Každý díl série Assassin's Creed hráče do jisté míry vzdělával, u dílu s podtitulem Origins ale tvůrci zašli ještě o něco dál. Výukovou část z příběhové kampaně úplně vypustili a místo toho stvořili samostatné dílo, vydané ve dvou podobách: jako bezplatné rozšíření pro majitele Assassin's Creed Origins či jako samostatný titul - v prodeji oficiálně uváděn jako Discovery Tour by Assassin’s Creed: Ancient Egypt.
Discovery Tour v praxi funguje jako interaktivní učebnice či živé muzeum. Jedná se o výukový mód, kde se hráč ujme jedné z 25 postav a může se v poklidu a neomezován herními mechanikami procházet po celém herním světě, osekaném o veškerou fikci a násilí. Světem lze procházet jak z pohledu třetí osoby, tak nově z pohledu vlastních očí. Pro zachování co největší míry autenticity tvůrci omezili HUD na nutné minimum. Kromě volného pohybu je připraveno 75 různých prohlídkových tras, které hráče seznámí jak s historií, geografií, pamětihodnostmi, běžným životem, kulturou a mytologií, tak s poznatky tvůrců, co vlastně taková virtuální rekonstrukce všechno obnáší a jaké ústupky, vzhledem k omezenému historickému povědomí, byli nuceni při vývoji udělat. Cílem tvůrců bylo vytvořit výukový mód tak, aby byl co možná nejdostupnější a uživatelsky nejpřívětivější – a to i pro osoby hrami nezasažené.
Discovery Tour v praxi funguje jako interaktivní učebnice či živé muzeum. Jedná se o výukový mód, kde se hráč ujme jedné z 25 postav a může se v poklidu a neomezován herními mechanikami procházet po celém herním světě, osekaném o veškerou fikci a násilí. Světem lze procházet jak z pohledu třetí osoby, tak nově z pohledu vlastních očí. Pro zachování co největší míry autenticity tvůrci omezili HUD na nutné minimum. Kromě volného pohybu je připraveno 75 různých prohlídkových tras, které hráče seznámí jak s historií, geografií, pamětihodnostmi, běžným životem, kulturou a mytologií, tak s poznatky tvůrců, co vlastně taková virtuální rekonstrukce všechno obnáší a jaké ústupky, vzhledem k omezenému historickému povědomí, byli nuceni při vývoji udělat. Cílem tvůrců bylo vytvořit výukový mód tak, aby byl co možná nejdostupnější a uživatelsky nejpřívětivější – a to i pro osoby hrami nezasažené.
Každý díl série Assassin's Creed hráče do jisté míry vzdělával, u dílu s podtitulem Origins ale tvůrci zašli ještě o něco dál. Výukovou část z příběhové kampaně úplně vypustili a místo toho stvořili samostatné dílo, vydané ve dvou podobách: jako bezplatné rozšíření pro majitele Assassin's Creed Origins či jako samostatný titul - v prodeji oficiálně uváděn jako Discovery Tour by Assassin’s Creed: Ancient Egypt.
Discovery Tour v praxi funguje jako interaktivní učebnice či živé muzeum. Jedná se o výukový mód, kde se hráč ujme jedné z 25 postav a může se v poklidu a neomezován herními mechanikami procházet po celém herním světě, osekaném o veškerou fikci a násilí. Světem lze procházet jak z pohledu třetí osoby, tak nově z pohledu vlastních očí. Pro zachování co největší míry autenticity tvůrci omezili HUD na nutné minimum. Kromě volného pohybu je připraveno 75 různých prohlídkových tras, které hráče seznámí jak s historií, geografií, pamětihodnostmi, běžným životem, kulturou a mytologií, tak s poznatky tvůrců, co vlastně taková virtuální rekonstrukce všechno obnáší a jaké ústupky, vzhledem k omezenému historickému povědomí, byli nuceni při vývoji udělat. Cílem tvůrců bylo vytvořit výukový mód tak, aby byl co možná nejdostupnější a uživatelsky nejpřívětivější – a to i pro osoby hrami nezasažené.
Discovery Tour v praxi funguje jako interaktivní učebnice či živé muzeum. Jedná se o výukový mód, kde se hráč ujme jedné z 25 postav a může se v poklidu a neomezován herními mechanikami procházet po celém herním světě, osekaném o veškerou fikci a násilí. Světem lze procházet jak z pohledu třetí osoby, tak nově z pohledu vlastních očí. Pro zachování co největší míry autenticity tvůrci omezili HUD na nutné minimum. Kromě volného pohybu je připraveno 75 různých prohlídkových tras, které hráče seznámí jak s historií, geografií, pamětihodnostmi, běžným životem, kulturou a mytologií, tak s poznatky tvůrců, co vlastně taková virtuální rekonstrukce všechno obnáší a jaké ústupky, vzhledem k omezenému historickému povědomí, byli nuceni při vývoji udělat. Cílem tvůrců bylo vytvořit výukový mód tak, aby byl co možná nejdostupnější a uživatelsky nejpřívětivější – a to i pro osoby hrami nezasažené.
