Píše se rok 1190 po Kristu, ve Svaté zemi zuří třetí křížová výprava. Vúdce Hašašínú Al Mualim, známý též jako Stařec z hory, pověřuje svého učedníka Altaïra nalezením artefaktu známého jako Kalich. Altaïr musí nejprve získat tři klíče k chrámu, ve kterém je Kalich schován. Během svého putování navštíví města Týr, Aleppo, Jeruzalém, Akkon (Acre) a Damašek.
Altaïr's Chronicles se odehrává před prvním dílem série Assassin's Creed. Jedná se o lineární plošinovku (levely ovšem obsahují několik plánů, mezi kterými je možné se pohybovat), ne nepodobnou pozdější trilogii Assassin's Creed Chronicles. Kromě navigování úrovní a bojů s nepřáteli, při kterých přijdou ke slovu zbraně od skrytého ostří přes měč, kuši až po kouřové bomby a vrhací nože, obsahuje hra i speciální minihry využívající dotykovou obrazovku konzole DS. Minihry tvoří vyslýchání zajatých nepřátel (vpodstatě se jedná o mučení, kdy je potřeba stylusem rychle a přesně zpúsobit vyslýchanému co největší bolest) či okrádání NPC (zde je třeba rychle odhalit obsah kapes okrádaného NPC a poté plynulým pohybem "osvobodit" hledaný předmět, aniž by si toho NPC všimlo. Nechybí ani stealth elementy, které však byly rozvinuty až v následujícím titulu pro DS, Assassin's Creed II: Discovery.
Hra nabízí tři stupně obtížnosti, systém checkpointů a automatické ukládání mezi jednotlivými kapitolami. Titul dále vyšel pro mobilní platformy.
Altaïr's Chronicles se odehrává před prvním dílem série Assassin's Creed. Jedná se o lineární plošinovku (levely ovšem obsahují několik plánů, mezi kterými je možné se pohybovat), ne nepodobnou pozdější trilogii Assassin's Creed Chronicles. Kromě navigování úrovní a bojů s nepřáteli, při kterých přijdou ke slovu zbraně od skrytého ostří přes měč, kuši až po kouřové bomby a vrhací nože, obsahuje hra i speciální minihry využívající dotykovou obrazovku konzole DS. Minihry tvoří vyslýchání zajatých nepřátel (vpodstatě se jedná o mučení, kdy je potřeba stylusem rychle a přesně zpúsobit vyslýchanému co největší bolest) či okrádání NPC (zde je třeba rychle odhalit obsah kapes okrádaného NPC a poté plynulým pohybem "osvobodit" hledaný předmět, aniž by si toho NPC všimlo. Nechybí ani stealth elementy, které však byly rozvinuty až v následujícím titulu pro DS, Assassin's Creed II: Discovery.
Hra nabízí tři stupně obtížnosti, systém checkpointů a automatické ukládání mezi jednotlivými kapitolami. Titul dále vyšel pro mobilní platformy.
Píše se rok 1190 po Kristu, ve Svaté zemi zuří třetí křížová výprava. Vúdce Hašašínú Al Mualim, známý též jako Stařec z hory, pověřuje svého učedníka Altaïra nalezením artefaktu známého jako Kalich. Altaïr musí nejprve získat tři klíče k chrámu, ve kterém je Kalich schován. Během svého putování navštíví města Týr, Aleppo, Jeruzalém, Akkon (Acre) a Damašek.
Altaïr's Chronicles se odehrává před prvním dílem série Assassin's Creed. Jedná se o lineární plošinovku (levely ovšem obsahují několik plánů, mezi kterými je možné se pohybovat), ne nepodobnou pozdější trilogii Assassin's Creed Chronicles. Kromě navigování úrovní a bojů s nepřáteli, při kterých přijdou ke slovu zbraně od skrytého ostří přes měč, kuši až po kouřové bomby a vrhací nože, obsahuje hra i speciální minihry využívající dotykovou obrazovku konzole DS. Minihry tvoří vyslýchání zajatých nepřátel (vpodstatě se jedná o mučení, kdy je potřeba stylusem rychle a přesně zpúsobit vyslýchanému co největší bolest) či okrádání NPC (zde je třeba rychle odhalit obsah kapes okrádaného NPC a poté plynulým pohybem "osvobodit" hledaný předmět, aniž by si toho NPC všimlo. Nechybí ani stealth elementy, které však byly rozvinuty až v následujícím titulu pro DS, Assassin's Creed II: Discovery.
Hra nabízí tři stupně obtížnosti, systém checkpointů a automatické ukládání mezi jednotlivými kapitolami. Titul dále vyšel pro mobilní platformy.
Altaïr's Chronicles se odehrává před prvním dílem série Assassin's Creed. Jedná se o lineární plošinovku (levely ovšem obsahují několik plánů, mezi kterými je možné se pohybovat), ne nepodobnou pozdější trilogii Assassin's Creed Chronicles. Kromě navigování úrovní a bojů s nepřáteli, při kterých přijdou ke slovu zbraně od skrytého ostří přes měč, kuši až po kouřové bomby a vrhací nože, obsahuje hra i speciální minihry využívající dotykovou obrazovku konzole DS. Minihry tvoří vyslýchání zajatých nepřátel (vpodstatě se jedná o mučení, kdy je potřeba stylusem rychle a přesně zpúsobit vyslýchanému co největší bolest) či okrádání NPC (zde je třeba rychle odhalit obsah kapes okrádaného NPC a poté plynulým pohybem "osvobodit" hledaný předmět, aniž by si toho NPC všimlo. Nechybí ani stealth elementy, které však byly rozvinuty až v následujícím titulu pro DS, Assassin's Creed II: Discovery.
Hra nabízí tři stupně obtížnosti, systém checkpointů a automatické ukládání mezi jednotlivými kapitolami. Titul dále vyšel pro mobilní platformy.