Odjakživa se obyvatelé kontinentu Beltion neodvážili protivit absolutnímu vládci a jediné jistoty všech - smrti. Váš hrdina po celé mládí je veden k tomu, že se stanete nekromantským knězem kultu smrti. Ta si k sobě doposud bez milosti brala lidi, elfy, orky i trpaslíky, když přišel jejich čas. Ne, že by se na tomto koloběhu života mělo něco změnit, alespoň pro většinu. Mladý nekromant dochází k závěru, že smrt nemá být za co oslavována a vydává se na cestu do vzdáleného orckého města, kde se má nacházet artefakt, který stírá hranice mezi životem a smrtí.
Do středověce laděného světa středoevropského rázu zasazené RPG z pohledu třetí osoby by se hratelností dalo nejlépe zařadit po bok série Gothic. Na důkladné dohrání byste měli potřebovat zhruba 60 hodin, které strávíte prozkoumáváním rozsáhlého světa, rozhovory, plněním hlavních i vedlejších questů a samozřejmě bojem, který dílem připomíná ten z Mount & Blade: Warband a dílem z Enclave. Můžete se chopit kyje, palcátu, halapartny, kopí, kuše, nebo se do nepřátel pustit kouzly. S běžnějšími protivníky si lze poradit stealth cestou, silnější z nich pak nalákat do pasti.
Beltion skýtá mnoho míst. Mezi tu hrstku, kde se můžete cítit v bezpečí patří několik měst a vesnic, což už se nedá říci o rozsáhlých horských pásmech, lesích, jeskyních či starodávných kryptách. Stejně jako v Gothicu získáváte zkušenosti za každý vyhraný souboj, na základě čehož levelujete. Leveling probíhá v rámci tzv. rituálů, díky nimž se z nejistého dobrodruha postupně vyvinete v sebevědomou osobnost disponující nadpřirozenými schopnostmi. Postoj k vaší náročné roli hrdiny zachraňujícího svět můžete promítnout do rozhovorů s ostatními podle toho, jste-li sangvinik, cholerik, melancholik nebo flegmatik.
Beltion je dostupný pouze v ruském jazyce.
Do středověce laděného světa středoevropského rázu zasazené RPG z pohledu třetí osoby by se hratelností dalo nejlépe zařadit po bok série Gothic. Na důkladné dohrání byste měli potřebovat zhruba 60 hodin, které strávíte prozkoumáváním rozsáhlého světa, rozhovory, plněním hlavních i vedlejších questů a samozřejmě bojem, který dílem připomíná ten z Mount & Blade: Warband a dílem z Enclave. Můžete se chopit kyje, palcátu, halapartny, kopí, kuše, nebo se do nepřátel pustit kouzly. S běžnějšími protivníky si lze poradit stealth cestou, silnější z nich pak nalákat do pasti.
Beltion skýtá mnoho míst. Mezi tu hrstku, kde se můžete cítit v bezpečí patří několik měst a vesnic, což už se nedá říci o rozsáhlých horských pásmech, lesích, jeskyních či starodávných kryptách. Stejně jako v Gothicu získáváte zkušenosti za každý vyhraný souboj, na základě čehož levelujete. Leveling probíhá v rámci tzv. rituálů, díky nimž se z nejistého dobrodruha postupně vyvinete v sebevědomou osobnost disponující nadpřirozenými schopnostmi. Postoj k vaší náročné roli hrdiny zachraňujícího svět můžete promítnout do rozhovorů s ostatními podle toho, jste-li sangvinik, cholerik, melancholik nebo flegmatik.
Beltion je dostupný pouze v ruském jazyce.
Odjakživa se obyvatelé země Beltion neodvážili protivit absolutnímu vládci a jediné jistotě všech - smrti. Váš hrdina po byl celý život veden k tomu, že se stane knězem kultu smrti. Ta si k sobě doposud bez milosti brala lidi, elfy, orky i trpaslíky, když přišel jejich čas. Ne, že by se na tomto koloběhu života mělo něco změnit, alespoň pro většinu bytostí Beltionu. Mladý nekromant však dochází k závěru, že smrt nemá být za co uctívána a vydává se na cestu do vzdáleného orčího města, kde se má nacházet artefakt, stírající hranice mezi životem a smrtí.
Do středověce laděného světa středoevropského rázu zasazené 3rd person RPG by se dalo nejlépe přirovnat ke značně "odlehčené" sérii Gothic. Na důkladný průchod hrou byste měli potřebovat zhruba 60 hodin, které strávíte prozkoumáváním rozsáhlého světa, rozhovory, plněním hlavních i vedlejších questů a samozřejmě bojem, který dílem připomíná ten z Enclave. Můžete se chopit kyje, palcátu, halapartny, kopí, kuše, nebo se do nepřátel pustit kouzly. S běžnějšími protivníky si lze poradit stealth cestou, silnější z nich pak nalákat do pasti.
