritářská konfederace, ovšem vedle krásných míst, kde si lidé žijí v klidu a komfortu se v galaxii nachází řada tak hnusných lokalit, že je o nich lepší nevědět. Taková je i planeta Stygia. Co bylo dříve atraktivní turistickou destinací, je dnes ztraceným "rájem", se sice stále krásnou přírodou, ale rozpadajícími se letovisky a infrastrukturou. Ty jsou obývány nepřátelskými formami života, které Stygii náhle zaplavily a ukončily tak její rozkvět. Nepřátelé ve hře jsou výstřední a připomínají ty ze hry Borderlands. Bývalá výletní a dovolenková planeta se hemží různými, po zuby ozbrojenými, loupeživými lidojedy, jak vystřiženými z postapokalyptických filmů. V boji jim zdatně sekundují roztodivní mutanti, kteří své lidství již zcela ztratili a jejich zbraně odpovídají době kamenné. A jako by toho nebylo málo, planeta je domovem obrovských oblud v pravém slova smyslu, proti nimž vypadá Brumak z Gears of War jako drobek.

Hlavní hrdina hry, Grayson Hunt, dříve býval jedním z nejlepších žoldáků střežících integritu Konfederace v jednotce "Dead Echo", spadající pod velení generála Sarrana, kontroverzní to osobnosti, proslulou svojí krutostí, mající však zásluhy na udržení Konfederace vcelku. Nyní je Grayson Hunt psanec a pijan, který právě havaroval po potyčce s armádou na nehostinné Stygii v lodi ukradené před pár lety při dezerci přímo Sarranovi. Spojuje síly s kamarádem Ishi Satem, se kterým před lety zběhl z armády a Trishkou Novak, taktéž bývalou členkou Sarranova elitního útvaru. Chtějí přežít a dostat se v celku z této planety. Jak však záhy zjišťují, na tomto zapadlém a nehostinném místě se nachází i sám generál Sarrano se svojí malou žoldáckou armádou.
První velký projekt varšavského studia People Can Fly od jeho úplné akvizice společností Epic Games v roce 2007 se snaží vymanit z víceméně zaběhnutých pravidel stříleček a přinést do žánru svěží vánek. Heslem reklamní kampaně, i hry samotné je slogan "Kill with skill." V této hře tedy nejde jen o zabíjení nepřátel, jde o to zabíjet je stylově, prostě být řezníkem "na úrovni". Základem výzbroje této FPS jsou klasické palné zbraně od brokovnice, přes samopaly, po raketomety a další robustnější kousky. Odlišení boje Bulletstormu od konkurence tkví už v jeho samotném průběhu. Základem je využívání chapadlovitého paprsku na levé ruce, pádných kopanců a sekundárních módů zbraní. V neposlední řadě také nástrah samotného prostředí.

Za každé zabití je hráč bodově hodnocen, body se zobrazují přímo v živé akci, obzvláště povedená zabití, tzv. „skill shots“, jsou odměňována více body a mají sloužit jako motivace k ještě větší kreativitě. Přes intenzitu zabíjení se nese boj v odlehčeném tónu a hrdinové hry nešetří hláškami, plnými suchého humoru. Bulletstorm obsahuje i multiplayer, kde má hráč šanci natřít to ostatním živým hráčům a umístit se v tabulkách.

