V zasvěcených kruzích dlouho očekávaná hra, jejíž vydání vyvolalo rozporuplné reakce. Tábor skalních příznivců série Battle Isle (BI) skřípěl zuby už po neoficiálně čtvrtém díle Incubation: Battle Isle Phase Four, kde se museli rozloučit s dobře známým prostředím velkých polních bitev a přeorientovat se na vedení malé skupiny jednotlivců. Stále se však jednalo o tahovou strategii... Finální úder na toleranci těchto fanoušků přišel z východu, od Slováků z Cauldronu, kteří pod patronací Blue Byte Software, tvůrců předešlých kousků ze světa BI, vytvořili Battle Isle: The Andosia War - kombinaci RTS a tahovky. A to navíc kompletně ve 3D grafice.
To byl pro legendu jménem BI pravděpodobně tah fatální - houfy starých fandů odpadly a nové příliš nepřibývaly. Hráče jistě nepotěšil téměř neexistující příběh a skoro identické jednotky obou hlavních stran (máme tu dvě kampaně s velmi podobným složením a průběhem misí). Na druhou stranu může zaujmout zajímavé skloubení real-time a tahové strategie a povedené audiovizuální zpracování. Další zajímavou inovací je těžba surovin nebo třeba výzkum, který ve starších dílech někomu určitě mohl chybět. V každém případě se jedná o výrazný odklon od původního scénáře BI - jestli jde o posun k lepšímu či horšímu, musí posoudit každý sám.
To byl pro legendu jménem BI pravděpodobně tah fatální - houfy starých fandů odpadly a nové příliš nepřibývaly. Hráče jistě nepotěšil téměř neexistující příběh a skoro identické jednotky obou hlavních stran (máme tu dvě kampaně s velmi podobným složením a průběhem misí). Na druhou stranu může zaujmout zajímavé skloubení real-time a tahové strategie a povedené audiovizuální zpracování. Další zajímavou inovací je těžba surovin nebo třeba výzkum, který ve starších dílech někomu určitě mohl chybět. V každém případě se jedná o výrazný odklon od původního scénáře BI - jestli jde o posun k lepšímu či horšímu, musí posoudit každý sám.
Battle Isle: The Andosia War je v podstatě čtvrtým dílem série Battle Isle. Jeho vývoje se ujalo slovenské studio Cauldron, kteří pod vedením Blue Byte Software, tvůrců předešlých her ze světa Battle Isle, vytvořili tuto kombinaci realtimové a tahové strategie. Ta je na rozdíl od předešlých dílů kompletně ve 3D grafice. The Andosia War byl posledním regulerním dílem série.
Samotná hra probíhá klasicky v tazích, na které máte časové omezení. Jakmile omezení uplyne, dostává se na řadu soupeř. Během jeho tahu není možné ovládat vaše jednotky, ale v reálném čase se můžete věnovat ekonomické části hry a provádět výrobu a výzkum, což byla v rámci série novinka. Hra vás pokaždé informuje, pokud se děje něco podstatného mimo váš výhled. Vaše jednotky se skládají z detailně vypracovaných a pohybujícich se vojáků a vozidel.
Ty jou za obě strany podobné, ani příbehové kampaně se od sebe průběhem až tolik neliší. The Andosia War je celkově velmi podobná svým předchůdcům, především konceptem, stylem a principami hry. Samozrejmě nechybí ani plnohodnotní multiplayer, jak už je v této sérii zvykem a může v něm hrát až sedm hráčů současně.
Samotná hra probíhá klasicky v tazích, na které máte časové omezení. Jakmile omezení uplyne, dostává se na řadu soupeř. Během jeho tahu není možné ovládat vaše jednotky, ale v reálném čase se můžete věnovat ekonomické části hry a provádět výrobu a výzkum, což byla v rámci série novinka. Hra vás pokaždé informuje, pokud se děje něco podstatného mimo váš výhled. Vaše jednotky se skládají z detailně vypracovaných a pohybujícich se vojáků a vozidel.
Ty jou za obě strany podobné, ani příbehové kampaně se od sebe průběhem až tolik neliší. The Andosia War je celkově velmi podobná svým předchůdcům, především konceptem, stylem a principami hry. Samozrejmě nechybí ani plnohodnotní multiplayer, jak už je v této sérii zvykem a může v něm hrát až sedm hráčů současně.
Battle Isle: The Andosia War je v podstatě čtvrtým dílem série Battle Isle. Jeho vývoje se ujalo slovenské studio Cauldron, kteří pod vedením Blue Byte Software, tvůrců předešlých her ze světa Battle Isle, vytvořili tuto kombinaci realtimové a tahové strategie. Ta je na rozdíl od předešlých dílů kompletně ve 3D grafice. The Andosia War byl posledním regulérním dílem série.
Samotná hra probíhá klasicky v tazích, na které máte časové omezení. Jakmile omezení uplyne, dostává se na řadu soupeř. Během jeho tahu není možné ovládat vaše jednotky, ale v reálném čase se můžete věnovat ekonomické části hry a provádět výrobu a výzkum, což byla v rámci série novinka. Hra vás pokaždé informuje, pokud se děje něco podstatného mimo váš výhled. Vaše jednotky se skládají z detailně vypracovaných a pohybujících se vojáků a vozidel.
Ty jsou za obě strany podobné, ani příběhové kampaně se od sebe průběhem až tolik neliší. The Andosia War je celkově velmi podobná svým předchůdcům, především konceptem, stylem a principy hry. Samozřejmě nechybí ani plnohodnotný multiplayer, jak už je v této sérii zvykem a může v něm hrát až sedm hráčů současně.
Samotná hra probíhá klasicky v tazích, na které máte časové omezení. Jakmile omezení uplyne, dostává se na řadu soupeř. Během jeho tahu není možné ovládat vaše jednotky, ale v reálném čase se můžete věnovat ekonomické části hry a provádět výrobu a výzkum, což byla v rámci série novinka. Hra vás pokaždé informuje, pokud se děje něco podstatného mimo váš výhled. Vaše jednotky se skládají z detailně vypracovaných a pohybujících se vojáků a vozidel.
Ty jsou za obě strany podobné, ani příběhové kampaně se od sebe průběhem až tolik neliší. The Andosia War je celkově velmi podobná svým předchůdcům, především konceptem, stylem a principy hry. Samozřejmě nechybí ani plnohodnotný multiplayer, jak už je v této sérii zvykem a může v něm hrát až sedm hráčů současně.