Beltion skýtá mnoho míst. Mezi tu hrstku, kde se můžete cítit v bezpečí patří několik měst a vesnic, což už se nedá říci o rozsáhlých horských pásmech, lesích, jeskyních či starodávných kryptách. Stejně jako v Gothicu získáváte zkušenosti za každý vyhraný souboj, na základě čehož levelujete. Leveling probíhá v rámci tzv. rituálů, díky nimž se z nejistého dobrodruha postupně vyvinete v sebevědomou osobnost disponující nadpřirozenými schopnostmi. Postoj k vaší náročné roli hrdiny zachraňujícího svět můžete promítnout do rozhovorů s ostatními podle toho, jste-li sangvinik, cholerik, melancholik nebo flegmatik.
Beltion je dostupný pouze v ruském jazyce.
Do středověce laděného světa středoevropského rázu zasazené 3rd person RPG by se dalo nejlépe přirovnat ke značně "odlehčené" sérii Gothic. Na důkladný průchod hrou byste měli potřebovat zhruba 60 hodin, které strávíte prozkoumáváním rozsáhlého světa, rozhovory, plněním hlavních i vedlejších questů a samozřejmě bojem, který dílem připomíná ten z Enclave. Můžete se chopit kyje, palcátu, halapartny, kopí, kuše, nebo se do nepřátel pustit kouzly. S běžnějšími protivníky si lze poradit stealth cestou, silnější z nich pak nalákat do pasti.
Beltion skýtá mnoho míst. Mezi tu hrstku, kde se můžete cítit v bezpečí patří několik měst a vesnic, což už se nedá říci o rozsáhlých horských pásmech, lesích, jeskyních či starodávných kryptách. Stejně jako v Gothicu získáváte zkušenosti za každý vyhraný souboj, na základě čehož levelujete. Leveling probíhá v rámci tzv. rituálů, díky nimž se z nejistého dobrodruha postupně vyvinete v sebevědomou osobnost disponující nadpřirozenými schopnostmi. Postoj k vaší náročné roli hrdiny zachraňujícího svět můžete promítnout do rozhovorů s ostatními podle toho, jste-li sangvinik, cholerik, melancholik nebo flegmatik.
Beltion je dostupný pouze v ruském jazyce.
Odjakživa se obyvatelé země Beltion neodvážili protivit absolutnímu vládci a jediné jistotě všech - smrti. Váš hrdina byl po celý život veden k tomu, že se stane knězem kultu smrti. Ta si k sobě doposud bez milosti brala lidi, elfy, orky i trpaslíky, když přišel jejich čas. Ne, že by se na tomto koloběhu života mělo něco změnit, alespoň pro většinu bytostí Beltionu. Mladý nekromant však dochází k závěru, že smrt nemá být za co uctívána a vydává se na cestu do vzdáleného orčího města, kde se má nacházet artefakt, stírající hranice mezi životem a smrtí.
Do středověce laděného světa středoevropského rázu zasazené 3rd person RPG by se dalo nejlépe přirovnat ke značně "odlehčené" sérii Gothic. Na důkladný průchod hrou byste měli potřebovat zhruba 60 hodin, které strávíte prozkoumáváním rozsáhlého světa, rozhovory, plněním hlavních i vedlejších questů a samozřejmě bojem, který dílem připomíná ten z Enclave. Můžete se chopit kyje, palcátu, halapartny, kopí, kuše, nebo se do nepřátel pustit kouzly. S běžnějšími protivníky si lze poradit stealth cestou, silnější z nich pak nalákat do pasti.
Beltion skýtá mnoho míst. Mezi tu hrstku, kde se můžete cítit v bezpečí patří několik měst a vesnic, což už se nedá říci o rozsáhlých horských pásmech, lesích, jeskyních či starodávných kryptách. Stejně jako v Gothicu získáváte zkušenosti za každý vyhraný souboj, na základě čehož levelujete. Leveling probíhá v rámci tzv. rituálů, díky nimž se z nejistého dobrodruha postupně vyvinete v sebevědomou osobnost disponující nadpřirozenými schopnostmi. Postoj k vaší náročné roli hrdiny zachraňujícího svět můžete promítnout do rozhovorů s ostatními podle toho, jste-li sangvinik, cholerik, melancholik nebo flegmatik.
Beltion je dostupný pouze v ruském jazyce.
