Sedm let po vydání a počítač, který bez problému rozjede Mass Effect 3, se při hraní Bloodlině místy seká a loady (přechod do nové lokace i načtení pozice) trvají průměrně minutu a půl. Přestřelená je obtížnost soubojů, nepřátelé snad nemají žádný zásahový model a je úplně jedno, kam střílíte, snesou stejný počet ran do hlavy i do ruky. Nábojů i náhradní munice (vrhací nože, lahve, později molotovy) je zvláště ze začátku hry zoufale málo a zombíci se co chvíli respawnují. Tenhle problém u mně naštěstí vyřešila dvojice cheatů na nesmrtelnost a nekonečnou munici - hra má sice zabudovaný i povel pro kompletní odstranění monster, ale takhle se mi to už opravdu hrát nechtělo:)
Co se bugů týče - popravdě jsem na ně moc nenarážel a Bloodline mi ani moc nepadala. Sem tam se pomátl systém odmítající pustit hráče dál v případě, že nebyly provedeny veškeré nutné (což většinou znamená i veškeré možné) akce v lokaci, ale to vyřešilo nahrání předchozí pozice a vykonání akcí v jiném pořadí. Jednou bylo ale nutné NEUDĚLAT určitou akci tj. nevolat policii a odejít z lokace. Možná k větší stabilitě pomohl patch z polské verze.
Grafika mi nevadila, spíše neumětelské pokusy o aplikaci přechodu mezi světlem a stínem, který působil doslova jako pěst na oko - a že pokud jsem se pohyboval po lávce a proti mně zombík, krev z něho crčící zůstávala viset ve vzduchu po stranách. Hra by také zoufale potřebovala korektora (hrubky v textu jdou daleko za míru obvyklou v českých hrách) a rovněž taky někoho, kdo opravdu umí anglicky, aby se hráč nedočkal nápisů typu: - po 1st floor následuje 2st floor. A to není jediný případ. A přestože by se hra měla odehrávat v Americe, v druhé půlce hry jsou nápisy často v češtině (jména na hrobech nebo jed na krysy;).
Jakožto badateli mi také znesnadňovalo pátrání po informacích o hře i to, že ve stejné době vyšla i daleko slavnější a popravdě řečeno nesrovnatelně lepší Vampire: The Masquerade - Bloodlines, ale to je těžko dávat za vinu Zima Software, vzhledem k tomu, jak dlouho byla jejich hra ve vývoji. Pro zájemce tedy ještě uvedu, že polská verze vyšla - včetně polského dabingu - pod názvem Bloodline: Uśpione zło. (EDIT: a v rusku také v kompletní ruské verzi jako Bloodline: Linia krovi = Bloodline. Линия крови. Podle ruského traileru se dá usuzovat, že byl dokončen minimálně dabing anglické verze, ta ale nevyšla)
Co se bugů týče - popravdě jsem na ně moc nenarážel a Bloodline mi ani moc nepadala. Sem tam se pomátl systém odmítající pustit hráče dál v případě, že nebyly provedeny veškeré nutné (což většinou znamená i veškeré možné) akce v lokaci, ale to vyřešilo nahrání předchozí pozice a vykonání akcí v jiném pořadí. Jednou bylo ale nutné NEUDĚLAT určitou akci tj. nevolat policii a odejít z lokace. Možná k větší stabilitě pomohl patch z polské verze.
Grafika mi nevadila, spíše neumětelské pokusy o aplikaci přechodu mezi světlem a stínem, který působil doslova jako pěst na oko - a že pokud jsem se pohyboval po lávce a proti mně zombík, krev z něho crčící zůstávala viset ve vzduchu po stranách. Hra by také zoufale potřebovala korektora (hrubky v textu jdou daleko za míru obvyklou v českých hrách) a rovněž taky někoho, kdo opravdu umí anglicky, aby se hráč nedočkal nápisů typu: - po 1st floor následuje 2st floor. A to není jediný případ. A přestože by se hra měla odehrávat v Americe, v druhé půlce hry jsou nápisy často v češtině (jména na hrobech nebo jed na krysy;).
Jakožto badateli mi také znesnadňovalo pátrání po informacích o hře i to, že ve stejné době vyšla i daleko slavnější a popravdě řečeno nesrovnatelně lepší Vampire: The Masquerade - Bloodlines, ale to je těžko dávat za vinu Zima Software, vzhledem k tomu, jak dlouho byla jejich hra ve vývoji. Pro zájemce tedy ještě uvedu, že polská verze vyšla - včetně polského dabingu - pod názvem Bloodline: Uśpione zło. (EDIT: a v rusku také v kompletní ruské verzi jako Bloodline: Linia krovi = Bloodline. Линия крови. Podle ruského traileru se dá usuzovat, že byl dokončen minimálně dabing anglické verze, ta ale nevyšla)
Pro: Atmosféra, scénář, dabing Zdeňka Mahdala
Proti: Příliš dlouhé loady, seká se to o stošest, padá to taky celkem často...