Hra samotná se odehrává v dystopické budoucnosti, kdy lidstvo sice úspěšně zkolonizovalo část vesmírů, žije v relativním míru, který zajišťuje meziplanetární autoritářská konfederace, ovšem vedle krásných míst, kde si lidé žijí v klidu a komfortu se v galaxii nachází řada tak hnusných lokalit, že je o nich lepší nevědět. Taková je i planeta Stygia. Co bylo dříve atraktivní turistickou destinací, je dnes ztraceným "rájem", se sice stále krásnou přírodou, ale rozpadajícími se letovisky a infrastrukturou. Ty jsou obývány nepřátelskými formami života, které Stygii náhle zaplavily a ukončily tak její rozkvět. Nepřátelé ve hře jsou výstřední a připomínají ty ze hry Borderlands. Bývalá výletní a dovolenková planeta se hemží různými, po zuby ozbrojenými, loupeživými lidojedy, jak vystřiženými z postapokalyptických filmů. V boji jim zdatně sekundují roztodivní mutanti, kteří své lidství již zcela ztratili a jejich zbraně odpovídají době kamenné. A jako by toho nebylo málo, planeta je domovem obrovských oblud v pravém slova smyslu, proti nimž vypadá Brumak z Gears of War jako drobek.

Hlavní hrdina hry, Grayson Hunt, dříve býval jedním z nejlepších žoldáků střežících integritu Konfederace v jednotce "Dead Echo", spadající pod velení generála Sarrana, kontroverzní to osobnosti, proslulou svojí krutostí, mající však zásluhy na udržení Konfederace vcelku. Nyní je Grayson Hunt psanec a pijan, který právě havaroval po potyčce s armádou na nehostinné Stygii v lodi ukradené před pár lety při dezerci přímo Sarranovi. Spojuje síly s kamarádem Ishi Satem, se kterým před lety zběhl z armády a Trishkou Novak, taktéž bývalou členkou Sarranova elitního útvaru. Chtějí přežít a dostat se v celku z této planety. Jak však záhy zjišťují, na tomto zapadlém a nehostinném místě se nachází i sám generál Sarrano se svojí malou žoldáckou armádou.
První velký projekt varšavského studia People Can Fly od jeho úplné akvizice společností Epic Games v roce 2007 se snaží vymanit z víceméně zaběhnutých pravidel stříleček a přinést do žánru svěží vánek. Heslem reklamní kampaně, i hry samotné je slogan "Kill with skill." V této hře tedy nejde jen o zabíjení nepřátel, jde o to zabíjet je stylově, prostě být řezníkem "na úrovni". Základem výzbroje této FPS jsou klasické palné zbraně od brokovnice, přes samopaly, po raketomety a další robustnější kousky. Odlišení boje Bulletstormu od konkurence tkví už v jeho samotném průběhu. Základem je využívání chapadlovitého paprsku na levé ruce, pádných kopanců a sekundárních módů zbraní. V neposlední řadě také nástrah samotného prostředí.

Za každé zabití je hráč bodově hodnocen, body se zobrazují přímo v živé akci, obzvláště povedená zabití, tzv. „skill shots“, jsou odměňována více body a mají sloužit jako motivace k ještě větší kreativitě. Přes intenzitu zabíjení se nese boj v odlehčeném tónu a hrdinové hry nešetří hláškami, plnými suchého humoru. Bulletstorm obsahuje i multiplayer, kde má hráč šanci natřít to ostatním živým hráčům a umístit se v tabulkách.

Hra samotná se odehrává v dystopické budoucnosti, kdy lidstvo sice úspěšně zkolonizovalo část vesmírů, žije v relativním míru, který zajišťuje meziplanetární autoritářská konfederace, ovšem vedle krásných míst, kde si lidé žijí v klidu a komfortu se v galaxii nachází řada tak hnusných lokalit, že je o nich lepší nevědět. Taková je i planeta Stygia. Co bylo dříve atraktivní turistickou destinací, je dnes ztraceným "rájem", se sice stále krásnou přírodou, ale rozpadajícími se letovisky a infrastrukturou. Ty jsou obývány nepřátelskými formami života, které Stygii náhle zaplavily a ukončily tak její rozkvět. Nepřátelé ve hře jsou výstřední a připomínají ty ze hry Borderlands. Bývalá výletní a dovolenková planeta se hemží různými, po zuby ozbrojenými, loupeživými lidojedy, jak vystřiženými z postapokalyptických filmů. V boji jim zdatně sekundují roztodivní mutanti, kteří své lidství již zcela ztratili a jejich zbraně odpovídají době kamenné. A jako by toho nebylo málo, planeta je domovem obrovských oblud v pravém slova smyslu, proti nimž vypadá Brumak z Gears of War jako drobek.

