Bridge It je nástupcem hry Pontifex II v moderní grafice. Hlavním úkolem je vybudovat železniční nebo silniční most přes řeku nebo údolí. V případě řek je většinou ještě nutné vymyslet správný systém hydrauliky pro zvedací most, aby pod ním mohly projíždět lodě.
Graficky je hra zvládnutá výborně, ale je optimalizovaná pouze pro karty NVIDIA (ve své době měla hra ukázat použití moderních technologií od NVIDIe v praxi). Samotný systém hry byl velmi zjednodušen, aby byla hra zpřístupněna širšímu publiku, což fanouškovská základna nesla jen velmi těžko.
Zajímavou možností je stejně jako v předchozím díle (Bridge Construction Set) možnost přivolání (někdy je to součást scénáře) silného větru nebo zemětřesení o různé síle. Stavba odolných mostů, co takovou zátěž vydrží, není ani zde jednoduchá...
Graficky je hra zvládnutá výborně, ale je optimalizovaná pouze pro karty NVIDIA (ve své době měla hra ukázat použití moderních technologií od NVIDIe v praxi). Samotný systém hry byl velmi zjednodušen, aby byla hra zpřístupněna širšímu publiku, což fanouškovská základna nesla jen velmi těžko.
Zajímavou možností je stejně jako v předchozím díle (Bridge Construction Set) možnost přivolání (někdy je to součást scénáře) silného větru nebo zemětřesení o různé síle. Stavba odolných mostů, co takovou zátěž vydrží, není ani zde jednoduchá...
Bridge It je nástupce hry Bridge Construction Set v moderní grafice. Hlavním úkolem je vybudovat železniční nebo silniční most přes řeku nebo údolí. V případě řek je většinou ještě nutné vymyslet správný systém hydrauliky pro zvedací most, aby pod ním mohly projíždět lodě.
Graficky je hra zvládnutá výborně, ale je optimalizovaná pouze pro grafické karty NVIDIA (ve své době měla hra ukázat použití moderních technologií od NVIDIe v praxi). Samotný systém hry byl velmi zjednodušen pro zpřístupnění širšímu publiku, což fanoušci série nesli jen velmi těžko.
Zajímavou možností je stejně jako v předchozím díle možnost přivolání (někdy je to součást scénáře) silného větru nebo zemětřesení o různé síle. Stavba mostů, které takovou zátěž vydrží, není ani zde jednoduchá.
Graficky je hra zvládnutá výborně, ale je optimalizovaná pouze pro grafické karty NVIDIA (ve své době měla hra ukázat použití moderních technologií od NVIDIe v praxi). Samotný systém hry byl velmi zjednodušen pro zpřístupnění širšímu publiku, což fanoušci série nesli jen velmi těžko.
Zajímavou možností je stejně jako v předchozím díle možnost přivolání (někdy je to součást scénáře) silného větru nebo zemětřesení o různé síle. Stavba mostů, které takovou zátěž vydrží, není ani zde jednoduchá.
Bridge It je nástupce hry Bridge Construction Set v moderní grafice. Hlavním úkolem je vybudovat železniční nebo silniční most přes řeku nebo údolí. V případě řek je většinou ještě nutné vymyslet správný systém hydrauliky pro zvedací most, aby pod ním mohly projíždět lodě.
Graficky je hra zvládnutá výborně, ale je optimalizovaná pouze pro grafické karty NVIDIA (ve své době měla hra ukázat použití moderních technologií od NVIDIe v praxi). Samotný systém hry byl velmi zjednodušen pro zpřístupnění širšímu publiku, což fanoušci série nesli jen velmi těžko.
Zajímavou možností je stejně jako v předchozím díle možnost přivolání (někdy je to součást scénáře) silného větru nebo zemětřesení o různé síle. Stavba mostů, které takovou zátěž vydrží, není ani zde jednoduchá.
Graficky je hra zvládnutá výborně, ale je optimalizovaná pouze pro grafické karty NVIDIA (ve své době měla hra ukázat použití moderních technologií od NVIDIe v praxi). Samotný systém hry byl velmi zjednodušen pro zpřístupnění širšímu publiku, což fanoušci série nesli jen velmi těžko.
Zajímavou možností je stejně jako v předchozím díle možnost přivolání (někdy je to součást scénáře) silného větru nebo zemětřesení o různé síle. Stavba mostů, které takovou zátěž vydrží, není ani zde jednoduchá.
Bridge It je nástupce hry Bridge Construction Set v moderní grafice. Hlavním úkolem je vybudovat železniční nebo silniční most přes řeku nebo údolí. V případě řek je většinou ještě nutné vymyslet správný systém hydrauliky pro zvedací most, aby pod ním mohly projíždět lodě.
Graficky je hra zvládnutá výborně, ale je optimalizovaná pouze pro grafické karty NVIDIA (ve své době měla hra ukázat použití moderních technologií od NVIDIe v praxi). Samotný systém hry byl velmi zjednodušen pro zpřístupnění širšímu publiku, což fanoušci série nesli jen velmi těžko.
Zajímavou možností je stejně jako v předchozím díle možnost přivolání (někdy je to součást scénáře) silného větru nebo zemětřesení o různé síle. Stavba mostů, které takovou zátěž vydrží, není ani zde jednoduchá.
Graficky je hra zvládnutá výborně, ale je optimalizovaná pouze pro grafické karty NVIDIA (ve své době měla hra ukázat použití moderních technologií od NVIDIe v praxi). Samotný systém hry byl velmi zjednodušen pro zpřístupnění širšímu publiku, což fanoušci série nesli jen velmi těžko.
Zajímavou možností je stejně jako v předchozím díle možnost přivolání (někdy je to součást scénáře) silného větru nebo zemětřesení o různé síle. Stavba mostů, které takovou zátěž vydrží, není ani zde jednoduchá.
Bridge It je nástupce hry Bridge Construction Set v moderní grafice. Hlavním úkolem je vybudovat železniční nebo silniční most přes řeku nebo údolí. V případě řek je většinou ještě nutné vymyslet správný systém hydrauliky pro zvedací most, aby pod ním mohly projíždět lodě.
Graficky je hra zvládnutá výborně, ale je optimalizovaná pouze pro grafické karty NVIDIA (ve své době měla hra ukázat použití moderních technologií od NVIDIe v praxi). Samotný systém hry byl velmi zjednodušen pro zpřístupnění širšímu publiku, což fanoušci série nesli jen velmi těžko.
Zajímavou možností je stejně jako v předchozím díle možnost přivolání (někdy je to součást scénáře) silného větru nebo zemětřesení o různé síle. Stavba mostů, které takovou zátěž vydrží, není ani zde jednoduchá.
Graficky je hra zvládnutá výborně, ale je optimalizovaná pouze pro grafické karty NVIDIA (ve své době měla hra ukázat použití moderních technologií od NVIDIe v praxi). Samotný systém hry byl velmi zjednodušen pro zpřístupnění širšímu publiku, což fanoušci série nesli jen velmi těžko.
Zajímavou možností je stejně jako v předchozím díle možnost přivolání (někdy je to součást scénáře) silného větru nebo zemětřesení o různé síle. Stavba mostů, které takovou zátěž vydrží, není ani zde jednoduchá.