Po skončení velké Černé války v zemi Astera nezavládne mír, naopak se probouzí zlý klerik Estoroth Paingiver, který byl za své odporné zločiny zazděn v Černé kryptě, z níž se teď chce dostat ven a pomstít za své uvěznění. Jediná šance jak jej definitivně zničit je tuto kryptu otevřít a najít v ní hrobky čtyř hrdinů a hlavně, artefakt každého z nich jimiž může být Estoroth zničen. Tohoto nelehkého úkolu se ujímá čtveřice, pro podobné hry, archetypálních dobrodruhů.
Black Crypt byla stolní hra, na modelu tužka&papír, ze sklonku osmdesátých let, která se hned z kraje let devadesátých, dočkala své elektronické podoby, konkrétně pro Amigu. Black Crypt je silně inspirována Dungeon Masterem a hraje se velmi podobně. Hráč prochází trojrozměrným dungeonem, zabíjí monstra, tvořená 2D sprity, sečnými zbraněmi i kouzly, lootoje, řeší hádanky a zlepšuje své statistiky. Aby se v poměrně dost opakujícím se prostředí neztratil, má k dispozici mapu, kde je dungeon rozdělen na čtverečky. Za zmínku také stojí prvek grafiky, kdy si odstíny palety tvořené 32 barvami určuje uživatel sám a k tomu lze použít dalších 32 barev, polovičního jasu, základní palety, což podporuje atmosféru tmavých kobek.
Zajímavé jsou okolnosti vzniku hry. Interplay tlačilo tvůrce série Bard´s Tale do vydání čtvrtého dílu s takovou intenzitou, až s nimi rozvázali smlouvu. Interplay proto rychle hledali náhradu a proto najali Raven Software, aby jim rychle vytvořili nějaké RPG.
Po roce 2000 fanoušci přesvědčili Raveny pro port hry na PC. Ti na něm začali skutečně pracovat, ale vše skončilo vydáním demoverze o dvou úrovních v květnu 2003. Pokud si chcete tedy zahrát hru v plném rozsahu a nemáte Amigu, emulátor je jediným řešením.
Black Crypt byla stolní hra, na modelu tužka&papír, ze sklonku osmdesátých let, která se hned z kraje let devadesátých, dočkala své elektronické podoby, konkrétně pro Amigu. Black Crypt je silně inspirována Dungeon Masterem a hraje se velmi podobně. Hráč prochází trojrozměrným dungeonem, zabíjí monstra, tvořená 2D sprity, sečnými zbraněmi i kouzly, lootoje, řeší hádanky a zlepšuje své statistiky. Aby se v poměrně dost opakujícím se prostředí neztratil, má k dispozici mapu, kde je dungeon rozdělen na čtverečky. Za zmínku také stojí prvek grafiky, kdy si odstíny palety tvořené 32 barvami určuje uživatel sám a k tomu lze použít dalších 32 barev, polovičního jasu, základní palety, což podporuje atmosféru tmavých kobek.
Zajímavé jsou okolnosti vzniku hry. Interplay tlačilo tvůrce série Bard´s Tale do vydání čtvrtého dílu s takovou intenzitou, až s nimi rozvázali smlouvu. Interplay proto rychle hledali náhradu a proto najali Raven Software, aby jim rychle vytvořili nějaké RPG.
Po roce 2000 fanoušci přesvědčili Raveny pro port hry na PC. Ti na něm začali skutečně pracovat, ale vše skončilo vydáním demoverze o dvou úrovních v květnu 2003. Pokud si chcete tedy zahrát hru v plném rozsahu a nemáte Amigu, emulátor je jediným řešením.
Po skončení velké Černé války v zemi Astera nezavládne mír, naopak se probouzí zlý klerik Estoroth Paingiver, který byl za své odporné zločiny zazděn v Černé kryptě, z níž se teď chce dostat ven a pomstít za své uvěznění. Jediná šance jak jej definitivně zničit je tuto kryptu otevřít a najít v ní hrobky čtyř hrdinů a hlavně, artefakt každého z nich jimiž může být Estoroth zničen. Tohoto nelehkého úkolu se ujímá čtveřice, pro podobné hry, archetypálních dobrodruhů.