Hlavní hrdina hry, Grayson Hunt, dříve býval jedním z nejlepších žoldáků střežících integritu Konfederace v jednotce "Dead Echo", spadající pod velení generála Sarrana, kontroverzní to osobnosti, proslulou svojí krutostí, mající však zásluhy na udržení Konfederace vcelku. Nyní je Grayson Hunt psanec a pijan, který právě havaroval po potyčce s armádou na nehostinné Stygii v lodi ukradené před pár lety při dezerci přímo Sarranovi. Spojuje síly s kamarádem Ishi Satem, se kterým před lety zběhl z armády a Trishkou Novak, taktéž bývalou členkou Sarranova elitního útvaru. Chtějí přežít a dostat se v celku z této planety. Jak však záhy zjišťují, na tomto zapadlém a nehostinném místě se nachází i sám generál Sarrano se svojí malou žoldáckou armádou.
První velký projekt varšavského studia People Can Fly od jeho úplné akvizice společností Epic Games v roce 2007 se snaží vymanit z víceméně zaběhnutých pravidel stříleček a přinést do žánru svěží vánek. Heslem reklamní kampaně, i hry samotné je slogan "Kill with skill." V této hře tedy nejde jen o zabíjení nepřátel, jde o to zabíjet je stylově, prostě být řezníkem "na úrovni". Základem výzbroje této FPS jsou klasické palné zbraně od brokovnice, přes samopaly, po raketomety a další robustnější kousky. Odlišení boje Bulletstormu od konkurence tkví už v jeho samotném průběhu. Základem je využívání chapadlovitého paprsku na levé ruce, pádných kopanců a sekundárních módů zbraní. V neposlední řadě také nástrah samotného prostředí.

Za každé zabití je hráč bodově hodnocen, body se zobrazují přímo v živé akci, obzvláště povedená zabití, tzv. „skill shots“, jsou odměňována více body a mají sloužit jako motivace k ještě větší kreativitě. Přes intenzitu zabíjení se nese boj v odlehčeném tónu a hrdinové hry nešetří hláškami, plnými suchého humoru. Bulletstorm obsahuje i multiplayer, kde má hráč šanci natřít to ostatním živým hráčům a umístit se v tabulkách.

Hra samotná se odehrává v dystopické budoucnosti, kdy lidstvo sice úspěšně zkolonizovalo část vesmírů, žije v relativním míru, který zajišťuje meziplanetární autoritářská konfederace, ovšem vedle krásných míst, kde si lidé žijí v klidu a komfortu se v galaxii nachází řada tak hnusných lokalit, že je o nich lepší nevědět. Taková je i planeta Stygia. Co bylo dříve atraktivní turistickou destinací, je dnes ztraceným "rájem", se sice stále krásnou přírodou, ale rozpadajícími se letovisky a infrastrukturou. Ty jsou obývány nepřátelskými formami života, které Stygii náhle zaplavily a ukončily tak její rozkvět. Nepřátelé ve hře jsou výstřední a připomínají ty ze hry Borderlands. Bývalá výletní a dovolenková planeta se hemží různými, po zuby ozbrojenými, loupeživými lidojedy, jak vystřiženými z postapokalyptických filmů. V boji jim zdatně sekundují roztodivní mutanti, kteří své lidství již zcela ztratili a jejich zbraně odpovídají době kamenné. A jako by toho nebylo málo, planeta je domovem obrovských oblud v pravém slova smyslu, proti nimž vypadá Brumak z Gears of War jako drobek.