Každý díl série Assassin's Creed hráče do jisté míry vzdělával, u dílu s podtitulem Origins ale tvůrci zašli ještě o něco dál. Výukovou část z příběhové kampaně úplně vypustili a místo toho stvořili samostatné dílo, vydané ve dvou podobách: jako bezplatné rozšíření pro majitele Assassin's Creed Origins či jako samostatný titul - v prodeji oficiálně uváděn jako Discovery Tour by Assassin’s Creed: Ancient Egypt.
Discovery Tour v praxi funguje jako interaktivní učebnice či živé muzeum. Jedná se o výukový mód, kde se hráč ujme jedné z 25 postav a může se v poklidu a neomezován herními mechanikami procházet po celém herním světě, osekaném o veškerou fikci a násilí. Světem lze procházet jak z pohledu třetí osoby, tak nově z pohledu vlastních očí. Pro zachování co největší míry autenticity tvůrci omezili HUD na nutné minimum. Kromě volného pohybu je připraveno 75 různých prohlídkových tras, které hráče seznámí jak s historií, geografií, pamětihodnostmi, běžným životem, kulturou a mytologií, tak s poznatky tvůrců, co vlastně taková virtuální rekonstrukce všechno obnáší a jaké ústupky, vzhledem k omezenému historickému povědomí, byli nuceni při vývoji udělat. Cílem tvůrců bylo vytvořit výukový mód tak, aby byl co možná nejdostupnější a uživatelsky nejpřívětivější – a to i pro osoby hrami nezasažené.
Discovery Tour v praxi funguje jako interaktivní učebnice či živé muzeum. Jedná se o výukový mód, kde se hráč ujme jedné z 25 postav a může se v poklidu a neomezován herními mechanikami procházet po celém herním světě, osekaném o veškerou fikci a násilí. Světem lze procházet jak z pohledu třetí osoby, tak nově z pohledu vlastních očí. Pro zachování co největší míry autenticity tvůrci omezili HUD na nutné minimum. Kromě volného pohybu je připraveno 75 různých prohlídkových tras, které hráče seznámí jak s historií, geografií, pamětihodnostmi, běžným životem, kulturou a mytologií, tak s poznatky tvůrců, co vlastně taková virtuální rekonstrukce všechno obnáší a jaké ústupky, vzhledem k omezenému historickému povědomí, byli nuceni při vývoji udělat. Cílem tvůrců bylo vytvořit výukový mód tak, aby byl co možná nejdostupnější a uživatelsky nejpřívětivější – a to i pro osoby hrami nezasažené.
Každý díl série Assassin's Creed hráče do jisté míry vzdělával, u dílu s podtitulem Origins ale tvůrci zašli ještě o něco dál. Výukovou část z příběhové kampaně úplně vypustili a místo toho stvořili samostatné dílo, vydané ve dvou podobách: jako bezplatné rozšíření pro majitele Assassin's Creed Origins či jako samostatný titul - v prodeji oficiálně uváděn jako Discovery Tour by Assassin’s Creed: Ancient Egypt.
Discovery Tour v praxi funguje jako interaktivní učebnice či živé muzeum. Jedná se o výukový mód, kde se hráč ujme jedné z 25 postav a může se v poklidu a neomezován herními mechanikami procházet po celém herním světě, osekaném o veškerou fikci a násilí. Světem lze procházet jak z pohledu třetí osoby, tak nově z pohledu vlastních očí. Pro zachování co největší míry autenticity tvůrci omezili HUD na nutné minimum. Kromě volného pohybu je připraveno 75 různých prohlídkových tras, které hráče seznámí jak s historií, geografií, pamětihodnostmi, běžným životem, kulturou a mytologií, tak s poznatky tvůrců, co vlastně taková virtuální rekonstrukce všechno obnáší a jaké ústupky, vzhledem k omezenému historickému povědomí, byli nuceni při vývoji udělat. Cílem tvůrců bylo vytvořit výukový mód tak, aby byl co možná nejdostupnější a uživatelsky nejpřívětivější – a to i pro osoby hrami nezasažené.
Discovery Tour v praxi funguje jako interaktivní učebnice či živé muzeum. Jedná se o výukový mód, kde se hráč ujme jedné z 25 postav a může se v poklidu a neomezován herními mechanikami procházet po celém herním světě, osekaném o veškerou fikci a násilí. Světem lze procházet jak z pohledu třetí osoby, tak nově z pohledu vlastních očí. Pro zachování co největší míry autenticity tvůrci omezili HUD na nutné minimum. Kromě volného pohybu je připraveno 75 různých prohlídkových tras, které hráče seznámí jak s historií, geografií, pamětihodnostmi, běžným životem, kulturou a mytologií, tak s poznatky tvůrců, co vlastně taková virtuální rekonstrukce všechno obnáší a jaké ústupky, vzhledem k omezenému historickému povědomí, byli nuceni při vývoji udělat. Cílem tvůrců bylo vytvořit výukový mód tak, aby byl co možná nejdostupnější a uživatelsky nejpřívětivější – a to i pro osoby hrami nezasažené.