Black Crypt byla stolní hra, na modelu tužka&papír, ze sklonku osmdesátých let, která se hned z kraje let devadesátých, dočkala své elektronické podoby, konkrétně pro Amigu. Black Crypt je silně inspirována Dungeon Masterem a hraje se velmi podobně. Hráč prochází trojrozměrným dungeonem, zabíjí monstra, tvořená 2D sprity, sečnými zbraněmi i kouzly, lootoje, řeší hádanky a zlepšuje své statistiky. Aby se v poměrně dost opakujícím se prostředí neztratil, má k dispozici mapu, kde je dungeon rozdělen na čtverečky. Za zmínku také stojí prvek grafiky, kdy si odstíny palety tvořené 32 barvami určuje uživatel sám a k tomu lze použít dalších 32 barev, polovičního jasu, základní palety, což podporuje atmosféru tmavých kobek.
Zajímavé jsou okolnosti vzniku hry. Interplay tlačilo tvůrce série Bard´s Tale do vydání čtvrtého dílu s takovou intenzitou, až s nimi rozvázali smlouvu. Interplay proto rychle hledali náhradu a proto najali Raven Software, aby jim rychle vytvořili nějaké RPG.
Po roce 2000 fanoušci přesvědčili Raveny pro port hry na PC. Ti na něm začali skutečně pracovat, ale vše skončilo vydáním OpenGL demoverze o dvou úrovních v květnu 2003. Pokud si chcete tedy zahrát hru v plném rozsahu a nemáte Amigu, emulátor je jediným řešením.
Black Crypt byla stolní hra, na modelu tužka&papír, ze sklonku osmdesátých let, která se hned z kraje let devadesátých, dočkala své elektronické podoby, konkrétně pro Amigu. Black Crypt je silně inspirována Dungeon Masterem a hraje se velmi podobně. Hráč prochází trojrozměrným dungeonem, zabíjí monstra, tvořená 2D sprity, sečnými zbraněmi i kouzly, lootoje, řeší hádanky a zlepšuje své statistiky. Aby se v poměrně dost opakujícím se prostředí neztratil, má k dispozici mapu, kde je dungeon rozdělen na čtverečky. Za zmínku také stojí prvek grafiky, kdy si odstíny palety tvořené 32 barvami určuje uživatel sám a k tomu lze použít dalších 32 barev, polovičního jasu, základní palety, což podporuje atmosféru tmavých kobek.
Zajímavé jsou okolnosti vzniku hry. Interplay tlačilo tvůrce série Bard´s Tale do vydání čtvrtého dílu s takovou intenzitou, až s nimi rozvázali smlouvu. Interplay proto rychle hledali náhradu a proto najali Raven Software, aby jim rychle vytvořili nějaké RPG.
Po roce 2000 fanoušci přesvědčili Raveny pro port hry na PC. Ti na něm začali skutečně pracovat, ale vše skončilo vydáním OpenGL demoverze o dvou úrovních v květnu 2003. Pokud si chcete tedy zahrát hru v plném rozsahu a nemáte Amigu, emulátor je jediným řešením.
Po skončení velké Černé války v zemi Astera nezavládne mír, naopak se probouzí zlý klerik Estoroth Paingiver, který byl za své odporné zločiny zazděn v Černé kryptě, z níž se teď chce dostat ven a pomstít za své uvěznění. Jediná šance jak jej definitivně zničit je tuto kryptu otevřít a najít v ní hrobky čtyř hrdinů a hlavně, artefakt každého z nich jimiž může být Estoroth zničen. Tohoto nelehkého úkolu se ujímá čtveřice, pro podobné hry, archetypálních dobrodruhů.
Black Crypt byla stolní hra, na modelu tužka&papír, ze sklonku osmdesátých let, která se hned z kraje let devadesátých, dočkala své elektronické podoby, konkrétně pro Amigu. Black Crypt je silně inspirována Dungeon Masterem a hraje se velmi podobně. Hráč prochází trojrozměrným dungeonem, zabíjí monstra, tvořená 2D sprity, sečnými zbraněmi i kouzly, lootoje, řeší hádanky a zlepšuje své statistiky. Aby se v poměrně dost opakujícím se prostředí neztratil, má k dispozici mapu, kde je dungeon rozdělen na čtverečky. Za zmínku také stojí prvek grafiky, kdy si odstíny palety tvořené 32 barvami určuje uživatel sám a k tomu lze použít dalších 32 barev, polovičního jasu, základní palety, což podporuje atmosféru tmavých kobek.