Hlavní hrdina hry, Grayson Hunt, dříve býval jedním z nejlepších žoldáků střežících integritu Konfederace v jednotce "Dead Echo", spadající pod velení generála Sarrana, kontroverzní to osobnosti, proslulou svojí krutostí, mající však zásluhy na udržení Konfederace vcelku. Nyní je Grayson Hunt psanec a pijan, který právě havaroval po potyčce s armádou na nehostinné Stygii v lodi ukradené před pár lety při dezerci přímo Sarranovi. Spojuje síly s kamarádem Ishi Satem, se kterým před lety zběhl z armády a Trishkou Novak, taktéž bývalou členkou Sarranova elitního útvaru. Chtějí přežít a dostat se v celku z této planety. Jak však záhy zjišťují, na tomto zapadlém a nehostinném místě se nachází i sám generál Sarrano se svojí malou žoldáckou armádou.
První velký projekt varšavského studia People Can Fly od jeho úplné akvizice společností Epic Games v roce 2007 se snaží vymanit z víceméně zaběhnutých pravidel stříleček a přinést do žánru svěží vánek. Heslem reklamní kampaně, i hry samotné je slogan "Kill with skill." V této hře tedy nejde jen o zabíjení nepřátel, jde o to zabíjet je stylově, prostě být řezníkem "na úrovni". Základem výzbroje této FPS jsou klasické palné zbraně od brokovnice, přes samopaly, po raketomety a další robustnější kousky. Odlišení boje Bulletstormu od konkurence tkví už v jeho samotném průběhu. Základem je využívání chapadlovitého paprsku na levé ruce, pádných kopanců a sekundárních módů zbraní. V neposlední řadě také nástrah samotného prostředí.

Za každé zabití je hráč bodově hodnocen, body se zobrazují přímo v živé akci, obzvláště povedená zabití, tzv. „skill shots“, jsou odměňována více body a mají sloužit jako motivace k ještě větší kreativitě. Přes intenzitu zabíjení se nese boj v odlehčeném tónu a hrdinové hry nešetří hláškami, plnými suchého humoru. Bulletstorm obsahuje i multiplayer, kde má hráč šanci natřít to ostatním živým hráčům a umístit se v tabulkách.

Hra samotná se odehrává v dystopické budoucnosti, kdy lidstvo sice úspěšně zkolonizovalo část vesmírů, žije v relativním míru, který zajišťuje meziplanetární autoritářská konfederace, ovšem vedle krásných míst, kde si lidé žijí v klidu a komfortu se v galaxii nachází řada tak hnusných lokalit, že je o nich lepší nevědět. Taková je i planeta Stygia. Co bylo dříve atraktivní turistickou destinací, je dnes ztraceným "rájem", se sice stále krásnou přírodou, ale rozpadajícími se letovisky a infrastrukturou. Ty jsou obývány nepřátelskými formami života, které Stygii náhle zaplavily a ukončily tak její rozkvět. Nepřátelé ve hře jsou výstřední a připomínají ty ze hry Borderlands. Bývalá výletní a dovolenková planeta se hemží různými, po zuby ozbrojenými, loupeživými lidojedy, jak vystřiženými z postapokalyptických filmů. V boji jim zdatně sekundují roztodivní mutanti, kteří své lidství již zcela ztratili a jejich zbraně odpovídají době kamenné. A jako by toho nebylo málo, planeta je domovem obrovských oblud v pravém slova smyslu, proti nimž vypadá Brumak z Gears of War jako drobek.

