Boredom of Augustín Corde je neplacená point'n'click adventura, kterou vytvořilo české studio CBE Software. Hra vznikla, za použití Wintermute Enginu, během dvou dní na GamesComu 2013. Sami autoři hru popisují jako simulátor nudy. Prakticky jediné, co hráč dělá je, že opakovaně kliká na láhev a prst hlavní postavy.
Hráč se ujímá titulního hrdiny Augustína Cordese (autora hry Scratches), který uvízl v hotelovém pokoji. Zde marně čeká na své přátele a jeho jediným společníkem je láhev alkoholu.
Hráč se ujímá titulního hrdiny Augustína Cordese (autora hry Scratches), který uvízl v hotelovém pokoji. Zde marně čeká na své přátele a jeho jediným společníkem je láhev alkoholu.
Boredom of Agustín Cordes je neplacená point'n'click adventura, kterou vytvořilo české studio CBE Software. Hra vznikla, za použití Wintermute Enginu, během dvou dní na GamesComu 2013. Sami autoři hru popisují jako simulátor nudy. Prakticky jediné, co hráč dělá je, že opakovaně kliká na láhev a prst hlavní postavy.
Hráč se ujímá titulního hrdiny Agustína Cordese (autora hry Scratches), který uvízl v hotelovém pokoji. Zde marně čeká na své přátele a jeho jediným společníkem je láhev alkoholu.
Hráč se ujímá titulního hrdiny Agustína Cordese (autora hry Scratches), který uvízl v hotelovém pokoji. Zde marně čeká na své přátele a jeho jediným společníkem je láhev alkoholu.
Boredom of Agustín Cordes je neplacená point'n'click adventura, kterou vytvořilo české studio CBE Software. Hra vznikla za použití Wintermute Enginu během dvou dní na GamesComu 2013. Sami autoři hru popisují jako simulátor nudy. Prakticky jediné, co hráč dělá, je, že opakovaně kliká na láhev a prst hlavní postavy.
Hráč se ujímá titulního hrdiny Agustína Cordese (autora hry Scratches), který uvízl v hotelovém pokoji. Zde marně čeká na své přátele a jeho jediným společníkem je láhev alkoholu.
Hráč se ujímá titulního hrdiny Agustína Cordese (autora hry Scratches), který uvízl v hotelovém pokoji. Zde marně čeká na své přátele a jeho jediným společníkem je láhev alkoholu.
Boredom of Agustín Cordes je neplacená point'n'click adventura, kterou vytvořilo české studio CBE Software. Hra vznikla za použití Wintermute Enginu během dvou dní na GamesComu 2013. Sami autoři hru popisují jako simulátor nudy. Prakticky jediné, co hráč dělá, je, že opakovaně kliká na láhev a prst hlavní postavy.
Hráč se ujímá titulního hrdiny Agustína Cordese (autora hry Scratches), který uvízl v hotelovém pokoji. Zde marně čeká na své přátele a jeho jediným společníkem je láhev alkoholu.
Hráč se ujímá titulního hrdiny Agustína Cordese (autora hry Scratches), který uvízl v hotelovém pokoji. Zde marně čeká na své přátele a jeho jediným společníkem je láhev alkoholu.