Zajímavé jsou okolnosti vzniku hry. Interplay tlačilo tvůrce série Bard´s Tale do vydání čtvrtého dílu s takovou intenzitou, až s nimi rozvázali smlouvu. Interplay proto rychle hledali náhradu a proto najali Raven Software, aby jim rychle vytvořili nějaké RPG.
Po roce 2000 fanoušci přesvědčili Raveny pro port hry na PC. Ti na něm začali skutečně pracovat, ale vše skončilo vydáním OpenGL demoverze o dvou úrovních v květnu 2003. Pokud si chcete tedy zahrát hru v plném rozsahu a nemáte Amigu, emulátor je jediným řešením.
Black Crypt byla stolní hra, na modelu tužka&papír, ze sklonku osmdesátých let, která se hned z kraje let devadesátých, dočkala své elektronické podoby, konkrétně pro Amigu. Black Crypt je silně inspirována Dungeon Masterem a hraje se velmi podobně. Hráč prochází trojrozměrným dungeonem, zabíjí monstra, tvořená 2D sprity, sečnými zbraněmi i kouzly, lootoje, řeší hádanky a zlepšuje své statistiky. Aby se v poměrně dost opakujícím se prostředí neztratil, má k dispozici mapu, kde je dungeon rozdělen na čtverečky. Za zmínku také stojí prvek grafiky, kdy si odstíny palety tvořené 32 barvami určuje uživatel sám a k tomu lze použít dalších 32 barev, polovičního jasu, základní palety, což podporuje atmosféru tmavých kobek.
Zajímavé jsou okolnosti vzniku hry. Interplay tlačilo tvůrce série Bard´s Tale do vydání čtvrtého dílu s takovou intenzitou, až s nimi rozvázali smlouvu. Interplay proto rychle hledali náhradu a proto najali Raven Software, aby jim rychle vytvořili nějaké RPG.
Po roce 2000 fanoušci přesvědčili Raveny pro port hry na PC. Ti na něm začali skutečně pracovat, ale vše skončilo vydáním OpenGL demoverze o dvou úrovních v květnu 2003. Pokud si chcete tedy zahrát hru v plném rozsahu a nemáte Amigu, emulátor je jediným řešením.
Po skončení velké Černé války v zemi Astera nezavládne mír, naopak se probouzí zlý klerik Estoroth Paingiver, který byl za své odporné zločiny zazděn v Černé kryptě, z níž se teď chce dostat ven a pomstít za své uvěznění. Jediná šance jak jej definitivně zničit je tuto kryptu otevřít a najít v ní hrobky čtyř hrdinů a hlavně, artefakt každého z nich jimiž může být Estoroth zničen. Tohoto nelehkého úkolu se ujímá čtveřice, pro podobné hry, archetypálních dobrodruhů.
Black Crypt byla stolní hra, na modelu tužka&papír, ze sklonku osmdesátých let, která se hned z kraje let devadesátých, dočkala své elektronické podoby, konkrétně pro Amigu. Black Crypt je silně inspirována Dungeon Masterem a hraje se velmi podobně. Hráč prochází trojrozměrným dungeonem, zabíjí monstra, tvořená 2D sprity, sečnými zbraněmi i kouzly, lootoje, řeší hádanky a zlepšuje své statistiky. Aby se v poměrně dost opakujícím se prostředí neztratil, má k dispozici mapu, kde je dungeon rozdělen na čtverečky. Za zmínku také stojí prvek grafiky, kdy si odstíny palety tvořené 32 barvami určuje uživatel sám a k tomu lze použít dalších 32 barev, polovičního jasu, základní palety, což podporuje atmosféru tmavých kobek.
Zajímavé jsou okolnosti vzniku hry. Interplay tlačilo tvůrce série Bard´s Tale do vydání čtvrtého dílu s takovou intenzitou, až s nimi rozvázali smlouvu. Interplay proto rychle hledali náhradu a proto najali Raven Software, aby jim rychle vytvořili nějaké RPG.
Po roce 2000 fanoušci přesvědčili Raveny pro port hry na PC. Ti na něm začali skutečně pracovat, ale vše skončilo vydáním OpenGL demoverze o dvou úrovních v květnu 2003. Pokud si chcete tedy zahrát hru v plném rozsahu a nemáte Amigu, emulátor je jediným řešením.