Hlavní hrdina hry, Grayson Hunt, dříve býval jedním z nejlepších žoldáků střežících integritu Konfederace v jednotce "Dead Echo", spadající pod velení generála Sarrana, kontroverzní to osobnosti, proslulou svojí krutostí, mající však zásluhy na udržení Konfederace vcelku. Nyní je Grayson Hunt psanec a pijan, který právě havaroval po potyčce s armádou na nehostinné Stygii v lodi ukradené před pár lety při dezerci přímo Sarranovi. Spojuje síly s kamarádem Ishi Satem, se kterým před lety zběhl z armády a Trishkou Novak, taktéž bývalou členkou Sarranova elitního útvaru. Chtějí přežít a dostat se v celku z této planety. Jak však záhy zjišťují, na tomto zapadlém a nehostinném místě se nachází i sám generál Sarrano se svojí malou žoldáckou armádou.
První velký projekt varšavského studia People Can Fly od jeho úplné akvizice společností Epic Games v roce 2007 se snaží vymanit z víceméně zaběhnutých pravidel stříleček a přinést do žánru svěží vánek. Heslem reklamní kampaně, i hry samotné je slogan "Kill with skill." V této hře tedy nejde jen o zabíjení nepřátel, jde o to zabíjet je stylově, prostě být řezníkem "na úrovni". Základem výzbroje této FPS jsou klasické palné zbraně od brokovnice, přes samopaly, po raketomety a další robustnější kousky. Odlišení boje Bulletstormu od konkurence tkví už v jeho samotném průběhu. Základem je využívání chapadlovitého paprsku na levé ruce, pádných kopanců a sekundárních módů zbraní. V neposlední řadě také nástrah samotného prostředí.

Za každé zabití je hráč bodově hodnocen, body se zobrazují přímo v živé akci, obzvláště povedená zabití, tzv. „skill shots“, jsou odměňována více body a mají sloužit jako motivace k ještě větší kreativitě. Přes intenzitu zabíjení se nese boj v odlehčeném tónu a hrdinové hry nešetří hláškami, plnými suchého humoru. Bulletstorm obsahuje i multiplayer, kde má hráč šanci natřít to ostatním živým hráčům a umístit se v tabulkách.

Hra samotná se odehrává v dystopické budoucnosti, kdy lidstvo sice úspěšně zkolonizovalo část vesmírů, žije v relativním míru, který zajišťuje meziplanetární autoritářská konfederace, ovšem vedle krásných míst, kde si lidé žijí v klidu a komfortu se v galaxii nachází řada tak hnusných lokalit, že je o nich lepší nevědět. Taková je i planeta Stygia. Co bylo dříve atraktivní turistickou destinací, je dnes ztraceným "rájem", se sice stále krásnou přírodou, ale rozpadajícími se letovisky a infrastrukturou. Ty jsou obývány nepřátelskými formami života, které Stygii náhle zaplavily a ukončily tak její rozkvět. Nepřátelé ve hře jsou výstřední a připomínají ty ze hry Borderlands. Bývalá výletní a dovolenková planeta se hemží různými, po zuby ozbrojenými, loupeživými lidojedy, jak vystřiženými z postapokalyptických filmů. V boji jim zdatně sekundují roztodivní mutanti, kteří své lidství již zcela ztratili a jejich zbraně odpovídají době kamenné. A jako by toho nebylo málo, planeta je domovem obrovských oblud v pravém slova smyslu, proti nimž vypadá Brumak z Gears of War jako drobek.

Hlavní hrdina hry, Grayson Hunt, dříve býval jedním z nejlepších žoldáků střežících integritu Konfederace v jednotce "Dead Echo", spadající pod velení generála Sarrana, kontroverzní to osobnosti, proslulou svojí krutostí, mající však zásluhy na udržení Konfederace vcelku. Nyní je Grayson Hunt psanec a pijan, který právě havaroval po potyčce s armádou na nehostinné Stygii v lodi ukradené před pár lety při dezerci přímo Sarranovi. Spojuje síly s kamarádem Ishi Satem, se kterým před lety zběhl z armády a Trishkou Novak, taktéž bývalou členkou Sarranova elitního útvaru. Chtějí přežít a dostat se v celku z této planety. Jak však záhy zjišťují, na tomto zapadlém a nehostinném místě se nachází i sám generál Sarrano se svojí malou žoldáckou armádou.
První velký projekt varšavského studia People Can Fly od jeho úplné akvizice společností Epic Games v roce 2007 se snaží vymanit z víceméně zaběhnutých pravidel stříleček a přinést do žánru svěží vánek. Heslem reklamní kampaně, i hry samotné je slogan "Kill with skill." V této hře tedy nejde jen o zabíjení nepřátel, jde o to zabíjet je stylově, prostě být řezníkem "na úrovni". Základem výzbroje této FPS jsou klasické palné zbraně od brokovnice, přes samopaly, po raketomety a další robustnější kousky. Odlišení boje Bulletstormu od konkurence tkví už v jeho samotném průběhu. Základem je využívání chapadlovitého paprsku na levé ruce, pádných kopanců a sekundárních módů zbraní. V neposlední řadě také nástrah samotného prostředí.