Do středověce laděného světa středoevropského rázu zasazené 3rd person RPG by se dalo nejlépe přirovnat ke značně "odlehčené" sérii Gothic. Na důkladný průchod hrou byste měli potřebovat zhruba 60 hodin, které strávíte prozkoumáváním rozsáhlého světa, rozhovory, plněním hlavních i vedlejších questů a samozřejmě bojem, který dílem připomíná ten z Enclave. Můžete se chopit kyje, palcátu, halapartny, kopí, kuše, nebo se do nepřátel pustit kouzly. S běžnějšími protivníky si lze poradit stealth cestou, silnější z nich pak nalákat do pasti.
Beltion skýtá mnoho míst. Mezi tu hrstku, kde se můžete cítit v bezpečí patří několik měst a vesnic, což už se nedá říci o rozsáhlých horských pásmech, lesích, jeskyních či starodávných kryptách. Stejně jako v Gothicu získáváte zkušenosti za každý vyhraný souboj, na základě čehož levelujete. Leveling probíhá v rámci tzv. rituálů, díky nimž se z nejistého dobrodruha postupně vyvinete v sebevědomou osobnost disponující nadpřirozenými schopnostmi. Postoj k vaší náročné roli hrdiny zachraňujícího svět můžete promítnout do rozhovorů s ostatními podle toho, jste-li sangvinik, cholerik, melancholik nebo flegmatik.
Beltion je dostupný pouze v ruském jazyce.
Odjakživa se obyvatelé země Beltion neodvážili protivit absolutnímu vládci a jediné jistotě všech - smrti, dokonce ji uctívali a sám váš hrdina byl po celý život veden k tomu, že se stane knězem jejího kultu. Smrt si k sobě doposud bez milosti brala lidi, elfy, orky i trpaslíky, když přišel jejich čas. Ne že by se na tomto životním koloběhu mělo něco zásadně změnit, alespoň pro většinu bytostí Beltionu. Mladý nekromant nicméně došel k závěru, že smrt není za co vzývat a odebírá se na cestu do vzdáleného města Orků, kde se má nacházet artefakt, stírající hranice mezi životem a smrtí.
Do středověce laděného světa středoevropského rázu zasazené 3rd person RPG by se dalo nejlépe přirovnat ke značně "odlehčené" sérii Gothic. Na důkladný průchod hrou byste měli potřebovat zhruba 60 hodin, které strávíte prozkoumáváním rozsáhlého světa, rozhovory, plněním hlavních i vedlejších questů a samozřejmě bojem, který částečně připomíná ten z Enclave. Můžete se chopit kyje, palcátu, halapartny, kopí, kuše, nebo se do nepřátel pustit kouzly. S běžnějšími protivníky si lze poradit stealth cestou, silnější z nich nalákat do pasti.
Beltion skýtá mnoho míst. Mezi tu hrstku, kde se můžete cítit v bezpečí patří několik měst a vesnic, což už se nedá říci o rozsáhlých horských pásmech, lesích, jeskyních či starodávných kryptách. Stejně jako v Gothicu získáváte zkušenosti za každý vyhraný souboj, na základě čehož levelujete. Leveling probíhá v rámci tzv. rituálů, díky nimž se z nejistého dobrodruha postupně vyvinete v sebevědomou osobnost disponující nadpřirozenými schopnostmi. Vlastní postoj k vaší náročné roli hrdiny zachraňujícího svět můžete promítnout do rozhovorů s ostatními podle toho, jste-li sangvinik, cholerik, melancholik nebo flegmatik.
Hra je dostupná pouze v ruském jazyce.
Do středověce laděného světa středoevropského rázu zasazené 3rd person RPG by se dalo nejlépe přirovnat ke značně "odlehčené" sérii Gothic. Na důkladný průchod hrou byste měli potřebovat zhruba 60 hodin, které strávíte prozkoumáváním rozsáhlého světa, rozhovory, plněním hlavních i vedlejších questů a samozřejmě bojem, který částečně připomíná ten z Enclave. Můžete se chopit kyje, palcátu, halapartny, kopí, kuše, nebo se do nepřátel pustit kouzly. S běžnějšími protivníky si lze poradit stealth cestou, silnější z nich nalákat do pasti.
Beltion skýtá mnoho míst. Mezi tu hrstku, kde se můžete cítit v bezpečí patří několik měst a vesnic, což už se nedá říci o rozsáhlých horských pásmech, lesích, jeskyních či starodávných kryptách. Stejně jako v Gothicu získáváte zkušenosti za každý vyhraný souboj, na základě čehož levelujete. Leveling probíhá v rámci tzv. rituálů, díky nimž se z nejistého dobrodruha postupně vyvinete v sebevědomou osobnost disponující nadpřirozenými schopnostmi. Vlastní postoj k vaší náročné roli hrdiny zachraňujícího svět můžete promítnout do rozhovorů s ostatními podle toho, jste-li sangvinik, cholerik, melancholik nebo flegmatik.
Hra je dostupná pouze v ruském jazyce.