Black Crypt byla stolní hra, na modelu tužka&papír, ze sklonku osmdesátých let, která se hned z kraje let devadesátých, dočkala své elektronické podoby, konkrétně pro Amigu. Black Crypt je silně inspirována Dungeon Masterem a hraje se velmi podobně. Hráč prochází trojrozměrným dungeonem, zabíjí monstra, tvořená 2D sprity, sečnými zbraněmi i kouzly, lootoje, řeší hádanky a zlepšuje své statistiky. Aby se v poměrně dost opakujícím se prostředí neztratil, má k dispozici mapu, kde je dungeon rozdělen na čtverečky. Za zmínku také stojí prvek grafiky, kdy si odstíny palety tvořené 32 barvami určuje uživatel sám a k tomu lze použít dalších 32 barev, polovičního jasu, základní palety, což podporuje atmosféru tmavých kobek.
Zajímavé jsou okolnosti vzniku hry. Interplay tlačilo tvůrce série Bard´s Tale do vydání čtvrtého dílu s takovou intenzitou, až s nimi rozvázali smlouvu. Interplay proto rychle hledali náhradu a proto najali Raven Software, aby jim rychle vytvořili nějaké RPG.
Po roce 2000 fanoušci přesvědčili Raveny pro port hry na PC. Ti na něm začali skutečně pracovat, ale vše skončilo vydáním OpenGL demoverze o dvou úrovních v květnu 2003. Pokud si chcete tedy zahrát hru v plném rozsahu a nemáte Amigu, emulátor je jediným řešením.
Po skončení velké Černé války v zemi Astera nezavládne mír, naopak se probouzí zlý klerik Estoroth Paingiver, který byl za své odporné zločiny zazděn v Černé kryptě, z níž se teď chce dostat ven a pomstít za své uvěznění. Jediná šance, jak jej definitivně zničit, je tuto kryptu otevřít a najít v ní hrobky čtyř hrdinů a hlavně, artefakt každého z nich, jimiž může být Estoroth zničen. Tohoto nelehkého úkolu se ujímá čtveřice, pro podobné hry, archetypálních dobrodruhů.
Black Crypt byla stolní hra, na modelu tužka&papír, ze sklonku osmdesátých let, která se hned z kraje let devadesátých, dočkala své elektronické podoby, konkrétně pro Amigu. Black Crypt je silně inspirována Dungeon Masterem a hraje se velmi podobně. Hráč prochází trojrozměrným dungeonem, zabíjí monstra, tvořená 2D sprity, sečnými zbraněmi i kouzly, lootuje, řeší hádanky a zlepšuje své statistiky. Aby se v poměrně dost opakujícím se prostředí neztratil, má k dispozici mapu, kde je dungeon rozdělen na čtverečky. Za zmínku také stojí prvek grafiky, kdy si odstíny palety tvořené 32 barvami určuje uživatel sám a k tomu lze použít dalších 32 barev, polovičního jasu, základní palety, což podporuje atmosféru tmavých kobek.
Zajímavé jsou okolnosti vzniku hry. Interplay tlačilo tvůrce série Bard´s Tale do vydání čtvrtého dílu s takovou intenzitou, až s nimi rozvázali smlouvu. Interplay proto rychle hledali náhradu a proto najali Raven Software, aby jim rychle vytvořili nějaké RPG.
Po roce 2000 fanoušci přesvědčili Raveny pro port hry na PC. Ti na něm začali skutečně pracovat, ale vše skončilo vydáním OpenGL demoverze o dvou úrovních v květnu 2003. Pokud si chcete tedy zahrát hru v plném rozsahu a nemáte Amigu, emulátor je jediným řešením.
Black Crypt byla stolní hra, na modelu tužka&papír, ze sklonku osmdesátých let, která se hned z kraje let devadesátých, dočkala své elektronické podoby, konkrétně pro Amigu. Black Crypt je silně inspirována Dungeon Masterem a hraje se velmi podobně. Hráč prochází trojrozměrným dungeonem, zabíjí monstra, tvořená 2D sprity, sečnými zbraněmi i kouzly, lootuje, řeší hádanky a zlepšuje své statistiky. Aby se v poměrně dost opakujícím se prostředí neztratil, má k dispozici mapu, kde je dungeon rozdělen na čtverečky. Za zmínku také stojí prvek grafiky, kdy si odstíny palety tvořené 32 barvami určuje uživatel sám a k tomu lze použít dalších 32 barev, polovičního jasu, základní palety, což podporuje atmosféru tmavých kobek.
