Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Nemám chuť psát komentář, jen telegraficky: není to ani náhodou RPG (neexistují zkušenosti, leveling ani skill tree, existuje pouze omezený crafting a inventář) a se souls-like to má společný pouze dodge a death run, což je dost málo na to, aby se to za souls-like dalo označit.

Celkově je hra i na explore mode stále podprůměr. Autoři čekají, že hráč bude neustále grindovat (léčiva, krystaly atd.), povinné hledání 24 úlomků v labyrintu je bez návodu špatný vtip, od poloviny hry se hra začne přímo neuvěřitelně táhnout díky všudypřítomným chapadlům (přestože je hráč nucen levely v podstatě probíhat) ... a to vše pouze za předpokladu, že jako já zálohujete save a využíváte quit, pokud se něco nepodaří (postava se tak objeví na začátku dané obrazovky s tím zdravím, jaké měla v momentě vstupu), jinak je to všechno ještě násobně horší.

Na to, že to vyvíjeli více než 5 let a pak ještě téměř rok a půl ladili explore mode, je to téměř průser. Atmosféru to má výbornou, ale gameplay to úplně potápí.