A witch burdened with undesired magic gunplay powers.
V roce 2007 zasáhly Zemi rány překonávající dalece biblické, pak peklo otevřelo své brány a s lidským pokolením to šlo kvapem z kopce. O necelých 6 let později už se zdálo, že nastane konec všech dní, dokud se neobjevily zprávy o záhadné „dívce v černém“. Mechanizovaná armáda démonických revenantů libující si ve stahování z kůže potkala svou trigger-happy nemesis, která magií a municí potírá zlo stravující Southern City na atlantickém pobřeží Spojených států. Zdánlivě křehká čarodějka oděná ve sporém negližé a krajkových podvazcích je plně odhodlána vystrojit všem humusákům druhý funus.
Situace si žádá víc než čirokové koště a to, jež třímá Alicie v sobě snoubí čtvero s elementy spjatých zbraňových forem (Machine gun (oheň), Shotgun (vítr), Cannon (světlo) a elektrizovaný Gatling gun). Střelbě za neustáleho pobíhání jako v EDF vydatně sekundují bojová kouzla. Vyvolejte tornáda, meteorické smrště i hejna klovavých opeřenců, napíchněte nepřátele pomocí růžového kopí, nebo je rovnou zamáčkněte silou vůle vrženými objekty. Prolijte pár kapek krve k vyléčení spojenců z odboje a ochraňte se před protiútoky pradávnou zdí. Získané skillpoints využijete až k trojitému vylepšení těchto čar a mar.
Tvůrčí kolektiv japonského studia Cavia našel tak jako FromSoftware zalíbení v umírajících světech, což je i leitmotivem jejich vzájemně spřízněných sérií Drakengard či NieR. Bullet Witch zůstává ve stínu slavnější Bayonetty, přičemž má hratelností blízko i k dalším exploatačním hrám se silnými hrdinkami jako je X-Blades (2007) s remakem Blades of Time (2012), nebo tarantinovsky laděné WET (2009). Esteticky titul vsadil na manga artstyl s prvky subkultury goth v osobě hrdinky a démonů. Oproti výše jmenovaným dílům BW vyniká částečnou nebo úplnou zničitelností některých staveb v rozlehlých lokacích.
V roce 2007 zasáhly Zemi rány překonávající dalece biblické, pak peklo otevřelo své brány a s lidským pokolením to šlo kvapem z kopce. O necelých 6 let později už se zdálo, že nastane konec všech dní, dokud se neobjevily zprávy o záhadné „dívce v černém“. Mechanizovaná armáda démonických revenantů libující si ve stahování z kůže potkala svou trigger-happy nemesis, která magií a municí potírá zlo stravující Southern City na atlantickém pobřeží Spojených států. Zdánlivě křehká čarodějka oděná ve sporém negližé a krajkových podvazcích je plně odhodlána vystrojit všem humusákům druhý funus.
Situace si žádá víc než čirokové koště a to, jež třímá Alicie v sobě snoubí čtvero s elementy spjatých zbraňových forem (Machine gun (oheň), Shotgun (vítr), Cannon (světlo) a elektrizovaný Gatling gun). Střelbě za neustáleho pobíhání jako v EDF vydatně sekundují bojová kouzla. Vyvolejte tornáda, meteorické smrště i hejna klovavých opeřenců, napíchněte nepřátele pomocí růžového kopí, nebo je rovnou zamáčkněte silou vůle vrženými objekty. Prolijte pár kapek krve k vyléčení spojenců z odboje a ochraňte se před protiútoky pradávnou zdí. Získané skillpoints využijete až k trojitému vylepšení těchto čar a mar.
Tvůrčí kolektiv japonského studia Cavia našel tak jako FromSoftware zalíbení v umírajících světech, což je i leitmotivem jejich vzájemně spřízněných sérií Drakengard či NieR. Bullet Witch zůstává ve stínu slavnější Bayonetty, přičemž má hratelností blízko i k dalším exploatačním hrám se silnými hrdinkami jako je X-Blades (2007) s remakem Blades of Time (2012), nebo tarantinovsky laděné WET (2009). Esteticky titul vsadil na manga artstyl s prvky subkultury goth v osobě hrdinky a démonů. Oproti výše jmenovaným dílům BW vyniká částečnou nebo úplnou zničitelností některých staveb v rozlehlých lokacích.