Zajímavé jsou okolnosti vzniku hry. Interplay tlačilo tvůrce série Bard´s Tale do vydání čtvrtého dílu s takovou intenzitou, až s nimi rozvázali smlouvu. Interplay proto rychle hledali náhradu a proto najali Raven Software, aby jim rychle vytvořili nějaké RPG.
Po roce 2000 fanoušci přesvědčili Raveny pro port hry na PC. Ti na něm začali skutečně pracovat, ale vše skončilo vydáním OpenGL demoverze o dvou úrovních v květnu 2003. Pokud si chcete tedy zahrát hru v plném rozsahu a nemáte Amigu, emulátor je jediným řešením.
Po skončení velké Černé války v zemi Astera nezavládne mír, naopak se probouzí zlý klerik Estoroth Paingiver, který byl za své odporné zločiny zazděn v Černé kryptě, z níž se teď chce dostat ven a pomstít za své uvěznění. Jediná šance, jak jej definitivně zničit, je tuto kryptu otevřít a najít v ní hrobky čtyř hrdinů a hlavně, artefakt každého z nich, jimiž může být Estoroth zničen. Tohoto nelehkého úkolu se ujímá čtveřice, pro podobné hry, archetypálních dobrodruhů.
Black Crypt byla stolní hra, na modelu tužka&papír, ze sklonku osmdesátých let, která se hned z kraje let devadesátých, dočkala své elektronické podoby, konkrétně pro Amigu. Black Crypt je silně inspirována Dungeon Masterem a hraje se velmi podobně. Hráč prochází trojrozměrným dungeonem, zabíjí monstra, tvořená 2D sprity, sečnými zbraněmi i kouzly, lootuje, řeší hádanky a zlepšuje své statistiky. Aby se v poměrně dost opakujícím se prostředí neztratil, má k dispozici mapu, kde je dungeon rozdělen na čtverečky. Za zmínku také stojí prvek grafiky, kdy si odstíny palety tvořené 32 barvami určuje uživatel sám a k tomu lze použít dalších 32 barev, polovičního jasu, základní palety, což podporuje atmosféru tmavých kobek.
Zajímavé jsou okolnosti vzniku hry. Interplay tlačilo tvůrce série Bard´s Tale do vydání čtvrtého dílu s takovou intenzitou, až s nimi rozvázali smlouvu. Interplay proto rychle hledali náhradu a proto najali Raven Software, aby jim rychle vytvořili nějaké RPG.
Po roce 2000 fanoušci přesvědčili Raveny pro port hry na PC. Ti na něm začali skutečně pracovat, ale vše skončilo vydáním OpenGL demoverze o dvou úrovních v květnu 2003. Pokud si chcete tedy zahrát hru v plném rozsahu a nemáte Amigu, emulátor je jediným řešením.
Black Crypt byla stolní hra, na modelu tužka&papír, ze sklonku osmdesátých let, která se hned z kraje let devadesátých, dočkala své elektronické podoby, konkrétně pro Amigu. Black Crypt je silně inspirována Dungeon Masterem a hraje se velmi podobně. Hráč prochází trojrozměrným dungeonem, zabíjí monstra, tvořená 2D sprity, sečnými zbraněmi i kouzly, lootuje, řeší hádanky a zlepšuje své statistiky. Aby se v poměrně dost opakujícím se prostředí neztratil, má k dispozici mapu, kde je dungeon rozdělen na čtverečky. Za zmínku také stojí prvek grafiky, kdy si odstíny palety tvořené 32 barvami určuje uživatel sám a k tomu lze použít dalších 32 barev, polovičního jasu, základní palety, což podporuje atmosféru tmavých kobek.
Zajímavé jsou okolnosti vzniku hry. Interplay tlačilo tvůrce série Bard´s Tale do vydání čtvrtého dílu s takovou intenzitou, až s nimi rozvázali smlouvu. Interplay proto rychle hledali náhradu a proto najali Raven Software, aby jim rychle vytvořili nějaké RPG.