Za každé zabití je hráč bodově hodnocen, body se zobrazují přímo v živé akci, obzvláště povedená zabití, tzv. „skill shots“, jsou odměňována více body a mají sloužit jako motivace k ještě větší kreativitě. Přes intenzitu zabíjení se nese boj v odlehčeném tónu a hrdinové hry nešetří hláškami, plnými suchého humoru. Bulletstorm obsahuje i multiplayer, kde má hráč šanci natřít to ostatním živým hráčům a umístit se v tabulkách.

Hra samotná se odehrává v dystopické budoucnosti, kdy lidstvo sice úspěšně zkolonizovalo část vesmírů, žije v relativním míru, který zajišťuje meziplanetární autoritářská konfederace, ovšem vedle krásných míst, kde si lidé žijí v klidu a komfortu se v galaxii nachází řada tak hnusných lokalit, že je o nich lepší nevědět. Taková je i planeta Stygia. Co bylo dříve atraktivní turistickou destinací, je dnes ztraceným "rájem", se sice stále krásnou přírodou, ale rozpadajícími se letovisky a infrastrukturou. Ty jsou obývány nepřátelskými formami života, které Stygii náhle zaplavily a ukončily tak její rozkvět. Nepřátelé ve hře jsou výstřední a připomínají ty ze hry Borderlands. Bývalá výletní a dovolenková planeta se hemží různými, po zuby ozbrojenými, loupeživými lidojedy, jak vystřiženými z postapokalyptických filmů. V boji jim zdatně sekundují roztodivní mutanti, kteří své lidství již zcela ztratili a jejich zbraně odpovídají době kamenné. A jako by toho nebylo málo, planeta je domovem obrovských oblud v pravém slova smyslu, proti nimž vypadá Brumak z Gears of War jako drobek.

Hlavní hrdina hry, Grayson Hunt, dříve býval jedním z nejlepších žoldáků střežících integritu Konfederace v jednotce "Dead Echo", spadající pod velení generála Sarrana, kontroverzní to osobnosti, proslulou svojí krutostí, mající však zásluhy na udržení Konfederace vcelku. Nyní je Grayson Hunt psanec a pijan, který právě havaroval po potyčce s armádou na nehostinné Stygii v lodi ukradené před pár lety při dezerci přímo Sarranovi. Spojuje síly s kamarádem Ishi Satem, se kterým před lety zběhl z armády a Trishkou Novak, taktéž bývalou členkou Sarranova elitního útvaru. Chtějí přežít a dostat se v celku z této planety. Jak však záhy zjišťují, na tomto zapadlém a nehostinném místě se nachází i sám generál Sarrano se svojí malou žoldáckou armádou.
Oficiální stránky hry (http://www.bulletstorm.com/)
Oficiální stránky hry (http://www.bulletstorm.com/)
Oficiální stránky hry (http://www.bulletstorm.com/)
Oficiální stránky hry (http://www.bulletstorm.com/)
Oficiální stránky hry (http://www.bulletstorm.com/)
Oficiální stránky hry (http://www.bulletstorm.com/)
Oficiální stránky hry (http://www.bulletstorm.com/)
Oficiální stránky hry (http://www.bulletstorm.com/)