Mladá dívka Vasilisa se měla stát čarodějnici a pomáhat místním lidem od nadpřirozených útrap. Tomuto údělu se však vzepřela a zasnoubila se se s mladíkem. Jenže jakmile její milovaný umírá za záhadných okolností, je odhodlána zachránit svou lásku ze spáru pekla. K tomu však potřebuje oprášit své čarodějnické nadání a zlomit sedm pečetí střežících magický grimoár, jež podle pověstí dokáže splnit jakékoliv přání.
Příběh hry, rozdělen do kapitol, je silně inspirován slovanskou mytologií a je zasazen do 19. století, v němž se realita ruského venkova potkává s nadpřirozenem, bytostí známých z lidových pověr a kouzly. V takovém světě se svou hrdinkou procházíte z jedné lokace do druhé, vedete konverzace s různými postavami a pomáháte jim s jejich problémy. Důležitým prvkem jsou vaše rozhodnutí, díky nimž se kumulují vaše hříchy, což má dopad na zakončení příběhu. Jste čarodějka, vaše největší zbraň jsou kouzla ve formě karet a vaši nepřátele nadpřirozené stvůry, s nimiž se utkáváte v tahových soubojích, během kterých vytahujete útočné, vyvolávací a obranné karty z vašeho balíčku. Vašim hlavním úkolem je především porazit sedm mocných démonů a odemknou tím všechny pečetě v titulní Černé knize.
Příběh hry, rozdělen do kapitol, je silně inspirován slovanskou mytologií a je zasazen do 19. století, v němž se realita ruského venkova potkává s nadpřirozenem, bytostí známých z lidových pověr a kouzly. V takovém světě se svou hrdinkou procházíte z jedné lokace do druhé, vedete konverzace s různými postavami a pomáháte jim s jejich problémy. Důležitým prvkem jsou vaše rozhodnutí, díky nimž se kumulují vaše hříchy, což má dopad na zakončení příběhu. Jste čarodějka, vaše největší zbraň jsou kouzla ve formě karet a vaši nepřátele nadpřirozené stvůry, s nimiž se utkáváte v tahových soubojích, během kterých vytahujete útočné, vyvolávací a obranné karty z vašeho balíčku. Vašim hlavním úkolem je především porazit sedm mocných démonů a odemknou tím všechny pečetě v titulní Černé knize.
Mladá dívka Vasilisa se měla stát čarodějnici a pomáhat místním lidem od nadpřirozených útrap. Tomuto údělu se však vzepřela a zasnoubila se se s mladíkem. Jenže jakmile její milovaný umírá za záhadných okolností, je odhodlána zachránit svou lásku ze spáru pekla. K tomu však potřebuje oprášit své čarodějnické nadání a zlomit sedm pečetí střežících magický grimoár, jež podle pověstí dokáže splnit jakékoliv přání.
Příběh hry, rozdělen do kapitol, je silně inspirován slovanskou mytologií a je zasazen do 19. století, v němž se realita ruského venkova potkává s nadpřirozenem, bytostí známých z lidových pověr a kouzly. V takovém světě se svou hrdinkou procházíte z jedné lokace do druhé, vedete konverzace s různými postavami a pomáháte jim s jejich problémy. Důležitým prvkem jsou vaše rozhodnutí, díky nimž se kumulují vaše hříchy, což má dopad na zakončení příběhu. Jste čarodějka, vaše největší zbraň jsou kouzla ve formě karet a vaši nepřátele nadpřirozené stvůry, s nimiž se utkáváte v tahových soubojích, během kterých vytahujete útočné, vyvolávací a obranné karty z vašeho balíčku. Vašim hlavním úkolem je především porazit sedm mocných démonů a odemknou tím všechny pečetě v titulní Černé knize.
Příběh hry, rozdělen do kapitol, je silně inspirován slovanskou mytologií a je zasazen do 19. století, v němž se realita ruského venkova potkává s nadpřirozenem, bytostí známých z lidových pověr a kouzly. V takovém světě se svou hrdinkou procházíte z jedné lokace do druhé, vedete konverzace s různými postavami a pomáháte jim s jejich problémy. Důležitým prvkem jsou vaše rozhodnutí, díky nimž se kumulují vaše hříchy, což má dopad na zakončení příběhu. Jste čarodějka, vaše největší zbraň jsou kouzla ve formě karet a vaši nepřátele nadpřirozené stvůry, s nimiž se utkáváte v tahových soubojích, během kterých vytahujete útočné, vyvolávací a obranné karty z vašeho balíčku. Vašim hlavním úkolem je především porazit sedm mocných démonů a odemknou tím všechny pečetě v titulní Černé knize.
Mladá dívka Vasilisa se měla stát čarodějnici a pomáhat místním lidem od nadpřirozených útrap. Tomuto údělu se však vzepřela a zasnoubila se se s mladíkem. Jenže jakmile její milovaný umírá za záhadných okolností, je odhodlána zachránit svou lásku ze spáru pekla. K tomu však potřebuje oprášit své čarodějnické nadání a zlomit sedm pečetí střežících magický grimoár, jež podle pověstí dokáže splnit jakékoliv přání.
Příběh hry, rozdělen do kapitol, je silně inspirován slovanskou mytologií a je zasazen do 19. století, v němž se realita ruského venkova potkává s nadpřirozenem, bytostí známých z lidových pověr a kouzly. V takovém světě se svou hrdinkou procházíte z jedné lokace do druhé, vedete konverzace s různými postavami a pomáháte jim s jejich problémy. Důležitým prvkem jsou vaše rozhodnutí, díky nimž se kumulují vaše hříchy, což má dopad na zakončení příběhu. Jste čarodějka, vaše největší zbraň jsou kouzla ve formě karet a vaši nepřátele nadpřirozené stvůry, s nimiž se utkáváte v tahových soubojích, během kterých vytahujete útočné, vyvolávací a obranné karty z vašeho balíčku. Vašim hlavním úkolem je především porazit sedm mocných démonů a odemknou tím všechny pečetě v titulní Černé knize.
Příběh hry, rozdělen do kapitol, je silně inspirován slovanskou mytologií a je zasazen do 19. století, v němž se realita ruského venkova potkává s nadpřirozenem, bytostí známých z lidových pověr a kouzly. V takovém světě se svou hrdinkou procházíte z jedné lokace do druhé, vedete konverzace s různými postavami a pomáháte jim s jejich problémy. Důležitým prvkem jsou vaše rozhodnutí, díky nimž se kumulují vaše hříchy, což má dopad na zakončení příběhu. Jste čarodějka, vaše největší zbraň jsou kouzla ve formě karet a vaši nepřátele nadpřirozené stvůry, s nimiž se utkáváte v tahových soubojích, během kterých vytahujete útočné, vyvolávací a obranné karty z vašeho balíčku. Vašim hlavním úkolem je především porazit sedm mocných démonů a odemknou tím všechny pečetě v titulní Černé knize.