Po roce 2000 fanoušci přesvědčili Raveny pro port hry na PC. Ti na něm začali skutečně pracovat, ale vše skončilo vydáním OpenGL demoverze o dvou úrovních v květnu 2003. Pokud si chcete tedy zahrát hru v plném rozsahu a nemáte Amigu, emulátor je jediným řešením.
Po skončení velké Černé války v zemi Astera nezavládne mír, naopak se probouzí zlý klerik Estoroth Paingiver, který byl za své odporné zločiny zazděn v Černé kryptě, z níž se teď chce dostat ven a pomstít za své uvěznění. Jediná šance, jak jej definitivně zničit, je tuto kryptu otevřít a najít v ní hrobky čtyř hrdinů a hlavně, artefakt každého z nich, jimiž může být Estoroth zničen. Tohoto nelehkého úkolu se ujímá čtveřice, pro podobné hry, archetypálních dobrodruhů.
Black Crypt byla stolní hra, na modelu tužka&papír, ze sklonku osmdesátých let, která se hned z kraje let devadesátých, dočkala své elektronické podoby, konkrétně pro Amigu. Black Crypt je silně inspirována Dungeon Masterem a hraje se velmi podobně. Hráč prochází trojrozměrným dungeonem, zabíjí monstra, tvořená 2D sprity, sečnými zbraněmi i kouzly, lootuje, řeší hádanky a zlepšuje své statistiky. Aby se v poměrně dost opakujícím se prostředí neztratil, má k dispozici mapu, kde je dungeon rozdělen na čtverečky. Za zmínku také stojí prvek grafiky, kdy si odstíny palety tvořené 32 barvami určuje uživatel sám a k tomu lze použít dalších 32 barev, polovičního jasu, základní palety, což podporuje atmosféru tmavých kobek.
Zajímavé jsou okolnosti vzniku hry. Interplay tlačilo tvůrce série Bard´s Tale do vydání čtvrtého dílu s takovou intenzitou, až s nimi rozvázali smlouvu. Interplay proto rychle hledali náhradu a proto najali Raven Software, aby jim rychle vytvořili nějaké RPG.
Po roce 2000 fanoušci přesvědčili Raveny pro port hry na PC. Ti na něm začali skutečně pracovat, ale vše skončilo vydáním OpenGL demoverze o dvou úrovních v květnu 2003. Pokud si chcete tedy zahrát hru v plném rozsahu a nemáte Amigu, emulátor je jediným řešením.
Black Crypt byla stolní hra, na modelu tužka&papír, ze sklonku osmdesátých let, která se hned z kraje let devadesátých, dočkala své elektronické podoby, konkrétně pro Amigu. Black Crypt je silně inspirována Dungeon Masterem a hraje se velmi podobně. Hráč prochází trojrozměrným dungeonem, zabíjí monstra, tvořená 2D sprity, sečnými zbraněmi i kouzly, lootuje, řeší hádanky a zlepšuje své statistiky. Aby se v poměrně dost opakujícím se prostředí neztratil, má k dispozici mapu, kde je dungeon rozdělen na čtverečky. Za zmínku také stojí prvek grafiky, kdy si odstíny palety tvořené 32 barvami určuje uživatel sám a k tomu lze použít dalších 32 barev, polovičního jasu, základní palety, což podporuje atmosféru tmavých kobek.
Zajímavé jsou okolnosti vzniku hry. Interplay tlačilo tvůrce série Bard´s Tale do vydání čtvrtého dílu s takovou intenzitou, až s nimi rozvázali smlouvu. Interplay proto rychle hledali náhradu a proto najali Raven Software, aby jim rychle vytvořili nějaké RPG.
Po roce 2000 fanoušci přesvědčili Raveny pro port hry na PC. Ti na něm začali skutečně pracovat, ale vše skončilo vydáním OpenGL demoverze o dvou úrovních v květnu 2003. Pokud si chcete tedy zahrát hru v plném rozsahu a nemáte Amigu, emulátor je jediným řešením.
Summoned from the heart of hell, the dark lord has emerged.
Po skončení velké Černé války v zemi Astera nezavládl mír, naopak probudil se zlý klerik Estoroth Paingiver, který byl za své odporné zločiny zazděn v Černé kryptě. Teď se chce dostat ven a pomstít se všem. Jediná šance, jak jej definitivně porazit, je tuto kryptu znovu otevřít a najít v ní hrobky čtyř hrdinů s artefakty každého z nich. Právě ty představují jedinou naději na zničení Estorotha. Tohoto nelehkého úkolu se ujmou v subžánru dungeon crawl vpravdě archetypální dobrodruzi.
Předlohou Black Crypt byla stolní hra na modelu tužka & papír, ze sklonku 80. let. Silná inspirace Dungeon Masterem (1987) a Eye of the Beholder (1991) se nezapře. V reálném čase procházíte trojrozměrným dungeonem a s chladnými zbraněmi i kouzly zabíjíte monstra tvořená 2D sprity. Abyste se neztratili, máte k dispozici mapu dělící dungeon do čtvercových sektorů. Místo levelování na základě bodů zkušeností se v příslušných dovednostech zdokonalujete jejich opakovaným vykonáváním.
Po skončení velké Černé války v zemi Astera nezavládl mír, naopak probudil se zlý klerik Estoroth Paingiver, který byl za své odporné zločiny zazděn v Černé kryptě. Teď se chce dostat ven a pomstít se všem. Jediná šance, jak jej definitivně porazit, je tuto kryptu znovu otevřít a najít v ní hrobky čtyř hrdinů s artefakty každého z nich. Právě ty představují jedinou naději na zničení Estorotha. Tohoto nelehkého úkolu se ujmou v subžánru dungeon crawl vpravdě archetypální dobrodruzi.
Předlohou Black Crypt byla stolní hra na modelu tužka & papír, ze sklonku 80. let. Silná inspirace Dungeon Masterem (1987) a Eye of the Beholder (1991) se nezapře. V reálném čase procházíte trojrozměrným dungeonem a s chladnými zbraněmi i kouzly zabíjíte monstra tvořená 2D sprity. Abyste se neztratili, máte k dispozici mapu dělící dungeon do čtvercových sektorů. Místo levelování na základě bodů zkušeností se v příslušných dovednostech zdokonalujete jejich opakovaným vykonáváním.
Summoned from the heart of hell, the dark lord has emerged.
Po skončení velké Černé války v zemi Astera nezavládl mír, naopak probudil se zlý klerik Estoroth Paingiver, který byl za své odporné zločiny zazděn v Černé kryptě. Teď se chce dostat ven a pomstít se všem. Jediná šance, jak jej definitivně porazit, je tuto kryptu znovu otevřít a najít v ní hrobky čtyř hrdinů s artefakty každého z nich. Právě ty představují jedinou naději na zničení Estorotha. Tohoto nelehkého úkolu se ujmou v subžánru dungeon crawl vpravdě archetypální dobrodruzi.
Předlohou Black Crypt byla stolní hra na modelu tužka & papír, ze sklonku 80. let. Silná inspirace Dungeon Masterem (1987) a Eye of the Beholder (1991) se nezapře. V reálném čase procházíte trojrozměrným dungeonem a s chladnými zbraněmi i kouzly zabíjíte monstra tvořená 2D sprity. Abyste se neztratili, máte k dispozici mapu dělící dungeon do čtvercových sektorů.
Po skončení velké Černé války v zemi Astera nezavládl mír, naopak probudil se zlý klerik Estoroth Paingiver, který byl za své odporné zločiny zazděn v Černé kryptě. Teď se chce dostat ven a pomstít se všem. Jediná šance, jak jej definitivně porazit, je tuto kryptu znovu otevřít a najít v ní hrobky čtyř hrdinů s artefakty každého z nich. Právě ty představují jedinou naději na zničení Estorotha. Tohoto nelehkého úkolu se ujmou v subžánru dungeon crawl vpravdě archetypální dobrodruzi.
Předlohou Black Crypt byla stolní hra na modelu tužka & papír, ze sklonku 80. let. Silná inspirace Dungeon Masterem (1987) a Eye of the Beholder (1991) se nezapře. V reálném čase procházíte trojrozměrným dungeonem a s chladnými zbraněmi i kouzly zabíjíte monstra tvořená 2D sprity. Abyste se neztratili, máte k dispozici mapu dělící dungeon do čtvercových sektorů.